Korzika Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Ha a fűtőszálat látod, az már régen rossz. Szerintem Te csak az aszférikus rész elválasztóra gondolsz, de az nem fűtőszál. Fűtés csak az elektromos tükörben van. Neked milyen a tükröd? Mit értesz az alatt, hogy "működne mikor kell"? Szerintem úgy gondolta,hogy éreznie kellene a tükörnek,hogy jeges és akkor bekapcsol a fűtőszál és olvaszt.De mivel ugye az nem is fűtőszál,szegény, így jégteleníteni sem tud.
melloyello Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Szerintem úgy gondolta,hogy éreznie kellene a tükörnek,hogy jeges és akkor bekapcsol a fűtőszál és olvaszt.De mivel ugye az nem is fűtőszál,szegény, így jégteleníteni sem tud. Akkor az nem fűtésszál oké.Igen úgy gondoltam hogy jeges és bekapcsol.Automata tükröm van.
Korzika Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Akkor az nem fűtésszál oké.Igen úgy gondoltam hogy jeges és bekapcsol.Automata tükröm van. Nekem meg automata váltóm! :o (és revolverem,vicc :D ) Milyen az az automata tükör?
speter Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Akkor az nem fűtésszál oké.Igen úgy gondoltam hogy jeges és bekapcsol.Automata tükröm van. Ha az automata = elektromos a Te olvasatodban, akkor a fűtése akkor működik, amikor bekapcsolod. Nincs benne jegesedésérzékelő. Vagy inkább a sofőr a jegesedésérzékelő benne, aki ha látja, hogy nem lát hátra a sok jégtől, akkor bekapcsolja a fűtéstekerők alatti gombbal. Sajnos piktogrammot nem tudok belinkelni, de egyértelmű, a hátsó ablak fűtéssel van összekötve. Vagy megy mindkettő vagy egyik sem. Ja és asszem time limit van benne, vagyis egy idő után kikapcsol ám.
melloyello Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Nekem meg automata váltóm! :D (és revolverem :) ) Milyen az az automata tükör? Igen bocsi jogos :o .Természetesen elektromos tükör.
melloyello Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Ha az automata = elektromos a Te olvasatodban, akkor a fűtése akkor működik, amikor bekapcsolod. Nincs benne jegesedésérzékelő. Vagy inkább a sofőr a jegesedésérzékelő benne, aki ha látja, hogy nem lát hátra a sok jégtől, akkor bekapcsolja a fűtéstekerők alatti gombbal. Sajnos piktogrammot nem tudok belinkelni, de egyértelmű, a hátsó ablak fűtéssel van összekötve. Vagy megy mindkettő vagy egyik sem. Ja és asszem time limit van benne, vagyis egy idő után kikapcsol ám. Ok.köszi a választ!
tgabika76 Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 ...asszem time limit van benne, vagyis egy idő után kikapcsol ám. 15perc egész pontosan
gezoli Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 15perc egész pontosan Ezt a 15 percet az h.ablakfűtés reléje vezérli? Vagyis akkor a tükörfűtés is kikapcsol? Akkor miért van külön a tükröknek is reléje? A nagy áramfelvétel miatt? :o
speter Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Ezt a 15 percet az h.ablakfűtés reléje vezérli? Vagyis akkor a tükörfűtés is kikapcsol? Akkor miért van külön a tükröknek is reléje? A nagy áramfelvétel miatt? :o - emlékeim szerint nem - igen - MITMG (mert így tervezte meg Günter) :D - valószínűleg ezért
gezoli Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 - emlékeim szerint nem - igen - MITMG (mert így tervezte meg Günter) :o - valószínűleg ezért Köszi! :D
szkszaby Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Végre sikerült beraknom az insignia fuvókákat! Elsőre tetszik, de lehet rajta állítani valahogy?
nundee Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Végre sikerült beraknom az insignia fuvókákat! Elsőre tetszik, de lehet rajta állítani valahogy? Úgy t'om, hogy nem lehet állítani. Gondolom, neked is alacsonyra hord.
tgabika76 Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Állítólag lehet állítani, csak speckó szerszám kell hozzá...
Zachi Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Állítólag lehet állítani, csak speckó szerszám kell hozzá... Nem csak állítólag! Ez sajna így van.
p.zolo Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Milyen akkumulátort érdemes venni, mert a 4 éves GM asszem kezd haldokolni?
nundee Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 Sziasztok! Milyen akkumulátort érdemes venni, mert a 4 éves GM asszem kezd haldokolni? A gyári elég drága, ezért úgy gondolom, hogy egy Exide-ben, Vartában, vagy Banner-ban biztos nem fogsz csalódni.
_Robi_ Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 A gyári elég drága, ezért úgy gondolom, hogy egy Exide-ben, Vartában, vagy Banner-ban biztos nem fogsz csalódni. Én most vettem egy banner power bull 55ah-t tökéletesen jó. Semmiképpen sem 45öst vegyél az kevés!Több autó villamosságistól hallottam hogy elektro hidraulikus szervós kocsiba, amibe abs és klíma is fellelhető nagyon nagy gyökérség volt az opel részéről hogy 45ös akksival szerelte. De ezt már a CL2be überelték ugyanis abba már 55öst tettek.
p.zolo Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Én most vettem egy banner power bull 55ah-t tökéletesen jó. Semmiképpen sem 45öst vegyél az kevés!Több autó villamosságistól hallottam hogy elektro hidraulikus szervós kocsiba, amibe abs és klíma is fellelhető nagyon nagy gyökérség volt az opel részéről hogy 45ös akksival szerelte. De ezt már a CL2be überelték ugyanis abba már 55öst tettek. Köszönöm a válaszokat! Mindenképpen 55-öst vennék ilyen is van benne, azért érdeklődöm előtte melyik a megbízható. Kicsit meglepett amikor 2 nap állás után nem indult és még hideg sem volt. Kollégám ajánlotta a Periont neki a Mondeójába van azt mondta, hogy jó. Esetleg erről vélemény?
dsteel Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Köszönöm a válaszokat! Mindenképpen 55-öst vennék ilyen is van benne, azért érdeklődöm előtte melyik a megbízható. Kicsit meglepett amikor 2 nap állás után nem indult és még hideg sem volt. Kollégám ajánlotta a Periont neki a Mondeójába van azt mondta, hogy jó. Esetleg erről vélemény? Az F-emben Perion volt, tökéletes volt az is, bár ugye magyar asszem. Azzal vettem és 3 évig használtam, semmi baja nem volt. A mostaniba asszem Excide (vagy valami hasonló nevű) került, a 74Ah-s volt valami 17 ezer a neten tavaly, 2 év gari van rá és kalcium technológiás (ha vkinek ez mond vmit.) 1 hét állás után is pöccre indul a dízel, dehát még csak 3/4 éves ugye. Azért kellett cserélnem, mert nálam is 2 nap állás után már nem forgatta meg rendesen a motort...
_Robi_ Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Az F-emben Perion volt, tökéletes volt az is, bár ugye magyar asszem. Azzal vettem és 3 évig használtam, semmi baja nem volt. A mostaniba asszem Excide (vagy valami hasonló nevű) került, a 74Ah-s volt valami 17 ezer a neten tavaly, 2 év gari van rá és kalcium technológiás (ha vkinek ez mond vmit.) 1 hét állás után is pöccre indul a dízel, dehát még csak 3/4 éves ugye. Azért kellett cserélnem, mert nálam is 2 nap állás után már nem forgatta meg rendesen a motort... Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :excl: Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban.
p.zolo Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :excl: Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban. Ebben van valami. A Ladánkba 7 évet bírt a Perion. Az előző F Astrába Bosht vettem és négy év után is rendesen indított. Az igaz hogy a mostani Bosh akksik nem valami jók?
törvényenkívüli Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Nekem ugyanezért volt cserés csak nálam riasztóval elég volt 1 nap is :( Perionnal csak óvatosan mert ezekbe a kocsiba amikbe sok az elektronika gyorsabban tönkremegy. Azokat az akksikat azokba a kocsikba szánják amelyikbe nincsen sok elektronika. Jellemzően még nem injektoros változatokban. ezt úgy írod, mintha ez tele lenne vele :excl:
NeedForSpeed Elküldve November14, 2010 Elküldve November14, 2010 Nekem a 2002es gyári aksim van. Általában hétvégén megy csak a gép és még nem volt gondom vele, pedig 8 éves. Előző autómban a bannerek (2db) nem voltak valami jók. A nagyobb akkuhoz megfelelően méretezett generátor is kell, mert hamar tönkre megy.
PGA Elküldve November14, 2010 Elküldve November14, 2010 Nekem a 2002es gyári aksim van. Általában hétvégén megy csak a gép és még nem volt gondom vele, pedig 8 éves. Előző autómban a bannerek (2db) nem voltak valami jók. A nagyobb akkuhoz megfelelően méretezett generátor is kell, mert hamar tönkre megy. Nekem kb. 6 évet bírt a 44 Ah-s gyári akksim, mindennapi használattal. Most is ilyen van benne. :excl:
nundee Elküldve November14, 2010 Elküldve November14, 2010 A Perion-ról jut eszembe... Valahol a napokban olvastam egy cikket, miszerint a magyar Perion vállalat több éve bezárt, tehát a jelenlegiek nem tudom honnan jönnek.
Recommended Posts