Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Bingó! Megtaláltam mindkét oldalon az ajtókapcsoló kábelét! Bal oldalon sokáig halásztam dróttal. Egészen a sarokban volt!

Szóval akkor Classic II-ben bent a kábel! Kijelenthető! Megrendeltem a kapcsolókat, néhány nap múlva érkeznek.

B)

Hol, s mennyiért, ha nem vagyok indiszkrét?

(Nekem postávala 2db 2e)

Link to comment
Megosztás:

Hol, s mennyiért, ha nem vagyok indiszkrét?

(Nekem postávala 2db 2e)

Opelcentrumnál találtam újat, 1600-ért darabját. A szüleim autóját csinálom, és nem akartam nekik használtat, és utángyártottat sem. Nem egy nagy összeg.

Köszönöm szépen a segítséget! Majd beszámolok a végeredményről, ha elkészül!

Link to comment
Megosztás:

Opelcentrumnál találtam újat, 1600-ért darabját. A szüleim autóját csinálom, és nem akartam nekik használtat, és utángyártottat sem. Nem egy nagy összeg.

Köszönöm szépen a segítséget! Majd beszámolok a végeredményről, ha elkészül!

okés B)

Link to comment
Megosztás:

De van előre is (sőt én eddig azt nem tudtam hogy létezik hátulra), méghozzá itt gyártják Veszprémben. Nekem is ilyen van a Coupéban, valami 5-6e Ft volt a pár, ás a gyári helyekre rögzíthető patenttal.

Náluk csak az elsőre van...

Itt van, hogy mi, s mennyért van náluk G astrára:

- Méretpontos csomagtértálca csúszásgtáló betéttel 10 625 Ft/db

- Méretpontos peremes gumiszőnyeg, lábtálca 10 000 Ft/4db-os garn.

- Alsó motorvédő burkolat 9 500 Ft/db

- Típusba gyártott kartámasz 13 500 Ft/db

- Típusba gyártott csúsztatható kartámasz 14 700 Ft/db

- Kerékjárati dobbetét, első 2 500 Ft/db

- Típusazonos alumínium küszöbvédő 14 000 Ft/4db-os garn.

- Légterelő oldalablakra, első 7 200 Ft/pár

- Légterelő oldalablakra, hátsó 5 000 Ft/pár

- Légterelő szárny "Sport" 33 750 Ft/db

- Légterelő szárny 30 625 Ft/db

- Légterelő szárny, felső 27 500 Ft/db

- Lökhárító sarokvédő díszléc 3 125 Ft/4db-os garn.

- Ajtó alsó élvédő Allroad Design 7 500 Ft/4db-os garn.

- Típusazonos jel nélküli fém hűtőrács 15 625 Ft/db

- Fényszóró szemöldök 5 000 Ft/pár

- Fényszóró maszk 9 400 Ft/pár

- Hátsó lámpa maszk 9 400 Ft/pár

- Tároló polc kalaptartó alá 11 875 Ft/db

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna nekem abba valaki segíteni hogy gyárilag ki vannak e vezetékelve a G astrákon az leső ködlámpa?

Két ködlámpa, meg világításkapcsoló megvan meg még relé is meglesz, csak kérdés hogy ki van e vezetékelve vagy nem?

A kocsi amúgy 98'-as kombi x16szr

Előre is köszönöm a választ.

Üdv.:Roli

Link to comment
Megosztás:

Opelcentrumnál találtam újat, 1600-ért darabját. A szüleim autóját csinálom, és nem akartam nekik használtat, és utángyártottat sem. Nem egy nagy összeg.

Köszönöm szépen a segítséget! Majd beszámolok a végeredményről, ha elkészül!

Hurrá! Meg is van! Köszönöm az infókat!

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/6165893...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/1276726...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110419/5207007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/110419/28371359504_...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudna nekem abba valaki segíteni hogy gyárilag ki vannak e vezetékelve a G astrákon az leső ködlámpa?

Két ködlámpa, meg világításkapcsoló megvan meg még relé is meglesz, csak kérdés hogy ki van e vezetékelve vagy nem?

A kocsi amúgy 98'-as kombi x16szr

Előre is köszönöm a választ.

