imy Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Köszi! És mindezt hogy lehetne kivitelezni? Merre induljak ebben a témában...? Ciao! Én bontott alkatrészekkel próbálkoznék, egyszerűbb mint mást belehackelni az ülésbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2008 Megoszt Elküldve November13, 2008 Ja, csak lehet tovább tart mire talál bontott cuccokat. Viszont a gyári alkatrészeket ha holnap megrendeli, holnapután itt van, és rá egy napra kész is a szerelés, csak többe kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok! Lehet volt már szó róla, de megkérdezem. A km óra a megtett km adatot az órában tárolja vagy az ecu tárolja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Sziasztok! Lehet volt már szó róla, de megkérdezem. A km óra a megtett km adatot az órában tárolja vagy az ecu tárolja? Szvsz az órában. Szóval óra cserekor nem marad mega kilóméteróraállásod sem, de az ötlet amit mondasz nem rossz, mert akkor hiába pörgetnék a nepperek az órát, a motorvezérlőből elő lehetne csalni a valós kilóméteróraállást. Valahogy úgy mint a régi Fiat Tipo DGT-nél, amelyik egy gomb megnyomására kiírta hogy hányszor fordult már át az óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Szvsz az órában. Szóval óra cserekor nem marad mega kilóméteróraállásod sem, de az ötlet amit mondasz nem rossz, mert akkor hiába pörgetnék a nepperek az órát, a motorvezérlőből elő lehetne csalni a valós kilóméteróraállást. Valahogy úgy mint a régi Fiat Tipo DGT-nél, amelyik egy gomb megnyomására kiírta hogy hányszor fordult már át az óra. OBD-vel szerintem lehet piszkálni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve November15, 2008 Megoszt Elküldve November15, 2008 Szvsz az órában. Szóval óra cserekor nem marad mega kilóméteróraállásod sem, de az ötlet amit mondasz nem rossz, mert akkor hiába pörgetnék a nepperek az órát, a motorvezérlőből elő lehetne csalni a valós kilóméteróraállást. Valahogy úgy mint a régi Fiat Tipo DGT-nél, amelyik egy gomb megnyomására kiírta hogy hányszor fordult már át az óra. Nekem nem opelbe kéne az óra ezért kérdezem, hogy törjem-e a fejem rajta vagy alapba vessem el az ötletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Ha csak azért kell hogy óracserekor a régi óraállásod maradjon, akkor sztem simán tekergetéssel (régi típus), vagy OBD-vel(újabb) be lehet állítani ahogy fentebb már említve lett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanye Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 SZIASZTOK! A SEGÍTSÉGETEKET KÉRNÉM! VÁSÁROLTAM AZ AUTÓMBA (g astra) EGY LG LAC2800R TÍPUSÚ AUTÓHIFIT ÉS EGY PROBLÉMÁM VAN VELE. HA ELMENTEM A RÁDIÓÁLLOMÁSOKAT, MIUTÁN LEÁLLÍTOM AZ AUTÓT, MAJD ÚJRA ELINDÍTOM TÖRLŐDIK MINDEGYIK. MI LEHET A BAJA? HA TUD VKI SEGÍTENI, AZT NAGYON MEGKÖSZÖNÖM! Link to comment Megosztás: More sharing options...
josh_ Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 SZIASZTOK! A SEGÍTSÉGETEKET KÉRNÉM! VÁSÁROLTAM AZ AUTÓMBA (g astra) EGY LG LAC2800R TÍPUSÚ AUTÓHIFIT ÉS EGY PROBLÉMÁM VAN VELE. HA ELMENTEM A RÁDIÓÁLLOMÁSOKAT, MIUTÁN LEÁLLÍTOM AZ AUTÓT, MAJD ÚJRA ELINDÍTOM TÖRLŐDIK MINDEGYIK. MI LEHET A BAJA? HA TUD VKI SEGÍTENI, AZT NAGYON MEGKÖSZÖNÖM! A fejegység memória tápja nincs bekötve, vagy nem állandó 12V-ra van kötve. Esetleg a memória ág biztosítéka kiment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 SZIASZTOK! A SEGÍTSÉGETEKET KÉRNÉM! VÁSÁROLTAM AZ AUTÓMBA (g astra) EGY LG LAC2800R TÍPUSÚ AUTÓHIFIT ÉS EGY PROBLÉMÁM VAN VELE. HA ELMENTEM A RÁDIÓÁLLOMÁSOKAT, MIUTÁN LEÁLLÍTOM AZ AUTÓT, MAJD ÚJRA ELINDÍTOM TÖRLŐDIK MINDEGYIK. MI LEHET A BAJA? HA TUD VKI SEGÍTENI, AZT NAGYON MEGKÖSZÖNÖM! Légyszíves olvass már vissza egy kicsit!!!!! Legalább 4-szer volt már téma! Egyébként ez az Opelekre jellemző. Föl kell cserélni az állandó 12V-ot a gyújtás 12V-jával. :lol: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kanye Elküldve November16, 2008 Megoszt Elküldve November16, 2008 Köszönöm szépen a segítségeteket! Utánanézek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 SZIASZTOK! A SEGÍTSÉGETEKET KÉRNÉM! VÁSÁROLTAM AZ AUTÓMBA (g astra) EGY LG LAC2800R TÍPUSÚ AUTÓHIFIT ÉS EGY PROBLÉMÁM VAN VELE. HA ELMENTEM A RÁDIÓÁLLOMÁSOKAT, MIUTÁN LEÁLLÍTOM AZ AUTÓT, MAJD ÚJRA ELINDÍTOM TÖRLŐDIK MINDEGYIK. MI LEHET A BAJA? HA TUD VKI SEGÍTENI, AZT NAGYON MEGKÖSZÖNÖM! Ahogy a kollegák írják...valószínű csak fel kell cserélni...de javasolnám a Caps Lock gomb ismételt megnyomását, mert a neten ez a kiabálás vagy legalábbis az emelt hangnem jele....:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Légyszíves olvass már vissza egy kicsit!!!!! Legalább 4-szer volt már téma! Egyébként ez az Opelekre jellemző. Föl kell cserélni az állandó 12V-ot a gyújtás 12V-jával. :lol: De akkor a gyárilag pl. opel rádiókkal ill. a szalonban beszerelt egyéb típusú rádióknál mindíg a szerelők felcserélik? Ezt nehéz elhinnem hogy az opelnél ezt a hibát nem küszöbölték ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 De akkor a gyárilag pl. opel rádiókkal ill. a szalonban beszerelt egyéb típusú rádióknál mindíg a szerelők felcserélik? Ezt nehéz elhinnem hogy az opelnél ezt a hibát nem küszöbölték ki. Nem. Az opel rádióknál a kábelköteg így van gyárilag kialakítva. Igen. Más tipusú rádióknál fel kell cserélni. Én is szívtam vele egy pár napig amíg rájöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Én úgy tudom, hogy az a fejegység amelyik ISO csatlakozóval van ellátva, pl. a Blaupunkt, annál nem kell felcserélni. Egyébként a Kenwood kezelési utasítása külön kitér erre a problémára. Külön mutatja rajzon, hogy az Opeleknél mit kell tenni a bekötésnél. Ugyanis a Kenwood nem ISO csatis. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November17, 2008 Megoszt Elküldve November17, 2008 Minden típushoz lehet 1000Ft körül kapni ISO csatit, átalakítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Minden típushoz lehet 1000Ft körül kapni ISO csatit, átalakítót. Ezekben pedig a kritikus szálak gyárilag bonthatóak, így felcserélheted te magad is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November18, 2008 Megoszt Elküldve November18, 2008 Ezekben pedig a kritikus szálak gyárilag bonthatóak, így felcserélheted te magad is. Autó típushoz értettem és ott nem kell semmit bontani. Nekem sem kellett, igaz nekem kormánytáv adapterrel együtt volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November24, 2008 Megoszt Elküldve November24, 2008 Üdv! Ködlámpa utólagos beépítéséhez kéne némi infó urak! Vettem utángyári lámpákat hozzá, az elektromos részeket most csinálnám hozzá meg. A hátsó ködös kapcsolójára szeretném rákötni relével, de felmerült pár kérdés. 1: A hátsó ködlámpa relézve van-e gyárilag? (mert akkor az elektromos dobozából elég ellopni a jelet, nem kell a kapcsolónál buherálni) 2: Hogy lehet a ködlámpa kapcsoló blokkot normálisan kiszedni a műszerfalból? (ha mégis erre lenne szükség) 3: A relés dobozban nincs benne esetleg az első ködösök reléfoglalata? A kocsi egy 2004/4 1.4 Caravan Köszi, aki esetleg tud segíteni! Üdv: Robz Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Üdv! Ködlámpa utólagos beépítéséhez kéne némi infó urak! Vettem utángyári lámpákat hozzá, az elektromos részeket most csinálnám hozzá meg. A hátsó ködös kapcsolójára szeretném rákötni relével, de felmerült pár kérdés. 1: A hátsó ködlámpa relézve van-e gyárilag? (mert akkor az elektromos dobozából elég ellopni a jelet, nem kell a kapcsolónál buherálni) 2: Hogy lehet a ködlámpa kapcsoló blokkot normálisan kiszedni a műszerfalból? (ha mégis erre lenne szükség) 3: A relés dobozban nincs benne esetleg az első ködösök reléfoglalata? A kocsi egy 2004/4 1.4 Caravan Köszi, aki esetleg tud segíteni! Üdv: Robz 1. igen 2. kihúzod a helyzetjelző, tompított tekerőt, alulról feldugsz neki egy csavarhúzót, ekkor az lejön. Alatta van két rés oda is bedugsz egy-egy csavarhúzót és lehet húzni kifele. 3. benne van. Egyébként nem kevésszer veséztük már ezt ki. Asszem pont a múlt héten is volt erről szó. Nomeg arról, hogy miért nem szabad, miért nem ildomos rákötni az elsőket a hatsó kapcsolójára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Sziasztok!Az elmúlt napokban bukkantam erre a klasz,sok témára kiterjedő fórumra.Van egy 2007-es 5 ajtós Classic II-öm,amiből hiányolom a hátsó ajtóknál lévő belsőtér világítás kapcsolót("b" oszlopon van rajta,ajtónyitásnál felkapcsolodna a lámpa).Az lenne a kérdésem,hogy mennyire lenne bonyolult feladat ezt pótolni,meddig van kábelezve? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November25, 2008 Megoszt Elküldve November25, 2008 Sziasztok!Az elmúlt napokban bukkantam erre a klasz,sok témára kiterjedő fórumra.Van egy 2007-es 5 ajtós Classic II-öm,amiből hiányolom a hátsó ajtóknál lévő belsőtér világítás kapcsolót("b" oszlopon van rajta,ajtónyitásnál felkapcsolodna a lámpa).Az lenne a kérdésem,hogy mennyire lenne bonyolult feladat ezt pótolni,meddig van kábelezve? B oszlopban központizár, hátsó hangszorók kábele van, + egy szürke kábel, ami a hátsó ajtónyitásérzékelőé lehet a hosszából adódóan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 1. igen 2. kihúzod a helyzetjelző, tompított tekerőt, alulról feldugsz neki egy csavarhúzót, ekkor az lejön. Alatta van két rés oda is bedugsz egy-egy csavarhúzót és lehet húzni kifele. 3. benne van. Egyébként nem kevésszer veséztük már ezt ki. Asszem pont a múlt héten is volt erről szó. Nomeg arról, hogy miért nem szabad, miért nem ildomos rákötni az elsőket a hatsó kapcsolójára. Köszi a válaszokat, ezek jó hírek! Alapvetően rendszeresen olvasom a fórumot, de sajnos ezekről konkrét infóra nem emlékszem. A hátsó relés kérdést feltettem régebben is, amikor először jutott eszembe a dolog, de nem kaptam érdemi választ akkor. A kapcsolós témára emlékszem, de én még mindig azt mondom, hogy én akkor használom a ködlámpát, ha erős ködben megyek, máskor nem. Így nem zavaró, ha együtt megy az első-hátsó. (szerintem) Zsigás- Wareszos korszakban hol kapcsolgattad külön a ködösöket? :lol: Azt nem tudod esetleg megmondani, melyik a két relé/reléhely, amiről beszélünk? (bár az egyik gondolom nincs benne, csak a helye) Kapcsolási rajz esetleg elérhető valahol G Caravanhoz? mod: Most visszaolvastam hónap elejéig, de nem találom, csak a régi hozzászólásoknál. Tuti ebben a topicban volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 Köszi a válaszokat, ezek jó hírek! Alapvetően rendszeresen olvasom a fórumot, de sajnos ezekről konkrét infóra nem emlékszem. A hátsó relés kérdést feltettem régebben is, amikor először jutott eszembe a dolog, de nem kaptam érdemi választ akkor. A kapcsolós témára emlékszem, de én még mindig azt mondom, hogy én akkor használom a ködlámpát, ha erős ködben megyek, máskor nem. Így nem zavaró, ha együtt megy az első-hátsó. (szerintem) Zsigás- Wareszos korszakban hol kapcsolgattad külön a ködösöket? :lol: Azt nem tudod esetleg megmondani, melyik a két relé/reléhely, amiről beszélünk? (bár az egyik gondolom nincs benne, csak a helye) Kapcsolási rajz esetleg elérhető valahol G Caravanhoz? mod: Most visszaolvastam hónap elejéig, de nem találom, csak a régi hozzászólásoknál. Tuti ebben a topicban volt? Igazad van, nem ebben a topicban van. 1. 2. A biztosítékdobozban van a biztosítékhalmaz fölött egy sor relé, asszem 7-es elnevezésű, de a sorban középtájt hiányzik egy, na az lesz az első helye. ( Felszereltségtől függően hiányozhat másik is :lol: ) Egyébként ha rákötöd a hátsóra az elsőt (amit továbbra sem ajánlok), akkor számíthatsz sűrű relécserére. A többit most nem találom meg (asszem a beszélgetnek erről arrólba volt kb 1,5 hónapja), azért összefoglalom, miért nem ildomos egyszerre üzemeltetni: - ha Te vagy a sorban az első, akkor miért égeted ki a mögötted jövő szemét, ködben? - ha Te vagy a sorban az utolsó, akkor miért égeted ki az előtted menő szemét, ködben? Majd a többiek elmondják a többi érvet, számomra ennyi elég. Az 1000 évvel ezelőttről meg fölösleges beszélni: - valamiért szükségesnek tartották, hogy külön lehessen kapcsolni - akkoriban olyan kevés autó volt, nem mentek sorban az emberek - a zsigában légzsák sem volt, meg ütközéselnyelő zóna stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z 16 XEP Elküldve November26, 2008 Megoszt Elküldve November26, 2008 B oszlopban központizár, hátsó hangszorók kábele van, + egy szürke kábel, ami a hátsó ajtónyitásérzékelőé lehet a hosszából adódóan. Köszi szépen a gyors,részletes tájékoztatást! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts