Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

hy

na a lényeg működik az eljárás,

de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t

4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem

korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó

az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni

most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval

visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok

a bekötés egyszerű kárpit le

a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont

nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni

a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá

ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben

a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez

FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie

mert szívtok mint én

sok sikert sima ügy

Elküldve
Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket???

Elég 1x megkérdezni!

Elküldve
Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket???

lehet,csak nem éri meg...

Elküldve
felesleges,dobosra találták ki,jó ugy,gyári...

Ez csak a T.... gazdaságos változat. Kitalálták azt gyári 4 tárcsafékesben is! Meg klímásan és klíma nélkül, meg zajszigeteléssel és anélkül, meg ...

Elküldve
Ez csak a T.... gazdaságos változat. Kitalálták azt gyári 4 tárcsafékesben is! Meg klímásan és klíma nélkül, meg zajszigeteléssel és anélkül, meg ...

akkor igen sok tacskós változat van mo.-n...

Elküldve
hy

na a lényeg működik az eljárás,

de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t

4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem

korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó

az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni

most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval

visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok

a bekötés egyszerű kárpit le

a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont

nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni

a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá

ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben

a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez

FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie

mert szívtok mint én

sok sikert sima ügy

Igen, az a dióda negatívja... Próbáltad levenni az akksisarut minimum 15 percre? Mert nálam is fordítva lett először bekötve, meghülyült minden, de ez a módszer segített!

Elküldve
Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket???

Elöl meg marad a gyári? Mert akkor már oda is kellene nagyobb fék, hiszen az eleje van jobban terhelve. Vagy csak esztétikai kérdés?

Elküldve
A tiéd nem tárcsás?

De. Viszont ha dob lenne, az sem zavarna. Lefesteném, ahogy itt a fórumon többen is csinálták. Ha meg nagyon féket akarnék tuningolni, Tgabika kínált megvételre OPC garnitúrát. Csak nincs rá keret... <_<

Elküldve
De. Viszont ha dob lenne, az sem zavarna. Lefesteném, ahogy itt a fórumon többen is csinálták. Ha meg nagyon féket akarnék tuningolni, Tgabika kínált megvételre OPC garnitúrát. Csak nincs rá keret... <_<

Mondjuk én nem sírom vissza, de tudásban tényleg jobb volt.

Elküldve
Elöl meg marad a gyári? Mert akkor már oda is kellene nagyobb fék, hiszen az eleje van jobban terhelve. Vagy csak esztétikai kérdés?

Egyenlőre csak esztétika, de tervben van egy komolyabb motortuning is és akkor nyilván előre is kell a nagyobb!

Elküldve
Mondjuk én nem sírom vissza, de tudásban tényleg jobb volt.

Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

Elküldve
Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

Csak jól gondoltam én amit írtál.............

Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob!

Elküldve
akkor igen sok tacskós változat van mo.-n...

Mert M.o. is árérzékeny kelt-európai piac, így sokáig szinte minden feláras extra volt. Máshol ilyen fapados autó eladhatatlan volt. Ha nem tiltanák, akkor a mai napig dögivel fogynának az ABS, katalizátor, stb. nélküli autók.

Elküldve

Astra G xenonhoz hol lehet beszerezni automatikus magasságállítót olcsón? néztem ebay-en is, de nemigazán találtam <_<

Elküldve
Csak jól gondoltam én amit írtál.............

Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob!

Nekem a kézifék jobb lett, a dob mindig beragadt befagyott nem fogott. Ment közben viszont nem nagyon lehet érezni, hogy erősebb. Talán vontatásnál erős lejtőn nem melegszik el úgy a tárcsa mint a dobfék. Viszont jól néz ki. A sima 1.4- 1.6 vonal 264 mm volt elöl 240mm hátul 4 csavarral illetve talán korai 1.8 (az enyém is egy ilyen öszvérről van, 1.8xe1 de négycsavaros 240mm-es tárcsa), az erősebbek meg 5 csavarosak ha 280-at akarsz előre akkor agyat is cserélhetsz meg szerintem féltengelyt is ha meg már az tis cserélsz, akkor meg váltót is kellene. Az nem éri meg akkor már inkább autóval együtt kéne cserélni.

Elküldve
Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember

erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.

...azonkívül rossz méretezés és átgondolatlan tuning miatt túlfékezett lehet a hátulja, ami szélsőséges esetben azt is eredményezheti hogy mondjuk nedves úton, kanyarban fékezésnél a hátra jutó túl nagy fékerő miatt azonnal keresztbe fordul az autó. A fék nem játék!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.