Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
mennyi ideig kerestem ilyen motorú autót, de aztán feladtam. kicsit irigykedek. :D

Hát azért Zafirában nincs olyan nagy vezetési élmény vele mint egy GAstrában de én is imádom. Annak ellenére, hogy elég nehéz batár sokkal jobban gyorsul mint a 109LE-s 1.6HDi Pug-om anno. Állórajtnál egyedül a kipörgésgátló zavar a mókában ezért is szeretnék valami kapcsolható megoldást :icon4:

Elküldve

a zafirában semmilyen élmény nincs. max pakolási, mert minden belefér.

nagy , ormótlan, gyenge, mittóén....

én nem szeretem...

az Astra G 1000X jobb autó...

Elküldve
a zafirában semmilyen élmény nincs. max pakolási, mert minden belefér.

nagy , ormótlan, gyenge, mittóén....

én nem szeretem...

az Astra G 1000X jobb autó...

..és a fogyasztás smafu? :D :icon4:

Elküldve

10 alatt egy picivel.... ( vagyis olyan 5,5 liter :D )

írom ám a tankolásokat, lassan ha lesz kedvem összeszámolom a megtakarításokat.

Elküldve

amugy lehet hogy október elején megy a háztól....

baromira zavar hogy nincs vezetési élménye.

A Civicet akarom , de az asszony nem adja...

szerintem becserélem egy Accordra, vagy egy HR-V re...

Elküldve
amugy lehet hogy október elején megy a háztól....

baromira zavar hogy nincs vezetési élménye.

A Civicet akarom , de az asszony nem adja...

szerintem becserélem egy Accordra, vagy egy HR-V re...

Hát szerintem a Zafira már nem egészen az a kategória amit a vezetési élmény miatt vesz az ember, ezt nem nagyon lehet felróni neki (pláne egy Civic-hez képest).

Elküldve
a zafirában semmilyen élmény nincs. max pakolási, mert minden belefér.

nagy , ormótlan, gyenge, mittóén....

én nem szeretem...

az Astra G 1000X jobb autó...

naa azért ennyire ne szóljuk le. 1.6-tal gyenge az igaz de én megvagyok vele elégedve. ennyire nem szar mint ahogy beállítod. 160as utazótempó megvan ott eszik 7,5l-t. nekem ennyi elég. és tök jó hogy 7 személyes. (tudom ott nem kényelmes)

Elküldve

hát szerintem szar :D

de kinek a pap kinek a papné :icon4:

a tied eszik 7,5 öt, az enyém 130 nál 11,5 -t. és egyhatos. és billeg, és egy felet kell forditani a kormányon hogy sávotválts, és nincs rajta fék, csak ha 2 lábbal nyomod, és besüta nap a nagy üvegeken....

viszont a klimája hatásos, surányba a földesutakon nem ér le az alja.

hát ennyi.

nem tudtam megszeretni, nagyon hiányzik a élmény amit az idáigi autók nyújtottak nekem. meg most is nyújtana, ha az asszony nem vette volna el :icon4:

Elküldve

amugy nem vagyunk egyformák. nekem KELL hogy szeressem vezetni, hogy élmény legyen vele minden méter amit megteszek vele, hogy szép legyen, és örömmel nézzem milyen sszzéépp.

minden autómról többszáz fényképet csináltam. a Zafiráról kb 3 at :icon4:

amugy nem is baj, hogy nem vagyunk egyformák, mert akkor mennyi lenne belőlünk ? :D

Elküldve
amugy nem vagyunk egyformák. nekem KELL hogy szeressem vezetni, hogy élmény legyen vele minden méter amit megteszek vele, hogy szép legyen, és örömmel nézzem milyen sszzéépp.

minden autómról többszáz fényképet csináltam. a Zafiráról kb 3 at ;)

amugy nem is baj, hogy nem vagyunk egyformák, mert akkor mennyi lenne belőlünk ? :D

Persze nem kell egyformának lennünk :icon4:

Én sem azt mondom, hogy egy élmény a Zafira vezetése, de pl sokkal jobb mint a Pug volt. Élményre ott van a családban az Insignia. Már ha kikapcsolom az elektronikát. De az is nehéz mint minden mai autó. Igazi vezetési élményt egy régi autó tud nyújtani. Szervó, nagy súly és elektronika nélkül. Nekem anno a Golf I-em sokkal nagyobb élmény volt vezetéskor. Pedig pont fele ekkora benzines motor volt benne.

Nyilván a Zafiban is vannak bosszantó dolgok.(Engem pl. iszonyatosan irritál hogy ferdén van a lábam mikor nyomom a gázt mert belóg a középkonzol)

Én a fékkel amúgy elégedett vagyok, szerintem jól adagolható és nem iylen kisautós, hogy egyből lefejelem a szélvédőt. A futóműve meg tényleg harmatos, de most rajta vagyok egy Weitec szett beszerzésén.

Amúgy az élménygazdag vezetés nekem is hiányzik. De amíg a szülők szponzorálják az autókázásomat addig nem lesz se 1.8VTi se WRX STi (Tudom, hogy nem egy márka a 2:))

Na de nem OFF olok tovább :icon4:

ui.:ugyhogy nem akartalak meggyőzni arról h egy vérbeli élményautó, csak nem gondoltam hogy lehet ennyire nemszeretni ;)

Elküldve

sziasztok beszereztem egy fehér számlapos km órát.

beszerelve rá kellett jönnöm hogy egy kicsit másképp mutat.

fordulatszám mérő 250 el kevesebbet a sebességmutató meg csalt de ezt a mutató állításával lehetett korrigálni 4el kevesebbet mutat mint a valós sebesség

az eredeti óránál 3km/h volt ez nem is zavar.

a fordulatszám mérő mutatóját nem lehet jól beállítani.

géppel lehet valamit állítani ezen vagy sem?

y17dti helyett 2.0dtl óra került bele

Elküldve

armster könyöklőt nem ajánlom, nekem nem jön be túl nagy már mint magas 2.,4. sebesség beváltása majdnem csuklótörés nekem legalábbis

Elküldve
sziasztok beszereztem egy fehér számlapos km órát.

beszerelve rá kellett jönnöm hogy egy kicsit másképp mutat.

fordulatszám mérő 250 el kevesebbet a sebességmutató meg csalt de ezt a mutató állításával lehetett korrigálni 4el kevesebbet mutat mint a valós sebesség

az eredeti óránál 3km/h volt ez nem is zavar.

a fordulatszám mérő mutatóját nem lehet jól beállítani.

géppel lehet valamit állítani ezen vagy sem?

y17dti helyett 2.0dtl óra került bele

más az óra kalibrálása. elméletileg a mutató csavargatásávalabban az esetben be lehet kalibrálni, ha minden fordulatnál ugyanannyival mutat kevesebbet.....

egyszer ezt én is beszívtam :D

Elküldve
más az óra kalibrálása. elméletileg a mutató csavargatásávalabban az esetben be lehet kalibrálni, ha minden fordulatnál ugyanannyival mutat kevesebbet.....

egyszer ezt én is beszívtam :D

Nem lehet csak a számlapot cserélni?

Elküldve
amugy lehet hogy október elején megy a háztól....

baromira zavar hogy nincs vezetési élménye.

A Civicet akarom , de az asszony nem adja...

szerintem becserélem egy Accordra, vagy egy HR-V re...

elnézést!...................

Elküldve
amugy nem vagyunk egyformák. nekem KELL hogy szeressem vezetni, hogy élmény legyen vele minden méter amit megteszek vele, hogy szép legyen, és örömmel nézzem milyen sszzéépp.

minden autómról többszáz fényképet csináltam. a Zafiráról kb 3 at :icon4:

Azért van annyira szép mint az Ascona volt, nem? :D

Elküldve
hát szerintem szar :icon4:

de kinek a pap kinek a papné :icon4:

a tied eszik 7,5 öt, az enyém 130 nál 11,5 -t. és egyhatos. és billeg, és egy felet kell forditani a kormányon hogy sávotválts, és nincs rajta fék, csak ha 2 lábbal nyomod, és besüta nap a nagy üvegeken....

viszont a klimája hatásos, surányba a földesutakon nem ér le az alja.

hát ennyi.

nem tudtam megszeretni, nagyon hiányzik a élmény amit az idáigi autók nyújtottak nekem. meg most is nyújtana, ha az asszony nem vette volna el ;)

Ha mondjuk 3-4 pulya szaladgálna nálatok, már nem is lenne szar..., mert a vezetési élmény már veszítene a varázsából... :D

Elküldve

Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,problémám a következő:- egyik pillanatban menet közben kivilágított a töltésjelző lámpa,majd a következő leállítás után nem tudtam beindítani az autót,ezután akkut feltöltve pöc-röff,töltéslámpa nem jelez,ezekután autó leállítva,pár óra múlva megint kakukk!Ezek után rámértem,alapból,-semmi fogyasztót rákapcsolva- kb.:5A-t vesz fel a "semmi"!Következő lépésként a biztiket egyesével kiszedve mértem az áramfelvételt,hogy vajon melyik körön lehet zárlat,de semmi,vagyis nem szűnik meg az áramfelvétel egyik bizti kivételével sem!

Vajon mi lehet,ami felvesz ennyi áramot,ami ráadásul nincs is biztosítva?Esetleg valami kábel letestel valahol,de akkor meg több áramot kéne zabálnia nem?Van valami az autón,ahová biztosíték nélkül megy a 12Volt?

Ha valakinek van ötlete,kérem jelezze,köszönöm!

Üdv!

Elküldve
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni,problémám a következő:- egyik pillanatban menet közben kivilágított a töltésjelző lámpa,majd a következő leállítás után nem tudtam beindítani az autót,ezután akkut feltöltve pöc-röff,töltéslámpa nem jelez,ezekután autó leállítva,pár óra múlva megint kakukk!Ezek után rámértem,alapból,-semmi fogyasztót rákapcsolva- kb.:5A-t vesz fel a "semmi"!Következő lépésként a biztiket egyesével kiszedve mértem az áramfelvételt,hogy vajon melyik körön lehet zárlat,de semmi,vagyis nem szűnik meg az áramfelvétel egyik bizti kivételével sem!

Vajon mi lehet,ami felvesz ennyi áramot,ami ráadásul nincs is biztosítva?Esetleg valami kábel letestel valahol,de akkor meg több áramot kéne zabálnia nem?Van valami az autón,ahová biztosíték nélkül megy a 12Volt?

Ha valakinek van ötlete,kérem jelezze,köszönöm!

Üdv!

Riasztó nincs benne? Vagy valami utólagos kütyü?

Nem lehet, hogy a generátor fesszabályzója szállt el, s az zár valamit rövidre?

Elküldve
Riasztó nincs benne? Vagy valami utólagos kütyü?

Nem lehet, hogy a generátor fesszabályzója szállt el, s az zár valamit rövidre?

Riasztó van,de azt is lehúztam róla,fesszabályzóra már gondoltam,de akkor a töltéslámpának továbbra is kellene világítani szerintem,vagy nem?

Elküldve
Riasztó van,de azt is lehúztam róla,fesszabályzóra már gondoltam,de akkor a töltéslámpának továbbra is kellene világítani szerintem,vagy nem?

Nem tudom, egy próbát megér....mivel misztikus a hibád.

Elküldve
Nem tudom, egy próbát megér....mivel misztikus a hibád.

Üdv,és a fesszabályzót hol találom a generátorba van építve,vagy esetleg külön valahol?

Elküldve
hát szerintem szar :D

(szerintem) Igazságod vagyon! Én majdnem új zafi/2-t vezettem, rohadtul nem tetszett, billeg, böhöm nehézkes nem megy nem áll meg, randa. A Kisasszony egy manöken hozzá képest, valamint egy F1 rakéta.

UFF

(ne verjetek meg, Zafirások...)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.