Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ismét egy földi! :D Helló. :lol:

Ha már ennyi földi lett hirtelen, akkor tavasszal össze kellene futni. Továbbiakban ezzel kapcsolatban az Opel Fórum- Tartalom > MOTE klubok > Opel Club, Közép-Dunántúl, Régió találkozók topic-ot lehet használni.

Elküldve
A lökös belső oldalán látszik a kivágandó rész kontúrja (gyári ködlámpához). Nem kell másik lökös.

Köszönöm, ez megnyugtatott.

Elküldve
A segítségeteket szeretném kérni két dologban is.

Az egyik, hogy vettem a hátsó ajtókhoz nyitásérzékelőket. Szerintetek a kábel elő van készítve hozzá, vagy az elsőkről kell lepárhuzamosítanom? Egy szál szürke megy rá elvileg.

A másik kérdésem pedig az, hogy vettem tűzfal hangszigetelő cuccot, csak a klímacsövektől nem lehet felrakni, mert egyrészt elvileg át kéne bújtatni rajtuk, másrészt nem is tudom betenni a hely szűke miatt. Aki tett már be, az hogy csinálta? Előre is köszi mindenkinek a segítséget!

Tyűű a Cl2-ből ezt is kispóróéták!!?? :lol:

Elküldve
Tyűű a Cl2-ből ezt is kispóróéták!!?? :lol:

Viszont ,jó áron adták őket nagyon.Mikor a C Corsa még megvolt,mi is nézegettük, hogy

jó lenne lecserélni egy G Classic-ra.Olyan szép pirosra.

Elküldve
A segítségeteket szeretném kérni két dologban is.

Az egyik, hogy vettem a hátsó ajtókhoz nyitásérzékelőket. Szerintetek a kábel elő van készítve hozzá, vagy az elsőkről kell lepárhuzamosítanom? Egy szál szürke megy rá elvileg.

A másik kérdésem pedig az, hogy vettem tűzfal hangszigetelő cuccot, csak a klímacsövektől nem lehet felrakni, mert egyrészt elvileg át kéne bújtatni rajtuk, másrészt nem is tudom betenni a hely szűke miatt. Aki tett már be, az hogy csinálta? Előre is köszi mindenkinek a segítséget!

Be van vezetékezve, de a vezetékek lenn vannak a küszöbbe. A gumidugó helyén lenyúlsz egy kampós dróttal és felhúzod.

10 perc oldalanként.

(Régebben valaki felrakta fényképekkel.)

Elküldve
A másik kérdésem pedig az, hogy vettem tűzfal hangszigetelő cuccot, csak a klímacsövektől nem lehet felrakni, mert egyrészt elvileg át kéne bújtatni rajtuk, másrészt nem is tudom betenni a hely szűke miatt. Aki tett már be, az hogy csinálta? Előre is köszi mindenkinek a segítséget!

Legjobb tudomásom szerint motor ki.

Elküldve

Tűzfalszigetelés berakva. Nem volt egyszerű, de a helyén van. Ami nagyon útban volt, az a klíma csövei. Türelem az kellett hozzá azért rendesen.

Elküldve
Tűzfalszigetelés berakva. Nem volt egyszerű, de a helyén van. Ami nagyon útban volt, az a klíma csövei. Türelem az kellett hozzá azért rendesen.

És,változás van?

Elküldve
Be van vezetékezve, de a vezetékek lenn vannak a küszöbbe. A gumidugó helyén lenyúlsz egy kampós dróttal és felhúzod.

10 perc oldalanként.

(Régebben valaki felrakta fényképekkel.)

Köszi, majd megpróbálom előkotorni a kábelt.

Elküldve
És,változás van?

Még nem tudom, majd reggel kiderül, remélem azért számít valamit. Nem véletlenül volt ott a G-ben.

Elküldve

Épített már be valaki z14xep-be fedélzeti sz.gépet? Vajon tudja vezérelni az ecu? Néztem egy 2005-ös kapcsolási rajzot, ott a mid bekötésénél a z14xep nem szerepel csak a z16xep. Ezért vagyok bizonytalan. Van egy olyan érzésem, hogy ez is olyan, mint a tempomat.

Elküldve
Épített már be valaki z14xep-be fedélzeti sz.gépet? Vajon tudja vezérelni az ecu? Néztem egy 2005-ös kapcsolási rajzot, ott a mid bekötésénél a z14xep nem szerepel csak a z16xep. Ezért vagyok bizonytalan. Van egy olyan érzésem, hogy ez is olyan, mint a tempomat.

Érdeklődj Opel16V cartársnál vagy itt (ezt is ő jegyzi :lol: ).

Elküldve
Be van vezetékezve, de a vezetékek lenn vannak a küszöbbe. A gumidugó helyén lenyúlsz egy kampós dróttal és felhúzod.

10 perc oldalanként.

(Régebben valaki felrakta fényképekkel.)

Nekem a B oszlopban volt.

Elküldve
Nekem a B oszlopban volt.

igen, a B oszlopban van, csak nem fent a helyén, hanem le van esve (az az egy szál vezeték nem bírja a csati súlyát, ezért "lekonyul")

ki kell szedni a gumidugót és az ajtó átvezető gumit. akkor már könnyen visszahúzható madzaggal vagy kampóval

Elküldve
Érdeklődj Opel16V cartársnál vagy itt (ezt is ő jegyzi :lol: ).

Sajnos már nem kapható az a változat, ami a honlapon van, de majd lesz egy újabb típus nemsokára, már kérdeztem tőle.

Elküldve
Sajnos már nem kapható az a változat, ami a honlapon van, de majd lesz egy újabb típus nemsokára, már kérdeztem tőle.

Gondolom árba is jóval többet tud majd!

Elküldve
Sajnos már nem kapható az a változat, ami a honlapon van, de majd lesz egy újabb típus nemsokára, már kérdeztem tőle.

Múlt év vége volt beharangozva. Lassacskán meg fog jelenni. Úgy tudom nem szokott a levegőbe beszélni. Türelem.

Elküldve
Múlt év vége volt beharangozva. Lassacskán meg fog jelenni. Úgy tudom nem szokott a levegőbe beszélni. Türelem.

jaja kérdeztem már én is Gáborunktól valamikor hónap elején...

azt mondta figyeljük az oldalt :lol:

Elküldve
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy astra classic(G) 1.4 twinportba mennyi utólag a tempomat? Ki foglalkozik ilyesmivel?

50-60 ezer körül van. Korábban itt irt vki erről. Sajnos ehhez már kell kiegészítő elektronika. És amiatt drága. Opel is rájött hogy a 80-100 ezres extrát a magyar 25 ből beszereli akkor az nem jó. Ezért bekeményített és úgy módosította a dolgokat már mindenképpen költséges.

Elküldve
50-60 ezer körül van. Korábban itt irt vki erről. Sajnos ehhez már kell kiegészítő elektronika. És amiatt drága. Opel is rájött hogy a 80-100 ezres extrát a magyar 25 ből beszereli akkor az nem jó. Ezért bekeményített és úgy módosította a dolgokat már mindenképpen költséges.

Gondolom. És csak az Z14XEP-seket szívatják. Csak a kieg kütyü Opelból beszerezve 100.000-es tétel...

Elküldve
Gondolom. És csak az Z14XEP-seket szívatják. Csak a kieg kütyü Opelból beszerezve 100.000-es tétel...

Megspóroljátok azon,hogy nem kell vez-szíjat cserélni :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.