profile Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Hi, Foglalkozott már valaki elektromosan behajtható tükörrel g astrához? nem megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Akkor itt egy újabb :rolleyes: elsötétedő belső tükör ( dipping mirror) Ezt elvileg már megcsinálta valaki. http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=133532 Gyanítom, hogy egyéb tükör is jó, csak a felragasztást kell megoldani és burkolni, hogy szép legyen A másik amit szeretnék megvalósítani, hogy a jobb oldalon (utas olda) is konvex legyen a külső tükör. Erre az az ötletem támadt, hogy egy angol (jobb kormányos) astra tükröt veszek... Van esetleg egyszerűbb megoldás? nem megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Akkor itt egy újabb :rolleyes: elsötétedő belső tükör ( dipping mirror) Ezt elvileg már megcsinálta valaki. http://www.astraownersclub.com/vb/showthread.php?t=133532 Gyanítom, hogy egyéb tükör is jó, csak a felragasztást kell megoldani és burkolni, hogy szép legyen A másik amit szeretnék megvalósítani, hogy a jobb oldalon (utas olda) is konvex legyen a külső tükör. Erre az az ötletem támadt, hogy egy angol (jobb kormányos) astra tükröt veszek... Van esetleg egyszerűbb megoldás? Az igazi, és ami szép, a tükörbe épített index lenne, mint a nagyoknál. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Július8, 2008 Megoszt Elküldve Július8, 2008 Az igazi, és ami szép, a tükörbe épített index lenne, mint a nagyoknál. :rolleyes: A homasitában asszem, lehet kapni olyan öntapis cróm matricát, amin van ledsor és a zsinórt kell csak bevezetni az utastérbe és bekötni az indexre. Messziről elég korrekt és nem kelti gagyi hatását, olyan mint a nagyoknál, kérdés hogy közelről mennyire meggyőző. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 A másik amit szeretnék megvalósítani, hogy a jobb oldalon (utas olda) is konvex legyen a külső tükör. Mi az a konvex tükör? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 A kolléga gondolom az aszférikus (avagy holttérmentes) tükörre gondol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 A homasitában asszem, lehet kapni olyan öntapis cróm matricát, amin van ledsor és a zsinórt kell csak bevezetni az utastérbe és bekötni az indexre. Messziről elég korrekt és nem kelti gagyi hatását, olyan mint a nagyoknál, kérdés hogy közelről mennyire meggyőző. Azt ismerem, de szerintem nem a legjobb begoldás az öntapado. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 A kolléga gondolom az aszférikus (avagy holttérmentes) tükörre gondol. Igen, arra gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július9, 2008 Megoszt Elküldve Július9, 2008 Utólagos ködlámpa beépítéshez pár infó kellene, remélem tudtok segíteni. Gyárilag az autóban csak a hátsó ködös van benne. Ennek a kapcsolóját szeretném felhasználni az elsőhöz is. Természetesen relé lesz betéve nekik, ez nem is kérdéses. Ami érdekelne: a hátsó ködlámpa direktben van működtetve, vagy az is relézve van? Motortér felől hozzá lehet férni esetleg olyan ponthoz, ahonnan a hátsó ködlámpa kapcsolt feszültsége megcsapolható? (relé vezérléséhez így nem kellene műszerfalat bontani, homlokfalon vezetékáttörést kiépíteni) A kábelezése vajon mennyire van előkészítve elöl a lökhárító környékén? Az autó egy 2004.04. havi Astra G, z14xe motoros. (nem classic még) A másik, amit meg szeretnék még csinálni, az az AC tápvezetékébe egy rejtett kapcsolós megszakítás. Ehhez kéne infó, hogy a motortérből induló vezetékek közül melyiken kap az AC tápot? (ne kelljen bontogatni, keresgélni) Esetleg tipp, hova lehet eltenni egy ilyen kapcsolót az utastérben. (ez utóbbira priviben küldjetek üzit, ne adjunk széles körben ötleteket, bár lehet, hiú ábránd, hogy nem ismerik a lopókok) Köszi, aki tud esetleg segíteni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabesz76 Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Utólagos ködlámpa beépítéshez pár infó kellene, remélem tudtok segíteni. Gyárilag az autóban csak a hátsó ködös van benne. Ennek a kapcsolóját szeretném felhasználni az elsőhöz is. Természetesen relé lesz betéve nekik, ez nem is kérdéses. Ami érdekelne: a hátsó ködlámpa direktben van működtetve, vagy az is relézve van? Motortér felől hozzá lehet férni esetleg olyan ponthoz, ahonnan a hátsó ködlámpa kapcsolt feszültsége megcsapolható? (relé vezérléséhez így nem kellene műszerfalat bontani, homlokfalon vezetékáttörést kiépíteni) A kábelezése vajon mennyire van előkészítve elöl a lökhárító környékén? Az autó egy 2004.04. havi Astra G, z14xe motoros. (nem classic még) A másik, amit meg szeretnék még csinálni, az az AC tápvezetékébe egy rejtett kapcsolós megszakítás. Ehhez kéne infó, hogy a motortérből induló vezetékek közül melyiken kap az AC tápot? (ne kelljen bontogatni, keresgélni) Esetleg tipp, hova lehet eltenni egy ilyen kapcsolót az utastérben. (ez utóbbira priviben küldjetek üzit, ne adjunk széles körben ötleteket, bár lehet, hiú ábránd, hogy nem ismerik a lopókok) Köszi, aki tud esetleg segíteni! Valahol ilyet találtam: Nézd meg használható-e? Az Astra G villamos kapcsolása itt elérhető:www. autotechnika .hu, internetes " nagyáruház" 12. emelet , kapcsolási rajzok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JohnDoe Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Elektromos ablakokkal van egy kis gondom. Riasztó van szerelve a kocsiba, ami aktiváláskor felhúzta az ablakokat. Azért írok múlt időt, mert akksicsere után ennek a képességének 50%-a elveszett. Sajnos a jobb oldali ablakkal nem csinál semmit. Amúgy kézzel fel tudom csukni, de azzal is úgy, hogy folyamatosan nyomni kell a gombot. Azelőtt csak egy kicsit hosszabban kellett nyova tartani és magától felhúzta vagy éppen le. Megérteném, ha mind a két oldalon ez lenne a helyzet, de csak az egyik fele sz@rakodik. Valakinek bármi tipp? HELP!!! Előre is köszöntem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július10, 2008 Megoszt Elküldve Július10, 2008 Próbáltad hogy programozod az ablakot? A gombot folyamatosan nyomva tartod amíg az ablak el nem éri a végállást és még utána is egy pár másodpercig, majd ezt megismétled a másik irányban is, ezzel betanítottad az ablak alsó és felső végállását az elektronikának, így már elvileg működnie kell a komfortfunkciónak. És ezt minden alkalommal meg kell csinálni az összes ablaknál, ahányszor a tápfeszültség megszakad valamilyen okból, például mert akksit cserélsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 hogyan is lehet megoldani? :rolleyes: Egy elektronikát tervezünk hozzá, csak informálódtam,hogy érdemes- e többet csinálni, vagy csak engem izgat a dolog. Aszférikus tükörről annyit, hogy nekem jobb oldalt egy jobbkormányos vauxhall tükre van betéve. Nem direkt, így jött össze, de nem bánom! viszont azt tudni kell, hogy más a tükör kialakítása, így másképpen áll a burkolatban (magyarul jobban be kell forgatni a tükörlapot, hogy azt lásd benne, amit szeretnél... Nem olyan szép, mint a másik oldalt, de viszont tökéletesen punkcionál! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rele Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Egy elektronikát tervezünk hozzá, csak informálódtam,hogy érdemes- e többet csinálni, vagy csak engem izgat a dolog. Aszférikus tükörről annyit, hogy nekem jobb oldalt egy jobbkormányos vauxhall tükre van betéve. Nem direkt, így jött össze, de nem bánom! viszont azt tudni kell, hogy más a tükör kialakítása, így másképpen áll a burkolatban (magyarul jobban be kell forgatni a tükörlapot, hogy azt lásd benne, amit szeretnél... Nem olyan szép, mint a másik oldalt, de viszont tökéletesen punkcionál! Engem lehet, hogy érdekelne, ha megfelelő a kivitelezés(nem gány) és az ára se a csillagokban van :rolleyes: Köszi az infót a tükörről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boldizsar Elküldve Július11, 2008 Megoszt Elküldve Július11, 2008 Engem lehet, hogy érdekelne, ha megfelelő a kivitelezés(nem gány) és az ára se a csillagokban van :rolleyes: Köszi az infót a tükörről. Lehet engem is érdekelne majd... Link to comment Megosztás: More sharing options...
JohnDoe Elküldve Július12, 2008 Megoszt Elküldve Július12, 2008 Próbáltad hogy programozod az ablakot? A gombot folyamatosan nyomva tartod amíg az ablak el nem éri a végállást és még utána is egy pár másodpercig, majd ezt megismétled a másik irányban is, ezzel betanítottad az ablak alsó és felső végállását az elektronikának, így már elvileg működnie kell a komfortfunkciónak. És ezt minden alkalommal meg kell csinálni az összes ablaknál, ahányszor a tápfeszültség megszakad valamilyen okból, például mert akksit cserélsz. Megmentő! Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Július14, 2008 Megoszt Elküldve Július14, 2008 A legújabb Gyári Astra G extra felszerelés! http://www.redtube.com/236 :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
árpiope Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: asúra g első lámpa kiszerelése nem akar összejönni, felül két csavart kitekertem de valami még foghatja. Tudja valaki hogyan kell kiszedni? Kösz-árpi Link to comment Megosztás: More sharing options...
pellő Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: asúra g első lámpa kiszerelése nem akar összejönni, felül két csavart kitekertem de valami még foghatja. Tudja valaki hogyan kell kiszedni? Kösz-árpi Én egyszer a jobb oldalit vettem ki, ahhoz le kellett venni a lökhárítót is azon a felén. A lökhárítót elöl a hűtő előtt két műanyag patent fogja aminek a közepét ki kell nyomni egy hegyes szerszámmal,plusz a kerék dobnál belül tartja azt hiszem hogy csak két csavar de nem biztos lehet hogy több. Utána a lámpa alatt a sarkát erősen meg kell húzni mert egy sínbe van bepattintva.. Ezután már valahogy kifér a lámpa is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: asúra g első lámpa kiszerelése nem akar összejönni, felül két csavart kitekertem de valami még foghatja. Tudja valaki hogyan kell kiszedni? Kösz-árpi Mi is szeretnénk ha mindn topicban megkérdeznéd..... :lol: még van egy pár, amit kifelejtettél.... :lol: nah mind1 ma nincs épp jókedvem... :lol: de látom itt is segítettek neked.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Július19, 2008 Megoszt Elküldve Július19, 2008 ..... ma nincs épp jókedvem... Legyen! by AggresszívKismalac Link to comment Megosztás: More sharing options...
Harti Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Sziasztok! A műszerfal világítása, ahol a fordulatszámmérő és társai van, kezdi feladni a harcot, egyre halványabb és rondább. Szeretném kicseréltetni mondjuk fehér LED-re! Van erre lehetőség? Tud valaki ajánlani egy helyet ahol tudok venni? Persze csak ha létezik ilyen gyárilag... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 Én azzal kezdtem amikor megvettem e kocsit. hogy szétberheltem a műszerfalat, meg a középső konzolt, mert fele kis bigyó lámpa nem égett. Állitólag Opel betegség.hogy a generátor túltölt és a müszerfal kis izzóit hazavágja. Nem kis munka volt kicserélni őket. Most meg a hátsóablakfűtés nem világit, ha kihúzom a kapcsolót. Vagy annak nem is kéne? Nem tudom ledre cserélni megoldható-e szerintem az más feszről műkszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve Július21, 2008 Megoszt Elküldve Július21, 2008 http://benett.uw.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Én azzal kezdtem amikor megvettem e kocsit. hogy szétberheltem a műszerfalat, meg a középső konzolt, mert fele kis bigyó lámpa nem égett. Állitólag Opel betegség.hogy a generátor túltölt és a müszerfal kis izzóit hazavágja. Nem kis munka volt kicserélni őket. Most meg a hátsóablakfűtés nem világit, ha kihúzom a kapcsolót. Vagy annak nem is kéne? Nem tudom ledre cserélni megoldható-e szerintem az más feszről műkszik. Először is: a generátor nem tölt túl de lehet hogy a világítás szabályzó potitok ment gallyra (ha max állásig tekered ott néha lehet hogy valami bibi van/lesz vele) vagy az izzószálak a sok rázkódástól mentek tönkre. A hátsó ablakfűtéskapcsolónak világítania kell ha működteted az ablakfűtést. Ledesre átalakítható de előtétellenállások kellenek hozzá, azzal tudsz csinálni 12V-ból 2V-ot a lednek és a többit az ellenállás kapja. A ledet max 20mA-rel hajthatod ezek alapján:R=U/I azaz biztonságosan:10/0.02=500ohm az ehhez legközelebb álló szabvány ellenállás értéke: 470 és 560ohm. ha nem akarsz annyira világosat akkor növelhető az ellenállásértéke.680-820 ohmra is akár. A leddel sorba kell kötni az ellenállást. Ha van még kérdés ilyen témában akkor szívesen segítek bárkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts