speter Elküldve Április2, 2009 Megoszt Elküldve Április2, 2009 Sziasztok. Azt szeretném kérdezni,hogy tudna e valaki segíteni abban hogy van egy G Astra ami ködlámpás csak nincs bekötve.Bent van a lámpa meg bent a kapcsoló de vezetéket egyszerüen nem találok.Volna valakinek valamiféle elektromos rajza,illetve csinált-e már valaki ilyet? de, tud. Asszem eddig ez a legrészletesebb leírásom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Vettem egy Vauxhall Astrát (98-as 16 8v benzines) felújítani és csak egy kulccsal kaptam amiböl hiányzik az immobiliser transponder chip-je. Ezáltal nem indul az autó, ahogy sejtem az immobiliser blokkolja a benzinpumpát. Mivel az új kulcs rendelése elég költséges lenne, szeretném megkérdezni hogy van-e valami áthidaló megoldás? Pl.: immobiliser kiszedése, vagy direkt gyújtás kötése a benzinpumpára? Szivesen vennék minden információt vagy ötletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ten Elküldve Április9, 2009 Megoszt Elküldve Április9, 2009 Rádió része mennyire tuti? Antenna erősítője milyen erős a gyári Car300-hoz képest? Rádiót megmondom őszintén nem próbáltam a sajátomban, mivel még vettem csatlakozót hozzá, viszont a céges verdákban korrektül funkcionált, a gyári erősítővel meg nincs összehasonlítási alapom, az autót rádió nélkül vettem, de mondjuk a régi JVCmhez képest sokkal jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Vettem egy Vauxhall Astrát (98-as 16 8v benzines) felújítani és csak egy kulccsal kaptam amiböl hiányzik az immobiliser transponder chip-je. Ezáltal nem indul az autó, ahogy sejtem az immobiliser blokkolja a benzinpumpát. Mivel az új kulcs rendelése elég költséges lenne, szeretném megkérdezni hogy van-e valami áthidaló megoldás? Pl.: immobiliser kiszedése, vagy direkt gyújtás kötése a benzinpumpára? Szivesen vennék minden információt vagy ötletet. Nem tudod anélkül elindítani. Kell hozzá venni transzponderes kulcsot, és tech2-vel rátanítani. Viszont ahhoz meg kell a gyári kódkártyája az autónak, ha jól tudom. De lehet azt még tudják nélkülözni az okosabb szerelők ;) Nem csak a benzinpumpát blokkolja, hanem addig az egész motorvezérlő nem működik, míg nem authentikál az immó. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Nem tudod anélkül elindítani. Kell hozzá venni transzponderes kulcsot, és tech2-vel rátanítani. Viszont ahhoz meg kell a gyári kódkártyája az autónak, ha jól tudom. De lehet azt még tudják nélkülözni az okosabb szerelők ;) Nem csak a benzinpumpát blokkolja, hanem addig az egész motorvezérlő nem működik, míg nem authentikál az immó. ;) Szóval, akkor nem lehet kikötni az immo-t? Vagy benne van a motorvezérlő elektronikában? Nincs egy kis doboza a kormány közelében vagy érzékelője amit rövidre lehetne zárni? ;) Nem igazán ez a tipus szerepel errefelé a lopáslisták élén, tehát nem nagyon hiányozna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Opelaner Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Szóval, akkor nem lehet kikötni az immo-t? Vagy benne van a motorvezérlő elektronikában? Nincs egy kis doboza a kormány közelében vagy érzékelője amit rövidre lehetne zárni? ;) Nem igazán ez a tipus szerepel errefelé a lopáslisták élén, tehát nem nagyon hiányozna. Cartársam! Mielőtt szétkókányolnád az autót ajánlok valami egyszerűbbet és olcsóbbat ! A gyári kódkártyádon van megadva a kulcsod kódja. Bemész egy Vauxhall dealerhez és megrendeled a rádiós kulcsot, ami kb 100 EUR. Tanítással együtt max. 125 ! Így mindjárt teljes lesz a kulcs garnitúrád és nem kell magyarázkodnod, ha eladod a taligát ! Amúgy meg nem kéne belebonyolódni ebbe az imo kikötésbe, mert még a végén rosszul sülhet el a dolog, aztán magyarázkodhatsz a skót rendőröknek, hogy Te nem loptad a kocsit... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 lehet hogy nem voltam eléggé érthető: NEM lehet semmit átkötni, az immó a motorvezérlő elektronika része. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Cartársam! Mielőtt szétkókányolnád az autót ajánlok valami egyszerűbbet és olcsóbbat ! A gyári kódkártyádon van megadva a kulcsod kódja. Bemész egy Vauxhall dealerhez és megrendeled a rádiós kulcsot, ami kb 100 EUR. Tanítással együtt max. 125 ! Így mindjárt teljes lesz a kulcs garnitúrád és nem kell magyarázkodnod, ha eladod a taligát ! Amúgy meg nem kéne belebonyolódni ebbe az imo kikötésbe, mert még a végén rosszul sülhet el a dolog, aztán magyarázkodhatsz a skót rendőröknek, hogy Te nem loptad a kocsit... Mielött felháborodnátok, meg kell értenetek pár dolgot. Itt mások az árkategóriák és mások a viszonyok. Az autót 200 fontért vettem jároképtelenül, müszaki nélkül törött első rúgókkal és még nem biztos hogy befejezem a felújítását, mert ha menet közben kiderülnek dolgok amik veszteségessé teszik a felújítást(pl full futómüfelújítás) akkor eladom alkatrésznek. Tehát nem kókányolni akarok, csak el akarom indítani az autót és elvinni müszakira hogy tudjam mit kell kicserélni rajta. Ha megcsinálom teljesen készre akkor kap rendes kulcs szettet(amit megkérdeztem 150font darab tanítással). De ha ezzel kezdem akkor kell tréler ami oda vissza minimum +100font és kiderül hogy az autó menthetetlen akkor kidobott pénz. Ja a carpass-t persze nem kaptam meg az extulajtól:( A skót rendörök nem állítanak meg ;) Csak mennek utánad és lekérdezik az autó adatait(müszaki, tulaj, biztosítás) a rendszám alapján rádión, és csak akkor állítanak meg ha gubanc van. Ja rúgók megvannak, holnap cseréljük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Három lehetőséged maradt. Két legális, egy nem ( még ott sem). "kap rendes kulcs szettet(amit megkérdeztem 150font darab tanítással)"Autólopóipari-technikus "meghekkeli" neked (nincs az az immo, amit ki ne játszanának)Megpróbálod eladni az Astrának nevezett halmot min. 200 fontért Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Három lehetőséged maradt. Két legális, egy nem ( még ott sem). "kap rendes kulcs szettet(amit megkérdeztem 150font darab tanítással)"Autólopóipari-technikus "meghekkeli" neked (nincs az az immo, amit ki ne játszanának)Megpróbálod eladni az Astrának nevezett halmot min. 200 fontért Erre én is gondoltam, - de autólópóipari technikus ismerősöm nincs(nem is bánom). - kap rendes kulcs szettet(150font kulcsonként plusz 100 a trélernek) ----->ez még kicsit húzos anyagilag - eladom a halmot------->egy astra megmentette az életem és most szeretném én megmenteni egy másikét és ilyen könnyen nem adom fel. Arról mi lenne a véleményetek ha egy full ECU-t vennék kulcsszettel egy bontásból? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Egy vadi új vezérlő egység még " szűz " állapotban rendelkezik bizonyos számú ún. szabad indítással. Ez azért van, hogy a motort a motorgyárban ill.az autógyári teszteken el lehessen indítani! ;) Mikor a kocsi kész a szalag végén, akkor egy kézi számítógéppel " hozzálövik" a kocsi alvázszámához és élesítik az immobilisert. Ettől fogva csak a saját kulcsokkal tudod a motort elindítani. Amikor egy bontott ECU-t tesztek fel, akkor az mindig azt a kódot keresi, amihez tanítva volt ! Ezért ilyen esetben újra kell tanítani, amit hivatalosan a márkaszervizekben el is végeznek, megfelelő szakértői díj ellenében... Tehát ez nem hülyeség, amúgy meg ha az újat sem tanítják be, akkor blokkol az ECU a szabad indítások elfogyása után, aztán KUKA !! ;) Erre én is gondoltam, - de autólópóipari technikus ismerősöm nincs(nem is bánom). - kap rendes kulcs szettet(150font kulcsonként plusz 100 a trélernek) ----->ez még kicsit húzos anyagilag - eladom a halmot------->egy astra megmentette az életem és most szeretném én megmenteni egy másikét és ilyen könnyen nem adom fel. Arról mi lenne a véleményetek ha egy full ECU-t vennék kulcsszettel egy bontásból? Zsákutca! (Bocs! Fordított sorrendben idéztem. Sorry!) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 ha ecut cserélsz, akkor az immó olvasó egységet is kell, és akkor a hozzá tartozó kulcsból átrakhatod a transzpondert a tiedbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Zsákutca! (Bocs! Fordított sorrendben idéztem. Sorry!) Értettem, de biztos hogy zsákutca? A bontott ecu-t az ugyanabból az autóból származó immobiliser chipekkel használnám. Ránéztem e-bayen és árulnak ecut immo chippel 45 fontért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 És ez HUF-ban, GBP-pen mennyi? Gondolom bajzathg cartárs egy újabb rom árát rákölthetné. Bár ne legyen igazam, mert a motivációja szimpatikus! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 ha ecut cserélsz, akkor az immó olvasó egységet is kell, és akkor a hozzá tartozó kulcsból átrakhatod a transzpondert a tiedbe. Erre gondoltam csak elöbb irtam minthogy megjelent volna a kommented. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 És ez HUF-ban, GBP-pen mennyi? Gondolom bajzathg cartárs egy újabb rom árát rákölthetné. Bár ne legyen igazam, mert a motivációja szimpatikus! font=GBP= kb 300 forint A rom ára min még 1x rá lesz költve az tuti ha kész lesz, de inkább 2x. Ha nem adom el hanem megtartom akkor lehet 3x vagy 4x ;) Ennek az autónak a jelenlegi árfolyama a km-r és jó állapotra(müködik, müszakis) tekintve kb 700-1000font. Tehát ha eladom akkor kb 500nál nem kellene többet költeni rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 A skót rendörök nem állítanak meg ;) Csak mennek utánad és lekérdezik az autó adatait(müszaki, tulaj, biztosítás) a rendszám alapján rádión, és csak akkor állítanak meg ha gubanc van. Ez milyen korrekt dolog, nem állítanak meg fölöslegesen, sokszor balesetveszélyes helyeken, akadályozva a forgalmat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április10, 2009 Megoszt Elküldve Április10, 2009 Ez milyen korrekt dolog, nem állítanak meg fölöslegesen, sokszor balesetveszélyes helyeken, akadályozva a forgalmat! Az és a németeknél is van jó tapasztalatom. Levillogot a cobra11 az A3-on(autópálya), én meg lehuzodtam és megálltam. Erre rohant oda a "semír" hogy menjünk be a következő benzinkútra és sose álljak meg még rendőrnek se nyílt autópályán mert nem biztonságos, hanem menjek a következő biztonságos helyre(parkoló, benzinkút). Bocs az OFF-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Itt meg képesek egy igazoltatás során pillanatok alatt dugót okozni. A múltkor is 4 autót intett egyszerre le a yard, kettő még elfért a bekötő útnál, a másik kettő meg az úton állt. Aztán meg mikor végzett az elsővel, az alig tudott kihajtani a forgalomba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha ecut cserélnék akkor a kilométeróra(amúgy mérföld) állás megmarad vagy az ecu tárolja azt és annak a km-e lesz benne amiböl az ecu jön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha ecut cserélnék akkor a kilométeróra(amúgy mérföld) állás megmarad vagy az ecu tárolja azt és annak a km-e lesz benne amiböl az ecu jön? SZVSZ ECU tárolja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha ecut cserélnék akkor a kilométeróra(amúgy mérföld) állás megmarad vagy az ecu tárolja azt és annak a km-e lesz benne amiböl az ecu jön? Régebben volt róla szó, hogy a kilométeróra tárolja, ha müszer cserélsz, akkor a műszerben lévő km lesz benne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április11, 2009 Megoszt Elküldve Április11, 2009 Régebben volt róla szó, hogy a kilométeróra tárolja, ha müszer cserélsz, akkor a műszerben lévő km lesz benne.... Akkor megnyugodtam, valószinüleg ecu-jelvevő-kulcschip csere lesz a költséghatékonyabb megoldás, utána meg meglátjuk lehet visszakapja az eredetit új kulcsokkal ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bajzathg Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Még annyi lenne a kérdésem, hogy ha ecut cserélnék akkor a kilométeróra(amúgy mérföld) állás megmarad vagy az ecu tárolja azt és annak a km-e lesz benne amiböl az ecu jön? Úgy néz ki megoldodik a probléma: Megrendeltem eztet ;) Ha minden igaz keddre ideér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Invi Elküldve Április18, 2009 Megoszt Elküldve Április18, 2009 Úgy néz ki megoldodik a probléma: Megrendeltem eztet ;) Ha minden igaz keddre ideér. Olcsón megúsztad, ha jó lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts