Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Viszont a H-s 1.4 XEP-be lehet ha minden igaz vagy rosszul tudom?

Vagy lehet ott is a felszerelés számit?

Egy ismerösömnek állitolag csak tech2 kellett és a kormány bajuszkapcsolot kicserélni,legalábbis ö ezt mondta.....

G-s Z14XEP-ba is lehet, csak le kellen kábelezni, szóval az nem olyan egyszerű....

Elküldve
G-s Z14XEP-ba is lehet, csak le kellen kábelezni, szóval az nem olyan egyszerű....

nekünk az se sikerült.... vagyis be lett kábelezve, csak a computer nem tette a dolgát...

Elküldve
nekünk az se sikerült.... vagyis be lett kábelezve, csak a computer nem tette a dolgát...

:)

A G-s és Classic II ECU-ja nem egyezik meg? (Te cikkszámnak utánna tudsz nézni :rolleyes: )

És a Classic II és a H?

"

Az Ön által megadott modellévű Astra G-be a tempomat beszerelése korrekt módon nem végezhető el, mivel az tempomat működéséhez szükséges gyári kábelezés hiányzik.

A tempomatos gyári kábelköteg ugyan rendelhető, de az ára százezres nagyságrendű.

Márkaszervizként pedig az utólagos kábelezést nem támogatjuk.

"

Elküldve

mi 1 db Z14XEP be akartuk belefaragni.

be lett kábelezve

a computer fel lett programozva

mégse müködött...

de:

1. A CL II. Z14XEP és a sima Astra G computer nem egyezik meg, mert a G be nem volt Z14XEP csak a CL II. be.

A H és a G és a CL II. computere nem egyezik meg. a H tök más elektronikai rendszerü ( CAN-BUS) a G nem az.

de Z16XEP be és Z17DTL be láttam már ilyet, ugyhogy azokba belehet.

meg a régebbi Z14XE be is, mert mi is beletettük a mamáéba...

az enyémbe meg ki volt épitve, ugyhogy a Z 18XE is megy :rolleyes:

és Y17DT be se sikerült pedig próbáltuk Corsa C be, és Astra G be is, pedig be volt kábelezve gyárilag! viszont a computer nem müködtette a tempomatot.

Elküldve
mi 1 db Z14XEP be akartuk belefaragni.

be lett kábelezve

a computer fel lett programozva

mégse müködött...

de:

1. A CL II. Z14XEP és a sima Astra G computer nem egyezik meg, mert a G be nem volt Z14XEP csak a CL II. be.

A H és a G és a CL II. computere nem egyezik meg. a H tök más elektronikai rendszerü ( CAN-BUS) a G nem az.

de Z16XEP be és Z17DTL be láttam már ilyet, ugyhogy azokba belehet.

meg a régebbi Z14XE be is, mert mi is beletettük a mamáéba...

az enyémbe meg ki volt épitve, ugyhogy a Z 18XE is megy :rolleyes:

és Y17DT be se sikerült pedig próbáltuk Corsa C be, és Astra G be is, pedig be volt kábelezve gyárilag! viszont a computer nem müködtette a tempomatot.

Akkor az ECU-ban van elásva az egész, biztos a költségtakarékosság miatt kivették ezt a funkciót. :)

Elküldve

Már csak azt kéne tudni hogy miben különbözik a Z14XE és a Z14XEP ECU-ja, mert ha más nem akkor a Twinportba szerzel egy Z14XE Computert és az már felismerné a tempomatot, csak kérdés hogy mit vesztesz vele?

Elküldve
Már csak azt kéne tudni hogy miben különbözik a Z14XE és a Z14XEP ECU-ja, mert ha más nem akkor a Twinportba szerzel egy Z14XE Computert és az már felismerné a tempomatot, csak kérdés hogy mit vesztesz vele?

B.Ú.É.K.!

Az ötlet zsákutca!

XE motor Delphi rendszer, XEP pedig Bosch és nem kompatibilis a kettő. Amennyire én tudom, persze...

Elküldve

az Y17DT-t nem szerelték temppomattal ha jóltudom. így utólag beleszerelni se lehet... ha jóltudom...

mint ahogy Z14XEP be se lehetett a multkor...

[/quot

Nekem Y17DT van és van benne tempomat gyárilag -gondolom- igy vettem juniusban.

Ja 2002-es évjárat :rolleyes:

Elküldve

Ha jól olvastam akkor még senkinek sem sikerült a CL2-be egy működő tempomatot belevarázsolnia? Vajon külföldön pl. opeléknél németh márkaszervízekben is ez van? (Z14XEP)

Elküldve
Ha jól olvastam akkor még senkinek sem sikerült a CL2-be egy működő tempomatot belevarázsolnia? Vajon külföldön pl. opeléknél németh márkaszervízekben is ez van? (Z14XEP)

Szerintem ott nincs így, mert ott pl. Németországban

1. Nem forgalmazzák a Classic II.-t,

2. Eleve olyan felszereltséggel veszik meg az autót, amire szükségük van, mert az a tuti

Azt hiszem, ez így is van jól! :rolleyes:

Elküldve
Ha jól olvastam akkor még senkinek sem sikerült a CL2-be egy működő tempomatot belevarázsolnia? Vajon külföldön pl. opeléknél németh márkaszervízekben is ez van? (Z14XEP)

én úgy tudom, a németeknél nem árulják az astra g-t 2005 óta...

Elküldve

Hajjho mindenki!

Vettem uj kormany-radiotavvezerlo gombsort (alapbol nem volt a kocsiban). Kell-e valami meg ahhoz, hogy mukodjon, vagy csak be kell szerelni, s kesz...?

Koszi, s udv.!

TayRol

Elküldve
Hajjho mindenki!

Vettem uj kormany-radiotavvezerlo gombsort (alapbol nem volt a kocsiban). Kell-e valami meg ahhoz, hogy mukodjon, vagy csak be kell szerelni, s kesz...?

Koszi, s udv.!

TayRol

Elárulod, hogy hol és mennyiért? B)

Elküldve
Elárulod, hogy hol és mennyiért? B)

Vatera, 5000 forint ;)

A legzsakot kell levenni, s alatta 2-2 csavarral rogziteni. A legzsak kivetelhez mit kell tenni?

Elküldve

hali gratula használt multikormány 3000

légzsák kivétele áramtalanítani a kocsit ,2csavar kiteker a kormány hátulján ,kijön a légzsák van rajta 1 T alakú pöcök , kihúzod lejön a dugó a

légzsákból. a dudát is kösd ki a csatija is ott van

most jön ami még nem volt ,,,,,,,,,,,,sima kormányba nem tudom hogy lehet beszerelni a gombsort legyen a te dolgod .

menny vissza a vaterára és még 5000 ért vegyél egy multis légzsákátvezetőt,csévélőt ugyanis a simában nincs meg a kábel ami kéne.

ha megvan ki a kormány le a kormány mögötti felső burkolat 2 csavar a kormány mögött veled szemben (ne hagyd el a takarókat).

van még két ezüstcsavar az alsó burkolathoz tekerd ki azokat is .

a csévélőcsatija jön csavarhúzóval told meg a csatlakozó jobb oldalán található kicsi sárga részt ,old a zár.

csavarhúzóval feszítsd ki nem fogeltörni csavar nem tartja . tedd bele az új alkatrészeket tegyél vissza mindent a helyére.

használd egészséggel ,ha gyári a magnó szerintem nem lesz gond, ha vezérelhető ha nem ÍJ.

ha meg nem gyári a magnó még 17.000 -- 2x.000 mire működni fog a dolog. valaki valahol már írt erről előzőleg meg azt is hol lehet kapni ezt e ketyerét, és csak olyan magnókhoz amin van dugós távirányító bemenet vagy infra találkoztam már olyannal is valahol a neten.

sokan beleszaladnak ebbe a hibába köztük én is.

de ilyenkor már csak azért is működnie kell.

ennyit tudok a dologról ami 100% remélem segít

Elküldve
hali gratula használt multikormány 3000

légzsák kivétele áramtalanítani a kocsit ,2csavar kiteker a kormány hátulján ,kijön a légzsák van rajta 1 T alakú pöcök , kihúzod lejön a dugó a

légzsákból. a dudát is kösd ki a csatija is ott van

most jön ami még nem volt ,,,,,,,,,,,,sima kormányba nem tudom hogy lehet beszerelni a gombsort legyen a te dolgod .

menny vissza a vaterára és még 5000 ért vegyél egy multis légzsákátvezetőt,csévélőt ugyanis a simában nincs meg a kábel ami kéne.

ha megvan ki a kormány le a kormány mögötti felső burkolat 2 csavar a kormány mögött veled szemben (ne hagyd el a takarókat).

van még két ezüstcsavar az alsó burkolathoz tekerd ki azokat is .

a csévélőcsatija jön csavarhúzóval told meg a csatlakozó jobb oldalán található kicsi sárga részt ,old a zár.

csavarhúzóval feszítsd ki nem fogeltörni csavar nem tartja . tedd bele az új alkatrészeket tegyél vissza mindent a helyére.

használd egészséggel ,ha gyári a magnó szerintem nem lesz gond, ha vezérelhető ha nem ÍJ.

ha meg nem gyári a magnó még 17.000 -- 2x.000 mire működni fog a dolog. valaki valahol már írt erről előzőleg meg azt is hol lehet kapni ezt e ketyerét, és csak olyan magnókhoz amin van dugós távirányító bemenet vagy infra találkoztam már olyannal is valahol a neten.

sokan beleszaladnak ebbe a hibába köztük én is.

de ilyenkor már csak azért is működnie kell.

ennyit tudok a dologról ami 100% remélem segít

Szia!

Azert nem vettem komplett hasznalt kormanyt, mert nemreg boroztettem ujra, s a hasznalt nem egeszen igy nezne ki...

Igen, azt mondtak, hogy legzsakatvezeto kell meg hozza, ill. nekem 12000 a radiohoz (clarion) a kabel.

A tobbi leirast koszi, azokat nem tudtam.

Udv.

TayRol

Elküldve
Sziasztok.

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Lenne nekem egy kérdésem,van nekem egy 2002-es Opel Astra G-m vettem bele gyári elektromos ablakemelőt,kaptam vele kapcsolókat kábelköteget amit csak össze kell dugni az ajtóban.Na ezt én megtettem és nem történik semmi.A 12 v-t pedig ott van de hiába dugom rá a csatit a motorra nem csinál semmit.Az lenne a kérdésem hogy ehhez kellene még valami vezérlő egység vagy hogy működik ez.Valakinek van róla kapcsolási rajza.Azt megköszönném.

További kellemes ünnepeket.

Üdv,Sanyi

Az ablakemelő kapcsolókon a led világít ha ráadod a gyújtást? Ha nem, akkor nem él a vezérlés, javaslom a 15-ös biztosíték szemrevételezését.

Elküldve
ezek szerint a kormány és a rádió között nem kell semmit sem kábelezni?

nem valószínű ha a magnócsatiknál hármas csatlakozó van a korbácson 1 multikormány 2 - 3 táp és hangszórók

Elküldve

Itt a fórumon már többen foglalkoztak az ülésfűtés utólagos, kárpit alá történő beszerelésével ill. annak gondolatával. A januári Auto2-ben találtam hozzá egy cikket. A szett ára 28.900.-Ft, a beszerelésé 15.000.-Ft.

Ennek a lapszámnak a levelezési rovatában foglalkoznak a LED-sor menetfényként történő beépítésével is.

Elküldve

Használt már valaki "csepp töltőt" akkumulátorhoz, ami igazából csak szinten tartja az akksit, nem engedi lemerülni.

Van ilyen irányú tapasztalata valakinek, érdemes ilyennel foglalkozni, konkrét típus?

köszönettel B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.