wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Bízom benne, nem azér szedtem szét,hogy ugyanúgy összerakjam, csak majd javítás után:P meg mondjuk a férfiakat érdekli hogy is van összerakva.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 meg mondjuk a férfiakat érdekli hogy is van összerakva.... :D Neke azt mondták, hogy a férfiakat az érdekli, hogy mi van benne. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 meg mondjuk a férfiakat érdekli hogy is van összerakva.... :D inkább, hogy mit lehet beletenni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 inkább, hogy mit lehet beletenni :lol: :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 inkább, hogy mit lehet beletenni :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Egy kis infót kérnék a hozzáértőktől/tapasztaltaktól. Egyik haver vasában behalt a fűtőventi: csapágyak beálltak, motor leégett. Vett másik ventit, de ekkor derült ki, hogy a ventikapcsoló utáni előtétellenállások is elmentek. (tekergette, otthagyta, behaltak) Nincs "kedve" most ezt is újjal pótolni, a kocsit meg használná, kenyérkereső eszköz. Most a direkt fokozat működik, tehát csak sugárhajtómű üzemmód van. A kérdés az lenne, hogy meg tudjátok-e mondani, mekkora az ellenállások értéke kb a fokozatoknál? (ránézésre 10-15W körüli elég lenne, de nem tudjuk az ohm értékeket) Elektronikai boltból lehet venni nagyobb teljesítményű ellenállásokat, ezzel simán pótolhatóak lennének, de ugye mennyi az annyi... Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Egy kis infót kérnék a hozzáértőktől/tapasztaltaktól. Egyik haver vasában behalt a fűtőventi: csapágyak beálltak, motor leégett. Vett másik ventit, de ekkor derült ki, hogy a ventikapcsoló utáni előtétellenállások is elmentek. (tekergette, otthagyta, behaltak) Nincs "kedve" most ezt is újjal pótolni, a kocsit meg használná, kenyérkereső eszköz. Most a direkt fokozat működik, tehát csak sugárhajtómű üzemmód van. A kérdés az lenne, hogy meg tudjátok-e mondani, mekkora az ellenállások értéke kb a fokozatoknál? (ránézésre 10-15W körüli elég lenne, de nem tudjuk az ohm értékeket) Elektronikai boltból lehet venni nagyobb teljesítményű ellenállásokat, ezzel simán pótolhatóak lennének, de ugye mennyi az annyi... Köszi előre is! Tényleg hol van eldugva ez az ellenállás az autoban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 Üdv!Pár hete volt szó a hátsó ajtóknál lévő belső világítás kapcsoló beépítéséről,végül is van aki beszerelte? A két darab gomba bontottan 1.000 pénz beszerelése kb 10 perc / oldal Hátsó ajtóba menő kábelezés gimi-izéjének kiszedése a B-oszlopból, kábel kicsit kihúz, és meglátsz egy leágazó kábelcsatornát. Azt kihúzod, abban van a kábel, a végén a csati. B-oszlopból gumidugót kiveszed, ahova a kapcsoló megy, 50 centi cérnadarabot a végén nehezékkel leengedsz, arra rákötöd a csatit és visszahúzod. Rádugod a gombát, becsavarod és kész. ja, legalapabb astra classic, tehát biztos ott a kábel Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 A két darab gomba bontottan 1.000 pénz beszerelése kb 10 perc / oldal Hátsó ajtóba menő kábelezés gimi-izéjének kiszedése a B-oszlopból, kábel kicsit kihúz, és meglátsz egy leágazó kábelcsatornát. Azt kihúzod, abban van a kábel, a végén a csati. B-oszlopból gumidugót kiveszed, ahova a kapcsoló megy, 50 centi cérnadarabot a végén nehezékkel leengedsz, arra rákötöd a csatit és visszahúzod. Rádugod a gombát, becsavarod és kész. ja, legalapabb astra classic, tehát biztos ott a kábel Akkor nem kell kivenni az első üléseket, mert a múltkor azt írták,hogy ki kell venni.Azért ez így sokkal egyszerűbb lenne még én is tennék bele mert ez így egy kicsit gáz,hogy nem voltak hajlandóak bele tenni egy két ezer forintos kapcsolót. :D Még szitkozódtam is,hogy egy vadonat új autóba nincs hátsó ajtó világítás kapcsoló.Előre is köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Filewalker Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Sziasztok! Valaki írta nemrég, hogy betette a kocsiba a 4 funkciós kartámaszt, érdeklődnék hogy mennyire vált be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 A két darab gomba bontottan 1.000 pénz beszerelése kb 10 perc / oldal Hátsó ajtóba menő kábelezés gimi-izéjének kiszedése a B-oszlopból, kábel kicsit kihúz, és meglátsz egy leágazó kábelcsatornát. Azt kihúzod, abban van a kábel, a végén a csati. B-oszlopból gumidugót kiveszed, ahova a kapcsoló megy, 50 centi cérnadarabot a végén nehezékkel leengedsz, arra rákötöd a csatit és visszahúzod. Rádugod a gombát, becsavarod és kész. ja, legalapabb astra classic, tehát biztos ott a kábel Ez egy tuti infó, szerintem sokaknak jól jön! A gombát bontóban hogy kell keresni? Milyen típusoké jó? (első/hátsó ugyanaz?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 A két darab gomba bontottan 1.000 pénz beszerelése kb 10 perc / oldal Hátsó ajtóba menő kábelezés gimi-izéjének kiszedése a B-oszlopból, kábel kicsit kihúz, és meglátsz egy leágazó kábelcsatornát. Azt kihúzod, abban van a kábel, a végén a csati. B-oszlopból gumidugót kiveszed, ahova a kapcsoló megy, 50 centi cérnadarabot a végén nehezékkel leengedsz, arra rákötöd a csatit és visszahúzod. Rádugod a gombát, becsavarod és kész. ja, legalapabb astra classic, tehát biztos ott a kábel Én is úgy tudtam,hogy ki kell szedni az üléseket.Ezek szerint mégsem,no sebaj!Köszi a leírást! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Én kivettem a kábelcsatornát de csak egy szál vezeték van benne abba pedig nincs áram.Tehát, hogy is fog ez akkor világítani,mert ezt nem értem.Az első ajtóban két szál vezeték van a csatiban az egyiken bejön a feszej a kapcsoló össze zár és megy a lámpához így világít a lámpa. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Egy kis infót kérnék a hozzáértőktől/tapasztaltaktól. Egyik haver vasában behalt a fűtőventi: csapágyak beálltak, motor leégett. Vett másik ventit, de ekkor derült ki, hogy a ventikapcsoló utáni előtétellenállások is elmentek. (tekergette, otthagyta, behaltak) Nincs "kedve" most ezt is újjal pótolni, a kocsit meg használná, kenyérkereső eszköz. Most a direkt fokozat működik, tehát csak sugárhajtómű üzemmód van. A kérdés az lenne, hogy meg tudjátok-e mondani, mekkora az ellenállások értéke kb a fokozatoknál? (ránézésre 10-15W körüli elég lenne, de nem tudjuk az ohm értékeket) Elektronikai boltból lehet venni nagyobb teljesítményű ellenállásokat, ezzel simán pótolhatóak lennének, de ugye mennyi az annyi... Köszi előre is! Kicsit kibic dolog, de nem látszanak azok a régi elszált ellenállások? Ha nincsenek kiöntve akkor a szinkód alapján meg lehet mondani az értéküket... (Gonolom nem felületszerelt, mert annak kicsi a teljesítménye.) Hozzá kell tenni, nem tudom milyenek vannak ott, ez csak egy ötlet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Kicsit kibic dolog, de nem látszanak azok a régi elszált ellenállások? Ha nincsenek kiöntve akkor a szinkód alapján meg lehet mondani az értéküket... (Gonolom nem felületszerelt, mert annak kicsi a teljesítménye.) Hozzá kell tenni, nem tudom milyenek vannak ott, ez csak egy ötlet. A nagyobb teljesítmény ellenállások nem színkódozva vannak, hanem az értéket ráírják. Asszem 1W-osig (0.5W-os még tuti színkodos) szokták színkóddal jelőlni. SMD-ben is használunk még 5W-os ellenállást is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Én kivettem a kábelcsatornát de csak egy szál vezeték van benne abba pedig nincs áram.Tehát, hogy is fog ez akkor világítani,mert ezt nem értem.Az első ajtóban két szál vezeték van a csatiban az egyiken bejön a feszej a kapcsoló össze zár és megy a lámpához így világít a lámpa. :D Nem lehet, hogy az a testet zárja és úgy világít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 A nagyobb teljesítmény ellenállások nem színkódozva vannak, hanem az értéket ráírják. Asszem 1W-osig (0.5W-os még tuti színkodos) szokták színkóddal jelőlni. SMD-ben is használunk még 5W-os ellenállást is! Oke, de ebben az esetben sem lehetetlen. Feltéve ha nem égett feketére... Csak egy ötlet. Ezért írtam, hogy nem ismerem. Én csak számolok velük, általában félévente egyszer látok egyet :D hol ilyet hol olyat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
api Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Nem lehet, hogy az a testet zárja és úgy világít? Nem tudom,de már én is ezen gondolkodtam lehet,hogy be van húzva a pozitív szál és ez a test kábel.A hétvégén majd kimérem most csak kíváncsi voltam,hogy tényleg van-e benne vezeték a kocsiban.Beszéltem egy sráccal aki alkatrész kereskedő kb.1500pénz darabja a kapcsolónak megnézi és hoz kettőt,ha minden igaz gyári lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi(1) Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Nem tudom,de már én is ezen gondolkodtam lehet,hogy be van húzva a pozitív szál és ez a test kábel.A hétvégén majd kimérem most csak kíváncsi voltam,hogy tényleg van-e benne vezeték a kocsiban.Beszéltem egy sráccal aki alkatrész kereskedő kb.1500pénz darabja a kapcsolónak megnézi és hoz kettőt,ha minden igaz gyári lesz. :D Szerintem is a testet zárja,legalábbis az autok többségénél igy van szerintem. De pontosan hol is van az a kábelcsatorna ahol ez megtalálható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Kicsit kibic dolog, de nem látszanak azok a régi elszált ellenállások? Ha nincsenek kiöntve akkor a szinkód alapján meg lehet mondani az értéküket... (Gonolom nem felületszerelt, mert annak kicsi a teljesítménye.) Hozzá kell tenni, nem tudom milyenek vannak ott, ez csak egy ötlet. Én is szakmabeli vagyok (elektro technikus), sajna nem ilyen egyszerű a dolog. Az ellenállás egyedileg gyártott, nem szabvány, boltban kapható cucc. A kivitele kerámiás, ráadásul egy nagy kerámia tokban vannak az ellenállások egymás mellett. Ránézésre olyan, mintha kb 10W-os kerámiarudak lennének egymás mellett, de ezeknek közös a "tokjuk". Kerámia=fehér, tehát nincs szín, felirat meg csak gyári kód. Ajtókapcsoló: testeli azt a vezetéket, tehát elég egy szál! (próbáld ki, nyomd le testre, már világítani is kell a beltérinek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Szerintem is a testet zárja,legalábbis az autok többségénél igy van szerintem. De pontosan hol is van az a kábelcsatorna ahol ez megtalálható? pontosan így van, a kasztni zárja, pontosabban a csavar, míg össze nem "zártam" vele, én is csak néztem hátsó ajtót kinyitod, alul ott van a flexi gumi ami az ajtóba viszi a központit stb. azt kell a kasztniból kivenni és benne van a csatorna Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 Ez egy tuti infó, szerintem sokaknak jól jön! A gombát bontóban hogy kell keresni? Milyen típusoké jó? (első/hátsó ugyanaz?) G astra b-oszlopába való belső világítást kapcsoló gomba valahogy csak elmagyarázod :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve Február3, 2009 Megoszt Elküldve Február3, 2009 csak nem kell kihúzni ennyire :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február4, 2009 Megoszt Elküldve Február4, 2009 Egy kis infót kérnék a hozzáértőktől/tapasztaltaktól. Egyik haver vasában behalt a fűtőventi: csapágyak beálltak, motor leégett. Vett másik ventit, de ekkor derült ki, hogy a ventikapcsoló utáni előtétellenállások is elmentek. (tekergette, otthagyta, behaltak) Nincs "kedve" most ezt is újjal pótolni, a kocsit meg használná, kenyérkereső eszköz. Most a direkt fokozat működik, tehát csak sugárhajtómű üzemmód van. A kérdés az lenne, hogy meg tudjátok-e mondani, mekkora az ellenállások értéke kb a fokozatoknál? (ránézésre 10-15W körüli elég lenne, de nem tudjuk az ohm értékeket) Elektronikai boltból lehet venni nagyobb teljesítményű ellenállásokat, ezzel simán pótolhatóak lennének, de ugye mennyi az annyi... Köszi előre is! Nem biztos hogy az ellenállások kimentek. Van ott egy kis fém henger alakú cucc, olyan mint az ellenállás, csak az nem az. Hanem az egy hőkioldó biztosító. Olyat is lehet venni általában elektronikai boltban. Mérjétek meg, hogy szakadt-e. 6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Február4, 2009 Megoszt Elküldve Február4, 2009 inkább, hogy mit lehet beletenni :lol: Drága volt a lakodalom be kell annak menni. :D Köszi Mindenkinek a válaszokat,a világítás kapcsolós témában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts