Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is!

Várom válaszaitokat,előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is!

Várom válaszaitokat,előre is köszönöm.

megvannak a felfogató pontok, a többihez help itt.

Link to comment
Megosztás:

gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való

ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van

szoffita van benne. Hogy mekkora?

pattintsd ki és sasold meg :rolleyes:

szerintem olyan 30mm-es lehet

Link to comment
Megosztás:

Tempomat bekötéséhez segítséget kérnék!

2001-évj. Y17DTI pontos bekötési instrukciókra volna szükségem vagy valakire aki elvállalná a dolgot.

Féklámpa kapcsoló gyári négy pólusú-kuplung kapcsoló gyári-kormánynál nincs csatlakozó a tempomat kapcsolónak.

Email:szlobodacsaba@mail.datanet.hu

Link to comment
Megosztás:

Exide jó. Kapacitás (Ah) meg ami most benne van, az elég. Nem értem, miért kell ebből az akkuvásárlásból ilyen problémát csinálni. Kézikönyvben írja, mekkora kell bele, olyat kell venni és kész.

Nekem 55Ah még a gyári GM gondozásmentes akksi van benne.

Viszont ha beszerelem az erősítőt és mélyládát, akkor lehet, hogy mehetne bele egy nagyobb, bár nyilván ez is elbírja járó motor mellett...csak álló motor mellett hamarabb lehúzza az akksit

Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes:

A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására.

Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut.

Link to comment
Megosztás:

A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására.

Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut.

kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet.

Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével.

Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt

Link to comment
Megosztás:

kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet.

Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével.

Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt

Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut...

Link to comment
Megosztás:

Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut...

F-ben az ablakfűtés gyújtásráadás után ment....

Ablakok le-fel párszor cigizés közben 1-2 óra alatt+zene, de csak halkan...

3éves korában szlovák akksiról van szó (Mibat), de most 5 évesen adtam el az autóval és még pöccre indított.

Fél éves korában meg 1hét alatt a riasztó húzta le, úgy hogy meg sem nyekkent rajta semmi, még a riasztó ledje sem villogott :rolleyes:

nem értettem ezeket soha

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett!

Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára.

Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá.

Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es.

Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem.

16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel.

20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel.

Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó.

Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/.

Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett!

Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára.

Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá.

Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es.

Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem.

16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel.

20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel.

Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó.

Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/.

Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok.

Kézifékkötél!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.