Robz Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 A biztosítékdobozban van a biztosítékhalmaz fölött egy sor relé, asszem 7-es elnevezésű, de a sorban középtájt hiányzik egy, na az lesz az első helye. ( Felszereltségtől függően hiányozhat másik is :) ) Egyébként ha rákötöd a hátsóra az elsőt (amit továbbra sem ajánlok), akkor számíthatsz sűrű relécserére. Miért lenne sűrű relécsere? Az üres foglalat kap egy relét, a hátsó behúzóját lepárhuzamosítom mellé, és ennyi. Elolvastam, amit belinkeltél. Ezek szerint a relé foglalata bent van, de nincs kihúzva a kapcsolt szál a motortérbe :lol: No, majd megkeresem valamelyik vakdugót a tűzfalon. A kapcsoló kérdéshez: mint írtam, nekem tényleg csak erős ködben kell a ködlámpa, nem kapcsolgatom mindig, mint sokan teszik. (nincs szódásüveg szemüvegem, normál időben elég a sima fényszóró) Ha valaki utolér, akkor vakítja a hátsó? Erre azt mondom, ha ERŐS ködben vakítja a hátsó lámpám, akkor túl közel van... Emlékszem a vitára, érvekre-ellenérvekre. Nem gondolkoik mindenki egyformán, de ez nem baj. :lol: Amúgy, ha annyira veszélyes lenne a dolog, kpm már ellenőrizné műszakin, hogy is kapcsolódik. (nem előírás a külön kapcsolás egyenlőre) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 B oszlopban központizár, hátsó hangszorók kábele van, + egy szürke kábel, ami a hátsó ajtónyitásérzékelőé lehet a hosszából adódóan. Ennek a szürke kábelnek hol találom a végét? Jól olvasom, hogy ez csak egy szál? Ezt le kell húzni testre??? Kapcsolók hol beszerezhetőek a hátsó ajtóba, és kb mibe fájnak? Jó lenne ezt is belefaragni, mert kicsit zavaró amikor sötétben indulunk valahova, hogy gyerekkel a kezemben kerülhetem meg a kocsit, hogy felkapcsoljam a belső pilácsot. Mi a fenéért spórolták ezt ki belőle? (szerintem gyári áron nem tétel egy ilyen kapcsoló...elég xarrágó dolog ezt kihagyni szerintem) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 T Robz! A kapcsoló katalógus száma: 12 40 210 Bármelyik Opel márkakereskedés alkatrész shopjában van. Vagy www.csergoe.hu www.mullerauto.hu Igen, ez szarrágás, Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Kapcsolók hol beszerezhetőek a hátsó ajtóba, és kb mibe fájnak? Ott van a kábel, tutira! Az ajtónyitó gomba kb: 5 ezer ft márkaszervízben, de autóvillamossági boltban vagy alkatrész áruházban feléért beszerezhető. :lol: Nállam is kispórolták, de csak akkor jöttem rá, amikor a riasztót szerelték a kocsiba és szólt a srác, hogy addig nem vállalnak garit semmire míg benne nincs a hátsó ajtónyitó gomba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Ennek a szürke kábelnek hol találom a végét? Jól olvasom, hogy ez csak egy szál? Ezt le kell húzni testre??? Kapcsolók hol beszerezhetőek a hátsó ajtóba, és kb mibe fájnak? Jó lenne ezt is belefaragni, mert kicsit zavaró amikor sötétben indulunk valahova, hogy gyerekkel a kezemben kerülhetem meg a kocsit, hogy felkapcsoljam a belső pilácsot. Mi a fenéért spórolták ezt ki belőle? (szerintem gyári áron nem tétel egy ilyen kapcsoló...elég xarrágó dolog ezt kihagyni szerintem) A Classic a sporolásról szól.... 1 hűtő ventilátor 2 helyett, motorháztető szigetelés, tűzfal szigetelés, dobbetét, rengeteg kábel(h hangszoró, tempomat, h ablakemelő), a most említett világításkapcsoló + lámpa, és rengeteg minden, amit nem is lehetett extraként rendelni, és tuti, hogy még valami kimaradt a felsorolásomból. Nemhiába könyebb a kocsi. :lol: Régebben szorgalmaztam egy lista összeírását, hogy miben tér el a G a Classictól, de senki más nem hajlott rá, pedig pár dolgot utólag szerintem ki lehetne vitelezni, és jobbá tenni a kocsit, de egy kis összefogás kellene. Igaz a Z14XEP motor újabb fejlesztés, és kevesebbet eszik, láncos, ennyi ami + szerintem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Ennek a szürke kábelnek hol találom a végét? Jól olvasom, hogy ez csak egy szál? Ezt le kell húzni testre??? Kapcsolók hol beszerezhetőek a hátsó ajtóba, és kb mibe fájnak? Jó lenne ezt is belefaragni, mert kicsit zavaró amikor sötétben indulunk valahova, hogy gyerekkel a kezemben kerülhetem meg a kocsit, hogy felkapcsoljam a belső pilácsot. Mi a fenéért spórolták ezt ki belőle? (szerintem gyári áron nem tétel egy ilyen kapcsoló...elég xarrágó dolog ezt kihagyni szerintem) A kapcsoló fel van csavarozva az ajtóra, és ha kinyitod akkor kapcsolja rá a drótra a testet. Alaphelyzetben zárt kapcsolóról beszélünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 Miért lenne sűrű relécsere? Az üres foglalat kap egy relét, a hátsó behúzóját lepárhuzamosítom mellé, és ennyi. Elolvastam, amit belinkeltél. Ezek szerint a relé foglalata bent van, de nincs kihúzva a kapcsolt szál a motortérbe :lol: No, majd megkeresem valamelyik vakdugót a tűzfalon. A kapcsoló kérdéshez: mint írtam, nekem tényleg csak erős ködben kell a ködlámpa, nem kapcsolgatom mindig, mint sokan teszik. (nincs szódásüveg szemüvegem, normál időben elég a sima fényszóró) Ha valaki utolér, akkor vakítja a hátsó? Erre azt mondom, ha ERŐS ködben vakítja a hátsó lámpám, akkor túl közel van... Emlékszem a vitára, érvekre-ellenérvekre. Nem gondolkoik mindenki egyformán, de ez nem baj. :lol: Amúgy, ha annyira veszélyes lenne a dolog, kpm már ellenőrizné műszakin, hogy is kapcsolódik. (nem előírás a külön kapcsolás egyenlőre) Úgy ok, a legtöbben azt csinálják, hogy a relét is kispórólják és rádobják a hátsó reléjére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 B oszlopban központizár, hátsó hangszorók kábele van, + egy szürke kábel, ami a hátsó ajtónyitásérzékelőé lehet a hosszából adódóan. És azt a szürke kábelt hol tudom elővenni? Néztem a kapcsoló vakdugójának a helyén, ott nem lehet látni. A B oszlopon kívülről van egy kerek műanyag dugó, ott? Vagy a burkolatot kell belülről lebontani a B-ről? Engem csak amiatt érdekelne mert a márkaszervizben beszerelték a mop 4 v. 5 GM riasztót, hélyvédelem:ajtónyitás, beltér UH. De ha lehajtva felejtem valamelyik napelenzőt, akkor az UH szenzor csak magával szemez. Hátsó ajtók jelzése meg a kapcsoló hiányában eléggé "passzív". A másik kérdésem az lenne, hogy összenyomva a B oszlopból a hátsó ajtóba menő "gumiharmonikát" 3 kábelt érezni benne. Biztos hogy csak a központi zár van behúzva az ajtóba? Nem lehet esetleg a hátsó hangszóró is? Előre is kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 A Classic a sporolásról szól.... 1 hűtő ventilátor 2 helyett, motorháztető szigetelés, tűzfal szigetelés, dobbetét, rengeteg kábel(h hangszoró, tempomat, h ablakemelő), a most említett világításkapcsoló + lámpa, és rengeteg minden, amit nem is lehetett extraként rendelni, és tuti, hogy még valami kimaradt a felsorolásomból. Nemhiába könyebb a kocsi. :lol: Régebben szorgalmaztam egy lista összeírását, hogy miben tér el a G a Classictól, de senki más nem hajlott rá, pedig pár dolgot utólag szerintem ki lehetne vitelezni, és jobbá tenni a kocsit, de egy kis összefogás kellene. Igaz a Z14XEP motor újabb fejlesztés, és kevesebbet eszik, láncos, ennyi ami + szerintem. :lol: Engem is érdekelne ez a lista a két autó különbségéről.A felsoroltakhoz még hozzá tudnám tenni a kesztyűtartó polc hiányát,hátsó ülés háttámlájában a síboxot.A polcot 1000Ft-ért pótoltam bontóból(csak be kellett csúsztatni),a maradék 6 hangszórót meg egy villamosságis haverrel szereltettem be.2 csipogót tőle-;a hátsó 4 hangszórót meg márkaszervízben vettem.Nekem bőven jó a 8db.gyári minőségű cucc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November27, 2008 Megoszt Elküldve November27, 2008 És azt a szürke kábelt hol tudom elővenni? Néztem a kapcsoló vakdugójának a helyén, ott nem lehet látni. A B oszlopon kívülről van egy kerek műanyag dugó, ott? Vagy a burkolatot kell belülről lebontani a B-ről? Engem csak amiatt érdekelne mert a márkaszervizben beszerelték a mop 4 v. 5 GM riasztót, hélyvédelem:ajtónyitás, beltér UH. De ha lehajtva felejtem valamelyik napelenzőt, akkor az UH szenzor csak magával szemez. Hátsó ajtók jelzése meg a kapcsoló hiányában eléggé "passzív". A másik kérdésem az lenne, hogy összenyomva a B oszlopból a hátsó ajtóba menő "gumiharmonikát" 3 kábelt érezni benne. Biztos hogy csak a központi zár van behúzva az ajtóba? Nem lehet esetleg a hátsó hangszóró is? Előre is kösz! Le kell hozzá venni a B oszlopot (ahoz meg ki kell szedni az ülést is), és az övfeszitőnél van. mennyi volt a gyári riasztó? 5 vezeték van benne, 3 középső a központizár, a 2 szélső pedig a hangszoró vezetéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 A Classic a sporolásról szól.... 1 hűtő ventilátor 2 helyett, motorháztető szigetelés, tűzfal szigetelés, dobbetét, Igazat is adnék neked, de a miénk még nem classic! Ez még elvileg sima G caravan, német összeszerelésű. Hűtőventi tényleg egy van benne, de a motortér és a tűzfal szigetelés benne van, dobbetét is van hátul. Ja, és polcom is van :lol: Csak villanykapcsolóm nincs hátul. :lol: A vezeték előcsalogatásához tényleg ki kell szedni az ülést??? Amúgy ebben van a hátsó ajtóban is hangszóró gyárilag. A kapcsoló cikkszámot köszi, utánanézek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Úgy ok, a legtöbben azt csinálják, hogy a relét is kispórólják és rádobják a hátsó reléjére. Nem a "spórolás mindenáron" van szem előtt. Elektro technikus vagyok, eleve nem mernék túlterhelni egy relét, láttam már elég elszenesedett darabot... Amúgy a reléje valami spec, vagy általános cucc? Esetleg cikkszámotok nincs hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 T Robz! Első ködlámpa relé: Kat. szám: 62 38 605 Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 A másik kérdésem az lenne, hogy összenyomva a B oszlopból a hátsó ajtóba menő "gumiharmonikát" 3 kábelt érezni benne. Biztos hogy csak a központi zár van behúzva az ajtóba? Nem lehet esetleg a hátsó hangszóró is? Ja, abba benne van, csak az ajtóban lévő csatifélből nem megy tovább. Amúgy a reléje valami spec, vagy általános cucc? Tekintve, hogy nem ismerem a relék sokaságát erre nem tudok mit mondani. Nézd meg a biztitáblában, ugyanúgy néz ki, mint a melette levők. Talán ugyan olyan is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Le kell hozzá venni a B oszlopot (ahoz meg ki kell szedni az ülést is), és az övfeszitőnél van. mennyi volt a gyári riasztó? 