Üdv.:Roli

Gyárilag nekem se volt benne ködlámpa (2004), viszont vezetékezés benne van és még a ködlámpa felfogatási helye is megvan, csak ki kell vágni a lyukat. Kapcsolót, relét beszereztem, már csak lámpa kell.

Link to comment
Megosztás:

ez igen bőr belső

kérdeztem a sráctól vaterán mennyiért dobná ki a kocsiból. neki 200e be van állítása szerint

150+10(szereleés)+az én ülésgarnitúrám

hát ez beteg B)

ezek gyári ülések és ajtókárpitok?

a két első ülésről elhiszem hogy gyári de a hátsó rész elég gázosnak tűnik

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._16v_ls-4672869

Link to comment
Megosztás:

ez igen bőr belső

kérdeztem a sráctól vaterán mennyiért dobná ki a kocsiból. neki 200e be van állítása szerint

150+10(szereleés)+az én ülésgarnitúrám

hát ez beteg B)

ezek gyári ülések és ajtókárpitok?

a két első ülésről elhiszem hogy gyári de a hátsó rész elég gázosnak tűnik

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._16v_ls-4672869

Annyit nem ér a bőr, nyáron forró, télen hideg, habár láttam van benne első ülésfűttés.

Link to comment
Megosztás:

ez igen bőr belső

kérdeztem a sráctól vaterán mennyiért dobná ki a kocsiból. neki 200e be van állítása szerint

150+10(szereleés)+az én ülésgarnitúrám

hát ez beteg B)

ezek gyári ülések és ajtókárpitok?

a két első ülésről elhiszem hogy gyári de a hátsó rész elég gázosnak tűnik

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra..._16v_ls-4672869

Az első gyári coupe mert dönthető és nem hiszem, hogy vesződtek volna az ötajtósnál a döntés kiépítésével. A hátsó szerintem a sajátja átbőrözve. A coupe csak négyszemélyes ezen meg van ötödik öv csatt. Szerintem leharcolt coupe átbőrözve. Egyébként a sportülést elég könnyű megcsinálni, mert ahogy néztem az ülés teste ugyanaz csak hegesztettek ré 10 mm rúdból egy toldást a sprtosabb oldaltámasznak és kész. Ha már bőrözésen van nem nagy kunszt a szivacsozás ügyes kárpitos megcsinálja pikk-pakk. Viszont érdekes, hogy a kihúzható combtámasz meg nincs rajta. A bőr meg ha jó akkor nem meleg meg hideg, hanem felveszi a tested melegét és szellőzik. Nem úgy mint a műszálas szövet amit az autókon használnak. Habár az autós bőrök meg azért ilyenek, hogy bírják a strapát teljesen fedett bőr, az összes pórust lezárják festékkel meg mindenféle vegyi anyaggal. Mesélhetnék régi bútorosok vagyunk a bátyámmal.

Link to comment
Megosztás:

Viszont érdekes, hogy a kihúzható combtámasz meg nincs rajta.

Az csak a textilkárpitos Coupé üléseknél volt magától értetődő, a gyári bőrösöknél extra volt a combtámasz. Viszont azokban meg kivétel nélkül mindben volt ülésfűtés, amit a textilkárpithoz úgy kellett rendelni (ha lehetett egyáltalán). Meg asszem az oldallégzsák is benne volt mindegyik bőrülésben.

Link to comment
Megosztás:

vki csináltatott már bicskakulcsot g astrához?

Én próbáltam csak 2 gond volt 2 féle típussal. Az egyik ami megszokható az az, hogy 90 fokkal elforgatva van benne a kulcsszár ami nehézkessé teszi az indítást. A másik pedig az, hogy lévén nekem 2000. 08 havi az autóm normál kulcs alakú a kulcsszára mint az F Astrában, és a bicskakulcshoz kapható összes szár 2-3 mm-el kisebb mint az eredeti. ezért lötyög a gyújtáskapcsolóban. A későbbi szériában márt másmilyen a szár inkább az A omegáéra hasonlít. Az vékonyabb. Apropó a gyújtáskapcsoló lecserélhető szerintetek az említett újabb verzióra? És ezek még csak a mechanikai gondok.

Link to comment
Megosztás:

vki csináltatott már bicskakulcsot g astrához?

1éve csináltattam, 2500ft volt a bicskakulcs, 500ft a távirányító felprogramozása és a kulcsszár készítése meg 3.000ft. Összesen 6ropiból kijött, semmi gondom vele, jó minőség, imádom B)

A 2 gyári kulcs egyikéből (a nem távirányítósból) az immóchipet persze át kellett tenni bele, így azzal indítani nem lehet, de úgy is csak a bicskát használom állandóan és egy még ezen kívül így is maradt ami teljes értékű.

itt csinálták, nagyon korrekt hely, 20perc alatt kész is volt, ott helyben megvártam, hazafelé már azzal indítóztam :D

http://www.hevederzar.hu/index.html

Link to comment
Megosztás:

1éve csináltattam, 2500ft volt a bicskakulcs, 500ft a távirányító felprogramozása és a kulcsszár készítése meg 3.000ft. Összesen 6ropiból kijött, semmi gondom vele, jó minőség, imádom :D

A 2 gyári kulcs egyikéből (a nem távirányítósból) az immóchipet persze át kellett tenni bele, így azzal indítani nem lehet, de úgy is csak a bicskát használom állandóan és egy még ezen kívül így is maradt ami teljes értékű.

itt csinálták, nagyon korrekt hely, 20perc alatt kész is volt, ott helyben megvártam, hazafelé már azzal indítóztam :)

http://www.hevederzar.hu/index.html

Arra azért figyelni kell, hogy ha valaki lopáskár esetén kárigénnyel lép föl a biztosítójával szemben, akkor ne a bicskakulcsot lobogtassa előttük, hanem a gyárit! B)

Link to comment
Megosztás:

Arra azért figyelni kell, hogy ha valaki lopáskár esetén kárigénnyel lép föl a biztosítójával szemben, akkor ne a bicskakulcsot lobogtassa előttük, hanem a gyárit! :D

Van cascom, lefotózták mindhárom kulcsot, nem nagyon zavarta őket a dolog. Persze lehet, hogy zavarná az általad említett esetben, de soha ne kerüljön arra sor B)

Link to comment
Megosztás:

1éve csináltattam, 2500ft volt a bicskakulcs, 500ft a távirányító felprogramozása és a kulcsszár készítése meg 3.000ft. Összesen 6ropiból kijött, semmi gondom vele, jó minőség, imádom B)

A 2 gyári kulcs egyikéből (a nem távirányítósból) az immóchipet persze át kellett tenni bele, így azzal indítani nem lehet, de úgy is csak a bicskát használom állandóan és egy még ezen kívül így is maradt ami teljes értékű.

itt csinálták, nagyon korrekt hely, 20perc alatt kész is volt, ott helyben megvártam, hazafelé már azzal indítóztam :D

http://www.hevederzar.hu/index.html

Abban a 2500ft-os bicskakulcsban benne volt az elektronika is?vagy csak az üres bicskakulcs?

Link to comment
Megosztás:

Abban a 2500ft-os bicskakulcsban benne volt az elektronika is?vagy csak az üres bicskakulcs?

caesar riasztó ami benne van és ahhoz kértem bicskakulcsot náluk. A távvezérlő funkciója működött (elemmel, elektronikával együtt adták) persze. A kulcsszár nyers volt és a mintát az adott linken marták bele.

Az immot azt írtam, hogy a tartalék kulcsból raktuk át.

Tavaly januárban volt ennyi.Most emeltek rajta, kemény 3.000ft lett. B)

Ha másfajta riasztód van, szerintem akkor is fel lehet tanítani rá....

http://biztonsagtechnika.bolt.hu/index.php...se&vmcchk=1

Link to comment
Megosztás:

1éve csináltattam, 2500ft volt a bicskakulcs, 500ft a távirányító felprogramozása és a kulcsszár készítése meg 3.000ft. Összesen 6ropiból kijött, semmi gondom vele, jó minőség, imádom B)

A 2 gyári kulcs egyikéből (a nem távirányítósból) az immóchipet persze át kellett tenni bele, így azzal indítani nem lehet, de úgy is csak a bicskát használom állandóan és egy még ezen kívül így is maradt ami teljes értékű.

itt csinálták, nagyon korrekt hely, 20perc alatt kész is volt, ott helyben megvártam, hazafelé már azzal indítóztam :D

http://www.hevederzar.hu/index.html

immós a kocsid? annyiért nem volt drága

nááluk vetted a bicskakulcsot is, vagy ők csak szereltek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.