Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hétvégén bekerültek az ülésfűtések, amik Audisak! Valaki esetleg tudja az Audis csati bekötését, hogy melyik szál mi?! :excl:

A csati:

3010556420101120058_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

17239030620101120059_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Szerintem de hangsúlyozom szerintem a két vastag az maga a fűtés a két vékonyabb meg vmi hőfüggő ellenállás amit az audis elektronika figyel hogy ne melegedjen túl, ill a hőmérséklet szabályzást is így valósítják meg. Az utóbbi a hátsód védelmébe, még az előbbi a tűz és a szál épségbe miatt van.

Elküldve
Hát, igen! Logikus!

A "bikázásnál" 100x nagyobb áramok rohangálnak!

Otthoni töltés esetében max. a belső világítás gyullad ki, ha kiveszek valamit, mást ilyenkor nem használok.

Amúgy meg tényleg!

Menet közben 14,3 - 7 az aksi kapocsfeszültsége

15 éve így töltöm a kocsit én is.

Most egy Ford tulaj meglátta és kérdezte, hogy hogy merem, mert neki a szervizben azt mondták, hogy meghibásodhat az elektronika.

Ezért merült fel ez a kérdés.

dsteel és egyhapsi köszönöm a válaszokat!

"Na, az ilyen meghibásodhat az elektronika" dumától lehet falra mászni..

Gondold el.

A generátor fesszabályzójában ott a diódasor.

Ott egyenirányítódik a feszültség. A dióda ellenkező irányban nem vezet.

Amúgy meg minden polaritás helyes.

Akkor van gáz, ha sz@r a fesszabályozó, és nagyobb feszültséggel tölt tizennégegészmittudéménminél..

Elküldve

Üdv.!

Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :(

S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés.

A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam.

Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem...

Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni...

Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány.

Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl:

Lecso

Elküldve
Üdv.!

Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :(

S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés.

A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam.

Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem...

Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni...

Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány.

Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl:

Lecso

Hali!

A fűtőpanelt a kárpit alá hogy tetted be? Tápot honnan adtál neki? Gyári hely vagy saját megcsapolás. Mind2 helye érdekelne!

Elküldve
Hali!

A fűtőpanelt a kárpit alá hogy tetted be? Tápot honnan adtál neki? Gyári hely vagy saját megcsapolás. Mind2 helye érdekelne!

PÜ ment.

Elküldve
Ehez mit szoltok? Könnyen meg lehetne valósitani? 

Helló!

"G Astra hamutartó méret"

A vezérelt relé kapcsolhatná a benzinszivattyút, az immo-t egyszerre, nehezebb lenne elvinni a kocsit tény... egy suttyónak.

Nem lehet nagy cucc beszerelni, csak vezetékelni kellene.

Még akár jó is lehetne, de max "p*raszt vakításnak" :(

Ha kikapják a helyéről, és miért ne kapná ki egy kicst az elekronikában jártas autótolvaj , kiméri a + és testet, majd a + -t ráteszi a kapcsolt kimenetre a relé behúz..utána akármit csinálhat megint...mintha ott sem lenne..

Akkor látnám értelmét ha nehezen lehetne kiszerelni a helyéről, vagy rejtve lenne.

Én inkább az RFID-t (rádiófrekvenciás azonosítót) helyezném előtérbe kárpit vagy műanyag alá rejtve.

De akkor meg a szervízt kellene megoldani ha leadod a kocsit..szal nem egyszerű.. :excl:

Magánvélemény :lol:

Már nézegetek ilyen cuccot.. :lol:

Üdv.

Lecso

Elküldve

Szevasztok kedves kolegák:)

Találkoztatok-e olyan problémával,hogy pl.fényszóró izzó rendszeresen ugyanabban a lámpában ég ki.A töltése jó az autónak,egyéb szokatlan dolgot sem tapasztaltam(kontakthiba,stb.)

Szívesen venném ha volna valami ötletetek.

Előre is köszönöm

Elküldve
Helló!

"G Astra hamutartó méret"

A vezérelt relé kapcsolhatná a benzinszivattyút, az immo-t egyszerre, nehezebb lenne elvinni a kocsit tény... egy suttyónak.

Nem lehet nagy cucc beszerelni, csak vezetékelni kellene.

Még akár jó is lehetne, de max "p*raszt vakításnak" :(

Ha kikapják a helyéről, és miért ne kapná ki egy kicst az elekronikában jártas autótolvaj , kiméri a + és testet, majd a + -t ráteszi a kapcsolt kimenetre a relé behúz..utána akármit csinálhat megint...mintha ott sem lenne..

Akkor látnám értelmét ha nehezen lehetne kiszerelni a helyéről, vagy rejtve lenne.

Én inkább az RFID-t (rádiófrekvenciás azonosítót) helyezném előtérbe kárpit vagy műanyag alá rejtve.

De akkor meg a szervízt kellene megoldani ha leadod a kocsit..szal nem egyszerű.. :excl:

Magánvélemény :lol:

Már nézegetek ilyen cuccot.. :lol:

Üdv.

Lecso

"rádiófrekvenciás azonosítót"

tulajdonképp ilyen az autó kulcsa......................persze egyediben kivitelezve hatékonyabb ám macerásabb lenne

Elküldve
Szevasztok kedves kolegák:)

Találkoztatok-e olyan problémával,hogy pl.fényszóró izzó rendszeresen ugyanabban a lámpában ég ki.A töltése jó az autónak,egyéb szokatlan dolgot sem tapasztaltam(kontakthiba,stb.)

Szívesen venném ha volna valami ötletetek.

Előre is köszönöm

nem remeg vagy nem lötyög a foncsor ???? (lámpa belseje) sötétben jól látni, ha remeg. lötyögést kézzel tudod megnézni. Mert ha igen akkor szétrázza menet közben az izzót

Elküldve
"rádiófrekvenciás azonosítót"

tulajdonképp ilyen az autó kulcsa......................persze egyediben kivitelezve hatékonyabb ám macerásabb lenne

Jaja, tudom :excl:

Plusz dolognak jobbnak tartom, mint a látható helyen levőt, úgy értettem.

Úgy értettem. :(

Elküldve
Üdv.!

Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :(

S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés.

A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam.

Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem...

Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni...

Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány.

Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl:

Lecso

gratulálok . jutottál valamire az elemelkedő ülés szindrómával

vagy azt nem veled beszéltük

Elküldve
gratulálok . jutottál valamire az elemelkedő ülés szindrómával

vagy azt nem veled beszéltük

Köszi!

Hmm én meg azon morfondíroztam, hogy kivel beszéltem az ülés nyikogást.. :lol:

Hát, arra nem nagyon találtam megoldást, nem is nagyon kerestem. De elsőre én arra tippelnék, hogy a forgópontoknál kopott ki..

A nyikorgást megoldottam, úgy értem azóta nem nyekeg :(

Annyit tettem, hogy a rugók felfüggesztési pontjait bekentem speckó zsírral + megkötöttem gyors-kötözővel. Astra ST (Astra Sufni Tuning)

KÉP

Nem vagyok híve a barkács megoldásoknak, de ennél jobb ötletem jelenleg nem volt.. :excl:

Üdv.

Lecso

Elküldve

Kapcsolási rajz kellene, z14xe.

Megőrít, a jobb első helyzetjelző és a jobboldali rendszámvilágítás egyszerre nem világít. Aztán meg egyszerre világít.

Mikor milyen a kedve.

Elküldve

Üdv Urak!

Sógornak kellene segítenem egy Bosal vonóhorog bekötésében, ha otthon megoldható. Ha jól értelmeztem, akkor csak a műszerfalizzó+darab kábel kell, illetve hátul a bekötést megcsinálni. Ha nincs előkészített csatlakozó, akkor a hátsó lámpáról kell "lelopni" a jeleket?

+kérdés: mit kellene még rendelnünk a horog mellé? pl csatlakozókra gondolok...

thx

Balage

Elküldve
Üdv Urak!

Sógornak kellene segítenem egy Bosal vonóhorog bekötésében, ha otthon megoldható. Ha jól értelmeztem, akkor csak a műszerfalizzó+darab kábel kell, illetve hátul a bekötést megcsinálni. Ha nincs előkészített csatlakozó, akkor a hátsó lámpáról kell "lelopni" a jeleket?

thx

Balage

Lásd: itt. Talán annyival egészíteném ki, így egy év után, hogy a kapott gyorscsatik felejtősek, inkább rendes forrasztást nekik. Ja és szerezz be pineket a multitimerhez meg a műszerfalhoz, sokkal egyszerűbb dolgod lesz.

Elküldve
Lásd: itt. Talán annyival egészíteném ki, így egy év után, hogy a kapott gyorscsatik felejtősek, inkább rendes forrasztást nekik. Ja és szerezz be pineket a multitimerhez meg a műszerfalhoz, sokkal egyszerűbb dolgod lesz.

Ok, köszi! Akkor újabb kérdések keletkeztek: mi az a multitimer? :excl: Honnan lehet pineket szerezni?

Te a hátsó lámpákra menő vezetékekre kötöttél?

Elküldve
Ok, köszi! Akkor újabb kérdések keletkeztek: mi az a multitimer? :excl: Honnan lehet pineket szerezni?

Te a hátsó lámpákra menő vezetékekre kötöttél?

Az egy szerkezet, ami be van építve a biztosítékdoboz fölé és többek között az irányjelzést is vezérli.

Bontóból, kábelkorbácsról szoktak levágni a bontósok, ha jó kedvükben találod őket. Van aki egy 1,5-es rézdrótot lapít ki és kész is a pin.

Igen. Gyárilag is oda vannak kötve, csak a korbácsban van egy plusz csati is, 70 cm kábellel.

Elküldve
Az egy szerkezet, ami be van építve a biztosítékdoboz fölé és többek között az irányjelzést is vezérli.

Bontóból, kábelkorbácsról szoktak levágni a bontósok, ha jó kedvükben találod őket. Van aki egy 1,5-es rézdrótot lapít ki és kész is a pin.

Igen. Gyárilag is oda vannak kötve, csak a korbácsban van egy plusz csati is, 70 cm kábellel.

Na, kezd alakulni a dolog. Ez a plusz csati merre lehet eldugva?

Elküldve
Na, kezd alakulni a dolog. Ez a plusz csati merre lehet eldugva?

Ha van, akkor a bal hátsó lámpára menő korbácsból lóg ki és megy tovább hátra középre, ahol a vonóhorog lenne. Ki kell pattintani a fekete burkolatot, szőnyeg fel és látni kell, ha ott van.

Elküldve

Üdv!

Lassan 95e Km lesz a kocsiba. Eddig nem volt gond, sem az önindítóval sem a generátorral.

Mit javasoltok, azért cseréltessek szénkeféket ezekben az egységekben?

Elküldve

Na végre bekötöttem az ülésfűtéseket! Télen nagyon jól jön, 1perc alatt már melegedik :excl:

Nekem jobban bejön ez az Audis cucc, mert nem csak az ülések közepét melegíti, hanem még a széleire is jutott a fűtőszálból :(

Csak nem sikerül a gyári kapcsolókkal összehozni...

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis diag kérdés: milyen protokollt használ a G Astra? (2004-es) OBD2? Normál ISO?

Ugyanez a kérdés a 2000-es Corsára is. :-)

Off

Meg esetleg 2003-as PUG 206-ra is kellene az infó)

On

Köszi!

Elküldve
Sziasztok!

Egy kis diag kérdés: milyen protokollt használ a G Astra? (2004-es) OBD2? Normál ISO?

Ugyanez a kérdés a 2000-es Corsára is. :-)

Off

Meg esetleg 2003-as PUG 206-ra is kellene az infó)

On

Köszi!

Szia!

Szerintem ezen a két linken elég sok autótípus protokollja le van írva. Talán segít a kérdésed megválaszolásában.

http://www.blafusel.de/obd/obd2_scanned.php

http://www.myscantool.com/vehicles.html

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.