Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

100%, egy szivacsba van beburkolva...

Csak ki kell húzni a kis lyukon keresztül, rádugni a kapcsolóra és becsavarozni B)

Ha kiszedem a vakdugót akkor ott lesz mögötte a kábel? vagy turkálni kell?

Szerk.: Kiszedtem, ott nincs mögötte semmi. Le kell bontani a B oszlopról a kárpitot?

Link to comment
Megosztás:

rossz helyen van a kormány B) nem tudod hogyan kell ugy beilleszteni linket,hogy egy kattintásra meglehessen nyitni?nekem nem akar összejönni

Carbon

Megnyitod amit szeretnél, CTRL+C a címsorban. Majd új hozzászólásnál a link gombot megnyomva beilleszted, utána nevet adsz neki. És kész.

Link to comment
Megosztás:

Ha kiszedem a vakdugót akkor ott lesz mögötte a kábel? vagy turkálni kell?

Szerk.: Kiszedtem, ott nincs mögötte semmi. Le kell bontani a B oszlopról a kárpitot?

Nekem ott van mögötte egy szürke szivacsban. Lehet neked leesett, elengedte a ragasztó, de ott kell lennie, akkor a C oszlop burkolatát kell megbontanod lehet...De lehet ha halászol egy hajlított dróttal, elkapod B)

Link to comment
Megosztás:

Végre ma beépíttettem a hangszórókat a hátsó ajtóba. Akit érint és érdekel itt egy kis segítség:

Első kép simán a hangszóróburkolat levéve, semmi extra. 2-3 kép csavarok, amelyek fogják a kárpitot. Itt megjegyzem, hogy legalul is van még egy, de azt szabad szemmel is lehet látni. Tehát 5 csavar van. Az ablaktekerőnél lefelé lógó állásban (amikor a tekerő rajta van) egy 90 fokban meghajlított dróttal ki kell szedni egy omega gyűrűt és lejön a tekerő - 4. kép. A kárpitot erősen meghúzni, a bolhák kipattannak. A kárpit mögött a kilincs bovden kék műanyagát kipattintani (nem könnyű), majd a bovdent a sárga házból kiszedni - 5. kép. Fóliát leszedni ameddig szükséges - 6. kép. 7-8 kép belülről az ajtó a csatlakozókkal. Én kiszedtem a régit, mert vettem használtan egy másikat. Csatlakozó kiszedése az ajtóból. A B oszlopból jövő csatit kihúzni, az ajtóban lévőt 90 fokkal elforgatni és kijön. 9. kép a központi zár csatlakozó. Azt macerás kiszedni és az újat rácsatlakoztatni, mert nagyon bent van, látni nem lehet, csak érezni. De nem vészes azért. 9. kép belülről a csatlakozó, 10-11 pedig maga a csati. Kiszedése: alulról felfelé tolni a piros mozgó részét és kihúzni az ajtóba épített ellendarabból, majd az újat becsatlakoztatni (csak kézzel tapogathatsz, mert szemed nem lesz, ugyanis annyira bent van, hogy ez egy kis türelemjáték. Ahogy rácsatlakoztattad a tetején a pirosat lenyomod és kész. A fóliát pedig dupla oldalú ragasztószalaggal visszaragasztod.

A művelet 4-5 órát vett igénybe a két ajtónál.

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/1hangsz...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/2kilinc...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/3kapasz...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/4ablakt...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/5ajt_ki...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/6ajt_f_...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/7ajt_cs...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/8ajt_cs...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/9k_zpon...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/10kkpz_...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/110416/11kpz_r...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Miért büntetik a nappali fényt amikor az új autók már azzal jönnek ki a gyárból?

Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg....

Link to comment
Megosztás:

Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg....

mert nem gyári,és nem is mutat jól...max amiben gyárilag van a fényszóróban.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ott van mögötte egy szürke szivacsban. Lehet neked leesett, elengedte a ragasztó, de ott kell lennie, akkor a C oszlop burkolatát kell megbontanod lehet...De lehet ha halászol egy hajlított dróttal, elkapod B)

Szia! Jobb oldalon megtaláltam, bal oldalon minden féle dróttal kerestem de semmi, majd bontással biztos meglesz.

A megtalált csatlakozóban csak egy kábel van. Így is kell lennie? Hogy zár így testhez a micsoda?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Jobb oldalon megtaláltam, bal oldalon minden féle dróttal kerestem de semmi, majd bontással biztos meglesz.

A megtalált csatlakozóban csak egy kábel van. Így is kell lennie? Hogy zár így testhez a micsoda?

Igen, testre zár amikor kinyitod a kocsi ajtaját.

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek tapasztalata, hogy az opelcentrum.hu-n kapható Elsőbeszállítói tempomatos index kar az tényleg megegyezik a gyárival?

Leírásuk szerint:

Gyári alkatrész = autógyártók által gyártott termék

Gyáribeszállítói alkatrész = az alkatrész minőségileg és technikailag az autógyártó gyári alkatrészével azonos

Elsőbeszállítói -minőségi- alkatrész = egyenértékű a gyáribeszállítói alkatrésszel, nem gyári szerződéses beszállítótól

http://opelcentrum.hu/opelcentrum/elektrom...tos-ag-zafira-a

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek tapasztalata, hogy az opelcentrum.hu-n kapható Elsőbeszállítói tempomatos index kar az tényleg megegyezik a gyárival?

Leírásuk szerint:

Gyári alkatrész = autógyártók által gyártott termék

Gyáribeszállítói alkatrész = az alkatrész minőségileg és technikailag az autógyártó gyári alkatrészével azonos

Elsőbeszállítói -minőségi- alkatrész = egyenértékű a gyáribeszállítói alkatrésszel, nem gyári szerződéses beszállítótól

http://opelcentrum.hu/opelcentrum/elektrom...tos-ag-zafira-a

Próbáltad használtan? Olcsóbb lenne...

Kérdezd meg őt

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Tudna esetleg valaki akinek van ilyen képet feltenni, hogy hogy néz ez ki beszerelve? Nekem 98-as évjárat az astrám, és ahol összeverték a kavicsok a sárvédőperemet már kezdi megfogni a rozsda. Sógoromé 2000-es, és azon is jelentkeznek már a nyomai. A következő projektem ennek kijavítása lesz, és lehet akkor egyúttal beszerzek ilyen betéteket is. És még egy kérdés: ilyen előre nincs, csak hátra?

De van előre is (sőt én eddig azt nem tudtam hogy létezik hátulra), méghozzá itt gyártják Veszprémben. Nekem is ilyen van a Coupéban, valami 5-6e Ft volt a pár, ás a gyári helyekre rögzíthető patenttal.

Link to comment
Megosztás:

Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg....

Nem kell minden átalakítást engedélyeztetni, csak a forgalombiztonság szempontjából jelentőséggel bírókat. A fényszóró ilyen, de pl. üléshuzatot nyugodtan cserélhetsz engedély nélkül is. B)

Link to comment
Megosztás:

Igen, a kábelt letesteli, s világít akkor a lámpa...

Bingó! Megtaláltam mindkét oldalon az ajtókapcsoló kábelét! Bal oldalon sokáig halásztam dróttal. Egészen a sarokban volt!

Szóval akkor Classic II-ben bent a kábel! Kijelenthető! Megrendeltem a kapcsolókat, néhány nap múlva érkeznek.

B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.