freeze Elküldve Május15, 2009 Megoszt Elküldve Május15, 2009 OK Riasztóm nincs, de amikor a központival bezárom az autót és rányomom a reteszelést(2. gombnyomás) akkor az ablakok felhúzodnak maguktól. Ezt oldotta meg nekem. Mezei Classic II, de G-ben is láttam ilyet. mennyibe volt ez neked? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május15, 2009 Megoszt Elküldve Május15, 2009 OK Riasztóm nincs, de amikor a központival bezárom az autót és rányomom a reteszelést(2. gombnyomás) akkor az ablakok felhúzodnak maguktól. Ezt oldotta meg nekem. Mezei Classic II, de G-ben is láttam ilyet. Az érdekelne, hogy hova, s mit kell kötni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május15, 2009 Megoszt Elküldve Május15, 2009 OK Riasztóm nincs, de amikor a központival bezárom az autót és rányomom a reteszelést(2. gombnyomás) akkor az ablakok felhúzodnak maguktól. Ezt oldotta meg nekem. Mezei Classic II, de G-ben is láttam ilyet. nem tudom mit köthetett össze ha levennéd a központizár vezérlő takaróját ami a jobb ajtó mellett a lábtérnél van egy torx csavar fogja és csinálnál róla egy fotót hogy futnak bele a kábelek két csatlakozó megy bele Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Május15, 2009 Megoszt Elküldve Május15, 2009 Ha jól sejtem a bovdenes az az, amikor a kurblis tekerő mechanikát hajtja a bovden belülről. Sztem ez bárhová beszerelhető, lehet, hogy barkácsoni kell egy kicsit, mert nem lesznek ott furatok az ajtóban ahol kell, de ez elég szabadon alkamazható megoldás. Nekem az F-ben volt iyen az első ajtókon. Kárpitot cserélni fölösleges szerintem (annyit nem ér az egész). Lehet kapni kis kupakaot, amit a kurbli helyére tusz tenni. Főleg azért sem érdemes a kárpitcsere, mert ha elszakad a bovden (nem volt ilyen) akkor még mindig fel tudsz tenni egy kurblit, amg meg nem javítod. az emelőn van valami tárcsa v ilyesmi ahova abowden fogai akadnak el van nyalva ez cserélhető vagy ez benne van a kurblis mechanikájában? hogyan lehet eltávolítani a kurblis kiálló csonkját Link to comment Megosztás: More sharing options...
HCZoli Elküldve Május18, 2009 Megoszt Elküldve Május18, 2009 nem tudom mit köthetett össze ha levennéd a központizár vezérlő takaróját ami a jobb ajtó mellett a lábtérnél van egy torx csavar fogja és csinálnál róla egy fotót hogy futnak bele a kábelek két csatlakozó megy bele Le fogom fotózni igérem. Csak el vagyok havazva melóval nagyon. Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Május19, 2009 Megoszt Elküldve Május19, 2009 Le fogom fotózni igérem. Csak el vagyok havazva melóval nagyon. Üdv. Minél előbb annál jobb! Már nagyon várom! Filewalker! Az a két link amit az előbb beraktál az csak egy leírás és azt a modult lehet valahol megvenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Május20, 2009 Megoszt Elküldve Május20, 2009 Minél előbb annál jobb! Már nagyon várom! Filewalker! Az a két link amit az előbb beraktál az csak egy leírás és azt a modult lehet valahol megvenni? Természetesen meg lehet venni, a linkekből ki lehet deríteni a veblapok linkjeit, pl: aventron.hu vagy stadigabi.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
ifjkiss Elküldve Május26, 2009 Megoszt Elküldve Május26, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék hogy van egy 99-es 1.4 16v astra g-m! Sajna klíma nélkül! Lehet e bele tenni utólag gyári bontott klímát, mennyire bonyolult művelet, és kell e még valamit pluszba cserélni a klíma szetten kívül? Mennyire működne és rakott e már be valaki utólag és van e gondja vele? Fontos lenne, mert ettől függ a szépségem sorsa, és nem szívesen válnék meg tőle. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Sziasztok! Érdeklődnék hogy van egy 99-es 1.4 16v astra g-m! Sajna klíma nélkül! Lehet e bele tenni utólag gyári bontott klímát, mennyire bonyolult művelet, és kell e még valamit pluszba cserélni a klíma szetten kívül? Mennyire működne és rakott e már be valaki utólag és van e gondja vele? Fontos lenne, mert ettől függ a szépségem sorsa, és nem szívesen válnék meg tőle. Előre is köszi Szia! tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Szia! tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp. Egy ismerősöm tett be analóg helyet digit klímát, az neki 4 napot vett igénybe 8 órázva. :S Amúgy be lehet okoskodni, csak kérdés érdemes-e. Nagyon nem egyszerű már a motorteres része sem, bontott normális csöveket meg még nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május27, 2009 Megoszt Elküldve Május27, 2009 Szia! tuti h bele lehet tenni. csak nem kevés dolgot kell kicserélned. gondolom a fél fűtésboxot, ki kell cserélni, a vezetékek kérdéses h benne vannak -e. Én toyota yarisba tettem be bontottat. bele ment, de el lehet vele szórakozni. gondolom opelnél sincs másképp. Egyetértek. Én egy Calibra "klímásítást" asszisztáltam végig, abba komplett másik fűtésbox kellett, másik motortéri és műszerfali kábelköteg, sőt ilyen apróságok mint motortartó bak és más típusú vezérlés (természetesen a klíma cuccain kívül), sőt még a homlokfalat is szét kellett vágni hogy elférjen a klímahűtő. De ezekre nem biztos hogy mind szükséged lesz G Astrába. Abban az esetben az egész művelet kábé egy hétig tartott (műkedvelőként, nulla gyakorlattal viszont kellő előkészítés után), és mindennel együtt valahol 100e Ft körüli költséggel járt. Amikor kérdeztem a tulajt, azt válaszolta hogy mindenképp megérte a művelet, de még egyszer nem csinálná végig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Sziasztok! Egy Astra Classic II tulajdonosa vagyok, ma reggel egy érdekes hiba merült fel: Motor már járt, de a kilométer számláló nem világított... :lol: Tegnap még biztos, hogy működött mert a benzinkútnál leírtam az aktuális kilométer állást.. Valaki járt már így? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Sziasztok! Egy Astra Classic II tulajdonosa vagyok, ma reggel egy érdekes hiba merült fel: Motor már járt, de a kilométer számláló nem világított... :lol: Tegnap még biztos, hogy működött mert a benzinkútnál leírtam az aktuális kilométer állást.. Valaki járt már így? Műszerfal világítás működik? Én akkor jártam így amikor letisztítottam a műszerfalat és közben a rongyal letekertem a műszerfal világítás erősség állítóját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovacsr Elküldve Május31, 2009 Megoszt Elküldve Május31, 2009 Műszerfal világítás működik? Én akkor jártam így amikor letisztítottam a műszerfalat és közben a rongyal letekertem a műszerfal világítás erősség állítóját. Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is.. Szia! kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót... 4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik. Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle.. Jó szórakozást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frankee Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 Szia! kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót... 4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik. Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle.. Jó szórakozást! A KM számlálóban nem izzó van hanem led. Más a cikkszáma is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június1, 2009 Megoszt Elküldve Június1, 2009 A KM számlálóban nem izzó van hanem led. Más a cikkszáma is. ezt honnan veszed...az enyémben is fél éve cseréltem...izzó volt benne..az is ment bele...a led nem adna olyan szórt fényt... Laci írásához+..a km órát még lent is fogja 2db csavar miután levetted a takaró keretet róla :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Szia! kapd ki a műszeregységet, és cseréld ki az izzót... 4 csavarral kiveszed a takaró műanyagot, aztán látsz majd asszem a műszeregység tetején egy fehét kart, azt kell valamerre eltolni, és akkor kijön az egység kis forgatgatás után. Figyelj, hogy ne karcold meg a műszerfalpárnát, mert az utána csúnyán meglátszik. Anno, akkor szedtem szét, amikor az utánfutó visszajelzőbe tettem bele az izzót, kicsit ideges voltam, hogy egy 50ft-os izzót kispóroltak belőle.. Jó szórakozást! Az akksi sarut meg szedd le előtte. Vannak típusok, amelyikek csak nem indulnak óra nélkül, de van olyan is, ami alapból hibajelet produkál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Az akksi sarut meg szedd le előtte. Vannak típusok, amelyikek csak nem indulnak óra nélkül, de van olyan is, ami alapból hibajelet produkál. Lehet, hogy van ilyen is...de amikor az enyében égőt cseréltem..először kiszedtem, majd óra nélkűl lementem venni hozzá valót(bevittem az üzletbe és vetem bele több félét..)...tehát elindult és hiba sem volt(utánna sem)...nem is értem mire fel jelezne hibát, hiszen ebben semmi agy nincs szinte..ez csak egy megjelenítő... :lol: Szóval ne szerelgesd az aku sarut... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Lehet, hogy van ilyen is...de amikor az enyében égőt cseréltem..először kiszedtem, majd óra nélkűl lementem venni hozzá valót(bevittem az üzletbe és vetem bele több félét..)...tehát elindult és hiba sem volt(utánna sem)...nem is értem mire fel jelezne hibát, hiszen ebben semmi agy nincs szinte..ez csak egy megjelenítő... :lol: Szóval ne szerelgesd az aku sarut... azért elég fontos dolgokat jelenít meg. Nem a sebességre gondolok, hanem a kis piros, sárga lámpicskukra. Gondolom ezért tiltanak, akik tiltanak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Chief18 Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Sziasztok! 3 éves, 5 ajtós Astra G-be szeretnék a hátsó ajtókba hangszórókat tenni. Tudna valaki tanácsot adni a beszerelés és a kábelezés kapcsán? Kicsit konkrétabban: - gyári rádió előkészítéssel vettem, megoszlanak a vélemények de valószínűleg nincs a hátsó ajtóhoz kábel vezetve (vagy igen?) - mekkora munka hátra kábelezni és van-e valami, amire figyelni kell? - kell-e külön beépítőkeret a 13 Cm-es hangszórókhoz? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Igen, minden működik a km számlálón kívül és maxon van a fényerősség szabályzó is.. égőcsere azért elég fontos dolgokat jelenít meg. Nem a sebességre gondolok, hanem a kis piros, sárga lámpicskukra. Gondolom ezért tiltanak, akik tiltanak. nem lesz hibakód sem, nem kell akkusarut bántani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Sziasztok! 3 éves, 5 ajtós Astra G-be szeretnék a hátsó ajtókba hangszórókat tenni. Tudna valaki tanácsot adni a beszerelés és a kábelezés kapcsán? Kicsit konkrétabban: - gyári rádió előkészítéssel vettem, megoszlanak a vélemények de valószínűleg nincs a hátsó ajtóhoz kábel vezetve (vagy igen?) - mekkora munka hátra kábelezni és van-e valami, amire figyelni kell? - kell-e külön beépítőkeret a 13 Cm-es hangszórókhoz? Előre is köszi! B oszlopig be van kábelezve, csak az ajtókban nincsenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 égőcsere nem lesz hibakód sem, nem kell akkusarut bántani. Köszi a megerősítést Gabi! :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolti.astra Elküldve Június2, 2009 Megoszt Elküldve Június2, 2009 Sziasztok! Hogyan tudnám megoldani, hogy ilyen bicskakulcsos legyen a kis Opelem? Van benne risztó,központizár is! Elég lenne csak a vezérlőt cserélni és ilyen nyers bicskakulcsot megcsináltatni vagy ujra kellene kábelezni? Vagy a régi távirányítóból a vezérlőt bele lehet rakni ilyen nyersbicskakulcsba? Tudnátok ebben nekem segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts