lamantin Elküldve Május18, 2010 Elküldve Május18, 2010 Vettem. Csak ide vagyok szokva, ott meg külön nincs extra beépítős topic. Gondoltam, hogy itt több barkácsoló cartárs olvassa. [/quote Jó helyen keresgélsz ! Biztosítékok balról -jobbra: első sor: 1-13- ig második: 16-28-ig --- A 14-es ami üres és a 15-ös ami használatba van , a két sor végén jobbra található ! 1-vészvill,kürt,utastérvill, (riasztó) 20A 2-(automata váltó) 10A 3-hátsó szélvédő fűtés (riasztó) 30A 4-(nappali világítás) 10A 5-(autómata váltó) 10A 6-(hátsó ködfénylámpa) 10A 7-(légkondi) 30A 8-parklámpa,hátsó helyzetjelző bal,(fényszórómagasság),(ülésfűtés),(légkondi) 10A 9-(ködlámpák) 20A 10-országúti fényszóró bal 10A 11-(fényszóró mosó) 30A 12-tompított fényszóró bal,(fényszóró magasság), 10A 13-(központi zár) 20A 14-általában üres hely... 15-fűtő venti,hűtő venti,(légkondi) 30A 16-ablaktörlő 30A 17-(rádió),(kijelző),ellenőrző lámpák,(kesztyűtartó vill),(elektromos tükör) 10A 18-(központi zár),tolatólámpa,szivargyújtó,(automata váltó) 20A 19-világítás bekapcsolva figyelmeztetés 10A 20-hűtőventilátor 30A 21-féklámpák,vészvillogó 15A 22-(ABS) 10A 23-parklámpa,hátsó helyzetjelző jobb,(fényszóró magasság),(ülés fűtés),rendszám világítás,légkondi 10A 24-(elektromos vászontető) 30A 25-országúti fényszóró jobb 10A 26-üzemanyag-befecskendező rendszer 20A 27-tompított fényszóró jobb,(fényszóró magasság) 10A 28-(elektromos ablakemelő) Remélem érthető és segíteni fog. Más kérdésekben is szívesen segítek. Kadett,Corsa,Astra
Robz Elküldve Május19, 2010 Elküldve Május19, 2010 Remélem érthető és segíteni fog. Más kérdésekben is szívesen segítek. Kadett,Corsa,Astra Előre is köszi! Igen, tuti hasznos volt! :devlish:
cs.dzsordzso Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Tudom, hogy nem feltétlen vág a diesel topichoz a téma :lol: , de én csak ezt olvasom és hátha van valakinek tanácsa a következő hibára. :devlish: A pótféklámpa nem világít, ha véletlen igen, akkor meg elég halványan. :lol: Hány voltot kell ott mérni a panelen, ahol a ledek vannak? Előre is köszönöm! :lol:
potyo Elküldve Május20, 2010 Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Tudom, hogy nem feltétlen vág a diesel topichoz a téma :lol: , de én csak ezt olvasom és hátha van valakinek tanácsa a következő hibára. :devlish: A pótféklámpa nem világít, ha véletlen igen, akkor meg elég halványan. :lol: Hány voltot kell ott mérni a panelen, ahol a ledek vannak? Előre is köszönöm! :lol: Ledenként kb. 2V, az egészre meg akkufeszültségnek kellene beérkeznie.
AstraGé Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Sziasztok! Egyszerű indításgátlót szeretnék beépíteni egyénileg (szenzoros vagy transzponderes). Hol érdemes beiktatni ezt a gyújtás vezetékébe?
speter Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Sziasztok! Egyszerű indításgátlót szeretnék beépíteni egyénileg (szenzoros vagy transzponderes). Hol érdemes beiktatni ezt a gyújtás vezetékébe? Nem minden G-ben van? Nekem úgy rémlik, hogy de.
