gergolabs Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Csak a feladatában. :wacko: Hátul kisebb kb. 130-135 mm-es fér el. <_< Ok, csak mert van 1 kallódó első gyári szettem, gondoltam beépítem hátra, de akkor nem tudom. Esetleg vkinek kell? Nagyon olcsón odaadom, mert az egyik hanszoró gumi része pár mm-en szakadt.
nundee Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Sziasztok! Bocs' előre is, ha láma a kérdésem. Szóval van egy Panasonic fejegység a kocsimban, ami az előlapon rendelkezik egy szabvány 3.5-ös (jack) bemenettel. A kérdésem annyi lenne, hogy létezik-e olyan átalakító, ami lehetővé tenné, hogy pendrive-ról hallgassak zenét a fenti bemeneten keresztül (jack-USB átalakító)? Köszönöm előre is!
Balageaxe Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Sziasztok! Bocs' előre is, ha láma a kérdésem. Szóval van egy Panasonic fejegység a kocsimban, ami az előlapon rendelkezik egy szabvány 3.5-ös (jack) bemenettel. A kérdésem annyi lenne, hogy létezik-e olyan átalakító, ami lehetővé tenné, hogy pendrive-ról hallgassak zenét a fenti bemeneten keresztül (jack-USB átalakító)? Köszönöm előre is! Nem fog menni. A jack analóg bemenet, a pendrive meg digitális. Mp3 lejátszót ellenben csatlakoztathatsz oda.
Mc-elek Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Nem fog menni. A jack analóg bemenet, a pendrive meg digitális. Mp3 lejátszót ellenben csatlakoztathatsz oda. valószínűleg van van ilyen vacak úgynevezett A/D vagy D/A átalakító,de ez egy így f.....ság lenne. mp3as lejátszó,fejhallgató kimenet és már szalad is. vagy transmitter ...
törvényenkívüli Elküldve Szeptember10, 2010 Elküldve Szeptember10, 2010 Kumabushi vagy aki tudja! Hogy kell kifordítani a km-óra egységet a helyéről? A gallért levettem, a két csavart kiszedtem és elfordítottam a felső műanyag reteszt, de kiszedni a helyéről már nem tudom. Még a helyén kell forgatni vagy előrefele kijátszani? Nagyon nem feszegettem, kellett volna? <_< (Mondjuk 5 percem volt rá, amíg vártam a zasszonyt.)
Smester Elküldve Szeptember12, 2010 Elküldve Szeptember12, 2010 Kumabushi vagy aki tudja! Hogy kell kifordítani a km-óra egységet a helyéről? A gallért levettem, a két csavart kiszedtem és elfordítottam a felső műanyag reteszt, de kiszedni a helyéről már nem tudom. Még a helyén kell forgatni vagy előrefele kijátszani? Nagyon nem feszegettem, kellett volna? <_< (Mondjuk 5 percem volt rá, amíg vártam a zasszonyt.) Ha eljutottál addig, hogy az összes csavart kiszedted, akkor felül van egy fehér műanyag nyelv, ezt el kell fordítani. (Ez egy scart szerű elektromos csatlakozás.) Ezután az alsó füleket belülre kell rakni, így nagyobb lesz a mozgástered, majd a tetejét magad felé billentve pl. balra az index felé ki tudod szedni. Javaslom ekkor nagyon figyelj az átlátszó műanyag plexire, mert még a tompa indexkapcsoló is tud nyomot hagyni. Igaz nem látszik ha visszaszerelted a helyére, de azért bosszantó tud lenni. Ha a saját órádat szeded ki és rakod vissza akkor csak az aktuális km adat veszik el, olyan mintha lenulláztad volna pl. tankoláskor. Csak óvatosan szereld előszőr, (nem elég öt perc) nekem a gyors izzócserével 40 perc volt. Visszarakni kicsit nehézkesebb mint kiszerelni, és az elektromos csatlakozó a tartója is, a tetején van egy sin. Ha kiveszed, meglátod. Feszegetni nem kell semmit, csak ez az egy sin van ami belülről rögzit. A többit a csavar tartja.
Smester Elküldve Szeptember12, 2010 Elküldve Szeptember12, 2010 Hali! Valai meg tudná mondani, hogy az elektromos kapcsolón a tükrökön és a kábeleken kívűl van még valami eszköz a rendszerben ahhoz, hogy működjön az elektromos tükör? Vagy elég csak ezeket az eszközöket beszerezni?
Báthory Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Sziasztok! Aki tudja árulja el hogy 2005-ben az Astra Classic 2 1,4-ben széria volt e az ABS! Köszi
PGA Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Sziasztok! Aki tudja árulja el hogy 2005-ben az Astra Classic 2 1,4-ben széria volt e az ABS! Köszi Úgy tudom, minden Classic 2-ben széria, függetlenül a gyártási évtől (2004-től kezdve). Régebben volt rendelhető extra, 250.000 körüli áron.
freeze Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Én is így tudomÚgy tudom, minden Classic 2-ben széria, függetlenül a gyártási évtől (2004-től kezdve). Régebben volt rendelhető extra, 250.000 körüli áron.
speter Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Hali! Valai meg tudná mondani, hogy az elektromos kapcsolón a tükrökön és a kábeleken kívűl van még valami eszköz a rendszerben ahhoz, hogy működjön az elektromos tükör? Vagy elég csak ezeket az eszközöket beszerezni? Kell egy biztosíték is a vezérlésnek, különben csak opatod magad. A fűtés nincs kiépítve vagyis plusz egy relé illetve 3 szál kábelt át kell húznod, hogy a jobb oldali tükröd is műűűköggyön.
Smester Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Kell egy biztosíték is a vezérlésnek, különben csak opatod magad. A fűtés nincs kiépítve vagyis plusz egy relé illetve 3 szál kábelt át kell húznod, hogy a jobb oldali tükröd is műűűköggyön. Ok köszi! A fűtést nem lehet rákötni a hátsó szélvédő fűtésére? Vagy a relé igyis úgyis kell?
gergolabs Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni... Viszont találtam 1 csatit a kesztyűtartó felett, amit nem tudok micsoda.
Korzika Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni... Jajj! <_< és csodálkoztál miért párásodik? Ez már tényleg parajelenség! :wacko:
gergolabs Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Jajj! <_< és csodálkoztál miért párásodik? Ez már tényleg parajelenség! :wacko: Azután, hogy megláttam a szűrőt már nem.... :(
dsteel Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni... Azta fax. Csak remélni tudom, hogy ezek után a szűrő mellett nem gombásodott el a tüdőd <_< És nem volt szaga?
Báthory Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Honnan lehet tudni, hogy konkrét classic 2-ben van-e ABS? Gyújtáskor felvillan oszt annyi?
Mc-elek Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni... Viszont találtam 1 csatit a kesztyűtartó felett, amit nem tudok micsoda. valami vonóhorgos vacak....
freeze Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Parajelenségügyi szakreferens Jelentkezem!!! :( Jajj! <_< és csodálkoztál miért párásodik? Ez már tényleg parajelenség! :wacko:
gergolabs Elküldve Szeptember14, 2010 Elküldve Szeptember14, 2010 Azta fax. Csak remélni tudom, hogy ezek után a szűrő mellett nem gombásodott el a tüdőd :wacko: És nem volt szaga? Nemrég kaptam meg átmenetileg a kocsit, az első kérdésem a szűrők cseréje volt, de ezek szerint ez nem tartozik közéjük. <_< Szaga nem volt, de amikor fura helyzetekben el kezdett párásodni, akkor gyanút fogtam.
speter Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Ok köszi! A fűtést nem lehet rákötni a hátsó szélvédő fűtésére? Vagy a relé igyis úgyis kell? Ha szeretnél sokszor cserélni relét, akkor rákötheted. Egyébként gyári új kb 1500 Ft, ki van alakítva a helye, nagyrészt asszem be is van kábelezve. Illetve a hátsó ablakfűtéssel együtt van vezérelve, így a kérdés jogos is lehet. Ezt a relét másra nem is használják csak a tükörfűtésre. Honnan lehet tudni, hogy konkrét classic 2-ben van-e ABS? Gyújtáskor felvillan oszt annyi? Nyomsz egy satut 50-nél és nem húz csíkot.
dsteel Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Nemrég kaptam meg átmenetileg a kocsit, az első kérdésem a szűrők cseréje volt, de ezek szerint ez nem tartozik közéjük. <_< Szaga nem volt, de amikor fura helyzetekben el kezdett párásodni, akkor gyanút fogtam. Akkor legalább nem Te tüdőztél addig. De hogy mik vannak...
oggy Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Azt hittem azasztrában nagyon sz@r pollenszűrőt cserélni! Eddig! Most cseréltem Fordban p.sz.-t (koromfekete és öt kiló volt <_< ), na az egy rémálom! Vagy két órát elvacakoltam vele, azökörállat olyan helyre tette, hogy még a gázpedált is ki kell szerelni!
gergolabs Elküldve Szeptember15, 2010 Elküldve Szeptember15, 2010 Akkor legalább nem Te tüdőztél addig. De hogy mik vannak... Meg milyen szerelők! Konkrétan nemsokára le fogom buktatni, hogy akkor szerinte mennyi a csere periódus, ill. hányszor is cserélte és a végén megmutatom neki, amit kiszedtem. Alig találni olyan embert, aki lelkiismeretes és megbízható...
Recommended Posts