Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ezek szerint még mindig nem jutottak el oda az autórádió gyártók, hogy létezik olyan memória, ami nem felejt tápkimaradás esetén? Eléggé röhejes, nem gondoljátok? (Amikor a pendrive és az mp3 lejátszók kora dívik ezerrel?)

A rádió kódja elvileg benne van a szervízkönyvemben. (eladáskor belevéste a márkakereskedő anno, mivel ott vettük használtban a vasat)

Amúgy vannak progik a neten, amik "kitalálják" a rádiód kódját, ha erre van szükség... (Car300-ra találtam, de 500-ra is volt)

Üdv leg egyszerübb és leg gyorsabb hogy nekeljen ujra állitani a rádiot.

Két vezetéket rátekersz a sarukra és vagy a régi aksira kötöd kiveszed berakod az uajt és nem szakad meg mindig kap egy kis áramot de a rádionak elég egy kis 9v elem is hogy tápot kapjon csak a polusokat ne cseréld fel.

Elküldve

Sziasztok,

A két slágertémához:

1. Nekem a 2004-es CL2-esemben gyári CD lejátszó van (nem tudom most fejből a típusát, talán 500-as?). Néhány hete ki kellett vennem a rádiót, kb. 3 percig volt áram nélkül. Utána visszaraktam és bekapcsoltam. Az adókat elfelejtette, de anélkül, hogy hozzáértem volna visszaállított mindent olyanra, amilyen volt. Minden adó a régi helyére került, a hangbeállítások is az eredetiek lettek.

2. Igenis felhúzza az ablakokat. Első gombnyomásra csak bezár, aztán ha 10 mp-en belül még egyszer rányomsz, akkor reteszel, aktiválja a riasztót és felhúzza az ablakokat. Ha valakinél nem így van, akkor ott van a baj! Aki nem hisze, az akár a kezelési könyvben is meggyőződhet erről...

Üdv.: Tobzos

Elküldve
nincs kapcsolója? az hogy lehet , a váltó előtti műanyagban van a helye középen ahol az ülésfűtésnek is

esetleg nem esp van a kocsiban

A kapcsoló helye valóban ott van, ahogy az ülésfűtésé is (utóbbinak még a csatlakozói is megvannak, bevezetékelve (gondolom) az ülésig), de maga a TC kikapcsolhatósága Z18XE Coupénál rendelhető extra volt, asszem csak a Turbósban széria. (Kipörgésgátló van benne, csak nem kikapcsolható) ESP meg úgyszint rendelhető extra volt 2001 augustusától, enyém ugyan 2001 októberi, de ezt valamiért nem kérte bele a digó gazdája.

Elküldve
Neem 90-es évek, akkor nézz meg egy mai alaplapot....

Az az elem nem az adatok elnemfelejtése miatt kell oda, hanem az RTC (dátum/idő) áramkör működését

biztosítja, amíg áram nélkül marad az alaplap :blush:

Elküldve
ahoz riasztó kell, ablakfelhúzó modullal....

Valóban kell riasztó, vagy a gyári, vagy egy utólagos. Hogy az utólagosnak milyennek kell lennie, azt te biztosan jobban tudod nálam, de mindenesetre nekem egy viszonylag olcsó darabbal is meg tudták oldani...

Amúgy ez egy tök kényelmes dolog, nagyon könnyű megszokni és megszeretni. Azért én mindig visszanézek, hogy rendesen felhúzta-e az ablakokat, de eddig nem volt semmi hiba.

Elküldve
Akku csere esetén milyen melók várhatóak az új behelyezése után?

Gyári rádiót hogy viseli meg az eset? (megyek a falnak attól, hogy a legtöbb elfelejti pl az adóbeállításokat ilyenkor, még így a XXI. században is :blush: )

Szóval mivel kell még vacakolni, ha kidobom belőle a mostani akksit?

Hello!No para,ha meg van a kodod a rádióhoz,akkor akkucsere után se felejti el az adobeállitásokat.CAR 300 esetén,nekem ez van.Volt már nálam akkucsere meg töltés is és kodolás után mindig meg volt az összes beprogramozott ado.

