Guest Endy 1.6 8v Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Nem elképzelhetetlen! Elromlott és inkább kiiktatták, mintsem megjavítsák. Lehet, hogy minden adott hozzá, csak szakembernek kéne ránéznie? Láttam már hasonlót. Elektromos ablakot visszaalakítottak kurblissá. Igénytelenségből ötös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Sziasztok! Egy 5 ajtós ferde hátú csomagtér ajtaját akarom átalakítani központi zárasra! Elég csak ezt megvenni hozzá vagy valami rudazat is kell még? Hogy valami hasznosat is hozzászóljak: Nem tudom hogy néz ki a gyári kp.zára a hátsó ajtónak, így nem tudom, hogy a belinkelt képen gyári vagy univerzális kp.zár motor van, de én univerzálisnak nézem. Ebben az esetben ezekhez szokak adni egy kis rudat, olyan mint egy bicikli küllő, ennek a kampós végét beakasztod a motorra, a másikat meg hozzárögzíted a gyári rudazathoz és kész, nem egy bonyolult technika. Ha viszont gyári a kpzár motor, akkor valószínű ilyenre nincs szükség, megvan a gyári helye. A bonyolultabb kérdés viszont, ha tényleg gyárilag kp.zár mentes az autó, akkor megvan-e a kábelezése, mert ha nincs, akkor ennek a behúzása egy érdekes vállalkozás lehet. Másrészt az a kérdés, hogy ha csak a hátsó ajtóba raksz kpzárat, miről akarod vezérelni? Ezt ugye gyárilag egyrészt az első ajtó zármotorja intézi kulcsal zárásra, másrészt a kpzár elektronika a távirányítóra. Tehát ezek közül valamelyiket is legalább bele kéne rakni, vagy esetleg nyomógombról gondoltad? De az előző hozzászólások alapján nem vagyok egyedül, aki még az életben nem látott kpzár nélküli G Astrát, így én azzal kezdeném, hogy megnézném, nem-e van benne, csak nem működik. A kulcsod se távirányítós egyik se? Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Május9, 2011 Megoszt Elküldve Május9, 2011 Valószínűleg ezért nem tud senki hozzászólni, mert mindenkit meglepet a dolog... Én sem tudtam róla, hogy van olyan. Így viszont biztos nagyon sokminden kell hozzá, ezért nem tudok segíteni. tudomásom szerint volt olyan amit központizár nélkül dobtak piacra. lásd viva felszereltség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Sziasztok! Segítség kellene elektromos téren. Valami borzasztó módon szívja az akksimat lefelé. Amikor teszem fel a sarut (mert ha másnap el akarok indulni, le kell vennem), szabályosan odaragad a szikrától. És csinált olyat is, hogy felvillantak az indexek egy pillanatra sarufelrakáskor. Van egy digitális műszerem, de csak feszültséget szoktam mérni vele, áramot nem tudom hogyan kell. Arra gondoltam, hogy meg kéne mérni a biztiken átfolyó áramot. Valaki tudja hogyan kell? Ilyen multiméterem van. De ebből a leírásból nem sikerült kihámoznom az áramerősség mérését. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Sziasztok! Segítség kellene elektromos téren. Valami borzasztó módon szívja az akksimat lefelé. mit szereltél utoljára??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május10, 2011 Megoszt Elküldve Május10, 2011 Sziasztok! Segítség kellene elektromos téren. Valami borzasztó módon szívja az akksimat lefelé. Amikor teszem fel a sarut (mert ha másnap el akarok indulni, le kell vennem), szabályosan odaragad a szikrától. És csinált olyat is, hogy felvillantak az indexek egy pillanatra sarufelrakáskor. Van egy digitális műszerem, de csak feszültséget szoktam mérni vele, áramot nem tudom hogyan kell. Arra gondoltam, hogy meg kéne mérni a biztiken átfolyó áramot. Valaki tudja hogyan kell? Ilyen multiméterem van. De ebből a leírásból nem sikerült kihámoznom az áramerősség mérését. :D Szia! Áramméréshez a piros vezetéket dugd át az A árammérő lyukba (10A DC) . A tekerővel állít be az áram mérési határát, biztonság kedvéért mindig nagy értéken kezdjél. Áram méréshez SORBA KELL KÖTNI A MŰSZERT! Ha párhuzamosan kötöd rá, egyből rövidzár és repülnek a biztosítékok, szerencsés esetben. Rossz esetben minden más is. Szóval a mérendő áramkört megszakítod, sorba kötöd a műszert megfelelő beállítások után, és a műszer mutatja mekkora áram folyik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 Szia! Áramméréshez a piros vezetéket dugd át az A árammérő lyukba (10A DC) . A tekerővel állít be az áram mérési határát, biztonság kedvéért mindig nagy értéken kezdjél. Áram méréshez SORBA KELL KÖTNI A MŰSZERT! Ha párhuzamosan kötöd rá, egyből rövidzár és repülnek a biztosítékok, szerencsés esetben. Rossz esetben minden más is. Szóval a mérendő áramkört megszakítod, sorba kötöd a műszert megfelelő beállítások után, és a műszer mutatja mekkora áram folyik! Így már értem, köszi szépen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 mit szereltél utoljára??? Nem szereltem semmit mostanában, kezdetektől fogva gyengélkedett az akksi, csak most kevesebbet használom az autót, mivel motorosszezon van. És 3-4 nap állás után már nem indul el. Régebben minden nap mentem vele, azért nem volt ilyen. Hosszabb álláskor leveszem a sarut, úgy nincs gond, teker szépen háromnapi állás után is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 Nem szereltem semmit mostanában, kezdetektől fogva gyengélkedett az akksi, csak most kevesebbet használom az autót, mivel motorosszezon van. És 3-4 nap állás után már nem indul el. Régebben minden nap mentem vele, azért nem volt ilyen. Hosszabb álláskor leveszem a sarut, úgy nincs gond, teker szépen háromnapi állás után is. pff akkor nem marad más mint méricskélni mi eszi meg... nincs más ötletem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Május11, 2011 Megoszt Elküldve Május11, 2011 Nem szereltem semmit mostanában, kezdetektől fogva gyengélkedett az akksi, csak most kevesebbet használom az autót, mivel motorosszezon van. És 3-4 nap állás után már nem indul el. Régebben minden nap mentem vele, azért nem volt ilyen. Hosszabb álláskor leveszem a sarut, úgy nincs gond, teker szépen háromnapi állás után is. Az autóelektromosok egy ún. lakattal nézik meg az áramfogyást. Ezt úgy képzeld el, mintha a mutató és a hüvelykujjadat összeérintenéd a vezetéket átkarolva, de úgy ,hogy nem érsz hozzá. Az akksi pozitív sarkától azt hiszem, két irányba megy vezeték. 1: önindító-generátor, 2:biztosítékok felé. Amikor vettem az autót ugyanígy jártam. Néhány nap után nem indult. Oka: kókányolás. Az előző tulaj a rádió tápkábelét összekötötte a memóriakábellel, hogy ha leállítod az autót, a rádió ne kapcsoljon ki. Most ha leállítom a kocsit, a rádió is kikapcsol, de vissza tudom kapcsolni. Viszont az akksit most már nem szívja. A generátor tud ilyen hibát generálni, mármint az akksit lerántani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május12, 2011 Megoszt Elküldve Május12, 2011 Ma megmértem az áramfogyasztást az alábbi módon: Akksi pozitív sarut levettem, majd összekapcsoltam a műszerrel az áramkört. 10A méréshatár esetén a tapasztalat: Az első pillanatban 0.5-0.6 os értéket mutat a műszer, de ez folyamatosan csökken, egészen 0.01-ig. De lehet hogy nullára is lemenne, ha várnék még. Összehasonlításképpen megmértem nyitott ajtóval, ekkor 1,5-es értéket mutatott folyamatosan, felkapcsolt helyzetjelzővel pedig 4,5-et. Vagyis, lehet hogy mégsem szívja semmi az áramot? Lehet, hogy terhelővillával kéne rámérni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Május13, 2011 Megoszt Elküldve Május13, 2011 Ma megmértem az áramfogyasztást az alábbi módon: Akksi pozitív sarut levettem, majd összekapcsoltam a műszerrel az áramkört. 10A méréshatár esetén a tapasztalat: Az első pillanatban 0.5-0.6 os értéket mutat a műszer, de ez folyamatosan csökken, egészen 0.01-ig. De lehet hogy nullára is lemenne, ha várnék még. Összehasonlításképpen megmértem nyitott ajtóval, ekkor 1,5-es értéket mutatott folyamatosan, felkapcsolt helyzetjelzővel pedig 4,5-et. Vagyis, lehet hogy mégsem szívja semmi az áramot? Lehet, hogy terhelővillával kéne rámérni... Ez alapján lehet, hogy az aksi a ludas, mondjuk akkor levett saruval is le kéne merülnie egy idő után. Én soha nem mértem még az enyémen, de a 10 mA szerintem normális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Május13, 2011 Megoszt Elküldve Május13, 2011 Ma megmértem az áramfogyasztást az alábbi módon: Akksi pozitív sarut levettem, majd összekapcsoltam a műszerrel az áramkört. 