Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Szevasztok!

Sajnos most nincs annyi energiám így nem kerestem rá, de ha volt szó róla..repüljenek a kövek :huh:

Szóval...érdekelne hogy a multikormányos gépekbe, a multit bele lehet e rakni, be van e kábelezve hozzá...ha kérdéses benne van e, akkor mit kell hozzá megnéznem....a gép ahogy az aláírásomban is szerepel 98-as szeptemberi...tehát G és nem CL2...hozzáértők mit mondtok? <_<

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

Sajnos most nincs annyi energiám így nem kerestem rá, de ha volt szó róla..repüljenek a kövek :huh:

Szóval...érdekelne hogy a multikormányos gépekbe, a multit bele lehet e rakni, be van e kábelezve hozzá...ha kérdéses benne van e, akkor mit kell hozzá megnéznem....a gép ahogy az aláírásomban is szerepel 98-as szeptemberi...tehát G és nem CL2...hozzáértők mit mondtok? <_<

kicsit félreértheő amit írtál ezért azt gondolom, hogy a nem multikormányosba akarsz multikormányt. Én mondjuk nem vagyok guru ebben, de azt többen mondták, hogy a kormányzsákot cserélni kell hozzá, így én nem is kezdtem bele.

Link to comment
Megosztás:

Milyen szigetelőszalag?????!?!!

Blaupunkt CD berakásához SEMMIT nem kell gányolni, szigszalagozni. "Plug&Play" a cucc..... <_<

Ennyit a szakszerű szerelésről.

Egyébként lehet, hogy a Blauval jobban jársz, mint a gyári cd-vel, feltéve, ha amúgy sincs kormányvezérlőd.....

Sima kínai szigszalagot csak félbehajtva az éren és ennyi. Na ezért nem viszem hozzá a gépet.

Ha már szigszalag, akkor max a szövet alapút szabad, mert az nem engedi el a melegbe a ragasztást. De egy szakszervíznek nehogy már ne teljen néhány centi zsugorcsőre. :huh: Egyébként én sem értem minek kellett el vagdosni a vezetéket.

Ők tették bele a blaut, én cseréltem JVC-re. És sajna nincs vezérlőm.

Link to comment
Megosztás:

Anno én vetettem fel ezt a kérdést, akkor nem volt sok válasz rá... Én sokallom ezt bár nem tudom hogy milyen és hány literes tankkal meg milyen védelmekkel nézted ezt az árat. Hol kérdeztél rá, mert ez sztem sok érte.

Én is gondolkodtam ezen de így hogy kb. 2500km/év lett az autó első szülinapjáig a fogyasztása így még az első éves szervízére is sokallom a pénzt. Mindjárt itt az ősz utána meg megy a jó meleg garázsba:)

Most sem tolong senki sem.

Én is sokalom az árat. Ez egy Opel kereskedés ajánlata volt. De jó lenne, ha kicsit beindulnának a válaszok.

Bemásolom amailt ide:

Az Ön álltal kért gázátalakítás megoldható .A gépkocsiba Landi Renzo Omegas Szekvenciális /hengerenkénti gázszettet tudok javasolni .A gáztartályt a pótkerék helyére is el lehet helyezni , melynek ürtartalma 48 l illetve vannak a hagyományos hengeres tartályos megoldások is 55/l /60l/75l/90 l kivitelben.A szett tartalmaz besző szintjelzőt , amelyen gyorssan tájékozódhat a gáz szintjéről.A szett beszerelése 2 napot vesz igénybe és a harmadik napon tudjuk levizsgáztatni .Beszerelés költsége :345.000 Ft helyett 305.000 Ft akcióban , mely tartalmazza az össszes költséget kivéve a forgalmi bejegyzést .Az álltalunk adott műszaki adatlappal lehet beíratni a helyi illetékes okmányirodába , ennek költsége 12000 Ft .Természetessen a zöldkártyát is kicseréljük klettös üzemre .Ha ezt velünk kívánja megoldani akkor 8000 Ft ügyintézési költséget még hozzá kell számolni.Gyári garancia nem változik 2 év ill 100000 km / 3 évben méltányosság.Szett garancia 1 év +1 év méltányosság.Ha most rendeli meg gázszettét akkor ingyenessen teletankoljuk gáztartáját.

