kovacsr Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Azt nagyon megköszönném Uniqes <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tacso Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Az akkumulátorral szemben a tűzfalon van egy gumidugó. Ezt kell kipattintani, kicsit megfúrni és áthúzni rajta a tápkábelt. A pedálok felett fogsz kikötni, onnan meg a küszöbborítást felpattintod és végighúzod a kábelt a csomagtartóig. Pepecs munka, de megéri <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Bowdenes tempomat valakinek? Nem rossz dolog.Nekem már van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Uniqes Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 kOVÁCSR! Megvannak a dugaszok <_< hogyan tudom eljutatni hozzád? e-mail-be írhatsz... TACSO! Megtaláltam! Köszönet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Viszont nekem is lenne egy kérdésem: Szeretnék bekötni egy erősítőt ami részben már sikerült is, csakhogy a tápkábelt nem tudom, hogy vezessem be a motortól a utastérbe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Uniqes Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Viszont nekem is lenne egy kérdésem: Szeretnék bekötni egy erősítőt ami részben már sikerült is, csakhogy a tápkábelt nem tudom, hogy vezessem be a motortól a utastérbe? Hali.Elvileg találsz vakdugót a homlokfalon,ahol be tudod vezetni a tápkábelt,ahol a köteg kijön,ott teljesen lehetetlen egy tápkábelt begyömöszölni,ne is próbáld..... Akkor hol tudom bevezetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Akkor hol tudom bevezetni? Szokott lenni a tűzfalon,(felnyitod a motorháztetőt,motor mögött,ahol a kuplung és fékrásegitő is van)egy gumidugó,amit átszúrva tudsz vezetéket behúzni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Uniqes Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Szokott lenni a tűzfalon,(felnyitod a motorháztetőt,motor mögött,ahol a kuplung és fékrásegitő is van)egy gumidugó,amit átszúrva tudsz vezetéket behúzni... Köszönöm az infót! Mire sikerül bekötnöm olyan lesz mit az ementáli <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
freeze Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Köszönöm az infót! Mire sikerül bekötnöm olyan lesz mit az ementáli :) fanyar ízű? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Köszi mindenkinek a ledes ötleteket, a NAND kapus megoldás nyert, már működik is a cucc, nem is fogyaszt sokat, apósom összerakott egy ilyen kis kütyüt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Köszönöm az infót! Mire sikerül bekötnöm olyan lesz mit az ementáli <_< hát ez ezzel jár sajnos,remélem sikerrel jársz. Mekkora lesz a hangzavar odabent? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Sziasztok! Ma vettem észre, hogy meghalt az ablakmosóm. Tudja valaki, hogy melyik biztosítékra van kötve a motor? Esetleg az ablaktörlő biztosítékjára? Mibe fáj egy új motor? Sedan az autó tehát csak az első ablakhoz kell. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Sziasztok! Ma vettem észre, hogy meghalt az ablakmosóm. Tudja valaki, hogy melyik biztosítékra van kötve a motor? Esetleg az ablaktörlő biztosítékjára? Mibe fáj egy új motor? Sedan az autó tehát csak az első ablakhoz kell. Köszi a válaszokat! Szerintem 9. biztositék elvileg 30A Link to comment Megosztás: More sharing options...
banjani Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Viszont nekem is lenne egy kérdésem: Szeretnék bekötni egy erősítőt ami részben már sikerült is, csakhogy a tápkábelt nem tudom, hogy vezessem be a motortól a utastérbe? Nekem is volt gumidugó, de ott a gázbowden ment át. Úgyhogy nem volt más megoldás a gumidugó mellett 10mm-es lyukat fúrtam a falon majd szépen lefestettem a lyuk körűl a lemezt és egy gumidugót belehelyeztem a lyukba amin átfüztem a tápkábelt. Kicsit barbárnak tűnik de nem vészes! Ezután én nem a küszöbnél hanem "kardánalagútnál" vittem hátra a tápot. A hátsó ülés elött pedig a szőnyegkárpit alá füztem be így nem látszik belőle semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Köszi mindenkinek a ledes ötleteket, a NAND kapus megoldás nyert, már működik is a cucc, nem is fogyaszt sokat, apósom összerakott egy ilyen kis kütyüt. Villogós leddel, vagy simával? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Uniqes Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Vannak ám megoldások rendesen <_< Sajnos a szakadó essőben nem volt kedvem kábelezni... Amúgy a kérdésre válaszolva JVC+SAL 300 + TPower X2 550W nagyon szépen szól. Egyenlőre az első sárvédő alatt vezettem be az ajtónál a kábelt. "szép"lett:D Gondolom ha fúrásra adom a fejem a motortól kezdjem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Vannak ám megoldások rendesen <_< Sajnos a szakadó essőben nem volt kedvem kábelezni... Amúgy a kérdésre válaszolva JVC+SAL 300 + TPower X2 550W nagyon szépen szól. Egyenlőre az első sárvédő alatt vezettem be az ajtónál a kábelt. "szép"lett:D Gondolom ha fúrásra adom a fejem a motortól kezdjem... ugyvan:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június28, 2009 Megoszt Elküldve Június28, 2009 Nekem is volt gumidugó, de ott a gázbowden ment át. Úgyhogy nem volt más megoldás a gumidugó mellett 10mm-es lyukat fúrtam a falon majd szépen lefestettem a lyuk körűl a lemezt és egy gumidugót belehelyeztem a lyukba amin átfüztem a tápkábelt. Kicsit barbárnak tűnik de nem vészes! Ezután én nem a küszöbnél hanem "kardánalagútnál" vittem hátra a tápot. A hátsó ülés elött pedig a szőnyegkárpit alá füztem be így nem látszik belőle semmi. rca-t hol vitted?Mellette? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Villogós leddel, vagy simával? <_< volt neki villogós ledje, szal azzal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Esskaaell Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 98-as 3 ajtós G Astrába szeretnék ablakemelőt rakatni. Bontóban akad 5 ajtóshoz való, de ellentmondásos infókat kaptam, hogy az jó-e a 3 ajtósba. Tudja valaki pontosan? Mivel elektromos tükrök vannak benne és a vezérlése az ajtón van, gondolom ugyanide nem lehet tenni az ablakemelő vezérlő gombokat. Gyárilag a kábelezés benne van? Vagy azt külön kell megoldani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Sziasztok! Ma vettem észre, hogy meghalt az ablakmosóm. Tudja valaki, hogy melyik biztosítékra van kötve a motor? Esetleg az ablaktörlő biztosítékjára? Mibe fáj egy új motor? Sedan az autó tehát csak az első ablakhoz kell. Köszi a válaszokat! Egy kis okosság az ablakmosó motorhoz. Ma szétszedtem. A csatlakozónál meg volt a 12V tehát nem a biztosíték a ludas. A motor és a szivattyú egyben van egy műanyag házban. Ez a műanyag ház két részből áll és széthúzható. Széthúzás után a motort ki lehet emelni a házból. A szivattyúnál van egy tömítés, hogy a folyadék ne tudjon a motorhoz befolyni. Ez a tömítés kezdi megadni magát ezért az ablakmosó folyadék bejutott a motorhoz ami ettől oxidálódott és megszorult. Elképzelhető, hogy olyan ablakmosót használtam amit nem bírt a tömítés és megadta magát. Szóval valószínű, hogy cserés lesz a szivattyú. Most kitakarítottam a motort leápoltam bírja amíg bírja, addig utána járok, hogy mennyi lenne egy új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 98-as 3 ajtós G Astrába szeretnék ablakemelőt rakatni. Bontóban akad 5 ajtóshoz való, de ellentmondásos infókat kaptam, hogy az jó-e a 3 ajtósba. Tudja valaki pontosan? Mivel elektromos tükrök vannak benne és a vezérlése az ajtón van, gondolom ugyanide nem lehet tenni az ablakemelő vezérlő gombokat. Gyárilag a kábelezés benne van? Vagy azt külön kell megoldani? elvileg csak a kapaszkodót kell cserélni egy ablakemelősre,ha jól tudom.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Esskaaell Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 elvileg csak a kapaszkodót kell cserélni egy ablakemelősre,ha jól tudom.... És akkor hova lesznek a tükör vezérlő gombok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atom Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 És akkor hova lesznek a tükör vezérlő gombok? ott maradnak,lesz alatta hely az ablakemelőknek is,bár nem tudom,hogy nem kel e hozzá kárpitot cserélni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Egy kis okosság az ablakmosó motorhoz. Ma szétszedtem. A csatlakozónál meg volt a 12V tehát nem a biztosíték a ludas. A motor és a szivattyú egyben van egy műanyag házban. Ez a műanyag ház két részből áll és széthúzható. Széthúzás után a motort ki lehet emelni a házból. A szivattyúnál van egy tömítés, hogy a folyadék ne tudjon a motorhoz befolyni. Ez a tömítés kezdi megadni magát ezért az ablakmosó folyadék bejutott a motorhoz ami ettől oxidálódott és megszorult. Elképzelhető, hogy olyan ablakmosót használtam amit nem bírt a tömítés és megadta magát. Szóval valószínű, hogy cserés lesz a szivattyú. Most kitakarítottam a motort leápoltam bírja amíg bírja, addig utána járok, hogy mennyi lenne egy új. Nem biztos, hogy behal, ha még megy. A tömítést gondolom cserélted, motor kapott kenőanyagot. Egy kolléga OFF BMW 525TDI-je ON ablaktörlője is megállt, gondolta, vége a motornak. Szétszedte és kiderült, hogy a tengely berohadt, ami a kart hajtja. Kifeszegetés, olaj, stb, azóta is megy. Bizti ment ki a terhelés miatt, de most szépen jár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts