tayrol Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 na akkor csak engem, és azt a pár százezer motortársamat sz@atják. ajj, X16XEL-be miert nem lehet... :rolleyes: pedig mennyit hasznalnam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 ajj, X16XEL-be miert nem lehet... :rolleyes: pedig mennyit hasznalnam. senki sem mondta, hogy abba nem lehet. Sőt mindegyikbe lehet, csak a Z14XEP-be qwa drága. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Nekem pont ugyanilyen van a G astrámban! szerintem jó, tudod állítani és függôlegesbe is tudod tenni... Én itt vettem egyébként 15E-ért még vmikor a nyáron... http://www.nefelejts.hu/nefelejts/ Köszi a tippet, itt valóban olcsóbb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wol0102 Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is! Várom válaszaitokat,előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is! Várom válaszaitokat,előre is köszönöm. megvannak a felfogató pontok, a többihez help itt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van szoffita van benne. Hogy mekkora? pattintsd ki és sasold meg :rolleyes: szerintem olyan 30mm-es lehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 ajj, X16XEL-be miert nem lehet... :rolleyes: pedig mennyit hasznalnam. Dehogy nem lehet.Nekem is X16XEL-van,és sima ügy volt.Ráadásul nekem nagy mákom volt,mert minden kábel be volt már húzva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Tempomat bekötéséhez segítséget kérnék! 2001-évj. Y17DTI pontos bekötési instrukciókra volna szükségem vagy valakire aki elvállalná a dolgot. Féklámpa kapcsoló gyári négy pólusú-kuplung kapcsoló gyári-kormánynál nincs csatlakozó a tempomat kapcsolónak. Email:szlobodacsaba@mail.datanet.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 HAHÓ!!! Valaki segítsen!!! Vagy lehetetlent kérek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van a kapaszkodóban hol van világítás?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 HAHÓ!!! Valaki segítsen!!! Vagy lehetetlent kérek? nem késrsz lehetetlent csak elvagyok havazva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fatyo Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 nem késrsz lehetetlent csak elvagyok havazva. OK! várok türelemmel.Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Hali! Akkumulátort kéne vennem a gépsasba csak nem tudom milyen lenne a jó! Exide-okat néztem! Esetleg tanács? Milyen Ah-sat érdemes venni? gyáltalán melyikek a jók? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Exide jó. Kapacitás (Ah) meg ami most benne van, az elég. Nem értem, miért kell ebből az akkuvásárlásból ilyen problémát csinálni. Kézikönyvben írja, mekkora kell bele, olyat kell venni és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Exide jó. Kapacitás (Ah) meg ami most benne van, az elég. Nem értem, miért kell ebből az akkuvásárlásból ilyen problémát csinálni. Kézikönyvben írja, mekkora kell bele, olyat kell venni és kész. Nekem 55Ah még a gyári GM gondozásmentes akksi van benne. Viszont ha beszerelem az erősítőt és mélyládát, akkor lehet, hogy mehetne bele egy nagyobb, bár nyilván ez is elbírja járó motor mellett...csak álló motor mellett hamarabb lehúzza az akksit Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes: A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására. Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására. Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut. kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet. Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével. Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet. Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével. Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut... F-ben az ablakfűtés gyújtásráadás után ment.... Ablakok le-fel párszor cigizés közben 1-2 óra alatt+zene, de csak halkan... 3éves korában szlovák akksiról van szó (Mibat), de most 5 évesen adtam el az autóval és még pöccre indított. Fél éves korában meg 1hét alatt a riasztó húzta le, úgy hogy meg sem nyekkent rajta semmi, még a riasztó ledje sem villogott :rolleyes: nem értettem ezeket soha Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 És hol lehet venni nem drágán ilyen exide akksit? Neten rendelve olcsóbb? 55Ah-s nekem szerintem bőven jó, csak gyári zeném van. Neten találtam 71Ah ilyen erős hidegindítási áramos 710A-s Exide-ot 2év garanciával 16ezer+áfa áron. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve December18, 2009 Megoszt Elküldve December18, 2009 a kapaszkodóban hol van világítás?? a tiédben pont nincs :rolleyes: . máséban még lehet :blink: amúgy a hátsó kapaszkodóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve December20, 2009 Megoszt Elküldve December20, 2009 Sziasztok! Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett! Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára. Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá. Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es. Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem. 16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel. 20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel. Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó. Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/. Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December20, 2009 Megoszt Elküldve December20, 2009 Sziasztok! Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett! Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára. Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá. Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es. Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem. 16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel. 20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel. Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó. Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/. Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok. Kézifékkötél! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve December20, 2009 Megoszt Elküldve December20, 2009 Kézifékkötél! urbanjozsi nem ilyet csinált? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts