Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem biztos hogy az ellenállások kimentek. Van ott egy kis fém henger alakú cucc, olyan mint az ellenállás, csak az nem

az. Hanem az egy hőkioldó biztosító. Olyat is lehet venni általában elektronikai boltban. Mérjétek meg, hogy szakadt-e.

6

Mint mondtam, nem most estem le a fáról én sem, a hőbizti áthidalással kezdtünk.

Amúgy az ellenállásokat mérni akkor is lehetne, ha a hőbizti nem jó, mivel közvetlenül rá lehet nyúlni a multival az ellenállatok végeire. (nem csak a hőbiztin keresztül)

Amúgy ma megrendelt haver egy utángyárit, így téma kifújt.

Köszi a segítséget mindenkinek!

Most marad a saját projekt: be kéne már szerezni a hátsó ajtóba való kapcsolókat.

A beszerzési kérdés arra vonatkozott volna, hogy esetleg más típusé nem azonos-e véletlen a G Astráéval. (Vectra, esetleg régebbi Astra, illetve elől-hátul megegyező-e esetleg)

Elküldve

hali fiuk tud valaki segíteni ülésfűtés kábelei hogyan vannak bekötve a kábelkorbácsba.

a biztosíték táblában a szivargyújtó helyén jelzi a fűtést akkor innen indul a csatlakozók felé?

Rakott már be valaki ilyet?

Elküldve
A két darab gomba bontottan 1.000 pénz

beszerelése kb 10 perc / oldal

Hátsó ajtóba menő kábelezés gimi-izéjének kiszedése a B-oszlopból, kábel kicsit kihúz, és meglátsz egy leágazó kábelcsatornát. Azt kihúzod, abban van a kábel, a végén a csati.

B-oszlopból gumidugót kiveszed, ahova a kapcsoló megy, 50 centi cérnadarabot a végén nehezékkel leengedsz, arra rákötöd a csatit és visszahúzod. Rádugod a gombát, becsavarod és kész.

ja, legalapabb astra classic, tehát biztos ott a kábel

A módszer tökéletesen működik,ma délután csináltam meg, nem volt fél óra a két kapcsoló beszerelése.(Ráérősen, ajtónként egy sör.) A helyi márkakereskedésben 1440 Ft volt áfával az eredeti GM kapcsolók darabja. Kösz a leírást, meg a képet, sokat segített.(A hátsó ajtók kapcsolójába csak az egyik érintkező pólus van beépítve, a szerviz szerint nem csereszabatos az elsőkkel, csak külsőleg.)

Elküldve

A héten láttam két g astrát is nappali menetfénnyel. Az egyiknek a ködlámpa helyén volt valami ledes izé, a másiknak, ez jobban tetszett, a lámpaburába volt beépítve!

Elküldve
A héten láttam két g astrát is nappali menetfénnyel. Az egyiknek a ködlámpa helyén volt valami ledes izé, a másiknak, ez jobban tetszett, a lámpaburába volt beépítve!

Nem arról van szó, hogy nem lehet megoldani(én is megxc sinálnám), de ha a rendőrbácsi meglátja, nem csak ejnye-bejnyézni fog....ugyanis a fényszóróba való utólagos bele kontárkodás is módosításnak minősűl és így már nem az a fényszóró, amire engedélyt kapott a gyártó...tehát típusmódosított, engedély nélkűli...jöhet a bünti... :lol: :D

Elküldve
michel-kabelbaum-hintertuer-geloetet.jpg

csak nem kell kihúzni ennyire :D

Nem tudod,hogy a classic 2-ben ebben a kábelkötegben benne vannak-e a hátsó ajtók hangszórókábelei?

Elküldve
Nem tudod,hogy a classic 2-ben ebben a kábelkötegben benne vannak-e a hátsó ajtók hangszórókábelei?

Ebben benne vannak, az ajtóban már nincsenek.

Elküldve

Na gyerekek, mától nekem is van tempomatom, az alkatrészeket (indexkar+kuplungkapcsoló) magam szereltem be, OPC Astra fórumtársunk pedig megcsinálta a programozást. Az egész cakk-pakk 15 rugóba van....

Elküldve
Na gyerekek, mától nekem is van tempomatom, az alkatrészeket (indexkar+kuplungkapcsoló) magam szereltem be, OPC Astra fórumtársunk pedig megcsinálta a programozást. Az egész cakk-pakk 15 rugóba van....

ez engem is érdeklne

Elküldve
ez engem is érdeklne

Szia! Elég ha végigolvasod ezt a topicot, mindenre megkapod a választ. Nekem szerencsém van, mivel be volt vezetékelve a tempomat, a Müller autónál megvettem a tempomatos indexkart (6703 Ft) meg a kuplungkapcsolót (3763 Ft), kb 20 perc alatt beszereltem, a programozás meg 5 perc volt. Nézd meg hogy neked van-e kis csati az indexkar tövében.

Elküldve
Szia! Elég ha végigolvasod ezt a topicot, mindenre megkapod a választ. Nekem szerencsém van, mivel be volt vezetékelve a tempomat, a Müller autónál megvettem a tempomatos indexkart (6703 Ft) meg a kuplungkapcsolót (3763 Ft), kb 20 perc alatt beszereltem, a programozás meg 5 perc volt. Nézd meg hogy neked van-e kis csati az indexkar tövében.

Eddig ok, de milyen moci van a kocsidban? Z14XEP? :blush:

Elküldve
Szia! Elég ha végigolvasod ezt a topicot, mindenre megkapod a választ. Nekem szerencsém van, mivel be volt vezetékelve a tempomat, a Müller autónál megvettem a tempomatos indexkart (6703 Ft) meg a kuplungkapcsolót (3763 Ft), kb 20 perc alatt beszereltem, a programozás meg 5 perc volt. Nézd meg hogy neked van-e kis csati az indexkar tövében.

milyen motorod van? tól -ig laszámot tudsz mondani? van egy pár oldal :blush:)

Elküldve
Szia!

Nekem Z16XE van, részleteket küldöm mail-ben!

köszönöm :blush:)) várom....

már a 110. oldalig visszaolvastam, de egyre nehezebben megy az olvasás :lol:)

Elküldve
Ha minden igaz mostanában fogok. :blush:

hali engem is érdekelne minden részlet , hogy kell bekötni elektromosan , milyen alkatrészek kellenek és ezeknek az ára és hogy hol vetted ezeket

Elküldve
hali engem is érdekelne minden részlet , hogy kell bekötni elektromosan , milyen alkatrészek kellenek és ezeknek az ára és hogy hol vetted ezeket

Fizettél-e ÁFA-t

Kaptál-e számlát :blush:

Elküldve

A helyzet az, hogy pont múlt csütörtökön kaptam egy eladó szettre ajánlatot. Ki is képeztem magam elméletileg, úgyhogy majd ezt is leírom Nektek.

Nem titok Opelbonto-ba régóta vadászom, és most szóltak, hogy jött egy olyan autó, amiben van. El is mentem szombaton, de nem vettem meg, mert:

- el volt törve a szabályozó szelep

- repedt volt a fényszórómosó motor.

Korábban kértem árajánlatot müllerautótól, ime:

tömlő 14 51 018 1 db legkisebb mennyiség 10 m 2849

bilincs 14 52 877 5 db 128/db

szabályozó szelep 14 52 667 1 db 4694

fúvók jobb 14 52 750 1 db 5793 vagy fúvók jobb alapozott 14 52 760 1 db 5793

fúvók bal 14 52 751 1 db 5791 vagy fúvók bal alapozott 14 52 759 1 db 5793

fúvóka tartórugó 14 52 869 2 db 180

tartály 14 52 528 1 db 5122

fényszórómosó szivattyú 14 52 104 1 db 18309

szűrő 14 50 578 1 db 705

tömítés 14 52 200 1 db 500

relé 62 38 574 1 db 12074

+ a vizesblokk csatlakozói

Namost én úgy számoltam, hogy szabályozó szelepet tutira kell vennem, fényszoró motort meg 90%, így a bontós 20.000 Ft-ot engedményes ajánlata már nem is tűnt jónak, úgyhogy mondtam, hogy várok amíg lesz ép.

A beszerelés mechanikai része nem nagy cucc, kiszed (bal első kerék doblemez lebont, lökös levesz és mindehez hozzáférsz), ugyanoda betesz. egyedül a lököst kell megfúrni a fényszórómosók helyén, de állítólag ahogyan a ködlámpa helye is be van sütve, úgy a spricnik helye is.

Az elektromos bekötést én csak rajzról néztem meg, de ha veszel szettet, akkor úgy kell alkudni, hogy minden csati + a relé + reléfoglalat + a tűzfal csatija, vagy legalább abból az a 3 pin, ami átmegy a tűzfalon. Ennyi dolog kell hozzá, utána TIS-ből kinézed, melyik pint hova kell bekötni a tűzfal csatiba és kész is. Illetve a tűzfal csatijának kiszerelése lehet nehéz, mert elég hülye helyen van. Az utastérbe elvileg semmi sem kell, mert minden az alap rendszerre van kötve. A fényszórómosó reléje egy késleltetett relé, amit az első ablakmosó működtet.

Ennyi az elméletről, ha sikerül végre ép szettet találnom, akkor leírom mi volt a gyakorlatban.

Az árakról annyit, hogy müllerautó ad kedvezményt, így azokból az árakból, ha mindent megveszel -25% lejön, de annyi a hátránya,hogy Ő elektromos cuccokat (kábelköteget, pineket stb.) tutira nem tud adni, így szerintem a bontós verzió marad, vagyis 25-30-ból kijön az egész, attól függ milyen kedvük lesz.

Na aztán nem megvenni előlem a szettet :blush:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.