5 vezeték van benne, 3 középső a központizár, a 2 szélső pedig a hangszoró vezetéke. Kösz a gyors választ. a riasztó 54167+áfa 10833=65000FT (De csak a távirányítós kulcs működteti, ha elszáll, lehet gyújtást kapcsolgatni, gombot nyomogatni, míg leállítod és indulhatsz.) (Bár erre szakosodott úriemberek ha épp szabadlábon vannak,gondolom tudnak gyorsabb megoldást!) Nekem a "harmonikában" csak 3 kábel van(CL2), akkor ez csak a központi zár. A burkolatot bellülről (B oszlop) csak le kell pattintani? (csavart nem látok),vagy a belső küszöb borítást is le kell venni?(ezért kell kiszerelni az ülést?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 A Classic a sporolásról szól.... 1 hűtő ventilátor 2 helyett, motorháztető szigetelés, tűzfal szigetelés, dobbetét, rengeteg kábel(h hangszoró, tempomat, h ablakemelő), a most említett világításkapcsoló + lámpa, és rengeteg minden, amit nem is lehetett extraként rendelni, és tuti, hogy még valami kimaradt a felsorolásomból. Nemhiába könyebb a kocsi. :lol: Régebben szorgalmaztam egy lista összeírását, hogy miben tér el a G a Classictól, de senki más nem hajlott rá, pedig pár dolgot utólag szerintem ki lehetne vitelezni, és jobbá tenni a kocsit, de egy kis összefogás kellene. Igaz a Z14XEP motor újabb fejlesztés, és kevesebbet eszik, láncos, ennyi ami + szerintem. :lol: Én már írtam valahol, hogy az előző két 1.2-es G-hez képest a CL2 érzésre mennyivel másabb. Röviden azokban nem zörgött az ajtóban az üveg (ezt eddig annak tudtam be, hogy azokban nem volt elektromos az ablak, de akkor itt is spóroltak?), a sebváltó kar ebben kicsit lötyög(3000km), azokban nem(16000 ill.34000 km), a hátramenetet ebben nehezebb kapcsolni "reccsenés" nélkül, meg a többi fokozatba váltás is olyan mintha pontatlanabb lenne. Indulásnál lényegesen nagyobb gázt kell adni hogy rezonancia nélkül induljon(pedig ez 15 LE-vel erősebb, lehet,hogy a twinportnál megnövelt lökethossz miatt?) Amin a legjobban csodálkozom, hogy városban nemigen lehet érezni a LE, Nm többletet. Országúton, 90 fölött viszont nagyon! A G-k üléskárpitja egy fényévvel jobb volt (anyagra, színre, varrásra). A fényezésről ne beszéljünk. Az újnak olyan puha a lakkozása, hogy minden mosás után kidobom a viledát. Olvastam, hogy mifelénk (Dunaújváros) kemény a víz. Akkor most mossam deszt. vízzel, hogy ne karcolódjon? De azért nem cserélném vissza, ez a sok "Extra" megérte, élhetőbb a kocsi. A két G "VIVA" felszereltség volt (totál fapad). Ez már tényleg nem ide tartozik, de azért még annyit, hogy a 2002-es AGR szelepes volt, a 2003-as meg gyárilag nem. A különbség annyi volt, hogy az AGR-es kipufogóvége olyan fényes volt belülről, mint kívülről, a másik meg teljesen fekete. Viszont ez érezhetően nyomatékosabb volt, jobban ment. Tudtommal a CL2-höz is a németek szállítják a motort. Tudtok valamit arról, hogy a sebváltót, futóművet, karosszéria elemeket is ők szállítják, vagy a lengyelek gyártják? Vagy tényleg csak összeszerelnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Tudtommal a CL2-höz is a németek szállítják a motort. Tudtok valamit arról, hogy a sebváltót, futóművet, karosszéria elemeket is ők szállítják, vagy a lengyelek gyártják? Vagy tényleg csak összeszerelnek? Sztem Lengyelország csak összeszerelő üzem, és jónéhány ilyen van még az Opelnél. Az én Coupém például német autó létére az olaszországi Grugliasco-ban készült a Bertonénél, és szentgotthárdi motor van benne, szóval egy igazi nemzetközi együttműködés terméke. Vagy anno a Fronterák, amik mivel Isuzu licensz termékek voltak, az angliai Lutonban készültek az Isuzu-Bedford Corporation gyárában, de német motorral, viszont a műszerfal és az összkerékhajtás a váltóval együtt Japánból érkezett hozzájuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Tudtommal a CL2-höz is a németek szállítják a motort. Tudtok valamit arról, hogy a sebváltót, futóművet, karosszéria elemeket is ők szállítják, vagy a lengyelek gyártják? Vagy tényleg csak összeszerelnek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isti372 Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Sziasztok! Van egy Astra G Y1,7 DTI-m. 2001-es. Vettem bele egy tempomat kapcsolót. Az autóban nincs benne a tempomat előkészítés (vezeték csatlakozás), csak a kuplungkapcsoló volt benne, és be van kötve. Bekötési rajz alapján behúztuk a vezetéket a motorvezérlőtől a tempomat kapcsolóig, adtunk neki plusz gyújtásáramot, úgy, ahogyan a rajzon volt. Fel is programoztuk (motorban variant konfiguráció van, ahogy kell), műszerrel ellenőriztük, látja a tempomat kapcsoló gombjainak a működését, és a kuplung kapcsolót is, csak éppen menet közben nem működik. Ha valaki tud segíteni, várom válaszát! Isti Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Kösz a gyors választ. a riasztó 54167+áfa 10833=65000FT (De csak a távirányítós kulcs működteti, ha elszáll, lehet gyújtást kapcsolgatni, gombot nyomogatni, míg leállítod és indulhatsz.) (Bár erre szakosodott úriemberek ha épp szabadlábon vannak,gondolom tudnak gyorsabb megoldást!) Nekem a "harmonikában" csak 3 kábel van(CL2), akkor ez csak a központi zár. A burkolatot bellülről (B oszlop) csak le kell pattintani? (csavart nem látok),vagy a belső küszöb borítást is le kell venni?(ezért kell kiszerelni az ülést?) Nekem 5 vezeték van benne, 2007/12 optima felszereltség, ha ez segít valamit, munkatársam 2008/03 optima felszereltségű kocsijában is ugyanugy volt a vezeték. Igen a küszöb miatt, de ha valaki ügyesebb, de nekem nem ment másképp, eltörni meg nem akartam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November28, 2008 Megoszt Elküldve November28, 2008 Én már írtam valahol, hogy az előző két 1.2-es G-hez képest a CL2 érzésre mennyivel másabb. Röviden azokban nem zörgött az ajtóban az üveg (ezt eddig annak tudtam be, hogy azokban nem volt elektromos az ablak, de akkor itt is spóroltak?), a sebváltó kar ebben kicsit lötyög(3000km), azokban nem(16000 ill.34000 km), a hátramenetet ebben nehezebb kapcsolni "reccsenés" nélkül, meg a többi fokozatba váltás is olyan mintha pontatlanabb lenne. Indulásnál lényegesen nagyobb gázt kell adni hogy rezonancia nélkül induljon(pedig ez 15 LE-vel erősebb, lehet,hogy a twinportnál megnövelt lökethossz miatt?) Amin a legjobban csodálkozom, hogy városban nemigen lehet érezni a LE, Nm többletet. Országúton, 90 fölött viszont nagyon! A G-k üléskárpitja egy fényévvel jobb volt (anyagra, színre, varrásra). A fényezésről ne beszéljünk. Az újnak olyan puha a lakkozása, hogy minden mosás után kidobom a viledát. Olvastam, hogy mifelénk (Dunaújváros) kemény a víz. Akkor most mossam deszt. vízzel, hogy ne karcolódjon? De azért nem cserélném vissza, ez a sok "Extra" megérte, élhetőbb a kocsi. A két G "VIVA" felszereltség volt (totál fapad). Ez már tényleg nem ide tartozik, de azért még annyit, hogy a 2002-es AGR szelepes volt, a 2003-as meg gyárilag nem. A különbség annyi volt, hogy az AGR-es kipufogóvége olyan fényes volt belülről, mint kívülről, a másik meg teljesen fekete. Viszont ez érezhetően nyomatékosabb volt, jobban ment. Tudtommal a CL2-höz is a németek szállítják a motort. Tudtok valamit arról, hogy a sebváltót, futóművet, karosszéria elemeket is ők szállítják, vagy a lengyelek gyártják? Vagy tényleg csak összeszerelnek? Igen a fényezése hagy kiváni valót, az enyim nem metál, hanem sima lapszín (royalkék), de nagyon karcos.... Apám Corsa C-je metál, de annak a fényezése sokkal, inkább fényévekkel jobb. Tényleg, a Corsa C hol készül?(2006/06-os, Z12XEP) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Igen a fényezése hagy kiváni valót, az enyim nem metál, hanem sima lapszín (royalkék), de nagyon karcos.... Apám Corsa C-je metál, de annak a fényezése sokkal, inkább fényévekkel jobb. Tényleg, a Corsa C hol készül?(2006/06-os, Z12XEP) Nézd meg a vázszám alapján. Nemrég feltettem az értelmezéshez szükséges táblázatot. Az én régi Corsám (92-es) spec spanyol volt. Opel alvázszám értelmezés Új forma az 1998-as modellévtől: 10. karakter: A modellév 1 2001 2 2002 3 2003 4 2004 5 2005 6 2006 7 2007 8 2008 11. karakter: A járművet előállító General Motors/Opel gyárra utal. 1 Rüsselsheim, Németország 2 Bochum, Németország 3 Azambuja, Portugália 4 Zaragoza, Spanyolország 5 Antwerpen II., Belgium 6 Eisenach, Németország 7 Luton, Anglia 8 Ellesmere Port, Anglia 9 Uusikaupunki, Finnország B Bertone J Bekasi, Indonesia P Warszawa, Lengyelország G Gliwice, Lengyelország S Szentgotthárd, Magyarország Z Torbali-Izmir, Törökország N Norwich, Anglia Esetleg kis olvasnivaló: http://www.rupesky.hu/opel/opel-vilag/corsa-tortenelem.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November29, 2008 Megoszt Elküldve November29, 2008 Nézd meg a vázszám alapján. Nemrég feltettem az értelmezéshez szükséges táblázatot. Az én régi Corsám (92-es) spec spanyol volt. Opel alvázszám értelmezés Új forma az 1998-as modellévtől: 10. karakter: A modellév 1 2001 2 2002 3 2003 4 2004 5 2005 6 2006 7 2007 8 2008 11. karakter: A járművet előállító General Motors/Opel gyárra utal. 1 Rüsselsheim, Németország 2 Bochum, Németország 3 Azambuja, Portugália 4 Zaragoza, Spanyolország 5 Antwerpen II., Belgium 6 Eisenach, Németország 7 Luton, Anglia 8 Ellesmere Port, Anglia 9 Uusikaupunki, Finnország B Bertone J Bekasi, Indonesia P Warszawa, Lengyelország G Gliwice, Lengyelország S Szentgotthárd, Magyarország Z Torbali-Izmir, Törökország N Norwich, Anglia Esetleg kis olvasnivaló: http://www.rupesky.hu/opel/opel-vilag/corsa-tortenelem.htm Köszi, ezek szerint 6-os, azaz németország, nem csoda azért van minőségbeli eltérés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fubela Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Nekem 5 vezeték van benne, 2007/12 optima felszereltség, ha ez segít valamit, munkatársam 2008/03 optima felszereltségű kocsijában is ugyanugy volt a vezeték. Igen a küszöb miatt, de ha valaki ügyesebb, de nekem nem ment másképp, eltörni meg nem akartam. Kösz, persze hogy segít, én csak megtapogattam, de a hideg miatt merev volt a harmónika, én háromnak éreztem. Nem szeretném én sem eltörni a burkolatot, ezért kérdeztem, hogy csak pattintani kell, vagy fogja csavar is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
krisztofer Elküldve November30, 2008 Megoszt Elküldve November30, 2008 Sziasztok Olyan problémám lenne hogy utólag szeretnék beszerelni első ködlámpákat corsa c -be.Tudna nekem valaki segíteni hogy mit tegyek?Lépésről-lépésre. előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts