Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

OK

Riasztóm nincs, de amikor a központival bezárom az autót és rányomom a reteszelést(2. gombnyomás) akkor az ablakok felhúzodnak maguktól.

Ezt oldotta meg nekem. Mezei Classic II, de G-ben is láttam ilyet.

Az érdekelne, hogy hova, s mit kell kötni. <_<

Link to comment
Megosztás:

OK

Riasztóm nincs, de amikor a központival bezárom az autót és rányomom a reteszelést(2. gombnyomás) akkor az ablakok felhúzodnak maguktól.

Ezt oldotta meg nekem. Mezei Classic II, de G-ben is láttam ilyet.

nem tudom mit köthetett össze ha levennéd a központizár vezérlő takaróját ami a jobb ajtó mellett a lábtérnél van egy torx csavar fogja és csinálnál róla egy fotót hogy futnak bele a kábelek két csatlakozó megy bele

Link to comment
Megosztás:

Ha jól sejtem a bovdenes az az, amikor a kurblis tekerő mechanikát hajtja a bovden belülről. Sztem ez bárhová beszerelhető, lehet, hogy barkácsoni kell egy kicsit, mert nem lesznek ott furatok az ajtóban ahol kell, de ez elég szabadon alkamazható megoldás.

Nekem az F-ben volt iyen az első ajtókon. Kárpitot cserélni fölösleges szerintem (annyit nem ér az egész). Lehet kapni kis kupakaot, amit a kurbli helyére tusz tenni. Főleg azért sem érdemes a kárpitcsere, mert ha elszakad a bovden (nem volt ilyen) akkor még mindig fel tudsz tenni egy kurblit, amg meg nem javítod.

az emelőn van valami tárcsa v ilyesmi ahova abowden fogai akadnak el van nyalva

ez cserélhető vagy ez benne van a kurblis mechanikájában? hogyan lehet eltávolítani a kurblis kiálló csonkját

Link to comment
Megosztás:

nem tudom mit köthetett össze ha levennéd a központizár vezérlő takaróját ami a jobb ajtó mellett a lábtérnél van egy torx csavar fogja és csinálnál róla egy fotót hogy futnak bele a kábelek két csatlakozó megy bele

Le fogom fotózni igérem. Csak el vagyok havazva melóval nagyon.

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy van egy 99-es 1.4 16v astra g-m! Sajna klíma nélkül!

Lehet e bele tenni utólag gyári bontott klímát, mennyire bonyolult művelet, és kell e még valamit pluszba cserélni a klíma szetten kívül?

Mennyire működne és rakott e már be valaki utólag és van e gondja vele?

Fontos lenne, mert ettől függ a szépségem sorsa, és nem szívesen válnék meg tőle.

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy van egy 99-es 1.4 16v astra g-m! Sajna klíma nélkül!

Lehet e bele tenni utólag gyári bontott klímát, mennyire bonyolult művelet, és kell e még valamit pluszba cserélni a klíma szetten kívül?

Mennyire működne és rakott e már be valaki utólag és van e gondja vele?

Fontos lenne, mert ettől függ a szépségem sorsa, és nem szívesen válnék meg tőle.

Előre is köszi

Szia!

tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp.

Egy ismerősöm tett be analóg helyet digit klímát, az neki 4 napot vett igénybe 8 órázva. :S Amúgy be lehet okoskodni, csak kérdés érdemes-e. Nagyon nem egyszerű már a motorteres része sem, bontott normális csöveket meg még nem láttam.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp.

Egyetértek.

Én egy Calibra "klímásítást" asszisztáltam végig, abba komplett másik fűtésbox kellett, másik motortéri és műszerfali kábelköteg, sőt ilyen apróságok mint motortartó bak és más típusú vezérlés (természetesen a klíma cuccain kívül), sőt még a homlokfalat is szét kellett vágni hogy elférjen a klímahűtő. De ezekre nem biztos hogy mind szükséged lesz G Astrába. Abban az esetben az egész művelet kábé egy hétig tartott (műkedvelőként, nulla gyakorlattal viszont kellő előkészítés után), és mindennel együtt valahol 100e Ft körüli költséggel járt. Amikor kérdeztem a tulajt, azt válaszolta hogy mindenképp megérte a művelet, de még egyszer nem csinálná végig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Astra Classic II tulajdonosa vagyok, ma reggel egy érdekes hiba merült fel: Motor már járt, de a kilométer számláló nem világított... :lol:

Tegnap még biztos, hogy működött mert a benzinkútnál leírtam az aktuális kilométer állást..

Valaki járt már így?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy Astra Classic II tulajdonosa vagyok, ma reggel egy érdekes hiba merült fel: Motor már járt, de a kilométer számláló nem világított... :lol:

Tegnap még biztos, hogy működött mert a benzinkútnál leírtam az aktuális kilométer állást..

Valaki járt már így?

Műszerfal világítás működik? Én akkor jártam így amikor letisztítottam a műszerfalat és közben a rongyal letekertem a műszerfal világítás erősség állítóját.

Link to comment
Megosztás:

Műszerfal világítás működik? Én akkor jártam így amikor letisztítottam a műszerfalat és közben a rongyal letekertem a műszerfal világítás erősség állítóját.

Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is..

Link to comment
Megosztás:

Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is..

Szia!

kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót...

4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik.

Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle..

Jó szórakozást!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót...

4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik.

Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle..

Jó szórakozást!

A KM számlálóban nem izzó van hanem led. Más a cikkszáma is.

Link to comment
Megosztás:

A KM számlálóban nem izzó van hanem led. Más a cikkszáma is.

ezt honnan veszed...az enyémben is fél éve cseréltem...izzó volt benne..az is ment bele...a led nem adna olyan szórt fényt...

Laci írásához+..a km órát még lent is fogja 2db csavar miután levetted a takaró keretet róla :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót...

4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik.

Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle..

Jó szórakozást!

Az akksi sarut meg szedd le előtte. Vannak típusok, amelyikek csak nem indulnak óra nélkül, de van olyan is, ami alapból hibajelet produkál.

Link to comment
Megosztás:

Az akksi sarut meg szedd le előtte. Vannak típusok, amelyikek csak nem indulnak óra nélkül, de van olyan is, ami alapból hibajelet produkál.

Lehet, hogy van ilyen is...de amikor az enyében égőt cseréltem..először kiszedtem, majd óra nélkűl lementem venni hozzá valót(bevittem az üzletbe és vetem bele több félét..)...tehát elindult és hiba sem volt(utánna sem)...nem is értem mire fel jelezne hibát, hiszen ebben semmi agy nincs szinte..ez csak egy megjelenítő... :lol:

Szóval ne szerelgesd az aku sarut...

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy van ilyen is...de amikor az enyében égőt cseréltem..először kiszedtem, majd óra nélkűl lementem venni hozzá valót(bevittem az üzletbe és vetem bele több félét..)...tehát elindult és hiba sem volt(utánna sem)...nem is értem mire fel jelezne hibát, hiszen ebben semmi agy nincs szinte..ez csak egy megjelenítő... :lol:

Szóval ne szerelgesd az aku sarut...

azért elég fontos dolgokat jelenít meg. Nem a sebességre gondolok, hanem a kis piros, sárga lámpicskukra. Gondolom ezért tiltanak, akik tiltanak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

3 éves, 5 ajtós Astra G-be szeretnék a hátsó ajtókba hangszórókat tenni.

Tudna valaki tanácsot adni a beszerelés és a kábelezés kapcsán?

Kicsit konkrétabban:

- gyári rádió előkészítéssel vettem, megoszlanak a vélemények de valószínűleg nincs a hátsó ajtóhoz kábel vezetve (vagy igen?)

- mekkora munka hátra kábelezni és van-e valami, amire figyelni kell?

- kell-e külön beépítőkeret a 13 Cm-es hangszórókhoz?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is..

égőcsere

azért elég fontos dolgokat jelenít meg. Nem a sebességre gondolok, hanem a kis piros, sárga lámpicskukra. Gondolom ezért tiltanak, akik tiltanak.

nem lesz hibakód sem, nem kell akkusarut bántani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

3 éves, 5 ajtós Astra G-be szeretnék a hátsó ajtókba hangszórókat tenni.

Tudna valaki tanácsot adni a beszerelés és a kábelezés kapcsán?

Kicsit konkrétabban:

- gyári rádió előkészítéssel vettem, megoszlanak a vélemények de valószínűleg nincs a hátsó ajtóhoz kábel vezetve (vagy igen?)

- mekkora munka hátra kábelezni és van-e valami, amire figyelni kell?

- kell-e külön beépítőkeret a 13 Cm-es hangszórókhoz?

Előre is köszi!

B oszlopig be van kábelezve, csak az ajtókban nincsenek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hogyan tudnám megoldani, hogy ilyen bicskakulcsos legyen a kis Opelem?

Van benne risztó,központizár is!

Elég lenne csak a vezérlőt cserélni és ilyen nyers bicskakulcsot megcsináltatni vagy ujra kellene kábelezni?

Vagy a régi távirányítóból a vezérlőt bele lehet rakni ilyen nyersbicskakulcsba?

Tudnátok ebben nekem segíteni?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.