Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

a gyári 55-ös kb 24e vagy kevesebb :)

Ez vajon jobban megéri az 540 A miatt? Érdemes feláldozni a 2 Ah és 2500 ft különbséget?

12 V 53 Ah 540 A EU 207*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Premium 19990 Ft.-

12 V 55 Ah 460 A EU 242*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Classic 17550 Ft

Vagy vegyek gyári GM-et????????? :D

Link to comment
Megosztás:

Ez vajon jobban megéri az 540 A miatt? Érdemes feláldozni a 2 Ah és 2500 ft különbséget?

12 V 53 Ah 540 A EU 207*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Premium 19990 Ft.-

12 V 55 Ah 460 A EU 242*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Classic 17550 Ft

Vagy vegyek gyári GM-et????????? :D

arra vigyázz, hogy az opelekben alacsony házas szokott lenni tehát a 190 helyett 175 mm magas

nekem banner-ek vannak, de tökmindegy, az exide is jó minőségnek számit, nem kölönben az opel gyárija. A gyári kicsit drágának találom, persze, ha van ismerős aki jó árban adja az más.

Ah-ban eltérhetsz, (lefelé pár Ah-át, felfelé szinte korlátlanul)

Én inkább a nagyobb indítóáram felé döntenék.

Link to comment
Megosztás:

arra vigyázz, hogy az opelekben alacsony házas szokott lenni tehát a 190 helyett 175 mm magas

nekem banner-ek vannak, de tökmindegy, az exide is jó minőségnek számit, nem kölönben az opel gyárija. A gyári kicsit drágának találom, persze, ha van ismerős aki jó árban adja az más.

Ah-ban eltérhetsz, (lefelé pár Ah-át, felfelé szinte korlátlanul)

Én inkább a nagyobb indítóáram felé döntenék.

Kicsit gáz a kérdésem. Ezeknél melyik méret a magasság? A 190 mm? Mert akkor amit írtál aszerint a 190 mm magasság nem jó méret nekem, így marad a GM gyári. Vagy nem?

12 V 53 Ah 540 A EU 207*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Premium 19990 Ft.-

12 V 55 Ah 460 A EU 242*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Classic 17550 Ft

Link to comment
Megosztás:

Kicsit gáz a kérdésem. Ezeknél melyik méret a magasság? A 190 mm? Mert akkor amit írtál aszerint a 190 mm magasság nem jó méret nekem, így marad a GM gyári. Vagy nem?

12 V 53 Ah 540 A EU 207*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Premium 19990 Ft.-

12 V 55 Ah 460 A EU 242*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Classic 17550 Ft

tehát az első szám a hossz. neked pl ilyen kell 207*175*175, vagy hosszabbak tehát 207<x

A hosszabb befér mivel a dízelekben az van. A hossz növekedésével növekszik az ár az indítóáram és a kapacitás (Ah) is.

Persze vannak eltérő esetek, de azok az akksik nem autóba valóak

Link to comment
Megosztás:

Kicsit gáz a kérdésem. Ezeknél melyik méret a magasság? A 190 mm? Mert akkor amit írtál aszerint a 190 mm magasság nem jó méret nekem, így marad a GM gyári. Vagy nem?

12 V 53 Ah 540 A EU 207*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Premium 19990 Ft.-

12 V 55 Ah 460 A EU 242*175*190 mm JOBB NORMÁL Exide Classic 17550 Ft

egy példa, de 1001 helyen felfedezheted: http://forex.hu/akkumulatorok/exide/exide-excell.html

opelbe 175*175 végű méretet keress, de azért nézd meg a benne lévőt. nekem corsam és zafirám van. mindkettőben alacsonyházas van, szerintem az asrában is.

Link to comment
Megosztás:

Exide EA602

Kapacitás: 60Ah

Indítóáram: 600A

Méret: 242x175x175mm

Polaritás: jobb pozitívos

Exide Premium akkumulátor

Az EXIDE Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz.

Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez.

Mindennapi használatnál indul és megáll" üzemmódban is.

(+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve.

Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.

Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség).

Szerintetek egy 1.4-es G Astrához nem túlzás egy ilyen akksi? Nincs hi-fi, nincs semmi extra berendezésem...

Link to comment
Megosztás:

Exide EA602

Kapacitás: 60Ah

Indítóáram: 600A

Méret: 242x175x175mm

Polaritás: jobb pozitívos

Exide Premium akkumulátor

Az EXIDE Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz.

Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez.

Mindennapi használatnál indul és megáll" üzemmódban is.

(+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve.

Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.

Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség).

Szerintetek egy 1.4-es G Astrához nem túlzás egy ilyen akksi? Nincs hi-fi, nincs semmi extra berendezésem...

http://www.opelcentrum.hu/webaruhaz?page=s...category_id=119

Link to comment
Megosztás:

Exide EA602

Kapacitás: 60Ah

Indítóáram: 600A

Méret: 242x175x175mm

Polaritás: jobb pozitívos

Exide Premium akkumulátor

Az EXIDE Premium típus egyidejűleg biztosít nagy energiasűrűséget, magas kapacitásértéket és nagy indítóáramot, mindezeket egy akkumulátorban. Magas indítási teljesítmény és megbízhatóság jellemzi, minden időjárási körülmények között. Nagy teljesítményű diesel és benzines motorokhoz.

Magasfokú és luxus felszereltségű (gyári alap + opcionális kiegészítő) gépjárművekhez.

Mindennapi használatnál indul és megáll" üzemmódban is.

(+30%) indítási teljesítmény a hagyományos akkumulátorokkal összevetve.

Az EXIDE által szabadalmaztatott labirint rendszer, mely megakadályozza a sav kilépését. Abszolút karbantartásmentes, varázsszemes kivitel. Az akkumulátor fedele hegesztett dupla fedél.

Eleget tesz az "Original Part Matching Quality" minősítésnek (eredeti beszállítói minőség).

Szerintetek egy 1.4-es G Astrához nem túlzás egy ilyen akksi? Nincs hi-fi, nincs semmi extra berendezésem...

A Te esetedben egy 44Ah-s akksi is elég lehet. Nekem a gyári GM kb. 6 évet bírt ki, most is ilyen van benne, és bőven megteszi, ide nem kell nagy indítóáram, meg túl nagy kapacitás se. Persze, minden pénz kérdése, ha olcsón tudsz egy ilyenhez hozzájutni, akkor esetleg... Különben szerintem pénzkidobás a drága, extra akku, mert ezek sem tartanak tovább...

Link to comment
Megosztás:

A Te esetedben egy 44Ah-s akksi is elég lehet. Nekem a gyári GM kb. 6 évet bírt ki, most is ilyen van benne, és bőven megteszi, ide nem kell nagy indítóáram, meg túl nagy kapacitás se. Persze, minden pénz kérdése, ha olcsón tudsz egy ilyenhez hozzájutni, akkor esetleg... Különben szerintem pénzkidobás a drága, extra akku, mert ezek sem tartanak tovább...

Én még egyszer nem tennék bele 44 AH-s amikor vettem egy delphi volt benne 44Ah-s. Minden szerelő kiröhögött hogy egy elektro-hidraulikus servóval klímával ABS el szerelt kocsiba aki betette a 44Ah-st az kb az szerviz és az GM akkugyártók bérence lehetett. És a szerelők között opel szakszerviz is volt. Ők azt mondták ha gari idő alatt tönkremegy és cserélni kell akkor mindenképpen 50 vagy 55 öst szerelnek bele ÉS NEM PLUSSZ lóvéért. Autóvillamosságis haver szerint a 44 Ah-s az abba az astába jó amibe se klíma se abs nincsen ill riasztó se.

Link to comment
Megosztás:

Én még egyszer nem tennék bele 44 AH-s amikor vettem egy delphi volt benne 44Ah-s. Minden szerelő kiröhögött hogy egy elektro-hidraulikus servóval klímával ABS el szerelt kocsiba aki betette a 44Ah-st az kb az szerviz és az GM akkugyártók bérence lehetett. És a szerelők között opel szakszerviz is volt. Ők azt mondták ha gari idő alatt tönkremegy és cserélni kell akkor mindenképpen 50 vagy 55 öst szerelnek bele ÉS NEM PLUSSZ lóvéért. Autóvillamosságis haver szerint a 44 Ah-s az abba az astába jó amibe se klíma se abs nincsen ill riasztó se.

Szintén így gondolom, mivel a 44 Ah annyira kevés, hogy (szinte) nincsenek tartalékok. Trabantba volt ekkora, pedig ott csak világítás volt semmi más

Link to comment
Megosztás:

A Te esetedben egy 44Ah-s akksi is elég lehet. Nekem a gyári GM kb. 6 évet bírt ki, most is ilyen van benne, és bőven megteszi, ide nem kell nagy indítóáram, meg túl nagy kapacitás se. Persze, minden pénz kérdése, ha olcsón tudsz egy ilyenhez hozzájutni, akkor esetleg... Különben szerintem pénzkidobás a drága, extra akku, mert ezek sem tartanak tovább...

Köszi Mindenkinek, adok még egy esélyt az aksinak. Feltöltöm, majd utána kiderül, hogy mennyire bírja, de legkésőbb a következő tél előtt már veszek egy újat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.