_Robi_ Elküldve November21, 2010 Elküldve November21, 2010 Hétvégén bekerültek az ülésfűtések, amik Audisak! Valaki esetleg tudja az Audis csati bekötését, hogy melyik szál mi?! :excl: A csati: Szerintem de hangsúlyozom szerintem a két vastag az maga a fűtés a két vékonyabb meg vmi hőfüggő ellenállás amit az audis elektronika figyel hogy ne melegedjen túl, ill a hőmérséklet szabályzást is így valósítják meg. Az utóbbi a hátsód védelmébe, még az előbbi a tűz és a szál épségbe miatt van.
egyhapsi Elküldve November21, 2010 Elküldve November21, 2010 Hát, igen! Logikus! A "bikázásnál" 100x nagyobb áramok rohangálnak! Otthoni töltés esetében max. a belső világítás gyullad ki, ha kiveszek valamit, mást ilyenkor nem használok. Amúgy meg tényleg! Menet közben 14,3 - 7 az aksi kapocsfeszültsége 15 éve így töltöm a kocsit én is. Most egy Ford tulaj meglátta és kérdezte, hogy hogy merem, mert neki a szervizben azt mondták, hogy meghibásodhat az elektronika. Ezért merült fel ez a kérdés. dsteel és egyhapsi köszönöm a válaszokat! "Na, az ilyen meghibásodhat az elektronika" dumától lehet falra mászni.. Gondold el. A generátor fesszabályzójában ott a diódasor. Ott egyenirányítódik a feszültség. A dióda ellenkező irányban nem vezet. Amúgy meg minden polaritás helyes. Akkor van gáz, ha sz@r a fesszabályozó, és nagyobb feszültséggel tölt tizennégegészmittudéménminél..
Lecso Elküldve November21, 2010 Elküldve November21, 2010 Üdv.! Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :( S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés. A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam. Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem... Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni... Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány. Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl: Lecso
_Robi_ Elküldve November22, 2010 Elküldve November22, 2010 Üdv.! Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :( S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés. A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam. Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem... Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni... Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány. Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl: Lecso Hali! A fűtőpanelt a kárpit alá hogy tetted be? Tápot honnan adtál neki? Gyári hely vagy saját megcsapolás. Mind2 helye érdekelne!
Lecso Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Hali! A fűtőpanelt a kárpit alá hogy tetted be? Tápot honnan adtál neki? Gyári hely vagy saját megcsapolás. Mind2 helye érdekelne! PÜ ment.
szkszaby Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 PÜ ment. Én is megkapom ezt a PÜ-t :excl:
Lecso Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Ehez mit szoltok? Könnyen meg lehetne valósitani? Helló! "G Astra hamutartó méret" A vezérelt relé kapcsolhatná a benzinszivattyút, az immo-t egyszerre, nehezebb lenne elvinni a kocsit tény... egy suttyónak. Nem lehet nagy cucc beszerelni, csak vezetékelni kellene. Még akár jó is lehetne, de max "p*raszt vakításnak" :( Ha kikapják a helyéről, és miért ne kapná ki egy kicst az elekronikában jártas autótolvaj , kiméri a + és testet, majd a + -t ráteszi a kapcsolt kimenetre a relé behúz..utána akármit csinálhat megint...mintha ott sem lenne.. Akkor látnám értelmét ha nehezen lehetne kiszerelni a helyéről, vagy rejtve lenne. Én inkább az RFID-t (rádiófrekvenciás azonosítót) helyezném előtérbe kárpit vagy műanyag alá rejtve. De akkor meg a szervízt kellene megoldani ha leadod a kocsit..szal nem egyszerű.. :excl: Magánvélemény :lol: Már nézegetek ilyen cuccot.. :lol: Üdv. Lecso
nafe47 Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Szevasztok kedves kolegák:) Találkoztatok-e olyan problémával,hogy pl.fényszóró izzó rendszeresen ugyanabban a lámpában ég ki.A töltése jó az autónak,egyéb szokatlan dolgot sem tapasztaltam(kontakthiba,stb.) Szívesen venném ha volna valami ötletetek. Előre is köszönöm
AtiZafi Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Helló! "G Astra hamutartó méret" A vezérelt relé kapcsolhatná a benzinszivattyút, az immo-t egyszerre, nehezebb lenne elvinni a kocsit tény... egy suttyónak. Nem lehet nagy cucc beszerelni, csak vezetékelni kellene. Még akár jó is lehetne, de max "p*raszt vakításnak" :( Ha kikapják a helyéről, és miért ne kapná ki egy kicst az elekronikában jártas autótolvaj , kiméri a + és testet, majd a + -t ráteszi a kapcsolt kimenetre a relé behúz..utána akármit csinálhat megint...mintha ott sem lenne.. Akkor látnám értelmét ha nehezen lehetne kiszerelni a helyéről, vagy rejtve lenne. Én inkább az RFID-t (rádiófrekvenciás azonosítót) helyezném előtérbe kárpit vagy műanyag alá rejtve. De akkor meg a szervízt kellene megoldani ha leadod a kocsit..szal nem egyszerű.. :excl: Magánvélemény :lol: Már nézegetek ilyen cuccot.. :lol: Üdv. Lecso "rádiófrekvenciás azonosítót" tulajdonképp ilyen az autó kulcsa......................persze egyediben kivitelezve hatékonyabb ám macerásabb lenne
AtiZafi Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Szevasztok kedves kolegák:) Találkoztatok-e olyan problémával,hogy pl.fényszóró izzó rendszeresen ugyanabban a lámpában ég ki.A töltése jó az autónak,egyéb szokatlan dolgot sem tapasztaltam(kontakthiba,stb.) Szívesen venném ha volna valami ötletetek. Előre is köszönöm nem remeg vagy nem lötyög a foncsor ???? (lámpa belseje) sötétben jól látni, ha remeg. lötyögést kézzel tudod megnézni. Mert ha igen akkor szétrázza menet közben az izzót
Lecso Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 "rádiófrekvenciás azonosítót" tulajdonképp ilyen az autó kulcsa......................persze egyediben kivitelezve hatékonyabb ám macerásabb lenne Jaja, tudom :excl: Plusz dolognak jobbnak tartom, mint a látható helyen levőt, úgy értettem. Úgy értettem. :(
mr. bb Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 Üdv.! Tegnap beszereltem az ülésfűtést!!! Nagyon tuti! és megérte a szenvedést! :( S a legjobb, hogy az ülés alatt a gyári vezetékek mellé fűztem be a kábeleit, ha sikerül megfelelő csatlakozót vennem, akkor még profibb lesz a kivitelezés. A kapcsolókat a gyári helyre tettem, s sokkal jobban néz ki a kerek kapcsoló, mint elsőre gondoltam. Képek az ülésekről készültek beszerelés alatt, de arról, ahogy szétkaptam a kocsit, hogy a gyári vezetékek mellé fűzzem be a kábeleket, arról már nem... Pedig érdekes lett volna :lol: időhiány és garázs nélkül sürgetős volt sötétedés előtt befejezni... Ha kábelkötegek áttervezését nem számolom bele, akkor 6 órámba telt az egész mutatvány. Az eredményen és a kivitelezésen felbuzdulva nagybátyám Fordjába is beszerelhetem a másik szettem. :excl: Lecso gratulálok . jutottál valamire az elemelkedő ülés szindrómával vagy azt nem veled beszéltük
Lecso Elküldve November23, 2010 Elküldve November23, 2010 gratulálok . jutottál valamire az elemelkedő ülés szindrómával vagy azt nem veled beszéltük Köszi! Hmm én meg azon morfondíroztam, hogy kivel beszéltem az ülés nyikogást.. :lol: Hát, arra nem nagyon találtam megoldást, nem is nagyon kerestem. De elsőre én arra tippelnék, hogy a forgópontoknál kopott ki.. A nyikorgást megoldottam, úgy értem azóta nem nyekeg :( Annyit tettem, hogy a rugók felfüggesztési pontjait bekentem speckó zsírral + megkötöttem gyors-kötözővel. Astra ST (Astra Sufni Tuning) KÉP Nem vagyok híve a barkács megoldásoknak, de ennél jobb ötletem jelenleg nem volt.. :excl: Üdv. Lecso
panizzi Elküldve November27, 2010 Elküldve November27, 2010 Kapcsolási rajz kellene, z14xe. Megőrít, a jobb első helyzetjelző és a jobboldali rendszámvilágítás egyszerre nem világít. Aztán meg egyszerre világít. Mikor milyen a kedve.
Balageaxe Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Üdv Urak! Sógornak kellene segítenem egy Bosal vonóhorog bekötésében, ha otthon megoldható. Ha jól értelmeztem, akkor csak a műszerfalizzó+darab kábel kell, illetve hátul a bekötést megcsinálni. Ha nincs előkészített csatlakozó, akkor a hátsó lámpáról kell "lelopni" a jeleket? +kérdés: mit kellene még rendelnünk a horog mellé? pl csatlakozókra gondolok... thx Balage
speter Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Üdv Urak! Sógornak kellene segítenem egy Bosal vonóhorog bekötésében, ha otthon megoldható. Ha jól értelmeztem, akkor csak a műszerfalizzó+darab kábel kell, illetve hátul a bekötést megcsinálni. Ha nincs előkészített csatlakozó, akkor a hátsó lámpáról kell "lelopni" a jeleket? thx Balage Lásd: itt. Talán annyival egészíteném ki, így egy év után, hogy a kapott gyorscsatik felejtősek, inkább rendes forrasztást nekik. Ja és szerezz be pineket a multitimerhez meg a műszerfalhoz, sokkal egyszerűbb dolgod lesz.
Balageaxe Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Lásd: itt. Talán annyival egészíteném ki, így egy év után, hogy a kapott gyorscsatik felejtősek, inkább rendes forrasztást nekik. Ja és szerezz be pineket a multitimerhez meg a műszerfalhoz, sokkal egyszerűbb dolgod lesz. Ok, köszi! Akkor újabb kérdések keletkeztek: mi az a multitimer? :excl: Honnan lehet pineket szerezni? Te a hátsó lámpákra menő vezetékekre kötöttél?
speter Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Ok, köszi! Akkor újabb kérdések keletkeztek: mi az a multitimer? :excl: Honnan lehet pineket szerezni? Te a hátsó lámpákra menő vezetékekre kötöttél? Az egy szerkezet, ami be van építve a biztosítékdoboz fölé és többek között az irányjelzést is vezérli. Bontóból, kábelkorbácsról szoktak levágni a bontósok, ha jó kedvükben találod őket. Van aki egy 1,5-es rézdrótot lapít ki és kész is a pin. Igen. Gyárilag is oda vannak kötve, csak a korbácsban van egy plusz csati is, 70 cm kábellel.
Balageaxe Elküldve November28, 2010 Elküldve November28, 2010 Az egy szerkezet, ami be van építve a biztosítékdoboz fölé és többek között az irányjelzést is vezérli. Bontóból, kábelkorbácsról szoktak levágni a bontósok, ha jó kedvükben találod őket. Van aki egy 1,5-es rézdrótot lapít ki és kész is a pin. Igen. Gyárilag is oda vannak kötve, csak a korbácsban van egy plusz csati is, 70 cm kábellel. Na, kezd alakulni a dolog. Ez a plusz csati merre lehet eldugva?
speter Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Na, kezd alakulni a dolog. Ez a plusz csati merre lehet eldugva? Ha van, akkor a bal hátsó lámpára menő korbácsból lóg ki és megy tovább hátra középre, ahol a vonóhorog lenne. Ki kell pattintani a fekete burkolatot, szőnyeg fel és látni kell, ha ott van.
Handbrake Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Üdv! Lassan 95e Km lesz a kocsiba. Eddig nem volt gond, sem az önindítóval sem a generátorral. Mit javasoltok, azért cseréltessek szénkeféket ezekben az egységekben?
szkszaby Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Na végre bekötöttem az ülésfűtéseket! Télen nagyon jól jön, 1perc alatt már melegedik :excl: Nekem jobban bejön ez az Audis cucc, mert nem csak az ülések közepét melegíti, hanem még a széleire is jutott a fűtőszálból :( Csak nem sikerül a gyári kapcsolókkal összehozni...
Robz Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! Egy kis diag kérdés: milyen protokollt használ a G Astra? (2004-es) OBD2? Normál ISO? Ugyanez a kérdés a 2000-es Corsára is. :-) Off Meg esetleg 2003-as PUG 206-ra is kellene az infó) On Köszi!
Handbrake Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Hogyan deríthető ki, hogy van-e a gépjárművembe a vonóhoroghoz gyárilag beszerelt visszajelző? Vagy lehet nincs is?
zolee77 Elküldve November29, 2010 Elküldve November29, 2010 Sziasztok! Egy kis diag kérdés: milyen protokollt használ a G Astra? (2004-es) OBD2? Normál ISO? Ugyanez a kérdés a 2000-es Corsára is. :-) Off Meg esetleg 2003-as PUG 206-ra is kellene az infó) On Köszi! Szia! Szerintem ezen a két linken elég sok autótípus protokollja le van írva. Talán segít a kérdésed megválaszolásában. http://www.blafusel.de/obd/obd2_scanned.php http://www.myscantool.com/vehicles.html
Recommended Posts