kikker Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 rossz helyen van a kormány B) nem tudod hogyan kell ugy beilleszteni linket,hogy egy kattintásra meglehessen nyitni?nekem nem akar összejönni Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Kijavitottam a linket,remélem mostmár jo.https://picasaweb.google.com/108880146857081386609/DropBox Jobbkormányos géped van? Vauxhall? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 100%, egy szivacsba van beburkolva... Csak ki kell húzni a kis lyukon keresztül, rádugni a kapcsolóra és becsavarozni B) Ha kiszedem a vakdugót akkor ott lesz mögötte a kábel? vagy turkálni kell? Szerk.: Kiszedtem, ott nincs mögötte semmi. Le kell bontani a B oszlopról a kárpitot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Nekem festve lett a középkonzolom, és elég jó lett! Valami aluhatásút szeretnék, és nem találtam megfelelő festéket. Vagy fényes van, vagy matt. Nekem meg a kettő között kéne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kikker Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Jobbkormányos géped van? Vauxhall? B) Ja!Le is szedtem a hütörácsot mert nem tetszett a vauxhall jel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 rossz helyen van a kormány B) nem tudod hogyan kell ugy beilleszteni linket,hogy egy kattintásra meglehessen nyitni?nekem nem akar összejönni Carbon Megnyitod amit szeretnél, CTRL+C a címsorban. Majd új hozzászólásnál a link gombot megnyomva beilleszted, utána nevet adsz neki. És kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Ha kiszedem a vakdugót akkor ott lesz mögötte a kábel? vagy turkálni kell? Szerk.: Kiszedtem, ott nincs mögötte semmi. Le kell bontani a B oszlopról a kárpitot? Nekem ott van mögötte egy szürke szivacsban. Lehet neked leesett, elengedte a ragasztó, de ott kell lennie, akkor a C oszlop burkolatát kell megbontanod lehet...De lehet ha halászol egy hajlított dróttal, elkapod B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Carbon Megnyitod amit szeretnél, CTRL+C a címsorban. Majd új hozzászólásnál a link gombot megnyomva beilleszted, utána nevet adsz neki. És kész. Nah ezt hogyan, mivel csináltad??? Nagyon szuper!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Nah ezt hogyan, mivel csináltad??? Nagyon szuper!!!! kikker műve, csak segítettem neki linkelni Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 kikker műve, csak segítettem neki linkelni Akkor várjuk az Ő leírását, ez nagyon tetszik B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kikker Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Akkor várjuk az Ő leírását, ez nagyon tetszik B) Nagyon egyszerü,keresel olcson carbon foliátMondjuk ilyet Végignézel egy persze nem árt ha van egy kis kézügyessége az illetönek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
woody1 Elküldve Április16, 2011 Megoszt Elküldve Április16, 2011 Végre ma beépíttettem a hangszórókat a hátsó ajtóba. Akit érint és érdekel itt egy kis segítség: Első kép simán a hangszóróburkolat levéve, semmi extra. 2-3 kép csavarok, amelyek fogják a kárpitot. Itt megjegyzem, hogy legalul is van még egy, de azt szabad szemmel is lehet látni. Tehát 5 csavar van. Az ablaktekerőnél lefelé lógó állásban (amikor a tekerő rajta van) egy 90 fokban meghajlított dróttal ki kell szedni egy omega gyűrűt és lejön a tekerő - 4. kép. A kárpitot erősen meghúzni, a bolhák kipattannak. A kárpit mögött a kilincs bovden kék műanyagát kipattintani (nem könnyű), majd a bovdent a sárga házból kiszedni - 5. kép. Fóliát leszedni ameddig szükséges - 6. kép. 7-8 kép belülről az ajtó a csatlakozókkal. Én kiszedtem a régit, mert vettem használtan egy másikat. Csatlakozó kiszedése az ajtóból. A B oszlopból jövő csatit kihúzni, az ajtóban lévőt 90 fokkal elforgatni és kijön. 9. kép a központi zár csatlakozó. Azt macerás kiszedni és az újat rácsatlakoztatni, mert nagyon bent van, látni nem lehet, csak érezni. De nem vészes azért. 9. kép belülről a csatlakozó, 10-11 pedig maga a csati. Kiszedése: alulról felfelé tolni a piros mozgó részét és kihúzni az ajtóba épített ellendarabból, majd az újat becsatlakoztatni (csak kézzel tapogathatsz, mert szemed nem lesz, ugyanis annyira bent van, hogy ez egy kis türelemjáték. Ahogy rácsatlakoztattad a tetején a pirosat lenyomod és kész. A fóliát pedig dupla oldalú ragasztószalaggal visszaragasztod. A művelet 4-5 órát vett igénybe a két ajtónál. http://kepfeltoltes.hu/view/110416/1hangsz...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/2kilinc...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/3kapasz...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/4ablakt...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/5ajt_ki...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/6ajt_f_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/7ajt_cs...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/8ajt_cs...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/9k_zpon...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/10kkpz_...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110416/11kpz_r...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Miért büntetik a nappali fényt amikor az új autók már azzal jönnek ki a gyárból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AstraGé Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Miért büntetik a nappali fényt amikor az új autók már azzal jönnek ki a gyárból? Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg.... mert nem gyári,és nem is mutat jól...max amiben gyárilag van a fényszóróban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Nekem ott van mögötte egy szürke szivacsban. Lehet neked leesett, elengedte a ragasztó, de ott kell lennie, akkor a C oszlop burkolatát kell megbontanod lehet...De lehet ha halászol egy hajlított dróttal, elkapod B) Szia! Jobb oldalon megtaláltam, bal oldalon minden féle dróttal kerestem de semmi, majd bontással biztos meglesz. A megtalált csatlakozóban csak egy kábel van. Így is kell lennie? Hogy zár így testhez a micsoda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Szia! Jobb oldalon megtaláltam, bal oldalon minden féle dróttal kerestem de semmi, majd bontással biztos meglesz. A megtalált csatlakozóban csak egy kábel van. Így is kell lennie? Hogy zár így testhez a micsoda? Igen, testre zár amikor kinyitod a kocsi ajtaját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Igen, testre zár amikor kinyitod a kocsi ajtaját. Szóval az ajtókapcsoló beszereléskor testelődik, és a testkábel az, amit megtaláltam. És ez zár össze? Jól értem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Szóval az ajtókapcsoló beszereléskor testelődik, és a testkábel az, amit megtaláltam. És ez zár össze? Jól értem? Igen, a kábelt letesteli, s világít akkor a lámpa... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Van valakinek tapasztalata, hogy az opelcentrum.hu-n kapható Elsőbeszállítói tempomatos index kar az tényleg megegyezik a gyárival? Leírásuk szerint: Gyári alkatrész = autógyártók által gyártott termék Gyáribeszállítói alkatrész = az alkatrész minőségileg és technikailag az autógyártó gyári alkatrészével azonos Elsőbeszállítói -minőségi- alkatrész = egyenértékű a gyáribeszállítói alkatrésszel, nem gyári szerződéses beszállítótól http://opelcentrum.hu/opelcentrum/elektrom...tos-ag-zafira-a Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Van valakinek tapasztalata, hogy az opelcentrum.hu-n kapható Elsőbeszállítói tempomatos index kar az tényleg megegyezik a gyárival? Leírásuk szerint: Gyári alkatrész = autógyártók által gyártott termék Gyáribeszállítói alkatrész = az alkatrész minőségileg és technikailag az autógyártó gyári alkatrészével azonos Elsőbeszállítói -minőségi- alkatrész = egyenértékű a gyáribeszállítói alkatrésszel, nem gyári szerződéses beszállítótól http://opelcentrum.hu/opelcentrum/elektrom...tos-ag-zafira-a Próbáltad használtan? Olcsóbb lenne... Kérdezd meg őt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Próbáltad használtan? Olcsóbb lenne... Kérdezd meg őt Gondolkodtam rajta, de még nem tudom. Nekem a sima index karom is furcsán kapcsol. Félek, hogy a használtnak a hátralévő idejét nem lehet megbecsülni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Sziasztok Tudna esetleg valaki akinek van ilyen képet feltenni, hogy hogy néz ez ki beszerelve? Nekem 98-as évjárat az astrám, és ahol összeverték a kavicsok a sárvédőperemet már kezdi megfogni a rozsda. Sógoromé 2000-es, és azon is jelentkeznek már a nyomai. A következő projektem ennek kijavítása lesz, és lehet akkor egyúttal beszerzek ilyen betéteket is. És még egy kérdés: ilyen előre nincs, csak hátra? De van előre is (sőt én eddig azt nem tudtam hogy létezik hátulra), méghozzá itt gyártják Veszprémben. Nekem is ilyen van a Coupéban, valami 5-6e Ft volt a pár, ás a gyári helyekre rögzíthető patenttal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Mert gyárilag nem volt rajta és ez egy jó indok a pénz begyűjtésére. Elvileg minden átalakítást engedélyeztetni kellene, szóval ha legalizálni szeretnéd azért is fizetni kell, de ha engedély nélkül használod akkor is perkálj. ez a lényeg.... Nem kell minden átalakítást engedélyeztetni, csak a forgalombiztonság szempontjából jelentőséggel bírókat. A fényszóró ilyen, de pl. üléshuzatot nyugodtan cserélhetsz engedély nélkül is. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április17, 2011 Megoszt Elküldve Április17, 2011 Igen, a kábelt letesteli, s világít akkor a lámpa... Bingó! Megtaláltam mindkét oldalon az ajtókapcsoló kábelét! Bal oldalon sokáig halásztam dróttal. Egészen a sarokban volt! Szóval akkor Classic II-ben bent a kábel! Kijelenthető! Megrendeltem a kapcsolókat, néhány nap múlva érkeznek. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts