Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  GH írta:
Motortérzárat rakatott már valaki az autójába?

A neten mindenhol ugyanaz a leírás van hozzá, és nem igazán értem hogy ez hogyan működik...

Van elektro mechanikus meg bowdenes, de a bowdenes drágább meg szét kell hozzá fúrni az autót ahogy láttam, plusz nemtom mennyire jó az ha a kesztyűtartóba oda van húzva a zárszerkezet és szépen az autóban ülve nekiláthat a hombre szétberhelni.

Azt írják hogy gyújtásra vagy riasztóra kell kötni. Gyújtást nem tud adni gyári kulcs nélkül az utastérből, ha tilt az immo, ugye?

Hát erről még nem hallottam,de kb 3 perc alatt adok gyújtást kulcs és minden nélkül.....

Elküldve
  atom írta:
Hát erről még nem hallottam,de kb 3 perc alatt adok gyújtást kulcs és minden nélkül.....

Hát ezt valahogy én is így érzem, riasztóra meg hasonlóan felesleges kötni talán. Esetleg egy kapcsolóra..

Egyébkétn erről van szó:

klikk

Elküldve
  atom írta:
Hát erről még nem hallottam,de kb 3 perc alatt adok gyújtást kulcs és minden nélkül.....

Ahhá!

Gyanús vagy.. szerintem te loptad el Vicsor Kocsiját ! Az is Zőőőd :(

Viccet félretéve, Vicsor!

Van valami hír a kocsiddal kapcsolatban?

Egyik nap majd szívrohamot kaptam, azt hittem a te kocsidat látom.. De csak az első betű egyezett a rendszámban :)

... a telefonomban benne van a számod, meg a rendszámod

Elküldve
  GH írta:
Hát ezt valahogy én is így érzem, riasztóra meg hasonlóan felesleges kötni talán. Esetleg egy kapcsolóra..

Egyébkétn erről van szó:

klikk

hát akkor inkább egy kis kapcsoló valahová.....

Elküldve
  freeze írta:
Ahhá!

Gyanús vagy.. szerintem te loptad el Vicsor Kocsiját ! Az is Zőőőd :(

Viccet félretéve, Vicsor!

Van valami hír a kocsiddal kapcsolatban?

Egyik nap majd szívrohamot kaptam, azt hittem a te kocsidat látom.. De csak az első betű egyezett a rendszámban :)

... a telefonomban benne van a számod, meg a rendszámod

freeze,az őrszem,amugy én is figyelgetem,hátha...

Elküldve
  I_S írta:
az EGR koszolódásnak van valami előjele? Elsősorban mondjuk motorkontroll lámpára gondolok, vagy csak rángatás fogyasztás növekedés, CO emelkedés ilyesmik?

Finom, apró rángatásokkal szokott bejelentkezni, meg esetleg, ha komolyabb fordulaton hajtod, utána gázelvétel és üresbe rakod, akkor lefullad, vagy nem akarja felvenni újra a túrát. Egyébként a gépen nekem a kedvenc alkatrészem... :)

Elküldve
  gezoli írta:
Mintha valaki azt írta volna, hogy 2004 utániakba nem raktak. Igaz, hogy van a családba egy Z14XEP, de azt még csak kívülről láttam. Szóval hiszek neked! :)

2004-es évjáratban nem volt csak.

Elküldve
  wessz írta:
olyannal még nem taliztam pedig vizes egr van benne... :)

enyémben is az van,jól leis égettem a kezem vele:) kiszedtem,nyomtam neki a féktisztitót,közben haver adta az áramot,hogy tengely mozogjon. A féktisztito ugye jól párolog,pláne 28 fokon,egyszer csak berobbant:) No eltűnt fél szemöldököm,havernak meg bajsza:)

Elküldve
  GH írta:
Hát ezt valahogy én is így érzem, riasztóra meg hasonlóan felesleges kötni talán. Esetleg egy kapcsolóra..

Egyébkétn erről van szó:

klikk

"... hogy illetéktelenek - még az utastérbe jutás ellenére se tudják a felnyitni motorháztetőt. A motortérzár mint tökéletes kiegészítő védelem ..."

Itt a lényeg (szerintem)! A bejutást kell megnehezíteni! Ha már bent van, akkor "rengeteg" ideje van. Mindenre rájön, mindent hatástalanít, hiszen a bűnözés van lépéselönyben nem a védelem.

Ennél a szerkezetnél sokkal olcsóbb, de legalább olyan hatékony megoldás a kombifogós nyitás: nyitókar eltávolítás, bowden rövidre vágás, fogó a pótkeréknél elhelyezve. :( :)

Elküldve
  atom írta:
enyémben is az van,jól leis égettem a kezem vele:) kiszedtem,nyomtam neki a féktisztitót,közben haver adta az áramot,hogy tengely mozogjon. A féktisztito ugye jól párolog,pláne 28 fokon,egyszer csak berobbant:) No eltűnt fél szemöldököm,havernak meg bajsza:)

Nálam is hasonló, csak én nitrohígítóval adtam elő, az sem szerette a szikrát... :)

Elküldve

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy:

Nem rég vettem egy 2000-s évjáratú astrát és a gyári riasztót nyomkodva észrevettem, hogy az ablakokat is felhúzza.

Csakhogy én addig játszottam vele mig riasztáskor nem mennek fel az ablakok. Mit kell csinálni, hogy ismét azt csinálja amit kell??? Mondtak már sok mindent, hogy gyújtásnál nyomkodjam stb... Eddig semmi...

Válaszotok köszönöm!

Elküldve
  Uniqes írta:
Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy:

Nem rég vettem egy 2000-s évjáratú astrát és a gyári riasztót nyomkodva észrevettem, hogy az ablakokat is felhúzza.

Csakhogy én addig játszottam vele mig riasztáskor nem mennek fel az ablakok. Mit kell csinálni, hogy ismét azt csinálja amit kell??? Mondtak már sok mindent, hogy gyújtásnál nyomkodjam stb... Eddig semmi...

Válaszotok köszönöm!

gyári a cuccos,vagy utólagos beépités?

Elküldve
  gezoli írta:
Mintha valaki azt írta volna, hogy 2004 utániakba nem raktak. Igaz, hogy van a családba egy Z14XEP, de azt még csak kívülről láttam. Szóval hiszek neked! :)

2004-es évtől nincs a Z14XE motorokban. XEP más téma...

Elküldve

2004 től volt xep, de 2005 ig árulták az xe-t is párhuzamosan

az öcsémnek 2005 ös z16xe je van. az árlistán is mindkét motor rajtavolt...

Elküldve

Sziasztok! Hangcuccot szeretnék rakni a kocsimba, csak nem tudom hogy vigyem hátra az erősítőnek az áramot, vagyis a motortérből az utastérbe hol húzzam át a kábelt. Nem látok semmi rést, vagy lyukat. Esetleg valakinek lenne valami ötlete? Előre is köszi!

2000-es évjárat 1.4 16V 4 ajtós Astra G

Elküldve
  Mihu írta:
Sziasztok! Hangcuccot szeretnék rakni a kocsimba, csak nem tudom hogy vigyem hátra az erősítőnek az áramot, vagyis a motortérből az utastérbe hol húzzam át a kábelt. Nem látok semmi rést, vagy lyukat. Esetleg valakinek lenne valami ötlete? Előre is köszi!

2000-es évjárat 1.4 16V 4 ajtós Astra G

Hali,Szokott lenni egy vakdugó a tűzfalon a fékmunkahenger környékén,ott be lehet vinni.

Elküldve
  atom írta:
Hali,Szokott lenni egy vakdugó a tűzfalon a fékmunkahenger környékén,ott be lehet vinni.

Köszi a segítséget, megtaláltam...

Elküldve

Hello!

Szeretnék az autómba bicskakulcsot!

A gyári kulcsban az elem 1,5-2hónap alatt lemerül, mind a kettőben!

Nem tudom, hogy ez megoldaná-e a problémám!

Állítólag túl sokat fogyaszt alap helyzetben a kulcs!

Esetleg valakinek erre ötlete mi lehet a baj?

Vagy milyen bicskakulcsot vegyek bele, melyik a jó és a rossz?

Elküldve
  zsolti.astra írta:
Hello!

Szeretnék az autómba bicskakulcsot!

A gyári kulcsban az elem 1,5-2hónap alatt lemerül, mind a kettőben!

Nem tudom, hogy ez megoldaná-e a problémám!

Állítólag túl sokat fogyaszt alap helyzetben a kulcs!

Esetleg valakinek erre ötlete mi lehet a baj?

Vagy milyen bicskakulcsot vegyek bele, melyik a jó és a rossz?

ez szinte kizárt, két évet kell bírni egy elemnek kábé, ott valami nem oké

Elküldve
  panizzi írta:
ez szinte kizárt, két évet kell bírni egy elemnek kábé, ott valami nem oké

pedig akkor is ennyit bír!

de mi lehet a baj?

Ha jól emlékszem CR2032-es elem van és volt is benne!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.