Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
ajj, X16XEL-be miert nem lehet... :rolleyes: pedig mennyit hasznalnam.

senki sem mondta, hogy abba nem lehet. Sőt mindegyikbe lehet, csak a Z14XEP-be qwa drága.

Elküldve

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is!

Várom válaszaitokat,előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.Nekem van egy 2008-as Astrám amibe gyárilag nincs ködlámpa.De most szeretnék bele.Már beszereztem a 2db ködlámpát,világítás kapcsolót,de itt megrekedtem.Hogyan tovább?Kérdésem az hogy ha kivágom ovatosan a ködlámpák helyeit gyárilag megvannak-e a rögzitési pontok,oldalanként 3db?Ki van-e kábelezve gyárilag,ha részben ki van meddig?Ugytudom,hogy kell még egy 15A os bizti,és egy relé is!

Várom válaszaitokat,előre is köszönöm.

megvannak a felfogató pontok, a többihez help itt.

Elküldve

gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való

ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van

Elküldve
gyors kérdés a beltérvilágításokban pl tető elöl, hátul-csomi karaván és kesztyűtartó mekkora izzó való

ledesre cserélném. hátul a kapaszkodókban kisebb van

szoffita van benne. Hogy mekkora?

pattintsd ki és sasold meg :rolleyes:

szerintem olyan 30mm-es lehet

Elküldve
ajj, X16XEL-be miert nem lehet... :rolleyes: pedig mennyit hasznalnam.

Dehogy nem lehet.Nekem is X16XEL-van,és sima ügy volt.Ráadásul nekem nagy mákom volt,mert minden kábel be volt már húzva.

Elküldve

Tempomat bekötéséhez segítséget kérnék!

2001-évj. Y17DTI pontos bekötési instrukciókra volna szükségem vagy valakire aki elvállalná a dolgot.

Féklámpa kapcsoló gyári négy pólusú-kuplung kapcsoló gyári-kormánynál nincs csatlakozó a tempomat kapcsolónak.

Email:szlobodacsaba@mail.datanet.hu

Elküldve

Exide jó. Kapacitás (Ah) meg ami most benne van, az elég. Nem értem, miért kell ebből az akkuvásárlásból ilyen problémát csinálni. Kézikönyvben írja, mekkora kell bele, olyat kell venni és kész.

Elküldve
Exide jó. Kapacitás (Ah) meg ami most benne van, az elég. Nem értem, miért kell ebből az akkuvásárlásból ilyen problémát csinálni. Kézikönyvben írja, mekkora kell bele, olyat kell venni és kész.

Nekem 55Ah még a gyári GM gondozásmentes akksi van benne.

Viszont ha beszerelem az erősítőt és mélyládát, akkor lehet, hogy mehetne bele egy nagyobb, bár nyilván ez is elbírja járó motor mellett...csak álló motor mellett hamarabb lehúzza az akksit

Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes:

Elküldve
Az F-ben ugyanezzel a zenével 60Ah-s akksival 3x megszívtam, bikázni kellett. De az fapados volt naon,ezt a kocsit meg nem szívesen bikáznám :rolleyes:

A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására.

Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut.

Elküldve
A H Astrahoz képest a G Astra a fapados, ez nem túl erős indok. Láttam én már mercit meg audit is vontatni, ehhez képest ha csak bikázni kell egy G Astrat, az nem egy tragédia. Inkább fejben kell tartani, hogy nem merítjük le annyira, hogy nem indul be. Az autóakkuk amúgy sem szeretik a lemerítéseket, ezek indításra vannak tervezve, rövid idejű nagy áram leadására.

Ha erősítőt akarsz, akkor én inkább megosztanám a dolgot. Raknék a motorhoz egy 55Ah-t, mint ahogy most is van, a csomagtartóba meg egy másikat, ami ha jár a motor, akkor összekapcsolódik az elöl levővel és a generátor mindkettőt tölti. Álló motornál pedig az erősítő a hátul levőről megy, és így nem szívja le a motorindító akkut.

kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet.

Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével.

Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt

Elküldve
kösz a tanácsot, de ennyire azért nem vészes a helyzet.

Nagyon sokszor nem fordul elő , hogy lemeríteném a zenével.

Igazából 3 F astrás lemerülésből 2-nél elektromos ablak le-fel ment párszor+ az ablakfűtés (zabál) is rajta maradt

Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut...

Elküldve
Az ablakfűtés az csak járó motornál működik szerintem. Ugyan F Astraban nemtudom, de ha az E Kadettben is már így volt, akkor szerintem az F Astraban se kötötték direktre. Az ablak az hányszor ment fel-le? Csak mert azt azért párszázszor el lehet tologatni, mire lemeríti az akkut...

F-ben az ablakfűtés gyújtásráadás után ment....

Ablakok le-fel párszor cigizés közben 1-2 óra alatt+zene, de csak halkan...

3éves korában szlovák akksiról van szó (Mibat), de most 5 évesen adtam el az autóval és még pöccre indított.

Fél éves korában meg 1hét alatt a riasztó húzta le, úgy hogy meg sem nyekkent rajta semmi, még a riasztó ledje sem villogott :rolleyes:

nem értettem ezeket soha

Elküldve

És hol lehet venni nem drágán ilyen exide akksit?

Neten rendelve olcsóbb?

55Ah-s nekem szerintem bőven jó, csak gyári zeném van.

Neten találtam 71Ah ilyen erős hidegindítási áramos 710A-s Exide-ot 2év garanciával 16ezer+áfa áron.

Elküldve

Sziasztok!

Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett!

Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára.

Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá.

Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es.

Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem.

16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel.

20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel.

Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó.

Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/.

Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok.

Elküldve
Sziasztok!

Párszor már biztos volt ez a kérdés, de nálam most eléggé aktuális lett!

Hátsó dobfékemet szeretném cserélni tárcsára.

Kedvező áron találtam alkatrészeket hozzá.

Az én autóm X14XE 4x100-as ABS-es.

Ahol érdeklődtem ezekre az alkatrészekre /tárcsa+betétek,féknyereg+tartókonzol, porvédőlemez, kézifékbowden/ a srác ezt az összeget irta nekem.

16 000 Ft: Használt állapotú, de még használható tárcsákkal és betétekkel.

20 000 Ft : kb 2-3000km-ert ment tárcsákkal és betétekkel.

Más alkatrész nem kell hozzá? Ugytudom kerékagy az ugyanaz és abban van az ABS jeladó.

Fékcsövekkel kell valamit mahinálni, meg hát gondolom új fékolaj érdemes /nálam amúgy is kell/.

Esetleg kell még valamilyen alkatrész hozzá? Tanácsokat elfogadok.

Kézifékkötél!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.