Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Hello mindenki!

A nopokban felmerült nálam egy szokatlan dolog és remélem tudtok benne segíteni.

A probléma a következő: Amikor a kocsira ráadom a gyujtást és inditozok, akkor a kulső, belsö keringetö gombja halványan illetve erősebben világít, villog . Beinditás után semmi ilyesmi. A funkciók rendesen működnek és nem villog. Leállításkor és gyultás levételkor, szintén villog hol gyengén hol erősebben, de utána semmi. szerintetek mit nézzek meg rajta? Egy kicsit parázok nehogy kigyulladjon.. 2 hónapja pollenszűrő csere volt, lehet, hogy a szerelő rosszul rakott vissza valamit?

Az auto tipusa 2001.03. 1.4 16v z14xe sedan klíma van.

Esetleg pesten tudtok vill. szerelőt, mert most költötem fel és még nem nagyon ismerem a szitut a nagy városban.

Köszi előre is. Norbi

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

A nopokban felmerült nálam egy szokatlan dolog és remélem tudtok benne segíteni.

A probléma a következő: Amikor a kocsira ráadom a gyujtást és inditozok, akkor a kulső, belsö keringetö gombja halványan illetve erősebben világít, villog . Beinditás után semmi ilyesmi. A funkciók rendesen működnek és nem villog. Leállításkor és gyultás levételkor, szintén villog hol gyengén hol erősebben, de utána semmi. szerintetek mit nézzek meg rajta? Egy kicsit parázok nehogy kigyulladjon.. 2 hónapja pollenszűrő csere volt, lehet, hogy a szerelő rosszul rakott vissza valamit?

Az auto tipusa 2001.03. 1.4 16v z14xe sedan klíma van.

Esetleg pesten tudtok vill. szerelőt, mert most költötem fel és még nem nagyon ismerem a szitut a nagy városban.

Köszi előre is. Norbi

nem fog kigyulladni, és semmi köze a pollenszűrő cseréhez! B)

Ha jól rémlik, az enyim is hasonlóan villog.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Felraktam a kartervédőt.

kicsi___3367.jpg kicsi_image0162_jpg.jpg kicsi_image0165_jpg.jpg kicsi_image0166_jpg.jpg kicsi_image0167_jpg.jpg

Tapasztalat: A rögzítéshez 3 db pont szolgál, a lemezen 4 lyuk van. Tehát menetirány szerint jobb oldalon nincs csavar hely. Továbbá ami probléma, hogy hatszög formájú lyukak vannak kialakítva a csavarok számára. Nyilván ehhez speciális csavar szükséges, hogy alulról meglehessen húzni elforgás nélkül. Így is megtudtam oldani, de nagyon kellett bűvészkedni. Macerás.

Valaki tud esetleg cikkszámmal szolgálni a lemezhez szükséges gyári csavarokhoz?

További kérdésem: szerelés közben észrevettem, hogy menetirány szerinti bal oldalon olajfolyásom van. A bölcsőn látszik az utolsó képen. Minden el van burkolva, így saccra a főtengely környékéről jöhet, a hosszbordás szíj mögül valahonnan. Van valakinek ötlete, hogy honnan származhat?

Link to comment
Megosztás:

További kérdésem: szerelés közben észrevettem, hogy menetirány szerinti bal oldalon olajfolyásom van. A bölcsőn látszik az utolsó képen. Minden el van burkolva, így saccra a főtengely környékéről jöhet, a hosszbordás szíj mögül valahonnan. Van valakinek ötlete, hogy honnan származhat?

főtengelyszimering

Link to comment
Megosztás:

nekem semmi sincs, mennyivel kevésbé koszosodik a motortér?

a műanyagnál sokkal kevésbé,

az még a kerékdobhoz is felkanyarodik.

teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen

én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem

de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes

Link to comment
Megosztás:

a műanyagnál sokkal kevésbé,

az még a kerékdobhoz is felkanyarodik.

teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen

én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem

de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes

Mennyibe fáj egy ilyen?

Nekem Classic II 5a, Z14XEP-m van, de gondolom egyforma lehet az összesnél, vagy tévedek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy g astrába tempomathoz ez a kapcsoló mindenképpen és még mi szükséges utólagos beépítés esetén?

Előre is köszi!

Üdv.

+ egy kapcsoló a kuplunghoz....

Z14XE motoroknál ezzel a 2 dolog kell, + TECH2-vel bele kell nyúlni s megy, de a Te 1.2-es motoroddal sztem kérdéses...Mi a motorkódod?

Link to comment
Megosztás:

+ egy kapcsoló a kuplunghoz....

Z14XE motoroknál ezzel a 2 dolog kell, + TECH2-vel bele kell nyúlni s megy, de a Te 1.2-es motoroddal sztem kérdéses...Mi a motorkódod?

Aha értem az újabb autókon csak kapcsoló csere meg ráprogramozás és ennyi. (gondolok itt az új zafirára) Motorkódom Z12XE

Link to comment
Megosztás:

Aha értem az újabb autókon csak kapcsoló csere meg ráprogramozás és ennyi. (gondolok itt az új zafirára) Motorkódom Z12XE

Akkor lehet a Tiedbe is csak 2 kapcsoló kell....

Az XEP-s motorokhoz nem olyan egyszerű a tempomat! Akkor már az enyimbe is lenne...

Link to comment
Megosztás:

Akkor lehet a Tiedbe is csak 2 kapcsoló kell....

Az XEP-s motorokhoz nem olyan egyszerű a tempomat! Akkor már az enyimbe is lenne...

nem nem, az enyém XE az tutti. Egyik főnökömnek Opel zafira 1.8 benzin a kapcsolót cseréltük és TECH2 és ennyi volt. Egyébként lenne egy kérdésem még hogy lehet azt hogy a sebességek kiírja a kijelző ha két gombot egyszerre nyomom le, olvastam egy tesztben.

Apropó, sebesség. Van egy érdekessége a központi kijelzős Opeleknek, amit én nagyon jópofának tartok. Hogy miről van szó? Egyszerűen meg lehet állapítani, hogy pontosan mennyivel is megyünk (mert ugye a kilométeróra mindig csal). Csak annyit kell tenni, hogy a két gombot egyszerre nyomva kell tartani kb. 5-6mp-ig. Ekkor a kijelző átvált, és az alsó sorban bal oldalt kiírja a pontos sebességet. Így GPS nélkül is pontosan tudhatjuk, hogy mennyivel is megyünk. Pl. a műszer szerinti 140 ténylegesen csak 130-131. A 100 csak 91-92. Persze ez csak egy szerintem jópofa dolog, de gondoltam megemlítem, mint érdekesség. Ez a funkció egyébként minden ilyen kijelzővel ellátott Opelen így működik (pl. B Corsa és F Astra is). Íme a teszt
Link to comment
Megosztás:

nem nem, az enyém XE az tutti. Egyik főnökömnek Opel zafira 1.8 benzin a kapcsolót cseréltük és TECH2 és ennyi volt. Egyébként lenne egy kérdésem még hogy lehet azt hogy a sebességek kiírja a kijelző ha két gombot egyszerre nyomom le, olvastam egy tesztben.

Motorfüggő, régebbi XE-s motorok csak annyi amit írtál, XEP-seknél pedig szívás az egész...

Link to comment
Megosztás:

Mert nem lehet beleépíteni a tempomatot csak úgy... Valami elektronika kell bele, aminek az ára a csillagos ég...

miért is ???

semmi probléma nincs vele...

csak a cl2-be nincs semmi előre behúzva+kapcsoló..

láttam már 35e is valahol..egyszer...,de inkább több .... 50-60

Link to comment
Megosztás:

a műanyagnál sokkal kevésbé,

az még a kerékdobhoz is felkanyarodik.

teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen

én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem

de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes

A műanyaghoz milyen csavarok kellenek?

Link to comment
Megosztás:

Vaterán van 10ezerért is, én ott vettem, szerintem elég korrekt. Ha így keresel rá, akkor van most is: "Astra G alsó motorvédő burkolat".

Köszi, megtaláltam.

Ennek a cégnek a honlapján olcsóbb, gondolom a Vaterás jutalék miatt... link

Csavarokat adnak hozzá, vagy csak a burkolatot?

Lehet tél előtt beruházok egy ilyenbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.