Korzika Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Nem minden G-ben van? Nekem úgy rémlik, hogy de. Gondolom ő külön akar még egyet,amit rejtett kapcsolóval élesíthet.
cs.dzsordzso Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Ledenként kb. 2V, az egészre meg akkufeszültségnek kellene beérkeznie. Köszönöm potyo! :devlish:
AstraGé Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Gondolom ő külön akar még egyet,amit rejtett kapcsolóval élesíthet. Igen, itt a pont. :devlish: Az általános megoldásokat könnyebb kikerülni, mint az egyénit.
GH Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Igen, itt a pont. :devlish: Az általános megoldásokat könnyebb kikerülni, mint az egyénit. Akkor miért ilyet akarsz? :lol: (szerintem ne a gyújtásd szakítsd meg)
AstraGé Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Akkor miért ilyet akarsz? :lol: (szerintem ne a gyújtásd szakítsd meg) Várom az ötleteket akkor :devlish:
potyo Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Várom az ötleteket akkor :devlish: Üzemanyagszivattyú vezetékét IS szakítsd meg. Hogy hová tedd a kapcsolót, azt nem tudom. Valami olyan kell, ami kívülről nézve nem feltűnő, amikor beülsz. Legjobb lenne talán olyan megoldás, hogy mágnest kelljen odatenni valahová, akkor bekapcsol, és mondjuk következő ajtónyitásig bekapcsolva marad a cucc.
Balageaxe Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Üzemanyagszivattyú vezetékét IS szakítsd meg. Hogy hová tedd a kapcsolót, azt nem tudom. Valami olyan kell, ami kívülről nézve nem feltűnő, amikor beülsz. Legjobb lenne talán olyan megoldás, hogy mágnest kelljen odatenni valahová, akkor bekapcsol, és mondjuk következő ajtónyitásig bekapcsolva marad a cucc. Nekem a Borámon egy öntartós relés - kapcsolós móka volt, elrejtve tuti helyre. Elég kényelmes volt, mert csak akkor aktiváltam, ha olyan helyen hagytam a kocsit, és nem kellett minden induláskor/ajtónyitáskor foglalkozni vele. Most viszont vmi csapon gondolkodom a benzinvezetékre, mert elég könnyű külső tápot adni a szivattyúnak... :devlish:
GH Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Várom az ötleteket akkor :devlish: Ha egyedit akarsz akkor valamit ami nem a gyújtás+üzpumpa+önindító. Ezek mondjuk házilag már nem annyira kivitelezhetőek, de legalább érnek is valamit. Konkrét megoldást ide nem írnék, de ha ellátogatsz az index fórum Autólopás topikjába, akkor hasznos tippeket találsz, érdemes visszaolvasgatni.
AstraGé Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Tud valaki segíteni elektromos ablak rendszerének bekötési rajzával? Sajnos a neten nem találtam :devlish: No meg ha valaki tudna eladó 4es kapcsolót az se lenne, rossz. Utas oldali kapcsolók vannak, de jó pár bontót megkérdeztem és csak egyes vagy kettes kapcsolót tudnak adni. Köszönöm az indításgátló hozzászólásokat, szerintem reed relével oldom meg, ami egy több áramkörös nagyobb teljesítményű relét kapcsol, mely 3 ponton blokkol.
1.2 gcc Elküldve Május21, 2010 Elküldve Május21, 2010 Tud valaki segíteni elektromos ablak rendszerének bekötési rajzával? Sajnos a neten nem találtam :devlish: No meg ha valaki tudna eladó 4es kapcsolót az se lenne, rossz. Utas oldali kapcsolók vannak, de jó pár bontót megkérdeztem és csak egyes vagy kettes kapcsolót tudnak adni. Köszönöm az indításgátló hozzászólásokat, szerintem reed relével oldom meg, ami egy több áramkörös nagyobb teljesítményű relét kapcsol, mely 3 ponton blokkol. Astra g elektromos kapcsolási rajz. /Ha ki tudsz belőle menni/ : http://data.hu/get/2571320/schaltplanab.pdf.html
Robz Elküldve Május22, 2010 Elküldve Május22, 2010 A gyári távirányítós kulcsban mennyire egyedi a távirányító panelje? A mi kocsinknál már nem távos a pótkulcs és jó lenne egy tartalék a távirányítósból. Esetleg valahogy össze lehet házasítani a mankós pótkulcsot egy bontóból származó távirányítóssal?
tgabika76 Elküldve Május22, 2010 Elküldve Május22, 2010 A gyári távirányítós kulcsban mennyire egyedi a távirányító panelje? A mi kocsinknál már nem távos a pótkulcs és jó lenne egy tartalék a távirányítósból. Esetleg valahogy össze lehet házasítani a mankós pótkulcsot egy bontóból származó távirányítóssal? Így szvsz nem. Én rendeltem pótkulcsot szalonból (csak a kulcsfejet, maga a kulcs az immochippel nem kellett, az megvolt), és azt is hozzá kellett tanítani az autóhoz Tech2-vel, ráadásul amennyire emlékszem ezeket csak egyszer lehet így programozni, tehát csak szűz kulcs tanítható rá az autódra, amelyik már egyszer rá lett programozva egy másikra, az már csak azt az autót fogja nyitni onnantól, nem programozható át másikra, szóval a bontott kulcs nem jó.
Mc-elek Elküldve Május22, 2010 Elküldve Május22, 2010 Így szvsz nem. Én rendeltem pótkulcsot szalonból (csak a kulcsfejet, maga a kulcs az immochippel nem kellett, az megvolt), és azt is hozzá kellett tanítani az autóhoz Tech2-vel, ráadásul amennyire emlékszem ezeket csak egyszer lehet így programozni, tehát csak szűz kulcs tanítható rá az autódra, amelyik már egyszer rá lett programozva egy másikra, az már csak azt az autót fogja nyitni onnantól, nem programozható át másikra, szóval a bontott kulcs nem jó. Mármint a központi tanítást egyszer vagy az imót? Mert én magamnak tanítottam mindkettőt ,mert nem volt össze tanítva,se az imó se a központi. Pedig a kulcs eredeti,szóval mindkettő volt már tanítva. :rolleyes:
tonsair Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 sziasztok, uj rádiót vettem, de az antennájának nem olyan a csatija amilyen asztrakocsiba kéne, hol tudok venni valami átalakítós cuccot hozzá szerintetek?
Mc-elek Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 sziasztok, uj rádiót vettem, de az antennájának nem olyan a csatija amilyen asztrakocsiba kéne, hol tudok venni valami átalakítós cuccot hozzá szerintetek? Valami autó hifis boltban. :rolleyes: Multi felejtős,legalábbis én nem találtam.
tgabika76 Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 sziasztok, uj rádiót vettem, de az antennájának nem olyan a csatija amilyen asztrakocsiba kéne, hol tudok venni valami átalakítós cuccot hozzá szerintetek? Szvsz bármelyik hiradástechnikai alkatrász boltban, ha szerencséd van akkor Media Markt és társai szerű üzletben is találsz.
1.2 gcc Elküldve Május23, 2010 Elküldve Május23, 2010 Körülbelül 2 hete fóliázták az autóm és azóta nem működik a rádióm. Csak sistereg, minden csatornán. valami csatlakozót széthúzhattak vagy nem tudom. Tipp?
dsteel Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 Körülbelül 2 hete fóliázták az autóm és azóta nem működik a rádióm. Csak sistereg, minden csatornán. valami csatlakozót széthúzhattak vagy nem tudom. Tipp? Mit kereshetek a rádiónál? Sztem valószínűbb az antenna, hiszen az a hátsó ablaknál van és valszeg ott is dolgoztak. Bár a fóliázáshoz elvileg a tetőkárpitot ugye nem kell megbontani. Nem tudom, ez csak tipp...
portoky Elküldve Május24, 2010 Elküldve Május24, 2010 Sziasztok! Szeretnék utólag berakatni elektromos ablakemelőt. Csak azt nem tudom hogy a 3 ajtóshoz jó-e az 5 ajtósé? Mert ugye az ablak is nagyobb meg a súlya is..vagy ez teljesen mindegy? :rolleyes: Meg megéri-e bontóba beszerezni? ;)
Recommended Posts