Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
140-150-nél már kb 8-10km/h csal....

Nekem az egész tartományban kb 5km/h-t csal - GPS-el ellenőrizve....197 km/h-s óra mutatásnál a GPS 192 km/h-t mért..... :blush: és még nem volt padlón.... :) :lol:

Elküldve
Mint ahogy a kilóméterórák és a trafipaxok is.... :lol:

A trafipax - bármilyen mérési elvű is - hitelesített, zárt rendszerű, utálatos műszer. :blush:

Elküldve
TIS 2000-ben benne a van a csatlakozó teljes leírása, pinkiosztás stb.

A tüskék funkciói meg, hogy villamos kapcsolatot biztosítsanak a motortér- és a műszerfalkábelköteg megfelelő vezetékei között. :blush:

aha és honnan lehet megszerezni magyarul ,olcsón,ha lehet free be

Elküldve

letöltöttem valami szart én is 3GBkörülvolt kicsomagoltam kért daemon tools-t próbáltam telepíteni de valamiért nem telepítette régivolt

a tist pedig nem indította el próbálkoztam meguntam törlés

Elküldve
letöltöttem valami szart én is 3GBkörülvolt kicsomagoltam kért daemon tools-t próbáltam telepíteni de valamiért nem telepítette régivolt

a tist pedig nem indította el próbálkoztam meguntam törlés

küldtem pü-t.

Elküldve

Sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem,hogy gyári opel bicska kulcs kellene nekem,vásárolt már valaki ilyet,hol,és mennyiért?Nem a vaterás bicskakulcsok érdekelnek,mert azok 2hónap,és szétesnek.Előre is köszi.

Elküldve
Sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem,hogy gyári opel bicska kulcs kellene nekem,vásárolt már valaki ilyet,hol,és mennyiért?Nem a vaterás bicskakulcsok érdekelnek,mert azok 2hónap,és szétesnek.Előre is köszi.

Tudtommal a G nem készült bicskakulcsos verzióban, csak ezzel a villással, illetve az általad is felleltek vannak. A Classic II -t nem figyeltem, de mivel az elég spórolósan készült valószínűleg azokat sem gyári bicskával adták át. Zafirához láttam gyárit, de az már a H szériára hajazós volt.

Elküldve
Tudtommal a G nem készült bicskakulcsos verzióban, csak ezzel a villással, illetve az általad is felleltek vannak. A Classic II -t nem figyeltem, de mivel az elég spórolósan készült valószínűleg azokat sem gyári bicskával adták át. Zafirához láttam gyárit, de az már a H szériára hajazós volt.

Mind1 milyen,csak gyári opel legyen.Kulcs szárat lehet benne cserélni. Mert ezek a vaterás bicskakulcsok nem jók.

Elküldve
Mind1 milyen,csak gyári opel legyen.Kulcs szárat lehet benne cserélni. Mert ezek a vaterás bicskakulcsok nem jók.

Én is dolgozom már a bicskakulcson. Német astra oldalról van hevenyészett fordításom, alkatrészek már megvannak csak 1 kis idő kellene és megcsinálom. H astrából és vw -ból is összehozható.Ha érdekel dobj Pü-t megadom a mail és telszámom és segítek. De ha sikerül összehoznom azt itt is jelezni fogom meg lehet az astraklub oldalára is felteszem a leírást....

Kicsit barkácsolós de kivitelezhető....

Elküldve
Én is dolgozom már a bicskakulcson. Német astra oldalról van hevenyészett fordításom, alkatrészek már megvannak csak 1 kis idő kellene és megcsinálom. H astrából és vw -ból is összehozható.Ha érdekel dobj Pü-t megadom a mail és telszámom és segítek. De ha sikerül összehoznom azt itt is jelezni fogom meg lehet az astraklub oldalára is felteszem a leírást....

Kicsit barkácsolós de kivitelezhető....

Meg tudod adni azt a német oldalt?Érdekelne.Meg az is,hogy honnan tudnék bicskát szerezni.Te honnét szerezted?

Elküldve
Meg tudod adni azt a német oldalt?Érdekelne.Meg az is,hogy honnan tudnék bicskát szerezni.Te honnét szerezted?

Küldtem Pü-t hívj fel és elmondom amit "tudok" :blush:

Elküldve

Hello!

Előre is bocs mindenkitől, ha esetleg bármilyen éppen folyó témába belerondítok, de nagyon érdekelne, hogy milyen lehetőség van TEMPOMAT utólagos beszerelésére G Astrába?

Nekem egy 2005ös Astra Classic II. van, és lehetőleg bajuszkapcsolós, gyári tempomat érdekelne, de bármilyen megoldást szívesen veszek...

Köszönöm!

Elküldve
Hello!

Előre is bocs mindenkitől, ha esetleg bármilyen éppen folyó témába belerondítok, de nagyon érdekelne, hogy milyen lehetőség van TEMPOMAT utólagos beszerelésére G Astrába?

Nekem egy 2005ös Astra Classic II. van, és lehetőleg bajuszkapcsolós, gyári tempomat érdekelne, de bármilyen megoldást szívesen veszek...

Köszönöm!

Classicba semmi(Z14XEP) esélyed sincs :blush: !

G-be lehetne (pl Z14XE) abba egy bajuszkapcsoló, kuplungra egy kapcsoló, és ECU programozás

Elküldve

ez így ebben a formában nem igaz:

az 1.4 be még nem láttam amibe sikerült volna, de a többibe megy.

az 1.6 ba és a dieselbe is lehet... csak kábelezni kell egy párórát...

Elküldve
ez így ebben a formában nem igaz:

az 1.4 be még nem láttam amibe sikerült volna, de a többibe megy.

az 1.6 ba és a dieselbe is lehet... csak kábelezni kell egy párórát...

Ha nem láttál, és itt sem sikerült senkinek sem, lehet nem is lehet.... Arra jutottunk régebben, hogy az ECU nem tudja. :blush:

Elküldve

Köszi!

És ha esetleg mégis megpróbálnám, szerintetek mennyibe fájna ez nekem?

És ha olyan utólagossal próbálkozok, ami nem bajuszkapcsolós? Azok a waeco-s cuccok?

Elküldve

Sziasztok!

Remélem jó helyre írom. Az irányjelző kapcsoló nem ugrik vissza alaphelyzetre általában nekem, éles kanyarokban sem. Kérdésem hogy lehet javítani, hogy esetleg csak az a pöcök beragadt vagy csak cserélni lehet?

Elküldve
Sziasztok!

Remélem jó helyre írom. Az irányjelző kapcsoló nem ugrik vissza alaphelyzetre általában nekem, éles kanyarokban sem. Kérdésem hogy lehet javítani, hogy esetleg csak az a pöcök beragadt vagy csak cserélni lehet?

Hát szerintem nem érdemes javítatni, nem olyan vészes az új ára. Nekem meg véletlenül van egy gyári hibátlan indexkarom, mivel tempomatosra cseréltem.....

Elküldve
Hát szerintem nem érdemes javítatni, nem olyan vészes az új ára. Nekem meg véletlenül van egy gyári hibátlan indexkarom, mivel tempomatosra cseréltem.....

Szia!

És mennyiért adnád?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.