hzcs Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Szia! Szerintem a jobb oldali részt meg tudod csinálni az eredeti kapaszkodó burkolatból kivágva. s bal oldalit azt 1-2 ezer ft-ért tuti kapsz bontóban. A fűthető tükör kábele 99% hogy benne van az el. ablak kábelkötegében. szóval elvileg mennie kell vele.. 1-2 bizti betétele után. Kössz. Kárpitdarabot vettem már 2 ezerért, szegecseket is (elég húzós ára volt, 100 forint per darab), már csak be kéne rakni. Jobboldali részt adott akitől vettem a motorokat. Tükör szerintem marad a régi, nem szokott párásodni, inkább az első és oldalsó ablak miatt nem látok ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 Sziasztok! Megosztanám veletek ködlámpa témában a saját tapasztalatomat, hátha jól jön még valakinek. U.gy /Depo/ ködlámpám van, melyek fénykévéje a motorházból állítható. Mindenféle szerszám bevetése /hasztalanul/ után jöttem rá, hogy a csavar háza kézzel is forgatható. A menetirány szerint jobb oldali nem egyszerű (nőgyógyászok előnyben), de vékony kézzel megoldható a feladat. Hát ennyi. Más! Nem tudjátok véletlenül, hogy a távolsági fényszóró/HB3/ fénykévéjének magassága állítható-e valahogy? Én magasnak találom a gyári beállítást. Köszönöm előre is a válaszaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 oksi , köszi nem tudod,hogy hogyan lehet leszedni a lámpáról az "üveget" ? Minek leszedni? Azért hogy később párásodjon, beázzon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január27, 2009 Megoszt Elküldve Január27, 2009 oksi , köszi nem tudod,hogy hogyan lehet leszedni a lámpáról az "üveget" ? Nagykalapács.... :D egyébként ragasztott, nem sok esély van a sérülésmentes megbontásra.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Január28, 2009 Megoszt Elküldve Január28, 2009 Más! Nem tudjátok véletlenül, hogy a távolsági fényszóró/HB3/ fénykévéjének magassága állítható-e valahogy? Én magasnak találom a gyári beállítást. együtt állítható a tompítottal Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Nagykalapács.... :D egyébként ragasztott, nem sok esély van a sérülésmentes megbontásra.... Gyönyörűen le lehet szedni. kicsit gondolkodtam majd rájöttem. csak egy hőlégfúvó kell hozzá. és hibátlanul szétjön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Gyönyörűen le lehet szedni. kicsit gondolkodtam majd rájöttem. csak egy hőlégfúvó kell hozzá. és hibátlanul szétjön. macerás nem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Várjál Wessz, ez a lámpabúra projekt :lol: ja igen most szerkeszttem át kicsit elvagyok havazva a mai nappal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jámbi Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Sziasztok! Lenne egy elég nagy problémám, azért írok ide az "elektromos kérdések" részhez mert lehet hogy az elektro szervóval van kapcsolatban, igazából megmondom őszintén, hogy nem nagyon értek hozzá. Egy 2000-es évjáratú 1.6 16V, G-s astrám van. Szóval a kormányszervó nem mindig indul el és ilyenkor mivel a szervómotort is kell forgatni manuálisan (gondolom én), nehezebb tekerni a kormányt, mintha nem lenne benne szervó... És ha elindul a szervó akkor nem áll le és jól működik,de ha nem indul el akkor meg nem is jön vissza... (Szóval menet közben már nem megy el és nem is jön vissza) Már jártam autovillamosságisnál (Kicserélt valamit a generátorban, mert ha nem tölt eléggé akkor lekapcsolja a legnagyobb fogyasztót, ami ugyebár a kormányszervó) de nem szünt meg a problémám, autószerelő pedig azt mondta, hogy ő max az olajat tudná feltölteni vagy kicserélni de szinte biztos, hogy nem az a baja... Ha esetleg valaki találkozott már ilyennel vagy van esetleg valami jó ötlete, nagyon megköszönném!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Üdv!Pár hete volt szó a hátsó ajtóknál lévő belső világítás kapcsoló beépítéséről,végül is van aki beszerelte? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Üdv!Pár hete volt szó a hátsó ajtóknál lévő belső világítás kapcsoló beépítéséről,végül is van aki beszerelte? Igen! :D Két kapcsoló kell a projecthez (kb.2.000 Ft). A "B" oszlopig be van kábelezve a gép. Többet nem tudok mondani, mert villamosságissal csináltattam a szerelést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Igen! :D Két kapcsoló kell a projecthez (kb.2.000 Ft). A "B" oszlopig be van kábelezve a gép. Többet nem tudok mondani, mert villamosságissal csináltattam a szerelést. Hát az nem egy nagy összeg,én akkoriban még az első ülések kiszerelése miatt tettem le a dologról.Sajnálom a gépet "megbontani",de lehet,hogy mégis megcsináltatom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Igen! :D Két kapcsoló kell a projecthez (kb.2.000 Ft). A "B" oszlopig be van kábelezve a gép. Többet nem tudok mondani, mert villamosságissal csináltattam a szerelést. hihetetlen, hogy mit ki nem spórolnak a magyar piacról.(kábelek, kapcsolók, szigetelések) mindkét autóm külföldről származik (francia, belga) semmi ilyen problémám nincs Nem azért mondom, de még egy 1200-es ladán is működik ez a funkció Elszomorító Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 hihetetlen, hogy mit ki nem spórolnak a magyar piacról.(kábelek, kapcsolók, szigetelések) mindkét autóm külföldről származik (francia, belga) semmi ilyen problémám nincs Nem azért mondom, de még egy 1200-es ladán is működik ez a funkció Elszomorító Mindez igaz. A magyar piac kivételével. A Classic szériákat jellemzi ez a "jóárasítós egyszerüsítés". Ezeket pedig csak a közép-kelet európai piacra a szánják. Kíváncsi vagyok, ha a H szériát is classicosítják mi marad belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Igen! :D Két kapcsoló kell a projecthez (kb.2.000 Ft). A "B" oszlopig be van kábelezve a gép. Többet nem tudok mondani, mert villamosságissal csináltattam a szerelést. Hali. És hova is van elrejtve pontosan az a vezeték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Hali. És hova is van elrejtve pontosan az a vezeték? a 2 rendszám közé :D :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 a 2 rendszám közé :D :lol: :lol: Jóóóó rendben :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Gyönyörűen le lehet szedni. kicsit gondolkodtam majd rájöttem. csak egy hőlégfúvó kell hozzá. és hibátlanul szétjön. Egyszer és utoljára..... Majd akkor figyizzél nagyon ha összeraktad és soha nem lesz olyan mint azelőtt...... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Egyszer és utoljára..... Majd akkor figyizzél nagyon ha összeraktad és soha nem lesz olyan mint azelőtt...... :lol: ööööö amit egyszer szétszedek soha nem lesz olyan mint régen........................csak jobb :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 ööööö amit egyszer szétszedek soha nem lesz olyan mint régen........................csak jobb :lol: :D Hát persze...... :D Lehet jobban járna két petróleum lámpával, azoknak könnyen lejön az üvegjük hőlégfúvó nélkül is...... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 Hát persze...... :D Lehet jobban járna két petróleum lámpával, azoknak könnyen lejön az üvegjük hőlégfúvó nélkül is...... :D :lol: ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 :lol: :lol: :lol: na jóéjszakát elteszem magamat holnapra is vágy mára? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 Hali. És hova is van elrejtve pontosan az a vezeték? 'B' oszlop, a biztonságiőv "tekercse" melett.... Ülés ki, B oszlop burkolata le (ülés melleti burkolat is ugrik)... Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Január31, 2009 Megoszt Elküldve Január31, 2009 ööööö amit egyszer szétszedek soha nem lesz olyan mint régen........................csak jobb :lol: :D Bízom benne, nem azér szedtem szét,hogy ugyanúgy összerakjam, csak majd javítás után:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts