Qpack Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 nekem sem volt dísz csomag benne gyárilag és volt benne rögzítő. Mostmár csak azt tudom elképzelni, hogy a szőnyeghez jár. Volt nektek gyárilag szőnyeg benne? Mivel nekem még erősen G-m van...lévén 98-as....ebben sem volt gyári rögzíthető szőnyeg szett...így rögzítő sincs hozzá...szóval én az utóbbi teóriádat tudom elkébzelni...tehát a szőnyeghez jár, max ahogy vki írta milyen rögzítése van a padlóhoz, így elég könnyen akár egy takarításnál a porszívó áldozata lehet.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Mivel nekem még erősen G-m van...lévén 98-as....ebben sem volt gyári rögzíthető szőnyeg szett...így rögzítő sincs hozzá...szóval én az utóbbi teóriádat tudom elkébzelni...tehát a szőnyeghez jár, max ahogy vki írta milyen rögzítése van a padlóhoz, így elég könnyen akár egy takarításnál a porszívó áldozata lehet.. :lol: nekem is egy ős Gastrám van és van hozzá szőnyeg rögzítő meg járt hozzá gyári textil szőnyeg is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 mennyi meló bekötni? Vagyis inkább, hogy a vezetékeket megkeresni? (bekötni nem lehet nagy kunszt, egy csavar + egy sarus csati) Pár perc az egész, nem lehet a kábelt eltéveszteni, rajta van a csati. Azért írtam, hogy a gumiharmonikát kell kihúzni a B oszlopból,mert nálam bele volt nyomva a csati (gondolom hogy ne zörögjön), meg azzal a "spéci" opeles szalaggal is össze volt kötve. Mondjuk én fél órát biztos elbénáztam a bal oldalival, a jobbos már cca. 10 perc volt. A legtovább az tartott míg a csatit ki tudtam fordítani az oszlopból a vakdugó helyén. (De a madzag,meg egy darab horgasra hajlított drót megoldotta) A második biztos nem tartott annyi ideig míg ezt bepötyögtem két ujjal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 nekem is egy ős Gastrám van és van hozzá szőnyeg rögzítő meg járt hozzá gyári textil szőnyeg is! nem járt...max vetted...legfeljebb másképpen mondták anno, de hogy itt nem jár semmi alapból az tuti :lol: :P :lol: ..szóval akkor, amikor a gyári textil szőnyeget vetted megkaptad hozzá ezeket a tartókat is...? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 nem járt...max vetted...legfeljebb másképpen mondták anno, de hogy itt nem jár semmi alapból az tuti :lol: :P :lol: ..szóval akkor, amikor a gyári textil szőnyeget vetted megkaptad hozzá ezeket a tartókat is...? én már így vettem a gépet szőnyeggel együtt használtan Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Megérdeklődtem, a gyári új 1940Ft/Db, asszem akkor inkább megnézem bontóban. valaki tudna feltenni fényképet a kapcsolóról? Bontóban érdeklődök, és hogy tutira azt kapjam (első válaszoló zárszerkezetet akar adni, nem tudja mi az a kapcsoló :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Pár perc az egész, nem lehet a kábelt eltéveszteni, rajta van a csati. Azért írtam, hogy a gumiharmonikát kell kihúzni a B oszlopból,mert nálam bele volt nyomva a csati (gondolom hogy ne zörögjön), meg azzal a "spéci" opeles szalaggal is össze volt kötve. Mondjuk én fél órát biztos elbénáztam a bal oldalival, a jobbos már cca. 10 perc volt. A legtovább az tartott míg a csatit ki tudtam fordítani az oszlopból a vakdugó helyén. (De a madzag,meg egy darab horgasra hajlított drót megoldotta) A második biztos nem tartott annyi ideig míg ezt bepötyögtem két ujjal. először az ajtóból ki kell húzni a csatit és csak azután kihúzni kábelestől a b-oszlopból de onnan is csak egy picit, mert az ajtó kábelkötegéhez van szalagozva a nyitás érzékelő és azért letépni nem szerencsés Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 valaki tudna feltenni fényképet a kapcsolóról? Bontóban érdeklődök, és hogy tutira azt kapjam (első válaszoló zárszerkezetet akar adni, nem tudja mi az a kapcsoló :lol: ) kb 4 cm az egész és elől hátul ugyan olyan csavart is kérjél hozzá, ha neked nincs, mert a b-oszlopban a gumidugó alatt nincs csati Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 nem járt...max vetted...legfeljebb másképpen mondták anno, de hogy itt nem jár semmi alapból az tuti :lol: :P :lol: ..szóval akkor, amikor a gyári textil szőnyeget vetted megkaptad hozzá ezeket a tartókat is...? Az enyém 2003-as Viva+ felszereltségű, gyári szőnyeggel (patentokkal)! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Az enyém 2003-as Viva+ felszereltségű, gyári szőnyeggel (patentokkal)! :lol: Optima II 2007/12-ben is volt gyári szőnyeg patentokkal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 szép ez a kis perpatvar írásban. kinek van hátsó lábtérfűtése? nekem van kárpitrögzítő van de minek. kell a francnak. gumiszőnyeg télen nyáron egy mozdulat és nincs mocsok hátsó világítás van . 3szál kábelról megy. szürke a kapcsolóról ,piros,barna test fényszórómosó kábelei bent vannak a motortérben bizti tábláig már nem jutottak ködlámpa elő volt készítve teljesen multikormány bekábelezve de az átvezető más volt állítható lengéscsillapító gyári vonóhorog kókányul bekötve a hátsólámpa vezetékeiről de nincs behúzva a műszerfalba kispórolták a tetőablak kábeleket , két hátsó elektromos ablak kábeleit és magas sugárzókét, ülésfűtést tempomat csatlakozót , riasztót ,vonóhorog kábeleit 2000res kiadás Hollandiából , Angliában készült y17dt karaván nem tudom milyen felszereltség cd tár kábelt viszont örököltem azt benne hagyták Hollandiában behúzva a jobb küszöbbe ez az én paripám vagy keresztem. sosem lehet elég jó sok mindent pótolni kell benne hogy olyan legyen amilyennek szeretném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 gyári vonóhorog kókányul bekötve a hátsólámpa vezetékeiről de nincs behúzva a műszerfalba miért, hogy lenne ez gyárilag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Schiszi Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 kinek van hátsó lábtérfűtése? Hátsó lábtérfűtés? Azt hittem az mindegyikben van... :lol: Az első ülések alatt a kardánbox oldalában kellene lennie valami kifújónyílásnak? Vagy merre találom? Sosem ültem még hátul... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Hátsó lábtérfűtés? Azt hittem az mindegyikben van... :lol: Az első ülések alatt a kardánbox oldalában kellene lennie valami kifújónyílásnak? Vagy merre találom? Sosem ültem még hátul... :lol: Az ülések alatt van, és sztem csak a klímásoknál. Legalábbis Calin így volt. Most is van ilyenem a Coupéban, viszont még nem volt szerencsém klíma nélküli G Astrához, ezért nem tudom pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 az első ülések alatt van a padlón van a kifújó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 miért, hogy lenne ez gyárilag? a csomagtartóba vezető kábelkötegen van plusz csatlakozó amibe minden lámpafunkció be van vezetve én is csak az átkábelezésnél találkoztam vele az új kábelkorbácson . elméletileg külön biztije is van _elméletileg_ Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 a csomagtartóba vezető kábelkötegen van plusz csatlakozó amibe minden lámpafunkció be van vezetve én is csak az átkábelezésnél találkoztam vele az új kábelkorbácson . elméletileg külön biztije is van _elméletileg_ értem. Nos ilyen ellencsatit nem lesz egyszerű szerezni, hogy opel kompatibilis legye a megoldás. köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Sziasztok, tom, h lerágott csont, de egyértelmű választ nem találtam, hátha most: milyen akku való a kocsimba? Ugyanis 2-3 nap állás után nem indul be, ez szerintem nem normális. Előzőleg generátor leellenőrizve: tölt. Generátorkábel kicserélve, állítólag az volt a hibás (1-2 hónapja történt a kábelcsere). Azóta jól működött, de most megint KO. Az akkut néztem, most egy RENAULT akku van benne (használtan vettem a kocsit így), és arra az van írva, h 55 Ah-70Ah. Szóval melyik a jó szerintetek? Semmi extra fogyasztó, csak a gyári el. kütyük. Lehet, h szívja vmi az akkut?! Tapasztalat típusról valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Sziasztok, tom, h lerágott csont, de egyértelmű választ nem találtam, hátha most: milyen akku való a kocsimba? Ugyanis 2-3 nap állás után nem indul be, ez szerintem nem normális. Előzőleg generátor leellenőrizve: tölt. Generátorkábel kicserélve, állítólag az volt a hibás (1-2 hónapja történt a kábelcsere). Azóta jól működött, de most megint KO. Az akkut néztem, most egy RENAULT akku van benne (használtan vettem a kocsit így), és arra az van írva, h 55 Ah-70Ah. Szóval melyik a jó szerintetek? Semmi extra fogyasztó, csak a gyári el. kütyük. Lehet, h szívja vmi az akkut?! Tapasztalat típusról valakinek? Üdv Kollega! Mindenképpen ki kell mérni nem szívja e vmi az akkut+ha nem akkor meg az akkut kell megnézni nem cellazárlatos é, +savs. stb. Ha az akksinak kampec, akkor mindenképpen 70 ah körüli kell bele, nekem tavaly kakilt be a gyári (6,5év) 74-es Vartát passzintottam bele, azóta frankó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Üdv Kollega! Mindenképpen ki kell mérni nem szívja e vmi az akkut+ha nem akkor meg az akkut kell megnézni nem cellazárlatos é, +savs. stb. Ha az akksinak kampec, akkor mindenképpen 70 ah körüli kell bele, nekem tavaly kakilt be a gyári (6,5év) 74-es Vartát passzintottam bele, azóta frankó! Kösz, akkor villanyász lesz egy akkufeltöltés után + ha kell akkor 74Ah-s. Erre gondoltam, kösz a +erôsítést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Sziasztok, tom, h lerágott csont, de egyértelmű választ nem találtam, hátha most: milyen akku való a kocsimba? Ugyanis 2-3 nap állás után nem indul be, ez szerintem nem normális. Előzőleg generátor leellenőrizve: tölt. Generátorkábel kicserélve, állítólag az volt a hibás (1-2 hónapja történt a kábelcsere). Azóta jól működött, de most megint KO. Az akkut néztem, most egy RENAULT akku van benne (használtan vettem a kocsit így), és arra az van írva, h 55 Ah-70Ah. Szóval melyik a jó szerintetek? Semmi extra fogyasztó, csak a gyári el. kütyük. Lehet, h szívja vmi az akkut?! Tapasztalat típusról valakinek? Erről tudnál képet feltenni? Nem értem mi az, hogy tól-ig Ah. Én alig 1 hónapja cseréltem akkut és mint Dsteel cartárs, én is 74 Ah-s vettem (Exide Excell). Ha cserére kerül sor figyelj a helyes polaritásra és a befoglaló méretekre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Erről tudnál képet feltenni? Nem értem mi az, hogy tól-ig Ah. Én alig 1 hónapja cseréltem akkut és mint Dsteel cartárs, én is 74 Ah-s vettem (Exide Excell). Ha cserére kerül sor figyelj a helyes polaritásra és a befoglaló méretekre! Figyelek, persze. képet most nem tudok, mert nincs mivel fotózni, nincs itt a verda, emlékezetből írtam, de itt nem tól-igot jelent a kötőjel, lehet, h nem is volt ott kötőjel. De a 2 különböző Ah rajta volt. majd megnézem mégegyszer. Azóta sok akkus oldalt nézegettem és mindegyik 74Ah-at ajánlott, ugyhogy olyat fogok venni én is. Persze előbb villanyásszal kiszaszeroljuk az esetleges áramelfolyást! Ezt az Excide-t nézegettem én is. Eddig bevált neked? Persze 1 hónap alatt valószínűleg nem derül ki semmi, legfeljebb, ha zárlatos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Figyelek, persze. képet most nem tudok, mert nincs mivel fotózni, nincs itt a verda, emlékezetből írtam, de itt nem tól-igot jelent a kötőjel, lehet, h nem is volt ott kötőjel. De a 2 különböző Ah rajta volt. majd megnézem mégegyszer. Azóta sok akkus oldalt nézegettem és mindegyik 74Ah-at ajánlott, ugyhogy olyat fogok venni én is. Persze előbb villanyásszal kiszaszeroljuk az esetleges áramelfolyást! Ezt az Excide-t nézegettem én is. Eddig bevált neked? Persze 1 hónap alatt valószínűleg nem derül ki semmi, legfeljebb, ha zárlatos... A mínusz huszonfokokban is pöcc-röff indít a csillaggarázsban. :lol: Ja, az eredeti (gyári) 70Ah-s volt és majdnem 7 évet bírt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Úgy látom, Ti mind dízelesek vagytok...ezért a ~70Ah???Ahhoz nagyobb kell, vagy miért raktok bele ekkorát? :lol: Benzinesbe ha nincsenek extra fogyasztók, nem kell ekkora az biztos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január8, 2010 Megoszt Elküldve Január8, 2010 Úgy látom, Ti mind dízelesek vagytok...ezért a ~70Ah???Ahhoz nagyobb kell, vagy miért raktok bele ekkorát? :lol: Benzinesbe ha nincsenek extra fogyasztók, nem kell ekkora az biztos... Röviden, tömören, elnagyoltan? Az öngyulladáshoz nagyobb kompresszió kell, tehát nagyobb a sűrítési arány a hengerekben. A motor "átforgatásához" nagyobb teljesítményű önindító kell, ahhoz pedig nagyobb akksi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts