andris83 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül. Ez nagyon szép kor! Ha nincs extra fogyasztód (nagyteljesítményű hifi pl.), akkor szerintem maradj ennél (én pl. 44Ah-st használok, mert ezzel jött ki gyárilag). A nagyobb akksi is ugyanúgy meghalhat hirtelen (cellazárlat). Azt, hogy gyengül, majd őszi-téli hidegindításokból látod: ha kelletlenül tekeri az önindítót, érdemes lesz nézelődni új után, de addig én nem cserélnék. Tartsd tisztán a pólusokat, aztán annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cobold Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Szia! Milyen felszereltségi szintű az autód? (Club, Comfort, Njoy, Elegance) Meg tudod mondani nekem, hogy a négy szál vezetéket hová melyk csatlakozó hanyas pinébe kötöttétek be? Helló! A felszereltségi szintet nem tudom, extra alig van benne, csak ködsös elől, klíma, abs. Se villany ablak, se tükör amit nagyon szeretnék még. Azt tudom, hogy a szerelő rátette a TECH2-t nyomkodta a féket és a kuplungot, és azt mondta gond nélkül lehet tempomatot rakni bele. De nem volt meg a kormány csati és egy fél délelőtt behúzták. A motorvezérlőbe megy, a vastag kábelkötegbe de nem mertem szétszedni melyik csatira. Másik ismerősömnek se volt benne kábel a kormánynál azt is berántották. Az a kocsi már cdti motoros és nincsen 3 éves. Link to comment Megosztás: More sharing options...
taksza Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül. Köszi szépen mindenkinek!Hát remélem, tényleg nem egyik pillanatról a másikra fog megállni. Mondjuk minden nap használom, persze nem sokat: a munkahely 9 kmre van,de abban van egy negyed óra dugó is. Van egy ismerősöm akinek pl. Ausztriában egyik pill. a másikra adta meg magát. Este otthagyta, reggel meg nem indult:)Aztán sógoréknál nem adtak neki olcsóbban 100 Eurónál aksit:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül. De, bizony! Van olyan, hogy egyik pillanatról a másikra! Pont a gyári, Opel aksim csinálta. Így utólag végig gondolva annak tudatában, hogy az indítóárama töredéke (kb.2/3-a) a hasonló aksikhoz képest, már nem is meglepő. Köszi szépen mindenkinek!Hát remélem, tényleg nem egyik pillanatról a másikra fog megállni. Mondjuk minden nap használom, persze nem sokat: a munkahely 9 kmre van,de abban van egy negyed óra dugó is. Van egy ismerősöm akinek pl. Ausztriában egyik pill. a másikra adta meg magát. Este otthagyta, reggel meg nem indult:)Aztán sógoréknál nem adtak neki olcsóbban 100 Eurónál aksit<_< Jó aksik itthon is erről az árszintről indulnak. Nonameneveddmegek vannak már 20.000 Ft alatt is. Magánvéleményem szerint az Exide elfogadható ár/érték arányt képvisel, de ez alá menni tilos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Sikerült szereznem normális üléseket az autóba, viszont a szerzemény oldallégzsákos, szerintetek be van kábelezve a kocsi, avagy ne foglalkozzak ezzel a dologgal. Késöbb képeket is teszek fel, csak most tisztítóban vannak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 A kábelezés még kevés, az oldallégzsákos autókban van egy-egy légzsákindító is az ajtókban. Na ez szinte biztos hogy nincs a tiedben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 A kábelezés még kevés, az oldallégzsákos autókban van egy-egy légzsákindító is az ajtókban. Na ez szinte biztos hogy nincs a tiedben. Köszi, akkor azokat akár el is adhatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vancsi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok. G Astra vásárlás előtt állok, és a kiszemelt kocsiban utólag bepakolt xenon van. Van itt esetleg valaki, aki szintén xenont használ? Mennyire tér el a világítási kép az eredeti izzóétól? Be lehet úgy állítani a fényszórót, hogy felfelé ne világítson jobban, mint az eredeti? Nem szeretnék xenon-antixenon vitát indítani, csak tapasztalatokra vagyok kíváncsi :wacko: Látom, hogy frankón világít, de jó lenne tudni, hogy az eredetihez képest mennyire tér el a képe. Nem szeretnék a többiek szemébe világítani, tudom, milyen idegesítő is az... Próbáltam visszakeresni itt a topikban, de az összes oldalt nem tudtam végignézni <_< Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lecso Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Helló Cartársak! Olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség aztán értelme, meg ebből adódóan kézzel fogható eredménye persze <_< 2001, Z14XE motoros kocsiba a motorvezérlő szotterét frissíteni gyári szotterre. Gondolok itt olyanra, hogy esetleg későbbi kiadásokon, de még ugyanezzel a motorral szerelt változatokon frissebb (hatékonyabb) lett a motorvezérlő beállítása. Szakik? Köszee előre is a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Sziasztok. G Astra vásárlás előtt állok, és a kiszemelt kocsiban utólag bepakolt xenon van. Van itt esetleg valaki, aki szintén xenont használ? Mennyire tér el a világítási kép az eredeti izzóétól? Be lehet úgy állítani a fényszórót, hogy felfelé ne világítson jobban, mint az eredeti? Nem szeretnék xenon-antixenon vitát indítani, csak tapasztalatokra vagyok kíváncsi :wacko: Látom, hogy frankón világít, de jó lenne tudni, hogy az eredetihez képest mennyire tér el a képe. Nem szeretnék a többiek szemébe világítani, tudom, milyen idegesítő is az... Próbáltam visszakeresni itt a topikban, de az összes oldalt nem tudtam végignézni <_< Köszi! Attól függ mennyire korrekt a kiépítettség. Csak az izzó lett cserélve xenonra vagy a lámpatest is xenonos, van-e lámpamosó, aut. fényszórómagasság állító (nem a bentről állítható!). Bármelyik hiányában örök rettegés vagy szerelgetés marad a műszaki vizsga, a közúti ellenőrzés. Arról nem is szólva, hogy tökéletes nem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
vancsi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Á, csak az izzó lett cserélve, ezen kívül semmi nincs. Állítólag jól be van állírva, de ezt a szemből jövők tudnák igazán megmondani. Az lenne a jó, ha láthatnék valami összehasonlítást vetítési képben az eredetivel. Csütörtökönként szokott lenni Lurdy-házas tali? Gondolom, ott össze tudnám majd alkalomadtán hasonlítani az eredetivel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Á, csak az izzó lett cserélve, ezen kívül semmi nincs. Állítólag jól be van állírva, de ezt a szemből jövők tudnák igazán megmondani. Az lenne a jó, ha láthatnék valami összehasonlítást vetítési képben az eredetivel. Csütörtökönként szokott lenni Lurdy-házas tali? Gondolom, ott össze tudnám majd alkalomadtán hasonlítani az eredetivel... Összehasonlíthatatlan! Ön- és közveszélyes! Aki azt állítja, hogy halogén lámpatestbe szerelt xenon izzóval jól be tudja állítani a lámpát az tuti kókler. A halogén és a xenon izzónak különböző a gyújtópontja, ezért beállíthatatlan (és persze szabálytalan is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Szeptember21, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2010 Helló Cartársak! Olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség aztán értelme, meg ebből adódóan kézzel fogható eredménye persze <_< 2001, Z14XE motoros kocsiba a motorvezérlő szotterét frissíteni gyári szotterre. Gondolok itt olyanra, hogy esetleg későbbi kiadásokon, de még ugyanezzel a motorral szerelt változatokon frissebb (hatékonyabb) lett a motorvezérlő beállítása. Szakik? Köszee előre is a választ! Szervizben Tech2-re téve megmondják, hogy milyen verziójú programot futtat az ECU, ha van belőle újabb, felül lehet írni a régit. Szerintem az elsősorban belső szerviz info, hogy az újabb verzió miben tér el a régitől, tán finomhangolták, hibákat javíthattak benne, de ha most jól működik az autó, szerintem drámai változásra nem lehet számítani. Egyébként itt a fórumon opel16v cartársék kenik-vágják a biteket, esetleg kérdezz rá nála, vagy interjúvold meg wesszt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Sikerült szereznem normális üléseket az autóba, viszont a szerzemény oldallégzsákos, szerintetek be van kábelezve a kocsi, avagy ne foglalkozzak ezzel a dologgal. Késöbb képeket is teszek fel, csak most tisztítóban vannak... A légzsák indító más benne, illetve az ajtókba érzékelők kellenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Tudja valaki hogy mi a lábkiosztása a km óra egységnek? Ledesítenék és már elégszer kivettem-betettem hogy kipróbáljam mindenütt homogén-e a megvilágítás, kell-e még a ledet piszkálni. Egyszerűbb lenne ha tudnám hol adjak neki delejt, hogy visszarakás nélkül is világítson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Szeptember23, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2010 Tudja valaki hogy mi a lábkiosztása a km óra egységnek? [im]http://mitglied.lycos.de/uslcrew/BC/INS36.jpg [im]http://mitglied.lycos.de/uslcrew/BC/INS.jpg Ledesítenék és már elégszer kivettem-betettem hogy kipróbáljam mindenütt homogén-e a megvilágítás, kell-e még a ledet piszkálni. Egyszerűbb lenne ha tudnám hol adjak neki delejt, hogy visszarakás nélkül is világítson. tis2000 tudja Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Tegnap beszereltem a B oszlopba a világításkapcsolókat. Szerelés közben néztem, hogy a hátsó ajtókba 5 vezeték megy. Jelenleg csak a központi zár van benne. Mi mehet a többi vezetéken? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Tegnap beszereltem a B oszlopba a világításkapcsolókat. Szerelés közben néztem, hogy a hátsó ajtókba 5 vezeték megy. Jelenleg csak a központi zár van benne. Mi mehet a többi vezetéken? a hangszórókhoz való is ott van Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 a hangszórókhoz való is ott van Az jó hír, ahhoz képest, hogy Classic és 2008as modellév.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Az jó hír, ahhoz képest, hogy Classic és 2008as modellév.... ne örülj, alapból az ajtóban viszont nincs kábelezve, sőt az ajtó csatlakozójában sem Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 ne örülj, alapból az ajtóban viszont nincs kábelezve, sőt az ajtó csatlakozójában sem Ezt most nem teljesen értem. Ez már a hátsó ajtóba menő 5 kábel, akkor hogyhogy nincs kábelezve, meg a csatlakozóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember25, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2010 Ezt most nem teljesen értem. Ez már a hátsó ajtóba menő 5 kábel, akkor hogyhogy nincs kábelezve, meg a csatlakozóban? A B-oszlopban (ahova a kapcsolót beraktad) és a gumicsőben ill. a gumin lévő csatlakozóban benne van a hangszórókábel, viszont az ajtóban lévő csatlakozóban és az ajtóban már nincs benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
V Anti Elküldve Szeptember26, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2010 Sziasztok A Z12XE-nek a Km jeladója mennyi jelet ad le? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Ha valaki hajlandó egy kicsit barkácsolni, akkor ez jó az Astra G-be is (a relé helyét kell kialakítani, mert ezen több láb van)! Eladó a képen látható kormánykapcsoló és a hozzá tartozó relé. 6000 huf. Érdeklődni: PÜ vagy 70/5122986 http://kepfeltoltes.hu/view/100926/kapcsol...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Erik1986 Elküldve Szeptember27, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2010 Hello!! Olyan kérdésem lenne hogyan lehetne levenni a világításkapcsolót ami a ködlámpával egybe van....ahhoz le kell szedni a szellőző müanyagját is és csak úgy jön szét? Esetleg aki csinálta már vagy már esetleg le lett írva a legyen szíves mondja el vagy linkelje be hogyan működik ez az egész....Mert már alig világít a háttér világítás és ki szeretném cserélni , milyen izzó kell bele? ezekből is létezik kék, fehér stb színű? Leddel hogy tudnám megoldani? Köszönöm előre is a választ ha valaki tud nekem segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts