Asterx Elküldve Augusztus9, 2008 Elküldve Augusztus9, 2008 Másvalaki, akinek esetleg nem gyári van, hova van rakva a LED? Nekem a kormánytól balra az állítható légterelőt kőrbevevő műanyag szegély van picit megfúrva - ott kandikál ki a LED.
setupman Elküldve Augusztus9, 2008 Elküldve Augusztus9, 2008 Lehet, hogy hülye kérdés, de miért érdekel, hogy ne villogjon, ha rajta a gyújtás? Zavaró ott lent? Mert pl. járó motor mellett hülyén néz ki az élesített riasztó. :lol:
setupman Elküldve Augusztus9, 2008 Elküldve Augusztus9, 2008 ha eletronikai szaki....15-ös kapocs...kapcsolt pozitív...mindíg van olyan fogyasztó amin keresztűl ez a pont testet kap, ha nincs rajta feszej...a másik labat az állandó pozitívra...és már rendben is vagyunk...ha nincs kapcsolt pozitív test van, ha van kapcsolt pozitív akkor nincs potenciál különbség és nincs villogás! :lol: mivel a dióda "egyenirányító is", így nem kap vissza feszkót az állandóról sem a kapcsolt....remélem érthető voltam :lol: Ok, kösz szépen! Ha lesz bátorságom megbontani a gyújtáskapcsoló környékét, akkor nekiállok.
imy Elküldve Augusztus9, 2008 Elküldve Augusztus9, 2008 Mert pl. járó motor mellett hülyén néz ki az élesített riasztó. :lol: Kicsit! És esti vezetéskor szerintem zavaró, hogy valami piros a szem sarkában nagy fénnyel villog. :lol:
dionaea Elküldve Augusztus10, 2008 Elküldve Augusztus10, 2008 Kicsit! És esti vezetéskor szerintem zavaró, hogy valami piros a szem sarkában nagy fénnyel villog. :lol: nekem az A oszlop és a műszer fal találkozásáál van az egyik a mási a szélvédő találkozásánál ugyan azon az oldalon. És egyik sem kamu led.
Zachi Elküldve Augusztus10, 2008 Elküldve Augusztus10, 2008 Kicsit! És esti vezetéskor szerintem zavaró, hogy valami piros a szem sarkában nagy fénnyel villog. :lol: Ebben van valami! Biztos halálra idegesítene az autórádió, fejegység, stb. állandóan villogó ledje is. Még jó, hogy csak az aktív védelemre figyelmeztet!
imy Elküldve Augusztus10, 2008 Elküldve Augusztus10, 2008 Ebben van valami! Biztos halálra idegesítene az autórádió, fejegység, stb. állandóan villogó ledje is. Még jó, hogy csak az aktív védelemre figyelmeztet! Azért egy extrafényű LED-nek van fényereje, igaz ha jó szögven van elhelyezve nem zavaró, a LED-ek sugárzási szöge max 60fok szokott lenni. :lol:
Qpack Elküldve Augusztus11, 2008 Elküldve Augusztus11, 2008 Ok, kösz szépen! Ha lesz bátorságom megbontani a gyújtáskapcsoló környékét, akkor nekiállok. ne babráld a gyújtáskapcsolót...a bizti tábláról hozd el, de mondhatnám azt is, hgy kapcsolt pozitív a szivargyújtó...állandót pedig találsz a rádiónál...és akkor nem kell szinte semmit bontogatni :lol:
I_S Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 ne babráld a gyújtáskapcsolót...a bizti tábláról hozd el, de mondhatnám azt is, hgy kapcsolt pozitív a szivargyújtó...állandót pedig találsz a rádiónál...és akkor nem kell szinte semmit bontogatni :lol: 10 pötty... és a legegyszerűbb szvsz is.
setupman Elküldve Augusztus13, 2008 Elküldve Augusztus13, 2008 ne babráld a gyújtáskapcsolót...a bizti tábláról hozd el, de mondhatnám azt is, hgy kapcsolt pozitív a szivargyújtó...állandót pedig találsz a rádiónál...és akkor nem kell szinte semmit bontogatni :lol: Ez korrekt megoldás! Kösz szépen!
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Juhééééé! Végre működik a tempomatom! Igazából a beszerelés hamarabb megvolt mint amennyi idő aklatt Tech2-vel felprogramozták, valami fura véletlen miatt ugyanis az autóm nem nagyon akart kommunikálni a Tech2-vel, legalábbis mindaddíg amíg Astra G és Z18XE volt beállítva, míg végül Vectra B-nek és Z18XEL-nek felismerte... :lol: Ráadásul Z18XEL ugyan volt G Astrában, de QP-ban sosem, úgyhogy ezt mosmá' egyáltalán nem értem...
NeedForSpeed Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Juhééééé! Végre működik a tempomatom! Igazából a beszerelés hamarabb megvolt mint amennyi idő aklatt Tech2-vel felprogramozták, valami fura véletlen miatt ugyanis az autóm nem nagyon akart kommunikálni a Tech2-vel, legalábbis mindaddíg amíg Astra G és Z18XE volt beállítva, míg végül Vectra B-nek és Z18XEL-nek felismerte... :lol: Ráadásul Z18XEL ugyan volt G Astrában, de QP-ban sosem, úgyhogy ezt mosmá' egyáltalán nem értem... Királyság! Én imádom, kisebb vidéki városokban 55re benyom és kész. :lol:
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Királyság! Én imádom, kisebb vidéki városokban 55re benyom és kész. :lol: Még lakott területen nem próbáltam, a miénk annyira kis vidéki város hogy 500 méterenként vagy lámpa/körforgalom van, vagy olyan éles kanyar amit 55-tel képtelenség abszolválni... :lol:
pity Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Olvastam opelekbe utólagosan beszerelhető board computerről. Kérdésem lenne, hogy valaki próbálkozott ezzel? Érdemes beszerelni? Megbízható adatokat ad? A forrásom: http://www.carstyling.hu/tuning_shower.php?id=1554 Annak, aki tud segíteni, előre is köszönöm!
mackosajt Elküldve Augusztus15, 2008 Elküldve Augusztus15, 2008 Sziasztok! Olvastam opelekbe utólagosan beszerelhető board computerről. Kérdésem lenne, hogy valaki próbálkozott ezzel? Érdemes beszerelni? Megbízható adatokat ad? A forrásom: http://www.carstyling.hu/tuning_shower.php?id=1554 Annak, aki tud segíteni, előre is köszönöm! Igen, létezik, és már sok opelben van benne. A ketyerét opel16v fejlesztette ki. Keresd meg PÜ-ben nyugodtan. De szerintem fogja olvasni, és ő is fog írni ide neked. :lol: Amúgy mivel kalibrálási procedúrája van, így megbízhatóak az adatok.
opel16v Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Sziasztok! Olvastam opelekbe utólagosan beszerelhető board computerről. Kérdésem lenne, hogy valaki próbálkozott ezzel? Érdemes beszerelni? Megbízható adatokat ad? A forrásom: http://www.carstyling.hu/tuning_shower.php?id=1554 Annak, aki tud segíteni, előre is köszönöm! Kérdezz nyugodtan :lol: Kb 30db G Astrában működik már. Be tudod magadnak pontosítani kalibrálással az adatokat, akár pontosabb is lehet, mint a gyári.
pity Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Kérdezz nyugodtan :lol: Kb 30db G Astrában működik már. Be tudod magadnak pontosítani kalibrálással az adatokat, akár pontosabb is lehet, mint a gyári. Köszönöm! Még vásárlás előtt vagyok, csak féltem egy kicsit, hogy esetleg felesleges pénzkidobás, ha nem működik jól. De ha már sok jó tapasztalat van, akkor belevágok. Egy kérdésem lenne így előtte: érdemes nekem beszerelni, úgy hogy még nagyon nem szereltem semmit autón életemben, vagy van szervízes ismerősöm, akire rábízhatom. Hát most más nem jut eszembe, gondolom ha már benn lesz akkor talán.
tgabika76 Elküldve Augusztus16, 2008 Elküldve Augusztus16, 2008 Egy kérdésem lenne így előtte: érdemes nekem beszerelni, úgy hogy még nagyon nem szereltem semmit autón életemben, vagy van szervízes ismerősöm, akire rábízhatom. Itt találsz elég részletes szerelési utasítást hozzá, elolvasod, és ha úgy döntesz hogy meg tudod csinálni ez alapján akkor hajrá, ha nem akkor meg keresel egy autóvillamossági szerelőt.
kisg Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Sziasztok! Viva felszereltségű 2004-es G astrába szeretnék első ablakemelőt szerelni. A lényeg, hogy bontóból megvenném a gyári alkatrészeket.(az ajtó kapaszkodót is a gyári gombokkal, de az ajtó kárpiton amin nincs lyuk a "tekerőnek" még gondolkodom) Gondolom mechanikailag nem lehet gond a beszereléssel, a mozgatáshoz tartozó elemeknek meg van a helye az ajtó szerkezetén, de vajon a tápellátás és a vezérlés (utas oldali ablak mozgatása, automata felhúzás ajtózár elfordítva tartása közben) benn van e az ajtó(k) kábelkötegében? Ha nincs akkor mire lehet szükség? táp 12V+ esetleg egy szálat áthúzni az utas ajtóba... vagy mindennel az utas oldalon jobb lábnál a vezérlőből kell kiindulni. köszi: kisg
I_S Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Köszönöm a segítséget! :lol: De pesten biztosan szivesen segít valamelyik cartárs :lol:
I_S Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Egyébként én is gondolkodom benne, csak majd valamikor ősszel. Majd aktuálisan megkereslek Gabi! Jelenleg jobban aggaszt a csapágyhangom a generátor felől. Holnap megy a szakihoz, mert már azon túl, hogy ércesen csilingel meg be-be karmol, folyamatos maró süvítő hangot is ad. Sajnálom szegényt, de a szakiig reggel el kell mennie. Még jó, hogy csak 2 utca.
Qpack Elküldve Augusztus17, 2008 Elküldve Augusztus17, 2008 Egyébként én is gondolkodom benne, csak majd valamikor ősszel. Majd aktuálisan megkereslek Gabi! Jelenleg jobban aggaszt a csapágyhangom a generátor felől. Holnap megy a szakihoz, mert már azon túl, hogy ércesen csilingel meg be-be karmol, folyamatos maró süvítő hangot is ad. Sajnálom szegényt, de a szakiig reggel el kell mennie. Még jó, hogy csak 2 utca. nekem anno a cxsapágynak kutya baja sem volt mégis azt hittem hogy az erre kiderűlt egy kis idő múlva hogy behalt a töltés is...egyenirányító és fesz szabályzó csere lett belőle...a csapágyat már csak azért cseréltem, mertha egyszer szét van döntve, nehogy emiatt kelljen később szét szedni...:lol:
speter Elküldve Augusztus18, 2008 Elküldve Augusztus18, 2008 Sziasztok! Viva felszereltségű 2004-es G astrába szeretnék első ablakemelőt szerelni. A lényeg, hogy bontóból megvenném a gyári alkatrészeket.(az ajtó kapaszkodót is a gyári gombokkal, de az ajtó kárpiton amin nincs lyuk a "tekerőnek" még gondolkodom) Gondolom mechanikailag nem lehet gond a beszereléssel, a mozgatáshoz tartozó elemeknek meg van a helye az ajtó szerkezetén, de vajon a tápellátás és a vezérlés (utas oldali ablak mozgatása, automata felhúzás ajtózár elfordítva tartása közben) benn van e az ajtó(k) kábelkötegében? Ha nincs akkor mire lehet szükség? táp 12V+ esetleg egy szálat áthúzni az utas ajtóba... vagy mindennel az utas oldalon jobb lábnál a vezérlőből kell kiindulni. köszi: kisg Én is útólag tettem bele az enyémet (igaz az 2006-os). A tapasztalat, hogy a műszerfalban benne vannak a vezetékek, az ajtóban nincsenek, tehát a bontóval úgy alkudozz, hogy adjanak kábelköteget az ajtóba, és tipp, hogy a tükör drótja is legyen benne, mert ha esetleg később azt is akarsz, akkor ne kelljen újra köteget venni. Ezután én ott szívtam meg, hogy két biztosítékot kell bekötni, egy 5A-es a 15-be, meg egy 20-ast a 41, vagy 42-be, erre már nem emlékszem. Az első a vezérlésé a másik a motoré. Egyébként ha elmész bontóba lekapjátok az ajtóról a csatlakozót, összedugjátok az új köteggel és ki tudod próbálni. A tükörnél van egy olyan trükk, hogy a tükörfűtés relét is be kell tenni, illetve 3 szál vezetéket be kell húzni a műszerfal alatt különben a jobb oldali tükör halott.
kisg Elküldve Augusztus18, 2008 Elküldve Augusztus18, 2008 Én is útólag tettem bele az enyémet (igaz az 2006-os). A tapasztalat, hogy a műszerfalban benne vannak a vezetékek, az ajtóban nincsenek, tehát a bontóval úgy alkudozz, hogy adjanak kábelköteget az ajtóba, és tipp, hogy a tükör drótja is legyen benne, mert ha esetleg később azt is akarsz, akkor ne kelljen újra köteget venni. Köszi a tanácsot, még egy kérdés, neked mennyibe került ez az átalakítás?
Recommended Posts