tgabika76 Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Ha akkorát csattansz, hogy a lufik kinyílnak, nagy valószínűséggel azok pótlása lesz az egyik legbagatelebb tétel a javítási számlán. :) Azért annyira nem bagatell... utolsó infóm szerint a vezetőoldali lufi cseréje 300e Ft, az anyósoldalinál viszont komplett műszerfalpárnát kell cserélni, úgyhogy az picit drágább, olyan 1M Ft(!) körül van, úgyhogy hamar gazdasági totálkárt tud okozni, főleg hogy olyan ütközésnél is el tud nyílni, ahol az autó összes többi sérülése összesen nem éri el ezt az összeget... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Azért annyira nem bagatell... utolsó infóm szerint a vezetőoldali lufi cseréje 300e Ft, az anyósoldalinál viszont komplett műszerfalpárnát kell cserélni, úgyhogy az picit drágább, olyan 1M Ft(!) körül van, úgyhogy hamar gazdasági totálkárt tud okozni, főleg hogy olyan ütközésnél is el tud nyílni, ahol az autó összes többi sérülése összesen nem éri el ezt az összeget... 40e ft bontva a gyári állapotú vezetőoldali, és nem sokkal több műszerfalpárnával a másik oldali sem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 40e ft bontva a gyári állapotú vezetőoldali, és nem sokkal több műszerfalpárnával a másik oldali sem :) Jah, én a gyári új árakról beszéltem (légzsákból bontott? hááát...), bár most utánanéztem és ennyire tényleg nem tragédia a helyzet: a vezetőoldali légzsák gyári újban tényleg annyi amennyit írtam, viszont az utasoldali légzsák magában szintén csak olyan 300e Ft kábé, plusz a műszerfalpárna hozzá újabb 300e, szóval azért az nincs 1M... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Azért 600k se semmi egy légzsákért, amikor az egész autó ér mondjuk 1,2 milliót az ütközés előtt. Mekkora sebességgel kell ütközni, hogy ez kinyíljon? Gondolom van erre valami számszerű adat függőleges fallal való ütközéshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 Azért 600k se semmi egy légzsákért, amikor az egész autó ér mondjuk 1,2 milliót az ütközés előtt. Mekkora sebességgel kell ütközni, hogy ez kinyíljon? Gondolom van erre valami számszerű adat függőleges fallal való ütközéshez. A lassulás a lényeg nem a sebesség. Ha 200 al nekimész egy 195 el haladónak nemigen nyílik :) Viszont sztem 35-el mész Betonfalnak akkor nyílik Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 És ki az a hülye, aki újat vesz belőle márkaszervizben? Mert egy 5 éves autónál a biztosító sem fizeti ezt ennyiben :) Tény hogy mondjuk egy elejetörött G Astrát könnyen átsegíthet ennek a tételnek a számadata GTK-ba, de nem teljes áron számolják, az tuti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 A lassulás a lényeg nem a sebesség. Ha 200 al nekimész egy 195 el haladónak nemigen nyílik :) Viszont sztem 35-el mész Betonfalnak akkor nyílik nem sebességre nyilik hanem g re 2g lassulásra nyilik az airbag ecuját meg megtudom irni visszafele hogy ne kelljen venni .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 És ki az a hülye, aki újat vesz belőle márkaszervizben? Mert egy 5 éves autónál a biztosító sem fizeti ezt ennyiben :) Tény hogy mondjuk egy elejetörött G Astrát könnyen átsegíthet ennek a tételnek a számadata GTK-ba, de nem teljes áron számolják, az tuti. 6 éves korig nincs amortizáció számlás audatexes programal szerzödött parnernek kifizetik a teljesárat de az nem adómentes tehát apeh levonja az áfát és utána a nyereség adót 1.25 ször 1.2 -t Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 ja 6 évet akartam írni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július10, 2009 Megoszt Elküldve Július10, 2009 6 éves korig nincs amortizáció számlás audatexes programal szerzödött parnernek kifizetik a teljesárat de az nem adómentes tehát apeh levonja az áfát és utána a nyereség adót 1.25 ször 1.2 -t wessz felhivott az ember akit mondtam? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 nem sebességre nyilik hanem g re 2g lassulásra nyilik az airbag ecuját meg megtudom irni visszafele hogy ne kelljen venni .... Vessz! Ez az utolso mondatod mit jelent,hogy ecuját megtudom irni visszafelé hogy ne kelljen venni????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 wessz felhivott az ember akit mondtam? igen köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 Vessz! Ez az utolso mondatod mit jelent,hogy ecuját megtudom irni visszafelé hogy ne kelljen venni????? légzsák resetelés Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július11, 2009 Megoszt Elküldve Július11, 2009 igen köszi nincsen mit,tudtál segiteni neki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Sziasztok! Tudom volt már téma, de most nem találom. Melyik két lábát kell megtáplálni az AGR-szelepnek, hogy kinyisson? Ki szeretném takarítani, ezért kellene. Köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommirra Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 ezt keresed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 ezt keresed? Köszi, ez az! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 az EGR koszolódásnak van valami előjele? Elsősorban mondjuk motorkontroll lámpára gondolok, vagy csak rángatás fogyasztás növekedés, CO emelkedés ilyesmik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 az EGR koszolódásnak van valami előjele? Elsősorban mondjuk motorkontroll lámpára gondolok, vagy csak rángatás fogyasztás növekedés, CO emelkedés ilyesmik? ugy tudom semmilyen előjele nincsen,mivel a mágnesed jó,csak nem nyit rendesen... szaggat,betorpan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 ugy tudom semmilyen előjele nincsen,mivel a mágnesed jó,csak nem nyit rendesen... szaggat,betorpan... Ok, hála istennek még nem vettem észre ilyesmit, de ha kell majd kitakarítom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Július14, 2009 Megoszt Elküldve Július14, 2009 Ok, hála istennek még nem vettem észre ilyesmit, de ha kell majd kitakarítom. [/quote Nálam volt egy elöjele anno...( 1.4 twinport) melegen inditásnál az alapjárat alig érte el az 500-as fordulatot,és egyre sürübben csinálta. Irány szerviz és az AGR-t hozták ki hogy nem megfelelöen dolgozik,majd csere,szerencsére gariban még.......azota jo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Mintha úgy emlékeznék, hogy a Twinportokban nincs már AGR. Lehet, hogy tévedek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Mintha úgy emlékeznék, hogy a Twinportokban nincs már AGR. Lehet, hogy tévedek! de van Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 de van Mintha valaki azt írta volna, hogy 2004 utániakba nem raktak. Igaz, hogy van a családba egy Z14XEP, de azt még csak kívülről láttam. Szóval hiszek neked! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Július15, 2009 Megoszt Elküldve Július15, 2009 Motortérzárat rakatott már valaki az autójába? A neten mindenhol ugyanaz a leírás van hozzá, és nem igazán értem hogy ez hogyan működik... Van elektro mechanikus meg bowdenes, de a bowdenes drágább meg szét kell hozzá fúrni az autót ahogy láttam, plusz nemtom mennyire jó az ha a kesztyűtartóba oda van húzva a zárszerkezet és szépen az autóban ülve nekiláthat a hombre szétberhelni. Azt írják hogy gyújtásra vagy riasztóra kell kötni. Gyújtást nem tud adni gyári kulcs nélkül az utastérből, ha tilt az immo, ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts