Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Egyébirányba mutatta ő is ezt a Gold izé-t amire több helyen is olvastam, hogy 5 év gari van.

Mutatott is egyet, de azt is megmutatta, hogy ujabban már ragasztanak rá egy +matricát a beszállítok amin csak 1 év gari szerepel. Már neki is volt ilyen izzója, és nem tudta érvényesíteni a garit ő pl.

Egyébként meg azt mondta az elektromos cuccokra nincs gari, így az izzókra sem....

Én már nagyon rég használom az eufab gold típust, ebből 5000 körül van egy pár.

Szerintem látványosan jobb a sima izzóknál, és az élettartama is nagyon jó!

Nekem 3 szettem volt eddig, ebből egynél az egyik izzó 1 éven belül megpusztult,

de azt gariban kicserélték (párban cserélték zsír újra!). A mostaniak két éve bírják :blush:

A hatása talán ott rejlik, hogy kvarcüveges kivitel, és valóban xenon gázzal adalékolt,

nem csak "xenon-hatású". Ezért nem sötétedik be az üvege, nem csökken a fényereje

sok idő után sem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én már nagyon rég használom az eufab gold típust, ebből 5000 körül van egy pár.

Szerintem látványosan jobb a sima izzóknál, és az élettartama is nagyon jó!

Nekem 3 szettem volt eddig, ebből egynél az egyik izzó 1 éven belül megpusztult,

de azt gariban kicserélték (párban cserélték zsír újra!). A mostaniak két éve bírják :lol:

A hatása talán ott rejlik, hogy kvarcüveges kivitel, és valóban xenon gázzal adalékolt,

nem csak "xenon-hatású". Ezért nem sötétedik be az üvege, nem csökken a fényereje

sok idő után sem :)

Ha Te mondod, még a végén rábeszéltek!

Akkor ERRŐL van szó opel16V?

Mert ha igaz, 2 év garival megéri, akkor nem lehet gagyi, és életartamra sem.

Színe milyen, nem nagyon kékes? Esőben, sötétben mennyivel jobb? Mert igagzából akkor kevés a világítás. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ha Te mondod, még a végén rábeszéltek!

Akkor ERRŐL van szó opel16V?

Mert ha igaz, 2 év garival megéri, akkor nem lehet gagyi, és életartamra sem.

Színe milyen, nem nagyon kékes? Esőben, sötétben mennyivel jobb? Mert igagzából akkor kevés a világítás. :blush:

Igen, ez az.

A színe inkább fehérebb mint a halogéné, nagyon minimális kékes hatása van.

Esőben minden fény törik, tehát nem kell azt várni, hogy ettől majd húdejó lesz, de tény

hogy azért érezhetően jobb minden helyzetben, mint a sima halogén égő. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, ez az.

A színe inkább fehérebb mint a halogéné, nagyon minimális kékes hatása van.

Esőben minden fény törik, tehát nem kell azt várni, hogy ettől majd húdejó lesz, de tény

hogy azért érezhetően jobb minden helyzetben, mint a sima halogén égő. :blush:

Akkor ha ajánlod, akkor majd beruházok egy ilyenbe, köszi szépen a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Azt el felejtettem mondani, hogy a boltos ismerős is elméjedt a témában már. egy érdekes dolgot mondott.

Szóval az akkuról megy a Névleges 12 V ( peresze az sohasem 12v), biztitábla, kábel, kapcsoló, kábel, izzócsatlakozó meg persze pár dolog ahol azért a névleges 12V-ből is veszik el illetve menet közbe a generátor által keltett 13,6 - 14,2 Vből is.

Szóval azt mondta, hogy már az is sokat számít, és ők próbálták is már, hogy ha direkt 12V kap az izzó akksiról, és egy relé kapcsolja azt akkor erősebb a fénye is.

De azt hiszem erről volt már szó, csak akkor azt nem értem, hogy az autógyártok mé nem így tesznek.

Link to comment
Megosztás:

Hali fiuk.Nekem tungsram megalight van +50%-osés meg vagyok elégedve a fényével.Egyébként a tompított H7-es a refi HB3-as a ködlámpa,ha jól emlékszem H1-es.Használtam kék búráju izzót(pontosabban halványkék)és annak is szép fehér volt a fénye,valami német izzó volt,csak az egyik megadta magát.

Link to comment
Megosztás:

Azt el felejtettem mondani, hogy a boltos ismerős is elméjedt a témában már. egy érdekes dolgot mondott.

Szóval az akkuról megy a Névleges 12 V ( peresze az sohasem 12v), biztitábla, kábel, kapcsoló, kábel, izzócsatlakozó meg persze pár dolog ahol azért a névleges 12V-ből is veszik el illetve menet közbe a generátor által keltett 13,6 - 14,2 Vből is.

Szóval azt mondta, hogy már az is sokat számít, és ők próbálták is már, hogy ha direkt 12V kap az izzó akksiról, és egy relé kapcsolja azt akkor erősebb a fénye is.

Ez max egy öreg autónál számít, ahol a saruk és a kapcsolókontaktok oxidosak. De ott is már inkább többet számít az öreg foncsor a lámpában :blush:

Egy (relatíve) új autó esetében egy normál multiméterrel nem is nagyon tudod kimérni a feszültségesést a lámpáig. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hali fiuk.Nekem tungsram megalight van +50%-osés meg vagyok elégedve a fényével.Egyébként a tompított H7-es a refi HB3-as a ködlámpa,ha jól emlékszem H1-es.Használtam kék búráju izzót(pontosabban halványkék)és annak is szép fehér volt a fénye,valami német izzó volt,csak az egyik megadta magát.

Apám F Astrajába vettünk egyszer a lidibe akcióba 1400 Ft 2 xenonhatásuszuperfényűfestettbúrájú izzót... na kb. 2 hét után lemállott a végéről az a vastag festék izé, össze vissza világított, vakított mint egy barom. :blush:

Tungsramba GE típusról van valakinek tapaszatalata?

Esetleg Philips?

Link to comment
Megosztás:

Bocsi a dupla postért, de azt még meg akartam kérdezni, hogy lehet-e egyáltalán utólag Astra G kulcsra burkolatot kapni a szétkopott kipúposodott helyett immo-val és központizárral szerelt modellhez?

Csak a burkolatot nem biztos hogy kapni külön, de komlett elektronikával együtt igen. Árulják vateránis, nekem a Schillernél cserélték, mert elromlott, ott programozással együtt fizettem 16-ot....

Link to comment
Megosztás:

Tungsramba GE típusról van valakinek tapaszatalata?

Izé... Abban a hozzászólásban, amire válaszoltál nekem, éppen ezt a típust írtam. GE Sportlight

Nekem bejött, kb 16e km-t mentem a verdával, mióta bekerültek, eddig semmi hiba.

Amúgy a H7 kiégés nem autóhiba feltétlenül, mivel máshol is előferdül. Az öregem OFF PUG 206-os ON vasában 40e km alatt 3 db-ot cseréltem. Azért az itt is igaz, hogy izzóból is csak normális márkát, ne a hipermarketes óccsót. (ott is van márkás néha, de az ott sem a 200Ft-os kategória)

Nekem izzógyár: Osram, GE (Tungsram is ide tartozik már), Philips

A többi csak valami "időlegesen világító izét" gyárt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Izzó témához:

Én még 2004-ben olvastam egy izzó tesztet és ez alapján választottam. Ez volt a cikk, de sajnos itt elolvasni nem lehet:

http://www.autobild.de/heftarchiv/heftartikel_254183.html

A választásom a teszt eredmények és az árak alapján az Osram SilverStar lett. Olyan 1500Ft volt darabja (ez persze régen volt), én teljesen elégedett vagyok velük, és már eddig is sokat bírtak.

Üdv.: Tobzos

Link to comment
Megosztás:

Apám F Astrajába vettünk egyszer a lidibe akcióba 1400 Ft 2 xenonhatásuszuperfényűfestettbúrájú izzót... na kb. 2 hét után lemállott a végéről az a vastag festék izé, össze vissza világított, vakított mint egy barom. :blush:

Tungsramba GE típusról van valakinek tapaszatalata?

Esetleg Philips?

Az nem festett volt,hanem maga az üveg anyagában volt halványkék.1 évig bírta

Link to comment
Megosztás:

Teslát ne vegyen senki, az nagyon gatya, nekem a H7 nem bírt egy hónapot (elkormolta magát), úgy, hogy az enyém már CL2, és azok nem szoktak kacsintgatni. Ja és a fényszóró H7 is megadta magát, pedig nem is világított sokat.

A gyári lámpába HB3-as is kell valahova.

mi a cégnél testlával foglalkozunk 5 éve, és az összes kipróbált izzó közülez bírja a legtovább, még a lacettikbe is, amik képesek minden nap megenni 1 izzót...

szóval szerintem tökjó...

Link to comment
Megosztás:

Csak a burkolatot nem biztos hogy kapni külön, de komlett elektronikával együtt igen. Árulják vateránis, nekem a Schillernél cserélték, mert elromlott, ott programozással együtt fizettem 16-ot....

Akkor majd keresgélek, ha szükség lesz rá, mert ahogy nézem amelyik kocsit kinéztem magamnak a 21 éves E kadett után, annak már lelakottak a kulcsai. (púpos, kiszakadt gumi) Meg sajnos a kormány légzsák is. (duda mellett lyukas kormány burkolat, állítólag típushiba)

Tényleg a lyukas kormányra új légzsákon kívül nincsen más megoldás?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.