apple85 Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Hello mindenki! A nopokban felmerült nálam egy szokatlan dolog és remélem tudtok benne segíteni. A probléma a következő: Amikor a kocsira ráadom a gyujtást és inditozok, akkor a kulső, belsö keringetö gombja halványan illetve erősebben világít, villog . Beinditás után semmi ilyesmi. A funkciók rendesen működnek és nem villog. Leállításkor és gyultás levételkor, szintén villog hol gyengén hol erősebben, de utána semmi. szerintetek mit nézzek meg rajta? Egy kicsit parázok nehogy kigyulladjon.. 2 hónapja pollenszűrő csere volt, lehet, hogy a szerelő rosszul rakott vissza valamit? Az auto tipusa 2001.03. 1.4 16v z14xe sedan klíma van. Esetleg pesten tudtok vill. szerelőt, mert most költötem fel és még nem nagyon ismerem a szitut a nagy városban. Köszi előre is. Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Hello mindenki! A nopokban felmerült nálam egy szokatlan dolog és remélem tudtok benne segíteni. A probléma a következő: Amikor a kocsira ráadom a gyujtást és inditozok, akkor a kulső, belsö keringetö gombja halványan illetve erősebben világít, villog . Beinditás után semmi ilyesmi. A funkciók rendesen működnek és nem villog. Leállításkor és gyultás levételkor, szintén villog hol gyengén hol erősebben, de utána semmi. szerintetek mit nézzek meg rajta? Egy kicsit parázok nehogy kigyulladjon.. 2 hónapja pollenszűrő csere volt, lehet, hogy a szerelő rosszul rakott vissza valamit? Az auto tipusa 2001.03. 1.4 16v z14xe sedan klíma van. Esetleg pesten tudtok vill. szerelőt, mert most költötem fel és még nem nagyon ismerem a szitut a nagy városban. Köszi előre is. Norbi nem fog kigyulladni, és semmi köze a pollenszűrő cseréhez! B) Ha jól rémlik, az enyim is hasonlóan villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Sziasztok! Felraktam a kartervédőt. Tapasztalat: A rögzítéshez 3 db pont szolgál, a lemezen 4 lyuk van. Tehát menetirány szerint jobb oldalon nincs csavar hely. Továbbá ami probléma, hogy hatszög formájú lyukak vannak kialakítva a csavarok számára. Nyilván ehhez speciális csavar szükséges, hogy alulról meglehessen húzni elforgás nélkül. Így is megtudtam oldani, de nagyon kellett bűvészkedni. Macerás. Valaki tud esetleg cikkszámmal szolgálni a lemezhez szükséges gyári csavarokhoz? További kérdésem: szerelés közben észrevettem, hogy menetirány szerinti bal oldalon olajfolyásom van. A bölcsőn látszik az utolsó képen. Minden el van burkolva, így saccra a főtengely környékéről jöhet, a hosszbordás szíj mögül valahonnan. Van valakinek ötlete, hogy honnan származhat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Valaki tud esetleg cikkszámmal szolgálni a lemezhez szükséges gyári csavarokhoz? elvileg 2000151 http://www.astraforum.org/forum/viewtopic....=68&t=28737 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 További kérdésem: szerelés közben észrevettem, hogy menetirány szerinti bal oldalon olajfolyásom van. A bölcsőn látszik az utolsó képen. Minden el van burkolva, így saccra a főtengely környékéről jöhet, a hosszbordás szíj mögül valahonnan. Van valakinek ötlete, hogy honnan származhat? főtengelyszimering Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 te jó ég B) ez aztán a páncél. dakar rallyra készülsz ? :D ez durva. még nem is láttam ilyet, brutális! mibe fáj ez a móka? nekem műanyag van. ehhez képest molyfing . Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 te jó ég B) ez aztán a páncél. dakar rallyra készülsz ? :D ez durva. még nem is láttam ilyet, brutális! mibe fáj ez a móka? nekem műanyag van. ehhez képest molyfing . nekem semmi sincs, mennyivel kevésbé koszosodik a motortér? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 nekem semmi sincs, mennyivel kevésbé koszosodik a motortér? a műanyagnál sokkal kevésbé, az még a kerékdobhoz is felkanyarodik. teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Sziasztok! Érdeklődnék hogy g astrába tempomathoz ez a kapcsoló mindenképpen és még mi szükséges utólagos beépítés esetén? Előre is köszi! Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 a műanyagnál sokkal kevésbé, az még a kerékdobhoz is felkanyarodik. teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes Mennyibe fáj egy ilyen? Nekem Classic II 5a, Z14XEP-m van, de gondolom egyforma lehet az összesnél, vagy tévedek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Sziasztok! Érdeklődnék hogy g astrába tempomathoz ez a kapcsoló mindenképpen és még mi szükséges utólagos beépítés esetén? Előre is köszi! Üdv. + egy kapcsoló a kuplunghoz.... Z14XE motoroknál ezzel a 2 dolog kell, + TECH2-vel bele kell nyúlni s megy, de a Te 1.2-es motoroddal sztem kérdéses...Mi a motorkódod? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 + egy kapcsoló a kuplunghoz.... Z14XE motoroknál ezzel a 2 dolog kell, + TECH2-vel bele kell nyúlni s megy, de a Te 1.2-es motoroddal sztem kérdéses...Mi a motorkódod? Aha értem az újabb autókon csak kapcsoló csere meg ráprogramozás és ennyi. (gondolok itt az új zafirára) Motorkódom Z12XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Aha értem az újabb autókon csak kapcsoló csere meg ráprogramozás és ennyi. (gondolok itt az új zafirára) Motorkódom Z12XE Akkor lehet a Tiedbe is csak 2 kapcsoló kell.... Az XEP-s motorokhoz nem olyan egyszerű a tempomat! Akkor már az enyimbe is lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Akkor lehet a Tiedbe is csak 2 kapcsoló kell.... Az XEP-s motorokhoz nem olyan egyszerű a tempomat! Akkor már az enyimbe is lenne... nem nem, az enyém XE az tutti. Egyik főnökömnek Opel zafira 1.8 benzin a kapcsolót cseréltük és TECH2 és ennyi volt. Egyébként lenne egy kérdésem még hogy lehet azt hogy a sebességek kiírja a kijelző ha két gombot egyszerre nyomom le, olvastam egy tesztben. Apropó, sebesség. Van egy érdekessége a központi kijelzős Opeleknek, amit én nagyon jópofának tartok. Hogy miről van szó? Egyszerűen meg lehet állapítani, hogy pontosan mennyivel is megyünk (mert ugye a kilométeróra mindig csal). Csak annyit kell tenni, hogy a két gombot egyszerre nyomva kell tartani kb. 5-6mp-ig. Ekkor a kijelző átvált, és az alsó sorban bal oldalt kiírja a pontos sebességet. Így GPS nélkül is pontosan tudhatjuk, hogy mennyivel is megyünk. Pl. a műszer szerinti 140 ténylegesen csak 130-131. A 100 csak 91-92. Persze ez csak egy szerintem jópofa dolog, de gondoltam megemlítem, mint érdekesség. Ez a funkció egyébként minden ilyen kijelzővel ellátott Opelen így működik (pl. B Corsa és F Astra is). Íme a teszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 nem nem, az enyém XE az tutti. Egyik főnökömnek Opel zafira 1.8 benzin a kapcsolót cseréltük és TECH2 és ennyi volt. Egyébként lenne egy kérdésem még hogy lehet azt hogy a sebességek kiírja a kijelző ha két gombot egyszerre nyomom le, olvastam egy tesztben. Motorfüggő, régebbi XE-s motorok csak annyi amit írtál, XEP-seknél pedig szívás az egész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1.2 Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Motorfüggő, régebbi XE-s motorok csak annyi amit írtál, XEP-seknél pedig szívás az egész... A régebbi XE azok a 75, az újabbak meg 80 Le (de G astraban csak a 75le volt). És az XEP az miért szívatósabb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 A régebbi XE azok a 75, az újabbak meg 80 Le (de G astraban csak a 75le volt). És az XEP az miért szívatósabb? Mert nem lehet beleépíteni a tempomatot csak úgy... Valami elektronika kell bele, aminek az ára a csillagos ég... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április30, 2011 Megoszt Elküldve Április30, 2011 Mert nem lehet beleépíteni a tempomatot csak úgy... Valami elektronika kell bele, aminek az ára a csillagos ég... miért is ??? semmi probléma nincs vele... csak a cl2-be nincs semmi előre behúzva+kapcsoló.. láttam már 35e is valahol..egyszer...,de inkább több .... 50-60 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 miért is ??? semmi probléma nincs vele... csak a cl2-be nincs semmi előre behúzva+kapcsoló.. láttam már 35e is valahol..egyszer...,de inkább több .... 50-60 + valami elektronikát emlegettek még 100e körül! régebbi belyegyzés S itt a fórumon eddig senki sem csinálta meg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 a műanyagnál sokkal kevésbé, az még a kerékdobhoz is felkanyarodik. teljesen zárja a keréktől felcsapó vizet, az alja majdnem teli két lélegző nyílás van rajta összesen én levettem nem rég mert kicsit műanyagozni kellett és még nem volt rá érkezésem hogy visszategyem de most hogy nincs rajta tiszta retek a motor saras,víz cseppes A műanyaghoz milyen csavarok kellenek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 A műanyaghoz milyen csavarok kellenek? semmi extra csak valami ritka menetes legyen, alátéttel ajánlom felrakni mert a csavar fejjel kevés a támasztása átszakadhat használat közben Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 semmi extra csak valami ritka menetes legyen, alátéttel ajánlom felrakni mert a csavar fejjel kevés a támasztása átszakadhat használat közben Műanyagot hol, s mennyiért vetted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gboy Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 Műanyagot hol, s mennyiért vetted? Vaterán van 10ezerért is, én ott vettem, szerintem elég korrekt. Ha így keresel rá, akkor van most is: "Astra G alsó motorvédő burkolat". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 + valami elektronikát emlegettek még 100e körül! régebbi belyegyzés S itt a fórumon eddig senki sem csinálta meg.... itt is van ember a fórumon aki szerel be 60ért... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május1, 2011 Megoszt Elküldve Május1, 2011 Vaterán van 10ezerért is, én ott vettem, szerintem elég korrekt. Ha így keresel rá, akkor van most is: "Astra G alsó motorvédő burkolat". Köszi, megtaláltam. Ennek a cégnek a honlapján olcsóbb, gondolom a Vaterás jutalék miatt... link Csavarokat adnak hozzá, vagy csak a burkolatot? Lehet tél előtt beruházok egy ilyenbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts