imy Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Elég gyenge az angolom, de asszem ez az, amit keresel: http://www.astraownersclub.com/technical_guides.php Astra MK4 Technical Guides "How to fit totalclosure" ez igaz, de ir hozzá egy modult is, olyat hol lehet kapni Mo-on? ;) ;) ;)
speter Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 ez igaz, de ir hozzá egy modult is, olyat hol lehet kapni Mo-on? ;) ;) ;) Tudtam én, hogy valami hiányzik a képekről. Szerintem opelben lehet kapni jópézé.
Guest Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Hellotok astra tulajdonos társak! Most irok ide elösször nekem is g astrám van és olyanra vettem a felyem hogy ki szeretném cserélni a müszerfal világításomat kék-re csinálta már valaki ezt? odáig meg vagyok hogy kiszedtem a kilométerorát de nem tudom hogy van e kékledes égö olyan foglalattal ami ebbe való más fajtát már találtam de az ugye nem jó!
imy Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Tudtam én, hogy valami hiányzik a képekről. Szerintem opelben lehet kapni jópézé. hát az így sajnos édes kevés. ;)
Levin01 Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Sziasztok! Hol tudnék a legelfogadhatóbb áron G Astrához angel eyes-os lámpákat venni? Használt is érdekel ha jól állapotban van.
Boldizsar Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 ez igaz, de ir hozzá egy modult is, olyat hol lehet kapni Mo-on? ;) ;) ;) pl Vatera
Invi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Totalcar népitélet Valami a szememet megszúrta, mit kellene vajon csinálni, hogy ne csak kulccsal való záráskor húzza fel az ablakot, hanem távítányítóval való bezáráskor? A riasztó/központi zár kezeli. Meg kell nézni, hogy egészen véletlenül nem komfort funkciós cuccot raktak-e be a kocsidba csak nem kötötték be. Ha az van benne, akkor egy csati bedug vagy kábel beköt és kész. - Volt már rá példa. Ami valószínűbb, hogy a kp zárhoz/riasztóhoz kell venned komfort csomagot. Ez típustól függően 2-5k HUF. Az enyémhez sajnos már nem gyártanak, de az új riasztó, ami a gyárival megegyezik 41k+2k komfort.
Zachi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért.
mr. bb Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért. hétvégén a képek alapján+tis megpróbálkozok hátha sikerül
tgabika76 Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 hétvégén a képek alapján+tis megpróbálkozok hátha sikerül Majd légyszi írj beszámolót, mert baromi kíváncsi vagyok. Az én autóm is így működik, kulcs elfordítva tartására felhúzza az üveget, gombnyomásra nem.
Zachi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Majd légyszi írj beszámolót, mert baromi kíváncsi vagyok. ... Csatlakozom az előttem szólóhoz! ;) Plusz egy TIS forrás is érdekelne (bár sose legyen rá szükségem).
imy Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért. Igen, nah én erre lennék kiváncsi, hogyan oldható meg. A riasztos eszmecserére én is emléxek, én is benne voltam, de ez a forrasztásos dolog engem is érdekelne, hogy mit, s kivel kell összekötni. ;)
Zachi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Igen, nah én erre lennék kiváncsi, hogyan oldható meg. A riasztos eszmecserére én is emléxek, én is benne voltam, de ez a forrasztásos dolog engem is érdekelne, hogy mit, s kivel kell összekötni. ;) Hűha! Ez talán még tavaly nyári történet! Ha van türelmed visszakeresgélni ...
imy Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Hűha! Ez talán még tavaly nyári történet! Ha van türelmed visszakeresgélni ... Akkor átkötözgetés nem volt, hanem komfortmodulról volt szó, és arról, hogy a riasztósok tudják. Nekem ez rémlik. ;)
Invi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Ha forrasztással megoldható, akkor ide is kell, de nagyon. Bár úgyis riasztót kell cserélnem, mert valami gány darab került bele. Nem gyári, de kezeli a kp zárat, ellenben saját irányítója van, a kulcsokkal nem megy és kezd megdögleni az érzékelője, már csak ablak mellől működik. ;) Ellenben most nincsen kedvem venni 40-ért riasztót. ;)
bajzathg Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Van TIS-em asszem CD-n ;) Meg egy problémám: Nem világít a tolatólámpa ;) Az izzók jók.... A kapcsolója vagy érzékelője hol található? Lusta voltam még megnézni a CD-t ;)
Invi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Van TIS-em asszem CD-n ;) Meg egy problémám: Nem világít a tolatólámpa ;) Az izzók jók.... A kapcsolója vagy érzékelője hol található? Lusta voltam még megnézni a CD-t :P Ha ott van mint Kadettban meg Ladában, akkor bontsd le váltószoknyát meg a kart is ha kell és a kar tövében van. ;)
bajzathg Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Ha ott van mint Kadettban meg Ladában, akkor bontsd le váltószoknyát meg a kart is ha kell és a kar tövében van. ;) A váltószoknyát lebontottam, a forgópontig leláttam de ott nem volt ;) Lehet a biztíje, majd holnapig még nézelödök, de sietni kell mert már ma kellett volna vinni müszakira ;)
dsteel Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 A váltószoknyát lebontottam, a forgópontig leláttam de ott nem volt ;) Lehet a biztíje, majd holnapig még nézelödök, de sietni kell mert már ma kellett volna vinni müszakira ;) Ha ott van, mint az F Astrában, akkor meglepetésre a motorblokk elején van, középen lent. Én már cseréltem egyszer ott kapcsolót. Gondolom, ahogy elôre rükvercbe rakod, valami rudat elôrenyom és az kapcsolja. Legalábbis F-ben ott volt.
speter Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Sziasztok! Hol tudnék a legelfogadhatóbb áron G Astrához angel eyes-os lámpákat venni? Használt is érdekel ha jól állapotban van. importtuning.hu Ő normális, garihoz is rendesen áll hozzá, csak messze van rs-tuning.hu hozzájuk be nem megyek még egyszer. Egyébként jól felmentek a lámpicsku árak. 10-15-ezret emelkedtek... Akkor átkötözgetés nem volt, hanem komfortmodulról volt szó, és arról, hogy a riasztósok tudják. Nekem ez rémlik. ;) Volt átkötözésről szó, de arról is volt szó, hogy a sima átkötözgetésnél a vezérlés vagy a motor állandóan áram alatt van, és csak a végállás kapcsoló kapcsolja le, vagyis olyan mintha folyamatosan nyomnád az ablakemelőt. Hogy ez mennyire igaz nemtom.
ha4nz Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Ablakemelő témához: Ha egy fix 12VDC-t elvisztek az ablakemelő motorhoz és a kpzár zárása után egy késleltető áramkört beraktok ami a kapcsoló felhúzását aktiválja akkor az egészet kb 1000 Ft-ból ki lehet hozni. Ehhez kell egy 12V-os relé egy kondi valami nagy kapacitással és egy poti amivel be lehet állítani a felhúzás idejét. Egyetlen hibája ha valaki otthagyja a kezét akkor arra még nem reagál ez az áramkör. Nálam tökéletesen működik nyár óta.
opel16v Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Ablakemelő témához: Ha egy fix 12VDC-t elvisztek az ablakemelő motorhoz és a kpzár zárása után egy késleltető áramkört beraktok ami a kapcsoló felhúzását aktiválja akkor az egészet kb 1000 Ft-ból ki lehet hozni. Ehhez kell egy 12V-os relé egy kondi valami nagy kapacitással és egy poti amivel be lehet állítani a felhúzás idejét. Egyetlen hibája ha valaki otthagyja a kezét akkor arra még nem reagál ez az áramkör. Nálam tökéletesen működik nyár óta. Hát ez így nagyon nem jó koncepció. Kellene oda egy tranzisztor is, és elég a kisebb kapacitás is, meg a poti sem fog izzadni ;)
speter Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Megint elindult az agyamban ez a tempomatos bogár. Azt már kiveséztük, hogy Z14XEP-s G Astába a gyárit nem lehet beépíteni, mert a motorvezérlő nem hajlandó ismeretséget kötni vele. Nem ismerem az elektromos gázpedál működését, ezért hozzáértők véleményét kérdezem. Az utólagosan beépített tempomatok valójában mit csinálnak? Duplikálják a gázpedált és tempomat bekapcsolásakor az ál gázpedállal adják a jelet a motorvezérlőnek, kikapcsolás, kuplung, fék benyomása esetén visszaadják az igazi gázpedál jelét? Esetleg valaki ismer olyan utólagos tempomatot, ami nem százezer fölötti árral indul?
imy Elküldve Április29, 2009 Elküldve Április29, 2009 Megint elindult az agyamban ez a tempomatos bogár. Azt már kiveséztük, hogy Z14XEP-s G Astába a gyárit nem lehet beépíteni, mert a motorvezérlő nem hajlandó ismeretséget kötni vele. Nem ismerem az elektromos gázpedál működését, ezért hozzáértők véleményét kérdezem. Az utólagosan beépített tempomatok valójában mit csinálnak? Duplikálják a gázpedált és tempomat bekapcsolásakor az ál gázpedállal adják a jelet a motorvezérlőnek, kikapcsolás, kuplung, fék benyomása esetén visszaadják az igazi gázpedál jelét? Esetleg valaki ismer olyan utólagos tempomatot, ami nem százezer fölötti árral indul? Ha ez lenne, akkor emelkedőt, illetve a lejtőt nem érzékelné, ott figyelnie is kell vagy a fordulatot, vagy a sebességet valaminek.
speter Elküldve Április29, 2009 Elküldve Április29, 2009 Ha ez lenne, akkor emelkedőt, illetve a lejtőt nem érzékelné, ott figyelnie is kell vagy a fordulatot, vagy a sebességet valaminek. Aham, tényleg, erre nem is gondoltam. Az alföldiség "átka". ;)
Recommended Posts