gezoli Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Jaja, ha az immochipet nem cseréled akkor elég csak tanítani. Ha azt is cserélnéd akkor Tech2... Köszi! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Jaja, ha az immochipet nem cseréled akkor elég csak tanítani. Ha azt is cserélnéd akkor Tech2... Én nem vágom ezt a témát, de mintha azt olvastam volna, hogy egyszer mondjuk úgy programozni kell a kulcshoz a kocsit és csak utána tanítgatni. Mert ha nem így lenne, akkor más autót is nyithatna, mint annó 10 zsigából 1-et nyitott a kulcs. Na majd jól lehurrogtok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Hátööö... lehet. :) Rég volt már, nem emlékszem... De akkor viszont a bontott kulccsal nem is menne semmire mert azt nem lehet újra programozni, következésképpen nincs alternatíva, kénytelen megvenni az új kulcsot, aztán ha kell programozni akkor kénytelen elvinni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én nem vágom ezt a témát, de mintha azt olvastam volna, hogy egyszer mondjuk úgy programozni kell a kulcshoz a kocsit és csak utána tanítgatni. Mert ha nem így lenne, akkor más autót is nyithatna, mint annó 10 zsigából 1-et nyitott a kulcs. Na majd jól lehurrogtok. Akkor most mi van? :D Nem is lesz olyan egyszerű ez a művelet? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Egyszerűnek egyszerű mert bárhol ráprogramozzák ahol Tech2 van (általában márkaszervizben fordul elő ilyesmi, 5 perc az egész művelet, előfordulhat hogy kell hozzá az autód biztonsági kódja ami a Car Pass-on van), csak nem tudom hogy szükséges-e ez az egész programozás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Szevasztok! Szóval az a helyzet, hogy nekem van egy távirányítós kulcsom egy ismeretlen autóhoz. Véletlen került előző astrámba tartalékkulcs helyett, de nem ahhoz való volt. Mindegy... Most megpróbáltam rátanítani az enyémre, de nem ment. Persze lehet csak azért, mert a gyujtáskapcsolóban "látta" a sajátját, vagy egyszerűen szar az a kulcs. Ettől nem vagy előrébb de azért rápróbáltam. Szétszedni nem akartam a sajátját, nehogy elbarmoljak valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Sziasztok! Ma elérte a végzet a gyári kulcsomat. Tipikus hiba, az elemtartó lába tört el, de olyan szerencsétlenül, hogy nem is lehet megforrasztani. Pont a nyáklapnál ahol be van forrasztva. Az lenne a kérdésem, hogy ha tudnék bontóból vagy a net-ről venni egy kulcsot és áttenném az elektronikát az enyémbe, akkor hozzá lehetne-e tanítani a központi záramhoz? Köszönöm! Szerintem meg keress meg egy műszerészt aki hátha meg tudja forrasztani szakszerűen. Én ezzel próbálkoznék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Egyszerűnek egyszerű mert bárhol ráprogramozzák ahol Tech2 van (általában márkaszervizben fordul elő ilyesmi, 5 perc az egész művelet, előfordulhat hogy kell hozzá az autód biztonsági kódja ami a Car Pass-on van), csak nem tudom hogy szükséges-e ez az egész programozás? Kell hozzá Tech2, és asszem az immo kód is. Amikor én vettem az újat, sima rátanítással nem működött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Kell hozzá Tech2, és asszem az immo kód is. Amikor én vettem az újat, sima rátanítással nem működött. Megkaptam én is a választ és úgy van ahogy leírtad: "első alkalommal műszerrel kell felprogramozni". Köszönöm a segítségeket! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Én nem vágom ezt a témát, de mintha azt olvastam volna, hogy egyszer mondjuk úgy programozni kell a kulcshoz a kocsit és csak utána tanítgatni. Mert ha nem így lenne, akkor más autót is nyithatna, mint annó 10 zsigából 1-et nyitott a kulcs. Na majd jól lehurrogtok. ahogy én csináltam utoljára: bementünk opelékhez kértünk carpas-t elmentünk bontóba vettünk egy imo chipet(leejtették a kulcsot ,az ki esett és nem lett meg) az bontót imo-t beraktam a kulcsba ,kulcs be ,ámítógép rádug,gyújtás ráad,gép felismeri,kiválaszt amit ki kell,megad biztonságit,össze tanít,gép leválasztás, gyújtás le,majd vissza,és indít,és működik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 ahogy én csináltam utoljára: bementünk opelékhez kértünk carpas-t elmentünk bontóba vettünk egy imo chipet(leejtették a kulcsot ,az ki esett és nem lett meg) az bontót imo-t beraktam a kulcsba ,kulcs be ,ámítógép rádug,gyújtás ráad,gép felismeri,kiválaszt amit ki kell,megad biztonságit,össze tanít,gép leválasztás, gyújtás le,majd vissza,és indít,és működik :) No és az enyimé? nem az vót utoljára? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 na várjatok, a benne lévő immo chip az más kérdés, ez a nyáklap csak a központit nyitja-zárja. van valami olyan rátanítási mód, hogy gyujtás ráad majd bezárás gomb nyomva tart....................vagy, valami ilyesmi de biztos, hogy lehet tech nélkül is, mert folyamatos elemhiány miatt is ezt a módszert kell alkalmazni. az immo más az nem is része a panelnak, az a kulcs tollába van szorítva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 No és az enyimé? nem az vót utoljára? :D nem az imoról van szó?? :) neked távirányító volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 na várjatok, a benne lévő immo chip az más kérdés, ez a nyáklap csak a központit nyitja-zárja. van valami olyan rátanítási mód, hogy gyujtás ráad majd bezárás gomb nyomva tart....................vagy, valami ilyesmi de biztos, hogy lehet tech nélkül is, mert folyamatos elemhiány miatt is ezt a módszert kell alkalmazni. az immo más az nem is része a panelnak, az a kulcs tollába van szorítva lehet hogy megkavarodtam....én azt hittem hogy immóról van szó... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Mé' nem fog kapni? Vagy még itt is van, de ez gyári új. Ez mák. Bezzeg mikor én kerestem...csak gyári...inkább megbuheráltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 A kp. zár vezérlőhöz van köze a távnyitónak. Elméletileg gyújtás + gombnyomásra összetanul. Immó csip az más tészta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Szerintem meg keress meg egy műszerészt aki hátha meg tudja forrasztani szakszerűen. Én ezzel próbálkoznék. Igen. Mikorkapcsolókat és elemtartót is vettem a lomiban, aztán ráforrasztottam. 10 p alatt megvolt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Igen. Mikorkapcsolókat és elemtartót is vettem a lomiban, aztán ráforrasztottam. 10 p alatt megvolt. Ott a pont! Ha csak az elemtartó sérült de a panel külső 3V-ról tökéletes, akkor tuti hogy nem vennék újat hanem csak az elemtartót cserélném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január13, 2011 Megoszt Elküldve Január13, 2011 Ott a pont! Ha csak az elemtartó sérült de a panel külső 3V-ról tökéletes, akkor tuti hogy nem vennék újat hanem csak az elemtartót cserélném! vagy új elemre forrasztani vezetéket, és a vezetéket a panelhez, így macerás cserélni, de én még egyik kulcsban sem cseréltem soha, ami minimum 5 évet jelent. 5 évenként 1 forrasztás belefér nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szkszaby Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Tegnap meg is jött!! :) http://www.vatera.hu//opel_astra_g_hatsosz...1434326481.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ha megvenném az új távirányítót a központi záramhoz, akkor tudna valaki segíteni Tech2-vel hozzáilleszteni az autóhoz? Előre is köszönöm! Ui: A barkácsolás nem működik mert megégett a nyáklap amikor próbáltuk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
panizzi Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ha megvenném az új távirányítót a központi záramhoz, akkor tudna valaki segíteni Tech2-vel hozzáilleszteni az autóhoz? Előre is köszönöm! Ui: A barkácsolás nem működik mert megégett a nyáklap amikor próbáltuk! dobj már fel arról egy képet Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ha megvenném az új távirányítót a központi záramhoz, akkor tudna valaki segíteni Tech2-vel hozzáilleszteni az autóhoz? Előre is köszönöm! Ui: A barkácsolás nem működik mert megégett a nyáklap amikor próbáltuk! Engem is érdekelne egy kép a nyáklapról.Hátha meg lehetne azt még menteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Engem is érdekelne egy kép a nyáklapról.Hátha meg lehetne azt még menteni. Behúzod 0-3-al ;-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Ha megvenném az új távirányítót a központi záramhoz, akkor tudna valaki segíteni Tech2-vel hozzáilleszteni az autóhoz? Előre is köszönöm! Ui: A barkácsolás nem működik mert megégett a nyáklap amikor próbáltuk! Írtam hogy weller PÁÁKAAAA 350 C max!!!!!!! Ha sima drótossal nekiugrasz akkor elég :) De egy képet dobsz megmondjuk hogy menthető -e! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts