Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Hellotok astra tulajdonos társak!

Most irok ide elösször nekem is g astrám van és olyanra vettem a felyem hogy ki szeretném cserélni a müszerfal világításomat kék-re csinálta már valaki ezt?

odáig meg vagyok hogy kiszedtem a kilométerorát

de nem tudom hogy van e kékledes égö olyan foglalattal ami ebbe való

más fajtát már találtam de az ugye nem jó!

Link to comment
Megosztás:

Totalcar népitélet

Valami a szememet megszúrta, mit kellene vajon csinálni, hogy ne csak kulccsal való záráskor húzza fel az ablakot, hanem távítányítóval való bezáráskor?

A riasztó/központi zár kezeli. Meg kell nézni, hogy egészen véletlenül nem komfort funkciós cuccot raktak-e be a kocsidba csak nem kötötték be. Ha az van benne, akkor egy csati bedug vagy kábel beköt és kész. - Volt már rá példa. Ami valószínűbb, hogy a kp zárhoz/riasztóhoz kell venned komfort csomagot. Ez típustól függően 2-5k HUF. Az enyémhez sajnos már nem gyártanak, de az új riasztó, ami a gyárival megegyezik 41k+2k komfort.

Link to comment
Megosztás:

Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért.

Link to comment
Megosztás:

Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért.

hétvégén a képek alapján+tis megpróbálkozok hátha sikerül

Link to comment
Megosztás:

Már volt szó erről, utoljára talán tavaly. Ha a kulcs elfordítva tartásával felmegy, akkor csak egy forrasztás kell és műxik a távirányítóról is. Sajnos a cartárs konkrétummal nem tudott szolgálni, csak annyival, hogy a kivitelező szerint bármelyik nem kutyaütő autóvillamosságis megcsinálja 1-2 ezerért.

Igen, nah én erre lennék kiváncsi, hogyan oldható meg.

A riasztos eszmecserére én is emléxek, én is benne voltam, de ez a forrasztásos dolog engem is érdekelne, hogy mit, s kivel kell összekötni. ;)

Link to comment
Megosztás:

Igen, nah én erre lennék kiváncsi, hogyan oldható meg.

A riasztos eszmecserére én is emléxek, én is benne voltam, de ez a forrasztásos dolog engem is érdekelne, hogy mit, s kivel kell összekötni. ;)

Hűha! Ez talán még tavaly nyári történet! Ha van türelmed visszakeresgélni ...

Link to comment
Megosztás:

Ha forrasztással megoldható, akkor ide is kell, de nagyon. Bár úgyis riasztót kell cserélnem, mert valami gány darab került bele. Nem gyári, de kezeli a kp zárat, ellenben saját irányítója van, a kulcsokkal nem megy és kezd megdögleni az érzékelője, már csak ablak mellől működik. ;) Ellenben most nincsen kedvem venni 40-ért riasztót. ;)

Link to comment
Megosztás:

Van TIS-em asszem CD-n ;)

Meg egy problémám: Nem világít a tolatólámpa ;) Az izzók jók....

A kapcsolója vagy érzékelője hol található?

Lusta voltam még megnézni a CD-t :P

Ha ott van mint Kadettban meg Ladában, akkor bontsd le váltószoknyát meg a kart is ha kell és a kar tövében van. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha ott van mint Kadettban meg Ladában, akkor bontsd le váltószoknyát meg a kart is ha kell és a kar tövében van. ;)

A váltószoknyát lebontottam, a forgópontig leláttam de ott nem volt ;)

Lehet a biztíje, majd holnapig még nézelödök, de sietni kell mert már ma kellett volna vinni müszakira ;)

Link to comment
Megosztás:

A váltószoknyát lebontottam, a forgópontig leláttam de ott nem volt ;)

Lehet a biztíje, majd holnapig még nézelödök, de sietni kell mert már ma kellett volna vinni müszakira ;)

Ha ott van, mint az F Astrában, akkor meglepetésre a motorblokk elején van, középen lent. Én már cseréltem egyszer ott kapcsolót.

Gondolom, ahogy elôre rükvercbe rakod, valami rudat elôrenyom és az kapcsolja. Legalábbis F-ben ott volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hol tudnék a legelfogadhatóbb áron G Astrához angel eyes-os lámpákat venni? Használt is érdekel ha jól állapotban van.

importtuning.hu Ő normális, garihoz is rendesen áll hozzá, csak messze van

rs-tuning.hu hozzájuk be nem megyek még egyszer.

Egyébként jól felmentek a lámpicsku árak. 10-15-ezret emelkedtek...

Akkor átkötözgetés nem volt, hanem komfortmodulról volt szó, és arról, hogy a riasztósok tudják. Nekem ez rémlik. ;)

Volt átkötözésről szó, de arról is volt szó, hogy a sima átkötözgetésnél a vezérlés vagy a motor állandóan áram alatt van, és csak a végállás kapcsoló kapcsolja le, vagyis olyan mintha folyamatosan nyomnád az ablakemelőt. Hogy ez mennyire igaz nemtom.

Link to comment
Megosztás:

Ablakemelő témához:

Ha egy fix 12VDC-t elvisztek az ablakemelő motorhoz és a kpzár zárása után egy késleltető áramkört beraktok ami a kapcsoló felhúzását aktiválja akkor az egészet kb 1000 Ft-ból ki lehet hozni. Ehhez kell egy 12V-os relé egy kondi valami nagy kapacitással és egy poti amivel be lehet állítani a felhúzás idejét. Egyetlen hibája ha valaki otthagyja a kezét akkor arra még nem reagál ez az áramkör. Nálam tökéletesen működik nyár óta.

Link to comment
Megosztás:

Ablakemelő témához:

Ha egy fix 12VDC-t elvisztek az ablakemelő motorhoz és a kpzár zárása után egy késleltető áramkört beraktok ami a kapcsoló felhúzását aktiválja akkor az egészet kb 1000 Ft-ból ki lehet hozni. Ehhez kell egy 12V-os relé egy kondi valami nagy kapacitással és egy poti amivel be lehet állítani a felhúzás idejét. Egyetlen hibája ha valaki otthagyja a kezét akkor arra még nem reagál ez az áramkör. Nálam tökéletesen működik nyár óta.

Hát ez így nagyon nem jó koncepció. Kellene oda egy tranzisztor is, és elég a kisebb kapacitás is, meg a poti sem fog izzadni ;)

Link to comment
Megosztás:

Megint elindult az agyamban ez a tempomatos bogár. Azt már kiveséztük, hogy Z14XEP-s G Astába a gyárit nem lehet beépíteni, mert a motorvezérlő nem hajlandó ismeretséget kötni vele.

Nem ismerem az elektromos gázpedál működését, ezért hozzáértők véleményét kérdezem. Az utólagosan beépített tempomatok valójában mit csinálnak? Duplikálják a gázpedált és tempomat bekapcsolásakor az ál gázpedállal adják a jelet a motorvezérlőnek, kikapcsolás, kuplung, fék benyomása esetén visszaadják az igazi gázpedál jelét?

Esetleg valaki ismer olyan utólagos tempomatot, ami nem százezer fölötti árral indul?

Link to comment
Megosztás:

Megint elindult az agyamban ez a tempomatos bogár. Azt már kiveséztük, hogy Z14XEP-s G Astába a gyárit nem lehet beépíteni, mert a motorvezérlő nem hajlandó ismeretséget kötni vele.

Nem ismerem az elektromos gázpedál működését, ezért hozzáértők véleményét kérdezem. Az utólagosan beépített tempomatok valójában mit csinálnak? Duplikálják a gázpedált és tempomat bekapcsolásakor az ál gázpedállal adják a jelet a motorvezérlőnek, kikapcsolás, kuplung, fék benyomása esetén visszaadják az igazi gázpedál jelét?

Esetleg valaki ismer olyan utólagos tempomatot, ami nem százezer fölötti árral indul?

Ha ez lenne, akkor emelkedőt, illetve a lejtőt nem érzékelné, ott figyelnie is kell vagy a fordulatot, vagy a sebességet valaminek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.