Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne felétek, Opel Astra G 1.7 DTI (Y17DT) 2004-es évjáratú autómba szeretnék tempomatot rakatni, szerintetek lehetséges ez és kb mennyibe kerül ez?

Valamint kormány légzsák bal oldali duda gomb környék egy kicsit meg van szakadva javítot tudtok-e ajánlani?

Várom válaszotokat, előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Kürtgomb javításra: Varrga Kp BT.

Hát nem tudom. A felső íven simára kopott kormányomra meg egy szakadt dudagombra kb. 25 ezret költeni. Nekem ez már fájdalomküszöb felett van. Inkább megeszem, megiszom (no alcohol), és használom igénytelenül. Ha eljön az az idő, hogy egy nap megkeresem az árát, egye fene.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne felétek, Opel Astra G 1.7 DTI (Y17DT) 2004-es évjáratú autómba szeretnék tempomatot rakatni, szerintetek lehetséges ez és kb mennyibe kerül ez?

Várom válaszotokat, előre is köszi

Minden további nélkül.

Csak egy index kar kell + engedélyezni a motorvezérlőben. Kuplung kapcsoló van a dízelekben, így az nem kell.

Ha szerencsétlenebb vagy akkor kábelezni is kell. Bár dízelnél nem valószínű hogy hiányzik.

Ennyi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne felétek, Opel Astra G 1.7 DTI (Y17DT) 2004-es évjáratú autómba szeretnék tempomatot rakatni, szerintetek lehetséges ez és kb mennyibe kerül ez?

Valamint kormány légzsák bal oldali duda gomb környék egy kicsit meg van szakadva javítot tudtok-e ajánlani?

Várom válaszotokat, előre is köszi

Kb 6E-ért vettem a tempomatkart, nekem semmi más nem kellett bele, csak fel kellett ismertetni...

Link to comment
Megosztás:

Most azt keresgetem. De már késő, mert eléggé lekopott, egyik napról a másikra. :D

De talán ha veszek rá, rosszabb nem lesz. :icon4:

Ez milyen lenne? kormányvédő

Vettem rá, eléggé passzos, a srác megérte feltenni. Ha lazább lesz ledobom róla, egy próbát megér. De azért a gyári kormánykereket csinálhatták volna tartósabb anyagból.

Link to comment
Megosztás:

Vettem rá, eléggé passzos, a srác megérte feltenni. Ha lazább lesz ledobom róla, egy próbát megér. De azért a gyári kormánykereket csinálhatták volna tartósabb anyagból.

Nem tudom, az enyém 10 év és kb. 190e km után sem különösebben kopott, a dudagombjaim is épek (nemigen nyomkodom), lehet, hogy a ClassicII szériában már valami olcsóbb habosított műanyaggal próbálkoztak a 10 erocentes spórolás jegyében...

Múltkoriban vezettem egy kormányvédős autót, hát, nem az igazi, passzoljon az bármilyen jól.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, az enyém 10 év és kb. 190e km után sem különösebben kopott, a dudagombjaim is épek (nemigen nyomkodom), lehet, hogy a ClassicII szériában már valami olcsóbb habosított műanyaggal próbálkoztak a 10 erocentes spórolás jegyében...

Múltkoriban vezettem egy kormányvédős autót, hát, nem az igazi, passzoljon az bármilyen jól.

Nekem az autó vétele óta fennvan a kormányvédő. Annyi előnyét mindenképpen fel lehet hozni az ilyen szövetborításúaknak, hogy télen nem hideg, nyáron nem forró.

Kicsit vastagabb lett tőle a kormány, de legalább jobban lehet bele kapaszkodni :D

Én így szeretem :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Nekem az autó vétele óta fennvan a kormányvédő. Annyi előnyét mindenképpen fel lehet hozni az ilyen szövetborításúaknak, hogy télen nem hideg, nyáron nem forró.

Kicsit vastagabb lett tőle a kormány, de legalább jobban lehet bele kapaszkodni :icon4:

Én így szeretem :icon4:

Szokás kérdése. :D

Én bőrt vettem, a belső felén nem karolja át a kormányt.

A tied hogy néz ki, csinálsz majd róla képet?

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, az enyém 10 év és kb. 190e km után sem különösebben kopott, a dudagombjaim is épek (nemigen nyomkodom), lehet, hogy a ClassicII szériában már valami olcsóbb habosított műanyaggal próbálkoztak a 10 erocentes spórolás jegyében...

Múltkoriban vezettem egy kormányvédős autót, hát, nem az igazi, passzoljon az bármilyen jól.

teljesen egyet értek...........nekem corsaban 230 ezer (valós km) gyári bőr kormány és semmi baja még . Zafirában úgyszintén bőr, órában 150 ezer (valójában ki tudja mennyi) szintén teljesen jó még a duda gomb is.

Link to comment
Megosztás:

Kezd érdekelni a dolog a tempomat beszereléséről, aktiválásáról.

2003-as évjáratú Z17DTL motorkódú Astrámba vajon elég lenne venni egy tempomatos indexkart és felprogramoztatni?

Honnan tudom ezt meg, és hol programoznak ilyet és mennyiért?

pl nézd meg van e kuplung kapcsó

Link to comment
Megosztás:

Kezd érdekelni a dolog a tempomat beszereléséről, aktiválásáról.

2003-as évjáratú Z17DTL motorkódú Astrámba vajon elég lenne venni egy tempomatos indexkart és felprogramoztatni?

Honnan tudom ezt meg, és hol programoznak ilyet és mennyiért?

Szedd le a kormányburkolatot, és ha van alatta egy kis 4 pines, szabadon álló, hosszúkás, téglatest alakú csati, akkor nagy valószínúséggel full be van vezetékezve a kocsid... (a csatiért akár mélyre is be kell nyúlni, ha hátracsúszott). Ha én, mint műszaki antitalentum leszedtem a kormányburkolatot és beraktam az új kart, akkor tuti Te is meg tudod csinálni :D Kuplungkapcsolód szerintem tuti van. 6E Ft körül van a tempomatos kar, akinek van TECH2-je az fel is tudja ismertetni (itt gondolom, sokaknak van).

Link to comment
Megosztás:

Jó lett! :D Ha jól látom vastagabb is lett a kormány.

Igen egy kicsit vastagabb, mert ugye a nem bőrös lett bebőrözve...

A kormány kb. 150000km-nél lett bebőrözve, hát már eléggé ki volt fényesedve meg a dudagomb is már elég régóta ki volt szakadva, pedig nem gyűrűben vezetek és nem is voltam rágerjedve a dudára :icon4: :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.