10A méréshatár esetén a tapasztalat: Az első pillanatban 0.5-0.6 os értéket mutat a műszer, de ez folyamatosan csökken, egészen 0.01-ig. De lehet hogy nullára is lemenne, ha várnék még. Összehasonlításképpen megmértem nyitott ajtóval, ekkor 1,5-es értéket mutatott folyamatosan, felkapcsolt helyzetjelzővel pedig 4,5-et. Vagyis, lehet hogy mégsem szívja semmi az áramot? Lehet, hogy terhelővillával kéne rámérni... Tulajdonképpen elég lenne kapocsfeszültséget mérni nyugalmi állapotban. Az kb. annyit jelent, miután leállítottad az autót, és vársz 2 órát a méréssel. Akkor jó asszem ha olyan 12,74 Voltot mérsz. Ha kisebbet, mint pl. én az enyémen 12, 40-et, az már halódó. Most nyáron még jó lehet. A következő telet már nem biztos, hogy kibírja. (5 éves) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 Nektek a középkonzolon a gombok világítanak? (hüttés fűtés, levegőáramlás, ventilátor, klíma, belsőlevegő, ablakfüttésre gondolok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 ha felkapcsolom a lámpát akkor igen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 ha felkapcsolom a lámpát akkor igen :D Fene, akkor valami nem ok nalam, mennzi izzo van ott? Mert egyik sem vilagit. Hungaroringrol irok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 vagy 1 vagy 2, ez tipustól függ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGé Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 A képen bekarikázott rész a hátsó hídnál az micsoda? Elvileg itt van a lámpaszintező szenzor helye is (alwr), amit feltennék holnap csak már kérdés, hogy hova. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 A képen bekarikázott rész a hátsó hídnál az micsoda? Elvileg itt van a lámpaszintező szenzor helye is (alwr), amit feltennék holnap csak már kérdés, hogy hova. http://imuplo.com/41251305399879.jpg] Talán a fékerőelosztó?! (terhelés függvényében a hátsó tengelyre.... enyémen nem is láttam még... Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGé Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 Talán a fékerőelosztó?! (terhelés függvényében a hátsó tengelyre.... enyémen nem is láttam még... Valami hasonló lehet, mert nem elektromos vezetékek mennek bele, hanem fém csövek. valószínűleg a szintszabályzó máshova kerül, pedig szerintem az a gyári helye... pl egy xenonos Astráé így néz ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 A képen bekarikázott rész a hátsó hídnál az micsoda? Elvileg itt van a lámpaszintező szenzor helye is (alwr), amit feltennék holnap csak már kérdés, hogy hova. [ig]http://imuplo.com/41251305399879.jpg az a fékerőszabályzó. elosztja a fékhatást , illetve minnél jobban meg van pakolva az autód annál több fékhatás van a hátsó fékeken Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Endy Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 az a fékerőszabályzó. elosztja a fékhatást , illetve minnél jobban meg van pakolva az autód annál több fékhatás van a hátsó fékeken Avagy mennél :D többen ültök benne. Bocs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 vagy 1 vagy 2, ez tipustól függ... Na nekem is ugyanez volt a probléma! Egyik sem világított! Tegnap csináltam meg, elég sz..r, hogy az egész középkonzolt meg kellett hozzá bontani és óvatosan kell nagyon! Kb. 25 perc alatt megcsináltam, és nekem 2 db izzó volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGé Elküldve Május14, 2011 Megoszt Elküldve Május14, 2011 az a fékerőszabályzó. elosztja a fékhatást , illetve minnél jobban meg van pakolva az autód annál több fékhatás van a hátsó fékeken Köszi a választ. Ehhez az autóhoz tehát nem szántak xenont véletlen se? Gyári módon szerettem volna beépíteni a xenon rendszert, de a szintszabályzó kedvéért nem veszem le a fékerőszabályzót... Majd szétnézek a kocsi alatt, hogy van-e még lehetőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
olajos Elküldve Május15, 2011 Megoszt Elküldve Május15, 2011 Sziasztok! Honnan tudom leellenőrizni hogy van e a kocsimban(Astra G y20dth) ESP???? külföldi oldalakon már nézegettem. ott valami YAW szenzort emlegetnek hogy meg kell keresni és ha az van akkor van ESP is, de én egyszerűen nem értem hogy hol mondják hogy keressem, meg mit is pontossan.... Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts