mr. bb Elküldve Március30, 2011 Elküldve Március30, 2011 hy na a lényeg működik az eljárás, de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t 4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok a bekötés egyszerű kárpit le a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie mert szívtok mint én sok sikert sima ügy
RazoR Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket???
Zachi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket??? Elég 1x megkérdezni!
Lipi-G Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket??? lehet,csak nem éri meg...
Lipi-G Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 <_< felesleges,dobosra találták ki,jó ugy,gyári...
Zachi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 felesleges,dobosra találták ki,jó ugy,gyári... Ez csak a T.... gazdaságos változat. Kitalálták azt gyári 4 tárcsafékesben is! Meg klímásan és klíma nélkül, meg zajszigeteléssel és anélkül, meg ...
Lipi-G Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Ez csak a T.... gazdaságos változat. Kitalálták azt gyári 4 tárcsafékesben is! Meg klímásan és klíma nélkül, meg zajszigeteléssel és anélkül, meg ... akkor igen sok tacskós változat van mo.-n...
Balageaxe Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 hy na a lényeg működik az eljárás, de kinyírtam a kapcsolómat mivel fordítva kötöttem be a diódát 2db t 4ből 2 kapcsolóm nem mükszik csak lefele fel nem korrigálva a hibát sem működik de a másik kettő jó az ablakokat ennek ellenére felhúzza második zárásra de mielőtt bekötitek mindegyik e ablakot tanítsátok be végponttól végpontig fel le húzással mert különben negyedéig fogja felhúzni most kereshetek valami szakit aki rájön mi lett a kapcsolóval visszaraktam a régi kettest így most csak elöl elektromosak az ablakok a bekötés egyszerű kárpit le a kapcsoló csatijánál szigetelés megbont nekem 4 kábel másnál kettőre kell kötni a kábel felismerése van benne szürke .amennyi ablak annyi egyéb szín társul hozzá ezeket a pontokat kell összehozni a fekete kék kábellel amit a zárnál találtok meg legegyszerűbben a diódákat lehet közösíteni és egy szál kábel kell az összekötéshez FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a diódán van egy szürke jelzés körbe na ennek kell a kapcsoló kábel felé néznie mert szívtok mint én sok sikert sima ügy Igen, az a dióda negatívja... Próbáltad levenni az akksisarut minimum 15 percre? Mert nálam is fordítva lett először bekötve, meghülyült minden, de ez a módszer segített!
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Nem tudom hogy ide jó helyre irok e, de az volna a kérdésem, hogy a hátul dobfékes astrára lehet valahogy rakni tárcsaféket??? Elöl meg marad a gyári? Mert akkor már oda is kellene nagyobb fék, hiszen az eleje van jobban terhelve. Vagy csak esztétikai kérdés?
urbanjozsi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Elöl meg marad a gyári? Mert akkor már oda is kellene nagyobb fék, Miért is?
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Miért is? Lemaradt az idézet második fele, abból kiderül...
urbanjozsi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Lemaradt az idézet második fele, abból kiderül... aha <_< Egyébként tényleg csak esztétikailag jobb....
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 aha <_< Egyébként tényleg csak esztétikailag jobb.... Én nem is szerelném át egyébként. Szerintem sem ér annyit.
urbanjozsi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Én nem is szerelném át egyébként. Szerintem sem ér annyit. A tiéd nem tárcsás?
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 A tiéd nem tárcsás? De. Viszont ha dob lenne, az sem zavarna. Lefesteném, ahogy itt a fórumon többen is csinálták. Ha meg nagyon féket akarnék tuningolni, Tgabika kínált megvételre OPC garnitúrát. Csak nincs rá keret... <_<
Fidó Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Hali , tudja valaki h mikor kell +-ot mérni a légtömegmérő vezetékén????? Test van de + nincs <_< 2002-es G ASTRA 1,6 16v
urbanjozsi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 De. Viszont ha dob lenne, az sem zavarna. Lefesteném, ahogy itt a fórumon többen is csinálták. Ha meg nagyon féket akarnék tuningolni, Tgabika kínált megvételre OPC garnitúrát. Csak nincs rá keret... <_< Mondjuk én nem sírom vissza, de tudásban tényleg jobb volt.
RazoR Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Elöl meg marad a gyári? Mert akkor már oda is kellene nagyobb fék, hiszen az eleje van jobban terhelve. Vagy csak esztétikai kérdés? Egyenlőre csak esztétika, de tervben van egy komolyabb motortuning is és akkor nyilván előre is kell a nagyobb!
grofbandi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Mondjuk én nem sírom vissza, de tudásban tényleg jobb volt. Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít.
urbanjozsi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít. Csak jól gondoltam én amit írtál............. Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob!
Zachi Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 akkor igen sok tacskós változat van mo.-n... Mert M.o. is árérzékeny kelt-európai piac, így sokáig szinte minden feláras extra volt. Máshol ilyen fapados autó eladhatatlan volt. Ha nem tiltanák, akkor a mai napig dögivel fogynának az ABS, katalizátor, stb. nélküli autók.
Gboy Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Astra G xenonhoz hol lehet beszerezni automatikus magasságállítót olcsón? néztem ebay-en is, de nemigazán találtam <_<
frankee Elküldve Március31, 2011 Elküldve Március31, 2011 Csak jól gondoltam én amit írtál............. Semmivel sem lesz erősebb a tárcsa mint a dob! Nekem a kézifék jobb lett, a dob mindig beragadt befagyott nem fogott. Ment közben viszont nem nagyon lehet érezni, hogy erősebb. Talán vontatásnál erős lejtőn nem melegszik el úgy a tárcsa mint a dobfék. Viszont jól néz ki. A sima 1.4- 1.6 vonal 264 mm volt elöl 240mm hátul 4 csavarral illetve talán korai 1.8 (az enyém is egy ilyen öszvérről van, 1.8xe1 de négycsavaros 240mm-es tárcsa), az erősebbek meg 5 csavarosak ha 280-at akarsz előre akkor agyat is cserélhetsz meg szerintem féltengelyt is ha meg már az tis cserélsz, akkor meg váltót is kellene. Az nem éri meg akkor már inkább autóval együtt kéne cserélni.
tgabika76 Elküldve Április1, 2011 Elküldve Április1, 2011 Ja, és természetesen elöl is nagyobb fékem van, mint az 1.4-1.6-os Astráknak. 14 collos felni nem megy fel előre. Ezért írtam, hogy ha hátul cseréli az ember erősebbre, akkor elöl is illik. Önmagában egy erősebb hátsó fék nem sokat számít. ...azonkívül rossz méretezés és átgondolatlan tuning miatt túlfékezett lehet a hátulja, ami szélsőséges esetben azt is eredményezheti hogy mondjuk nedves úton, kanyarban fékezésnél a hátra jutó túl nagy fékerő miatt azonnal keresztbe fordul az autó. A fék nem játék!
Recommended Posts