Fogyasztás gázüzemben megegyezik a benzines használattal , de jelenleg az LPG 170-200 Ft/l áron kapható.

Cégünk 2000 óta foglakozik Opel , Chevrolet és egyéb típusok gázos átalakításával a legújabb olasz technológiák igénybevételével .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Multkor felvetettem az utolagos riaszto+elektromos ablak kerdeset. A hetvegen fogtam magam es megkerestem a kocsiban a riaszto vezerleset es kikotottem. Most a gyari kulcsal hasznalom, es reteszelem is az ajtokat.

Melo kozben felhivtam a szerelomet, aki a helyi opel markaszervizben dolgozik, es megkerdeztem errol. O azt mondta, hogy naluk a villamossagis be szokta ugy kotni a riasztot vhogy, hogy reteszelesre aktivalodik, es akkor a gyari kulcsal lehet hasznalni tovabbra is a gepet. Az elektromos ablak felhuzasat is elvileg meg tudja oldani, hogy zarasra felmenjen, legalabbis neki a zafiraba bekototte ugy par perc alatt. Majd beszelek vele en is, de szerintem marcsak tavasszal lesz aktualis a dolog, mostmar hideg van:)

Link to comment
Megosztás:

Anno én vetettem fel ezt a kérdést, akkor nem volt sok válasz rá... Én sokallom ezt bár nem tudom hogy milyen és hány literes tankkal meg milyen védelmekkel nézted ezt az árat. Hol kérdeztél rá, mert ez sztem sok érte.

Én is gondolkodtam ezen de így hogy kb. 2500km/év lett az autó első szülinapjáig a fogyasztása így még az első éves szervízére is sokallom a pénzt. Mindjárt itt az ősz utána meg megy a jó meleg garázsba:)

Itt valamit nem értek. Ennek a kocsinak többe van az éves fenntartása (mindenféle sarcok, kötelező szervíz, mosás, takarítás, stb.), mint az üzemeltetése (2500 km/év kb.3-4 tank benzin). Ha így vigyázol rá, akkor 30 év múlva lesz egy kitűnő állapotú old-timered. Addigra megtérülne a gázosítás, de ugrik a múzeális minősítés. <_<

Link to comment
Megosztás:

Az ablakemelőhöz visszatérve,sajnos az infót nem adja ki a villamosságis,de az ár 3000 pénz csak időpontot kell egyeztetni.De majd jobban utána nézünk a dolognak,hátha alakul vmi.

Ma ki okosítottak, vagy butítottak ez ügybe. Nem vagyok biztos benne hogy igazat mondtak vagy sem. A lényeg szerintük a következő: Kétféleképpen lehet megoldani ezt a dolgot. Hozzávaló panel, vagy a forrasztás a másik megoldás. A panellal korrekten probléma mentesen megoldható. A forrasztás szerintük nem jó, mert akkor a 12 volt folyamatosan kimegy, és akkor a végálás kapcsoló kapcsolja le a motort. Ami persze nem jó a motornak, mert erőltetve van. Nem tudom a panelnál mi kapcsolja le a motort? Nem a végálás kapcsoló? Végülis a panelos megoldásnál csak egy rövid ideig megy ki a feszültség, Utána a panel feszültségmentesíti azt a rendszert amitől autómata lett a felhúzás. Tehát szerintük ez felhúzó motor és aksi gyilkos módszer. Várhatóan 1-2 év után tönkre megy az aksi, és szép lassan a motorok is.

Hozzáértők mi a véleményetek erről? El akarják adni a panelt, vagy meg akarják előzni a hibát? Vagy esetleg nem értenek hozzá kellőképpen hogy át lássák?

Link to comment
Megosztás:

Ma ki okosítottak, vagy butítottak ez ügybe. Nem vagyok biztos benne hogy igazat mondtak vagy sem. A lényeg szerintük a következő: Kétféleképpen lehet megoldani ezt a dolgot. Hozzávaló panel, vagy a forrasztás a másik megoldás. A panellal korrekten probléma mentesen megoldható. A forrasztás szerintük nem jó, mert akkor a 12 volt folyamatosan kimegy, és akkor a végálás kapcsoló kapcsolja le a motort. Ami persze nem jó a motornak, mert erőltetve van. Nem tudom a panelnál mi kapcsolja le a motort? Nem a végálás kapcsoló? Végülis a panelos megoldásnál csak egy rövid ideig megy ki a feszültség, Utána a panel feszültségmentesíti azt a rendszert amitől autómata lett a felhúzás. Tehát szerintük ez felhúzó motor és aksi gyilkos módszer. Várhatóan 1-2 év után tönkre megy az aksi, és szép lassan a motorok is.

Hozzáértők mi a véleményetek erről? El akarják adni a panelt, vagy meg akarják előzni a hibát? Vagy esetleg nem értenek hozzá kellőképpen hogy át lássák?

Hát mivel nem nagyon értek a dologhoz,nem tudom,hogy mi igaz ebből.De,ha az ablakfelhúzó gombokkal üzemelteted akkor is a végáláskapcsoló állítja meg az ablakot.Bezárom magam az autóba és megnézem,hogy üzemel e az ablak ajtózárás után,de ez úgy nem működhet,mert a kulcs nincs a gyújtáskapcsolóban.Na majd megsasolom.

Link to comment
Megosztás:

kicsit félreértheő amit írtál ezért azt gondolom, hogy a nem multikormányosba akarsz multikormányt. Én mondjuk nem vagyok guru ebben, de azt többen mondták, hogy a kormányzsákot cserélni kell hozzá, így én nem is kezdtem bele.

igazad van..az az a rövid kis szó kimaradt <_< nem hiszem hogy légzsák csere kell hozzá de valaki hozzárétő okosítson már ki!!! a JVC m tudja a kormánvezérlőt de a kormányom nem :huh: és ezért gondolkodom a dolgon...

Link to comment
Megosztás:

Itt valamit nem értek. Ennek a kocsinak többe van az éves fenntartása (mindenféle sarcok, kötelező szervíz, mosás, takarítás, stb.), mint az üzemeltetése (2500 km/év kb.3-4 tank benzin). Ha így vigyázol rá, akkor 30 év múlva lesz egy kitűnő állapotú old-timered. Addigra megtérülne a gázosítás, de ugrik a múzeális minősítés. :huh:

Nem pont az ot minősitésért vettem az autót de amikor ugynennyiért lehet 4-5 éveseket is kapni akkor mirt ne? A cascóm 1400/hó a kötelezőm 2800/hó. -Hol itt a hiba? <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem pont az ot minősitésért vettem az autót de amikor ugynennyiért lehet 4-5 éveseket is kapni akkor mirt ne? A cascóm 1400/hó a kötelezőm 2800/hó. -Hol itt a hiba? <_<

A gázosítás ötletében! Kevés a futásteljesítmény (2500 km/év) ahhoz, hogy megérje a beruházást.

Azért az elgondolkodtató, hogy az általad említett 4-5 éves Astra G (még többnyire német gyártású) annyiba kerül, mint az új Classic II (tehát lengyel).

Link to comment
Megosztás:

A gázosítás ötletében! Kevés a futásteljesítmény (2500 km/év) ahhoz, hogy megérje a beruházást.

Azért az elgondolkodtató, hogy az általad említett 4-5 éves Astra G (még többnyire német gyártású) annyiba kerül, mint az új Classic II (tehát lengyel).

Hát a 4-5 éves G-k nemigen kerülnek 2900000Ft-ba,hacsak nem vmi szupi OPC

Link to comment
Megosztás:

Nem pont az ot minősitésért vettem az autót de amikor ugynennyiért lehet 4-5 éveseket is kapni akkor mirt ne? A cascóm 1400/hó a kötelezőm 2800/hó. -Hol itt a hiba? <_<

4-5 éveseket ugyanennyiért???

Nem néztél el valamit? (esetleg vadi új fapadot hasonlítasz egy fullos 4 éveshez...?)

Link to comment
Megosztás:

TATU típusú indításgátlót ismeritek?

Esetleg vélemények?

Ismerem. Egyszer majdnem megdöglöttem miatta még a Kadettel, mert pont akkor lépett működésbe és állította le az autót, amikor balra nagyívben készültem kifordulni egy mellékútról egy négysávos főútra. Kicsin múlt hogy nem talált oldalba egy 30 tonnás kamion... Szóval részemről soha többet T.A.T.U. A legjobb amit el tudok mondani róla, hogy olcsó. <_<

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud valami jóval kecsegtetni hogyha ki akarom cserélni a sima kapaszkodókat az ajtóknál és világítósat akarok beletenni, akkor annak elő van készítve a lyuk ill. a kábelt a 12v-ról kell kihúznom?

Másik kérdésem: a középső visszapillantónál lévő lámpa két változatban készült: egyizzós meg valami térképolvasós kivitelben. Abban két izzó van és külön kapcsolhatók oldalanként? Nekem sima van de sztem inkább átledesítem az egészet. Megéri vajon?

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud valami jóval kecsegtetni hogyha ki akarom cserélni a sima kapaszkodókat az ajtóknál és világítósat akarok beletenni, akkor annak elő van készítve a lyuk ill. a kábelt a 12v-ról kell kihúznom?

Másik kérdésem: a középső visszapillantónál lévő lámpa két változatban készült: egyizzós meg valami térképolvasós kivitelben. Abban két izzó van és külön kapcsolhatók oldalanként? Nekem sima van de sztem inkább átledesítem az egészet. Megéri vajon?

Ledet mindenhova? :lol: azzal kicsit nehezebben fog menni a késleltető is...de azt hioszem vki már csinált ilyet és utánna azzal küzdött, hogy világított neki ha kell ha nem...valahonnan elég volt neki az a kis fesz is...úgy kellett neki talán lesöntölnie..

Link to comment
Megosztás:

Ledet mindenhova? :lol: azzal kicsit nehezebben fog menni a késleltető is...de azt hioszem vki már csinált ilyet és utánna azzal küzdött, hogy világított neki ha kell ha nem...valahonnan elég volt neki az a kis fesz is...úgy kellett neki talán lesöntölnie..

Majd elrendezem olyan csoportosítással hogy a 12V-ról menjen, de a késleltető áramkört nem lehet valahogy kiiktatni?

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna nekem küldeni egy kapcsrajzot a G astráról? 1.4 twp cl2 z14xep de bármilyen g astráé is jó lenne mert a késleltetőhöz kellene hogy megbuherálhassam. Olyan áramkörön is gondolkodtam hogy a ledek 2V-ig világítanának de akkor az előtétezéssel lennék gondban. Ezért kellene minél gyorsabban a kapcsrajza a gépnek.

Akinek van kérem küldje el a ha4zoli@gmail.com-ra!

Előre is köszi mindenkitől!

Link to comment
Megosztás:

Valaki tudna nekem küldeni egy kapcsrajzot a G astráról? 1.4 twp cl2 z14xep de bármilyen g astráé is jó lenne mert a késleltetőhöz kellene hogy megbuherálhassam. Olyan áramkörön is gondolkodtam hogy a ledek 2V-ig világítanának de akkor az előtétezéssel lennék gondban. Ezért kellene minél gyorsabban a kapcsrajza a gépnek.

Akinek van kérem küldje el a ha4zoli@gmail.com-ra!

Előre is köszi mindenkitől!

Feldobhatná ide is, vagy ha nem akar neki ekkora publicitást, akkor én is szívesen veszem akár pü-ben.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.