Elküldve

Sziasztok!

Gondolkodom azon, hogy egy bontott N-joy óracsoportot szerelek a kocsimba, a krómgyűrűk miatt.

Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy az ECU, vagy a műszeregység tárolja a megtett kilométereket?

Köszönöm előre is a válaszaitokat!

U.i.: láttam bontott krómgyűrűket a Vaterán, de úgy tudom, hogy a sima óracsoportba nem lehet beszerelni azokat.

Tévedek?

Elküldve
Sziasztok!

Gondolkodom azon, hogy egy bontott N-joy óracsoportot szerelek a kocsimba, a krómgyűrűk miatt.

Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy az ECU, vagy a műszeregység tárolja a megtett kilométereket?

Köszönöm előre is a válaszaitokat!

U.i.: láttam bontott krómgyűrűket a Vaterán, de úgy tudom, hogy a sima óracsoportba nem lehet beszerelni azokat.

Tévedek?

Drága egy csere lenne 4 krómgyűrű miatt! Műszeregység gyűrűk nélkül is 15.000.-Ft-tól + Tech 2 -es beállítás a valós km értékre 5-6.000.-Ft.

Vedd meg nyugodtan a Vaterán. Bepattintod és kész. Nincsen se sima, se hullámos vagy egyéb műszercsoport. Alapvetően benzineshez és dízelhez van. Ezen túl felszereltségtől függően kapott krómkarikát illetve fehér számlapot.

Elküldve
Sziasztok!

Gondolkodom azon, hogy egy bontott N-joy óracsoportot szerelek a kocsimba, a krómgyűrűk miatt.

Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől, hogy az ECU, vagy a műszeregység tárolja a megtett kilométereket?

Köszönöm előre is a válaszaitokat!

U.i.: láttam bontott krómgyűrűket a Vaterán, de úgy tudom, hogy a sima óracsoportba nem lehet beszerelni azokat.

Tévedek?

vaterán érdeklődj tőle tuningimport keress astra g szemöldököt 3250ért árulja ABS műanyagot FK meg találod .króm levegő belépőkre beltéri 4db ra mondott 4-5000 et kérdezd meg tőle menyiért szerezné be jó csávó

Elküldve
Drága egy csere lenne 4 krómgyűrű miatt! Műszeregység gyűrűk nélkül is 15.000.-Ft-tól + Tech 2 -es beállítás a valós km értékre 5-6.000.-Ft.

Vedd meg nyugodtan a Vaterán. Bepattintod és kész. Nincsen se sima, se hullámos vagy egyéb műszercsoport. Alapvetően benzineshez és dízelhez van. Ezen túl felszereltségtől függően kapott krómkarikát illetve fehér számlapot.

vaterán érdeklődj tőle tuningimport keress astra g szemöldököt 3250ért árulja ABS műanyagot FK meg találod .króm levegő belépőkre beltéri 4db ra mondott 4-5000 et kérdezd meg tőle menyiért szerezné be jó csávó

Akkor elmondom a tapasztalataimat:

Vegyél nyugodtan óracsoportot, utána egy kis szereléssel meg szereld át a saját műszereidet a krómkeretes házba. Szerintem ez a legtutibb módszer. Ugyanúgy 10.000-be kerül, mint a bepattintós karika. Az opel krómgyűrűs műszerfal teljesen más kinézetre, mint a pattingatós krómgyűrűk.

Az FK krómgyűrűi 95%-ban selejtesek, öntési hibák, méretbeli eltérések, ezért német tuningcégek már nem is rendelik legalábbis négy cég nekem ezt nyilatkozta.

Elküldve
Szia! Elég ha végigolvasod ezt a topicot, mindenre megkapod a választ. Nekem szerencsém van, mivel be volt vezetékelve a tempomat, a Müller autónál megvettem a tempomatos indexkart (6703 Ft) meg a kuplungkapcsolót (3763 Ft), kb 20 perc alatt beszereltem, a programozás meg 5 perc volt. Nézd meg hogy neked van-e kis csati az indexkar tövében.

Szia!A tempomatos indexkar amit a Müller autónál vettél az gyári kinézetű?Nekem Z17DTL-be lenne/2004-es német/,ebbe is kell a kuplung kapcsoló?

Elküldve
Szia!A tempomatos indexkar amit a Müller autónál vettél az gyári kinézetű?Nekem Z17DTL-be lenne/2004-es német/,ebbe is kell a kuplung kapcsoló?

Nem tudom mit értesz pontosan a gyári kinézeten, ez egy utángyártott indexkar, kivőlről sok különbséget nem látok rajta, talán egy árgyalattal sötétebb. A kuplungkapcsolót meg a legegyszerűbb ha megnézed, befekszel a pedálokhoz és megnézed hogy van-e a kuplungpedálod tövében egy szürke müanyag kapcsoló vagy sem...

Elküldve
Nem tudom mit értesz pontosan a gyári kinézeten, ez egy utángyártott indexkar, kivőlről sok különbséget nem látok rajta, talán egy árgyalattal sötétebb. A kuplungkapcsolót meg a legegyszerűbb ha megnézed, befekszel a pedálokhoz és megnézed hogy van-e a kuplungpedálod tövében egy szürke müanyag kapcsoló vagy sem...

Köszi a választ,megnézem!

Elküldve
Mondjuk egy xenon szettet :huh:

Vagy , ha a törvényes keretek közt szeretnél maradni, akkor halogénes lámpatestet veszel, amibe jó minőségű halogénizzót teszel. Épp oly "dizájnos" lesz.

A legfontosabb az volna, hogy a lámpa kialakításához való izzó kerüljön bele, különben te nem fogsz látni még annyira sem, mint eddig, mások meg megvakulnak.

Elküldve
Vagy , ha a törvényes keretek közt szeretnél maradni, akkor halogénes lámpatestet veszel, amibe jó minőségű halogénizzót teszel. Épp oly "dizájnos" lesz.

A legfontosabb az volna, hogy a lámpa kialakításához való izzó kerüljön bele, különben te nem fogsz látni még annyira sem, mint eddig, mások meg megvakulnak.

Tehát akkor a mostani gyári izzókat felejtsem el?

Valszeg a boltban ahol veszem tudnak segíteni, hogy mi a fegfelelő hozzá.

Köszi!

Elküldve

Sziasztok!

Keresgéltem, de nem találtam választ, légyszi segítsetek:

- amikor hosszan nyomva tartom a km nullázó gombot, mindkét sorban más értékeket mutat - mik ezek?

- ha nyomva tartom kb.5-6 másodpercig a középkonzoli kijelző melletti két gombot, megjelenik a a sebesség, majd 2 msp múlva "resetel" a kijelző, és visszaáll az eredeti állapotba (óra, dátum, hőfok) - kinyerhető más adat is?

Egy G ASTRA, 99/01 havi, alapfelszereltségű, légkondi nélkül, amiről szó van. 6 éve van nálam, de ezeket a kijelzéseket most vettem észre :huh:

Köszi a választ! G

Elküldve
Tehát akkor a mostani gyári izzókat felejtsem el?

Valszeg a boltban ahol veszem tudnak segíteni, hogy mi a fegfelelő hozzá.

Köszi!

Ha halogénest szerzel be és a jelenlegi izzóid belevalók és a fényükkel meg vagy elégedve, akkor maradhatnak. Cartársak nemrég értekeztek itt a fórumon a különféle izzókról.

Xenonhoz tervezett lámpatest esetén a halogénizzók felejtősek (műszaki vizsga miatt nem eldobandóak!). Abba xenon rendszer dukál.

Miután eldöntötted, hogy milyet veszel, érdeklődj itt a fórumozóknál is, ők pártatlan tanáccsal, sok-sok tapasztalattal szolgálnak.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.