Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Vettem.

Csak ide vagyok szokva, ott meg külön nincs extra beépítős topic.

Gondoltam, hogy itt több barkácsoló cartárs olvassa.

[/quote  

Jó helyen keresgélsz !

Biztosítékok balról -jobbra:

                                  első sor: 1-13- ig

                                  második: 16-28-ig ---   A 14-es  ami üres és a 15-ös ami használatba van , a két sor végén jobbra található !

                                

     1-vészvill,kürt,utastérvill, (riasztó)  20A

     2-(automata váltó) 10A

     3-hátsó szélvédő fűtés (riasztó) 30A

     4-(nappali világítás) 10A

     5-(autómata váltó) 10A

     6-(hátsó ködfénylámpa) 10A

     7-(légkondi) 30A

     8-parklámpa,hátsó helyzetjelző bal,(fényszórómagasság),(ülésfűtés),(légkondi) 10A

     9-(ködlámpák) 20A

     10-országúti fényszóró bal 10A

     11-(fényszóró mosó) 30A

     12-tompított fényszóró bal,(fényszóró magasság), 10A

     13-(központi zár) 20A

     14-általában üres hely...

     15-fűtő venti,hűtő venti,(légkondi) 30A

     16-ablaktörlő 30A

     17-(rádió),(kijelző),ellenőrző lámpák,(kesztyűtartó vill),(elektromos tükör) 10A

     18-(központi zár),tolatólámpa,szivargyújtó,(automata váltó) 20A

     19-világítás bekapcsolva figyelmeztetés 10A

     20-hűtőventilátor 30A

     21-féklámpák,vészvillogó 15A

     22-(ABS) 10A

     23-parklámpa,hátsó helyzetjelző jobb,(fényszóró magasság),(ülés fűtés),rendszám világítás,légkondi 10A

     24-(elektromos vászontető) 30A

     25-országúti fényszóró jobb 10A

     26-üzemanyag-befecskendező rendszer 20A

     27-tompított fényszóró jobb,(fényszóró magasság) 10A

     28-(elektromos ablakemelő)

  Remélem érthető és segíteni fog. Más kérdésekben is szívesen segítek. Kadett,Corsa,Astra

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem feltétlen vág a diesel topichoz a téma :lol: , de én csak ezt olvasom és hátha van valakinek tanácsa a következő hibára. :devlish: A pótféklámpa nem világít, ha véletlen igen, akkor meg elég halványan. :lol: Hány voltot kell ott mérni a panelen, ahol a ledek vannak?

Előre is köszönöm! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom, hogy nem feltétlen vág a diesel topichoz a téma :lol: , de én csak ezt olvasom és hátha van valakinek tanácsa a következő hibára. :devlish: A pótféklámpa nem világít, ha véletlen igen, akkor meg elég halványan. :lol: Hány voltot kell ott mérni a panelen, ahol a ledek vannak?

Előre is köszönöm! :lol:

Ledenként kb. 2V, az egészre meg akkufeszültségnek kellene beérkeznie.

Link to comment
Megosztás:

Várom az ötleteket akkor :devlish:

Üzemanyagszivattyú vezetékét IS szakítsd meg. Hogy hová tedd a kapcsolót, azt nem tudom. Valami olyan kell, ami kívülről nézve nem feltűnő, amikor beülsz. Legjobb lenne talán olyan megoldás, hogy mágnest kelljen odatenni valahová, akkor bekapcsol, és mondjuk következő ajtónyitásig bekapcsolva marad a cucc.

Link to comment
Megosztás:

Üzemanyagszivattyú vezetékét IS szakítsd meg. Hogy hová tedd a kapcsolót, azt nem tudom. Valami olyan kell, ami kívülről nézve nem feltűnő, amikor beülsz. Legjobb lenne talán olyan megoldás, hogy mágnest kelljen odatenni valahová, akkor bekapcsol, és mondjuk következő ajtónyitásig bekapcsolva marad a cucc.

Nekem a Borámon egy öntartós relés - kapcsolós móka volt, elrejtve tuti helyre. Elég kényelmes volt, mert csak akkor aktiváltam, ha olyan helyen hagytam a kocsit, és nem kellett minden induláskor/ajtónyitáskor foglalkozni vele.

Most viszont vmi csapon gondolkodom a benzinvezetékre, mert elég könnyű külső tápot adni a szivattyúnak... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Várom az ötleteket akkor :devlish:

Ha egyedit akarsz akkor valamit ami nem a gyújtás+üzpumpa+önindító. Ezek mondjuk házilag már nem annyira kivitelezhetőek, de legalább érnek is valamit.

Konkrét megoldást ide nem írnék, de ha ellátogatsz az index fórum Autólopás topikjába, akkor hasznos tippeket találsz, érdemes visszaolvasgatni.

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki segíteni elektromos ablak rendszerének bekötési rajzával? Sajnos a neten nem találtam :devlish: No meg ha valaki tudna eladó 4es kapcsolót az se lenne, rossz. Utas oldali kapcsolók vannak, de jó pár bontót megkérdeztem és csak egyes vagy kettes kapcsolót tudnak adni.

Köszönöm az indításgátló hozzászólásokat, szerintem reed relével oldom meg, ami egy több áramkörös nagyobb teljesítményű relét kapcsol, mely 3 ponton blokkol.

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki segíteni elektromos ablak rendszerének bekötési rajzával? Sajnos a neten nem találtam :devlish: No meg ha valaki tudna eladó 4es kapcsolót az se lenne, rossz. Utas oldali kapcsolók vannak, de jó pár bontót megkérdeztem és csak egyes vagy kettes kapcsolót tudnak adni.

Köszönöm az indításgátló hozzászólásokat, szerintem reed relével oldom meg, ami egy több áramkörös nagyobb teljesítményű relét kapcsol, mely 3 ponton blokkol.

Astra g elektromos kapcsolási rajz. /Ha ki tudsz belőle menni/ : http://data.hu/get/2571320/schaltplanab.pdf.html

Link to comment
Megosztás:

A gyári távirányítós kulcsban mennyire egyedi a távirányító panelje?

A mi kocsinknál már nem távos a pótkulcs és jó lenne egy tartalék a távirányítósból.

Esetleg valahogy össze lehet házasítani a mankós pótkulcsot egy bontóból származó távirányítóssal?

Link to comment
Megosztás:

A gyári távirányítós kulcsban mennyire egyedi a távirányító panelje?

A mi kocsinknál már nem távos a pótkulcs és jó lenne egy tartalék a távirányítósból.

Esetleg valahogy össze lehet házasítani a mankós pótkulcsot egy bontóból származó távirányítóssal?

Így szvsz nem.

Én rendeltem pótkulcsot szalonból (csak a kulcsfejet, maga a kulcs az immochippel nem kellett, az megvolt), és azt is hozzá kellett tanítani az autóhoz Tech2-vel, ráadásul amennyire emlékszem ezeket csak egyszer lehet így programozni, tehát csak szűz kulcs tanítható rá az autódra, amelyik már egyszer rá lett programozva egy másikra, az már csak azt az autót fogja nyitni onnantól, nem programozható át másikra, szóval a bontott kulcs nem jó.

Link to comment
Megosztás:

Így szvsz nem.

Én rendeltem pótkulcsot szalonból (csak a kulcsfejet, maga a kulcs az immochippel nem kellett, az megvolt), és azt is hozzá kellett tanítani az autóhoz Tech2-vel, ráadásul amennyire emlékszem ezeket csak egyszer lehet így programozni, tehát csak szűz kulcs tanítható rá az autódra, amelyik már egyszer rá lett programozva egy másikra, az már csak azt az autót fogja nyitni onnantól, nem programozható át másikra, szóval a bontott kulcs nem jó.

Mármint a központi tanítást egyszer vagy az imót?

Mert én magamnak tanítottam mindkettőt ,mert nem volt össze tanítva,se az imó se a központi.

Pedig a kulcs eredeti,szóval mindkettő volt már tanítva. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, uj rádiót vettem, de az antennájának nem olyan a csatija amilyen asztrakocsiba kéne, hol tudok venni valami átalakítós cuccot hozzá szerintetek?

Szvsz bármelyik hiradástechnikai alkatrász boltban, ha szerencséd van akkor Media Markt és társai szerű üzletben is találsz.

Link to comment
Megosztás:

Körülbelül 2 hete fóliázták az autóm és azóta nem működik a rádióm. Csak sistereg, minden csatornán. valami csatlakozót széthúzhattak vagy nem tudom. Tipp?

Mit kereshetek a rádiónál? Sztem valószínűbb az antenna, hiszen az a hátsó ablaknál van és valszeg ott is dolgoztak. Bár a fóliázáshoz elvileg a tetőkárpitot ugye nem kell megbontani. Nem tudom, ez csak tipp...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.