Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Csak a feladatában. :wacko:

Hátul kisebb kb. 130-135 mm-es fér el.

<_<

Ok, csak mert van 1 kallódó első gyári szettem, gondoltam beépítem hátra, de akkor nem tudom. Esetleg vkinek kell? Nagyon olcsón odaadom, mert az egyik hanszoró gumi része pár mm-en szakadt.

Elküldve

Sziasztok!

Bocs' előre is, ha láma a kérdésem.

Szóval van egy Panasonic fejegység a kocsimban, ami az előlapon rendelkezik egy szabvány 3.5-ös (jack) bemenettel.

A kérdésem annyi lenne, hogy létezik-e olyan átalakító, ami lehetővé tenné, hogy pendrive-ról hallgassak zenét a fenti bemeneten keresztül (jack-USB átalakító)?

Köszönöm előre is!

Elküldve
Sziasztok!

Bocs' előre is, ha láma a kérdésem.

Szóval van egy Panasonic fejegység a kocsimban, ami az előlapon rendelkezik egy szabvány 3.5-ös (jack) bemenettel.

A kérdésem annyi lenne, hogy létezik-e olyan átalakító, ami lehetővé tenné, hogy pendrive-ról hallgassak zenét a fenti bemeneten keresztül (jack-USB átalakító)?

Köszönöm előre is!

Nem fog menni. A jack analóg bemenet, a pendrive meg digitális. Mp3 lejátszót ellenben csatlakoztathatsz oda.

Elküldve
Nem fog menni. A jack analóg bemenet, a pendrive meg digitális. Mp3 lejátszót ellenben csatlakoztathatsz oda.

valószínűleg van van ilyen vacak úgynevezett A/D vagy D/A átalakító,de ez egy így f.....ság lenne.

mp3as lejátszó,fejhallgató kimenet és már szalad is.

vagy transmitter ...

Elküldve

Kumabushi vagy aki tudja!

Hogy kell kifordítani a km-óra egységet a helyéről? A gallért levettem, a két csavart kiszedtem és elfordítottam a felső műanyag reteszt, de kiszedni a helyéről már nem tudom.

Még a helyén kell forgatni vagy előrefele kijátszani?

Nagyon nem feszegettem, kellett volna? <_<

(Mondjuk 5 percem volt rá, amíg vártam a zasszonyt.)

Elküldve
Kumabushi vagy aki tudja!

Hogy kell kifordítani a km-óra egységet a helyéről? A gallért levettem, a két csavart kiszedtem és elfordítottam a felső műanyag reteszt, de kiszedni a helyéről már nem tudom.

Még a helyén kell forgatni vagy előrefele kijátszani?

Nagyon nem feszegettem, kellett volna? <_<

(Mondjuk 5 percem volt rá, amíg vártam a zasszonyt.)

Ha eljutottál addig, hogy az összes csavart kiszedted, akkor felül van egy fehér műanyag nyelv, ezt el kell fordítani. (Ez egy scart szerű elektromos csatlakozás.) Ezután az alsó füleket belülre kell rakni, így nagyobb lesz a mozgástered, majd a tetejét magad felé billentve pl. balra az index felé ki tudod szedni. Javaslom ekkor nagyon figyelj az átlátszó műanyag plexire, mert még a tompa indexkapcsoló is tud nyomot hagyni. Igaz nem látszik ha visszaszerelted a helyére, de azért bosszantó tud lenni. Ha a saját órádat szeded ki és rakod vissza akkor csak az aktuális km adat veszik el, olyan mintha lenulláztad volna pl. tankoláskor. Csak óvatosan szereld előszőr, (nem elég öt perc) nekem a gyors izzócserével 40 perc volt. Visszarakni kicsit nehézkesebb mint kiszerelni, és az elektromos csatlakozó a tartója is, a tetején van egy sin. Ha kiveszed, meglátod. Feszegetni nem kell semmit, csak ez az egy sin van ami belülről rögzit. A többit a csavar tartja.

Elküldve

Hali!

Valai meg tudná mondani, hogy az elektromos kapcsolón a tükrökön és a kábeleken kívűl van még valami eszköz a rendszerben ahhoz, hogy működjön az elektromos tükör? Vagy elég csak ezeket az eszközöket beszerezni?

Elküldve
Sziasztok!

Aki tudja árulja el hogy 2005-ben az Astra Classic 2 1,4-ben széria volt e az ABS! Köszi

Úgy tudom, minden Classic 2-ben széria, függetlenül a gyártási évtől (2004-től kezdve). Régebben volt rendelhető extra, 250.000 körüli áron.

Elküldve

Én is így tudom

Úgy tudom, minden Classic 2-ben széria, függetlenül a gyártási évtől (2004-től kezdve). Régebben volt rendelhető extra, 250.000 körüli áron.
Elküldve
Hali!

Valai meg tudná mondani, hogy az elektromos kapcsolón a tükrökön és a kábeleken kívűl van még valami eszköz a rendszerben ahhoz, hogy működjön az elektromos tükör? Vagy elég csak ezeket az eszközöket beszerezni?

Kell egy biztosíték is a vezérlésnek, különben csak opatod magad. A fűtés nincs kiépítve vagyis plusz egy relé illetve 3 szál kábelt át kell húznod, hogy a jobb oldali tükröd is műűűköggyön.

Elküldve
Kell egy biztosíték is a vezérlésnek, különben csak opatod magad. A fűtés nincs kiépítve vagyis plusz egy relé illetve 3 szál kábelt át kell húznod, hogy a jobb oldali tükröd is műűűköggyön.

Ok köszi! A fűtést nem lehet rákötni a hátsó szélvédő fűtésére? Vagy a relé igyis úgyis kell?

Elküldve

Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni...

Viszont találtam 1 csatit a kesztyűtartó felett, amit nem tudok micsoda.

430779.t.jpg

Elküldve
Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni...

Jajj! <_< és csodálkoztál miért párásodik?

Ez már tényleg parajelenség! :wacko:

Elküldve
Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni...

Azta fax. Csak remélni tudom, hogy ezek után a szűrő mellett nem gombásodott el a tüdőd <_< És nem volt szaga?

Elküldve
Tegnap "megfejtettem" a párásodás titkát. 126e km után nem volt cserélve a pollenszűrő, olyan retkes volt, hogy el tudjátok képzelni...

Viszont találtam 1 csatit a kesztyűtartó felett, amit nem tudok micsoda.

valami vonóhorgos vacak....

Elküldve
Azta fax. Csak remélni tudom, hogy ezek után a szűrő mellett nem gombásodott el a tüdőd :wacko: És nem volt szaga?

Nemrég kaptam meg átmenetileg a kocsit, az első kérdésem a szűrők cseréje volt, de ezek szerint ez nem tartozik közéjük. <_<

Szaga nem volt, de amikor fura helyzetekben el kezdett párásodni, akkor gyanút fogtam.

Elküldve
Ok köszi! A fűtést nem lehet rákötni a hátsó szélvédő fűtésére? Vagy a relé igyis úgyis kell?

Ha szeretnél sokszor cserélni relét, akkor rákötheted. Egyébként gyári új kb 1500 Ft, ki van alakítva a helye, nagyrészt asszem be is van kábelezve. Illetve a hátsó ablakfűtéssel együtt van vezérelve, így a kérdés jogos is lehet. Ezt a relét másra nem is használják csak a tükörfűtésre.

Honnan lehet tudni, hogy konkrét classic 2-ben van-e ABS? Gyújtáskor felvillan oszt annyi?

Nyomsz egy satut 50-nél és nem húz csíkot.

Elküldve
Nemrég kaptam meg átmenetileg a kocsit, az első kérdésem a szűrők cseréje volt, de ezek szerint ez nem tartozik közéjük. <_<

Szaga nem volt, de amikor fura helyzetekben el kezdett párásodni, akkor gyanút fogtam.

Akkor legalább nem Te tüdőztél addig. De hogy mik vannak...

Elküldve

Azt hittem azasztrában nagyon sz@r pollenszűrőt cserélni!

Eddig!

Most cseréltem Fordban p.sz.-t (koromfekete és öt kiló volt <_< ), na az egy rémálom!

Vagy két órát elvacakoltam vele, azökörállat olyan helyre tette, hogy még a gázpedált is ki kell szerelni!

Elküldve
Akkor legalább nem Te tüdőztél addig. De hogy mik vannak...

Meg milyen szerelők! Konkrétan nemsokára le fogom buktatni, hogy akkor szerinte mennyi a csere periódus, ill. hányszor is cserélte és a végén megmutatom neki, amit kiszedtem. Alig találni olyan embert, aki lelkiismeretes és megbízható...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.