KGR Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok, Ide is felteszem a kérdésemet, mert látom, hogy elektromos dolgokról is szó van ezen a fórumon. A probléma a következő: Kinyitom a kocsit, kinyitom az ajtót... nem kapcsol be a belső világítás (még nincs benne a kulcs). Ráadom a gyújtást, felkapcsolom a fényszórót, pislákol a műszerfal világítás, nincs index.. Levettem a gyújtást, kivettem a kulcsot és abban a pillanatban visszajött a belső világítás. Ismét gyújtás és minden jó.... Ez mi a franc lehet?!?!? Utána menet közben semmi gond nem volt. Ugyanezt az elektromos hibát (műszerfal vibrálás, index nem működés) eljátszotta velem autópályán is indulás után kb 1 órával menet közben. Másik fórumon relé hibát emlegettek, de én azokat átnéztem és semmi rendelleneset nem találtam (nem tudom, hogy pontosan melyik relé okozhatja). Gyújtáskapcsoló okozhat ilyen hibát? Amik nem működnek ilyenkor: Műszerfal világítás vibrál, nincs index (még a lámpát sem látom villogni), nincs belső tér világítás. Amikor kinyitom az ajtót és pl rajta van a világítás ugye megszólal egy sípoló hang...nah ez is nyekereg ilyenkor.. Eddig ezt vettem észre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Sziasztok, Ide is felteszem a kérdésemet, mert látom, hogy elektromos dolgokról is szó van ezen a fórumon. .............. Ha mindenhova beírod, akkor is kb ugyanazok olvassák... Amúgy a hiba tipikus kontakt hiba, ezért xar a hangja a buzzernek is. A reléket hogyan ellenőrizted? (bár csak a másik topicban is említettet kell megnézni, mert az húz csak be a segédgyújtás pozícióban) Kimérted? Szemrevételezéssel ellenőrizted az érintkezőit? (korom?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Ha mindenhova beírod, akkor is kb ugyanazok olvassák... Amúgy a hiba tipikus kontakt hiba, ezért xar a hangja a buzzernek is. A reléket hogyan ellenőrizted? (bár csak a másik topicban is említettet kell megnézni, mert az húz csak be a segédgyújtás pozícióban) Kimérted? Szemrevételezéssel ellenőrizted az érintkezőit? (korom?) Tök laikusan szerintem a multitimer döglődhet, vagy annak a betápja kontaktos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Tök laikusan szerintem a multitimer döglődhet, vagy annak a betápja kontaktos. ???? Na, ez hogy jött ki? Hol függ a fényszórók köre és a műszerfalvilágítás a multitimertől...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 ???? Na, ez hogy jött ki? Hol függ a fényszórók köre és a műszerfalvilágítás a multitimertől...? Sehogy! Az csak az irányjelző körébe van! Még a tápja sem onnan jön! Lehet ő a multitimer helyett a dimmerre gondolt. A dimmelő elektronikától viszont nagyba függ!!! A tompított fényszórók direktbe még a távolsági fények ködlápmák relén keresztül kapcsolódnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KGR Elküldve Április18, 2010 Megoszt Elküldve Április18, 2010 Sehogy! Az csak az irányjelző körébe van! Még a tápja sem onnan jön! Lehet ő a multitimer helyett a dimmerre gondolt. A dimmelő elektronikától viszont nagyba függ!!! A tompított fényszórók direktbe még a távolsági fények ködlápmák relén keresztül kapcsolódnak. A fényszórókkal semmi gondom.... Csak index, belső világítás és műszerfal világítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 ???? Na, ez hogy jött ki? Hol függ a fényszórók köre és a műszerfalvilágítás a multitimertől...? A fényszórókkal semmi gondom.... Csak index, belső világítás és műszerfal világítás. Innen. Szó nem volt fényszóróról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 http://www.kephost.com/view3.php?filename=...j03ijko2yul.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=...cd0a09jjpxm.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=...tu2l10buj2o.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 http://www.kephost.com/view3.php?filename=...j03ijko2yul.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=...cd0a09jjpxm.jpg http://www.kephost.com/view3.php?filename=...tu2l10buj2o.jpg Mik ezek Dani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 A fényszórókkal semmi gondom.... Csak index, belső világítás és műszerfal világítás. Továbbra is a relére, vagy valami körülötte levő kontakthibára szavazok, de majd kiderül. Ha kopogtatásra helyrejön, az csak erősíti nekem ezt a dolgot. Reméljük mielőbb kiderül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tuzer Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Sziasztok, Ide is felteszem a kérdésemet, mert látom, hogy elektromos dolgokról is szó van ezen a fórumon. A probléma a következő: Kinyitom a kocsit, kinyitom az ajtót... nem kapcsol be a belső világítás (még nincs benne a kulcs). Ráadom a gyújtást, felkapcsolom a fényszórót, pislákol a műszerfal világítás, nincs index.. Levettem a gyújtást, kivettem a kulcsot és abban a pillanatban visszajött a belső világítás. Ismét gyújtás és minden jó.... Ez mi a franc lehet?!?!? Utána menet közben semmi gond nem volt. Ugyanezt az elektromos hibát (műszerfal vibrálás, index nem működés) eljátszotta velem autópályán is indulás után kb 1 órával menet közben. Másik fórumon relé hibát emlegettek, de én azokat átnéztem és semmi rendelleneset nem találtam (nem tudom, hogy pontosan melyik relé okozhatja). Gyújtáskapcsoló okozhat ilyen hibát? Amik nem működnek ilyenkor: Műszerfal világítás vibrál, nincs index (még a lámpát sem látom villogni), nincs belső tér világítás. Amikor kinyitom az ajtót és pl rajta van a világítás ugye megszólal egy sípoló hang...nah ez is nyekereg ilyenkor.. Eddig ezt vettem észre. Más típusú autómnál volt hasonló hiba, sok-sok pénz fölösleges elköltése helyett keresd meg és ellenőrizd a testelési pontokat. Igen méretes hülyét tud csinálni az emberből egy kis rozsda, ha az a megfelelő helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Más típusú autómnál volt hasonló hiba, sok-sok pénz fölösleges elköltése helyett keresd meg és ellenőrizd a testelési pontokat. Igen méretes hülyét tud csinálni az emberből egy kis rozsda, ha az a megfelelő helyen van. Sőt mekkora hülyét tud csinálni egy szervízből is: http://nepitelet.hu/autok/lancia/thesis_20...ek_.../ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Sőt mekkora hülyét tud csinálni egy szervízből is: http://nepitelet.hu/autok/lancia/thesis_20...ek_.../ Pedig milyen szép a Thesis! Valahogy úgy kellene nekik csinálni,hogy az olaszok formatervezik valami normális gyártóval pedig elkészítik a többit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Mik ezek Dani? tempomat z14xep beszerelés Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 tempomat z14xep beszerelés Aha... Egyszer beszéltünk róla ,hogy nekem is jó volna ,de nagy a soványság :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Robi_ Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 tempomat z14xep beszerelés Igen korrekt az a kuplung kapcsoló. Nekem eléggé gány módon van benne a tempomat a kocsimba. Kuplung kapcsira forrasztva a kábelek, kormánytok alatt is mókolás :S Nem zárlat veszélyes mert nincsen csupasz ér. Egyszer ha nagyon ráérek majd tutti megcsinálom ######ára. Gyári csatik új nem mókolt kuplung kapcsi rendes vezetékelvezetés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Igen korrekt az a kuplung kapcsoló. Nekem eléggé gány módon van benne a tempomat a kocsimba. Kuplung kapcsira forrasztva a kábelek, kormánytok alatt is mókolás :S Nem zárlat veszélyes mert nincsen csupasz ér. Egyszer ha nagyon ráérek majd tutti megcsinálom ######ára. Gyári csatik új nem mókolt kuplung kapcsi rendes vezetékelvezetés. bontóban vágom le öket igy a legjobb. csupán 10 óra szenvedés volt a tempomattal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 majd amikor az ötödiket szereled be majd akkor már fél óra alatt fog menni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Nekem gyárilag benne van! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Nekem gyárilag benne van! :D Olvasgatom itt a hozzászólásokat, és látom már mindenki tempomatol itt. :) Mikor van ennek értelme, hogy be legyen szerelve? Szóval egy átlag autós mint én, aki mondjuk napi 20-30 km-et megy annak való ez? Vagy inkább csak azoknak akik pályáznak tbbször 1 héten. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Olvasgatom itt a hozzászólásokat, és látom már mindenki tempomatol itt. :) Mikor van ennek értelme, hogy be legyen szerelve? Szóval egy átlag autós mint én, aki mondjuk napi 20-30 km-et megy annak való ez? Vagy inkább csak azoknak akik pályáznak tbbször 1 héten. :) Városban nem használom(nincs sok értelme),hosszú távon viszont marha jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Városban nem használom(nincs sok értelme),hosszú távon viszont marha jó! Még ha keveset autózol is, már 1-1 hosszú távra megéri, mert NAGYON kényelmes, imádom. Nem kap görcsöt a jobb lábam. Van, h városban is használom (hungárián pl, ha nincs forgalom + pálya bevezetőszakaszokon...) Főleg azért jó városban, ha nincs forgalom, mert nem lépem túl vele a sebességhatárt. 80-nál beállítom 85-87-re vagy 90re, stb... 30 km/h felett kapcsolható a tempomat, alatta még nem próbáltam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balageaxe Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Még ha keveset autózol is, már 1-1 hosszú távra megéri, mert NAGYON kényelmes, imádom. Nem kap görcsöt a jobb lábam. Van, h városban is használom (hungárián pl, ha nincs forgalom + pálya bevezetőszakaszokon...) Főleg azért jó városban, ha nincs forgalom, mert nem lépem túl vele a sebességhatárt. 80-nál beállítom 85-87-re vagy 90re, stb... 30 km/h felett kapcsolható a tempomat, alatta még nem próbáltam :) Hátramenetben működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Hátramenetben működik? Ez két kérdést is felvet bennem: 1., Miért akarsz hátramenetben 30-nál gyorsabban menni? 2., Miért akarsz olyan sokat tolatni hogy tempomat kelljen? Szvsz az ember ritkán tolat 100m-nél többet egyhuzamban (és akkor még sokat mondtam), ez meg még nem akkora táv hogy kéne a tempomat... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Ez két kérdést is felvet bennem: Szerintem a :) lemaradt a kérdés végéről! Ha nem ,akkor :). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts