Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Akkor ezek szerint az egész műanyag boritást el kell távolitani hozzá?Nem lehet a középen lévő szövetet lefeszíteni?És nem tudod be van vezetékelve ?

Vezeték a B oszlop körül van.

Kiemelőkeretet ha kreativ vagy csinálhatsz, vagy veszel a boltban.

De szerintem felesleges hátra hangszórót tenni mert nem nagyon van értelme a 13 cm esnek.

Előre egy jobb első szett, láda és egy jó fej. kb ennél nem kell több átlagos zenehalgatásra.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ezek szerint az egész műanyag boritást el kell távolitani hozzá?Nem lehet a középen lévő szövetet lefeszíteni?És nem tudod be van vezetékelve ?

De ha még gyári a cucc akkor a tükörháromszögben sincs magas sztem, az pl drasztikusan tudja a zenei hangzást javítani és a legolcsobb kezdő lépés.

Link to comment
Megosztás:

Nektek mi a véleményetek az utólagos elektromos ablak beszereléséről? Kb mennyit kóstálhat?

Az autó garja elveszik akkor is ha szakműhely csinálja?

Ugyanolyan jó az is, mitha gyárilag benne lett volna?

Előre is köszönöm a hozzászólásokat :sowwy:

Helló!

Nekem volt egy 98-as Astra G kombi, Én 10,000,-ért vettem első elektromos szettet kárpittal együtt. Ez nagyon olcsónak számít, de szerintem kezd ott hogy felhívsz egy bontót: 272-0756 Nekem ök szoktak segíteni. A beszerelés egyszerű, leveszed az ajtó kárpitott, lefúrod a szegecseket ami a régi szerkezetett tartja, beteszed az elektromos szettet a hozzá kapott kábelköteggel, és már csak pár biztosítékot kell betenni a biztitáblába és müködik is. Utána még be lehet tanítani hogy automatikusan huzza fel az ablakokat ha 1X hosszan megnyomod a gombot.

Link to comment
Megosztás:

Ja, csak utólag túl sokba kerül. A típusfüggetlen tempomat ára 65-90000Ft, ehhez jön még 30-35000Ft munkadíj plusz a kormányról is elérhető bajuszkapcsolós vezérlés még 14000 :sowwy:

Helló!

Volt egy 1,4 16V nem láncos Astra G amibe megvettem a gyári tempomat kart (15,000,-körül volt), és kb. másfáél óra alatt bekötötte egy szerelő 10,000,-ért, ez elvileg csak akkor annyi ha nincs bekábelezve gyárilag+kell még hozzá egy kuplung pedál kapcsoló is, az sem drága.

Link to comment
Megosztás:

A tükörháromszögben van csipogó.Az első ajtóban gondolom 16-cm es hangszóró van.A rácsot ki lehet feszíteni,vagy egyben van az ajtóval?

Miért akarsz te mindent feszíteni???

az úgy elég barbár megoldás ám.....

Először is, a hátsó ajtó kárpitját le szokták egyben bontani (nem tépni, feszíteni..) csak így férsz hozzá kényelmesen a hangszóróhoz.

Kábelezve általában a "B" oszlopig szokott lenni.

Az első ajtó kárpitját is bontani szokták, a tükörháromszög is lapattintható szépen és a hangszóró rács is pattintható, viszont ahangszóró cseréhez sajnos le kell bontani a kárpitot.

Olvasgass kicsit:

http://hichifi.freeweb.hu/

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az lenne a kérdésem, hogy valaki tudna ajánlani nekem olyan cd-s magnót ami irányítható a multikormánnyal? vagy csak a gyári rádiók alkalmasak erre? Hol keressek erre alkalmas cd-s magnót?

Előre is köszi :sowwy:

Én ezt találtam. Eszerint elég sokféle márkából választhatsz fejegységet illetően, mert lehet hozzájuk kapni adaptert amivel megoldható a multikormányról vezérlés (még ha nem is olcsó - 17e Ft körül van az adapter + ugye maga a fejegység), csak arra kell ügyelned, hogy a választott fejegységnek legyen távirányító csatlakozása.

Link to comment
Megosztás:

Én ezt találtam. Eszerint elég sokféle márkából választhatsz fejegységet illetően, mert lehet hozzájuk kapni adaptert amivel megoldható a multikormányról vezérlés (még ha nem is olcsó - 17e Ft körül van az adapter + ugye maga a fejegység), csak arra kell ügyelned, hogy a választott fejegységnek legyen távirányító csatlakozása.

Köszi szépen, nézelődök, és remélem hamarosan megoldom ezt a magnó - cd cserét :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

bocsi, most nem olvastam vissza,de nem segít rajta az sem, ha berakod a gyújtásba+ nyomva tartod a nyitás gombot, mikozben ráadod a gyújtást...

EZ a reset...

Jó, h így 2 hét után reagálok a saját problémámra. Sorry, rég jártam erre...

Sajnos, a probléma azóta is adott.

Köszi mindenkinek a segítséget!

Asszem, szerviz lesz ebből... :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam a szürke középkonzol mégsem nyerő egy cabrioban, ezért szinkód szerint lefújtam. Általában jól mutat az ilyesmi ha lent van a tető. Jobban az autó részének tűnik. :sowwy:

kozepkonzol.jpg

Ennyi már be lett építve! YESS! :cools:

Nekem nagyon tetszik! Szerintem sokkal szebb mint az eredeti szürke.

kozepkonzol2.jpg

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam a szürke középkonzol mégsem nyerő egy cabrioban, ezért szinkód szerint lefújtam. Általában jól mutat az ilyesmi ha lent van a tető. Jobban az autó részének tűnik. :sowwy:

Ennyi már be lett építve! YESS! :cools:

Nekem nagyon tetszik! Szerintem sokkal szebb mint az eredeti szürke.

Mivel fújtad le, hogy ilyen szép lett?

Link to comment
Megosztás:

Szinkód alapján kikevert színt palackba töltettem. Bármilyen autófesték üzletben megcsinálják neked. Lakkot is adnak hozzá. 1500 a lakk, 1700a festék. 400ml.

Köszi az infót. Amúgy szürkén tényleg kicsit érdekesen nézett ki.

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam a szürke középkonzol mégsem nyerő egy cabrioban, ezért szinkód szerint lefújtam. Általában jól mutat az ilyesmi ha lent van a tető. Jobban az autó részének tűnik. :sowwy:

Ennyi már be lett építve! YESS! :cools:

Nekem nagyon tetszik! Szerintem sokkal szebb mint az eredeti szürke.

Nekem személy szerint ez már sok egy autóban és ráadásúl, ha nincs rendesen le alapozva, akkor pár hónap múlva igen rosszul nézhet ki...el kezdhet lepattogzani, amit akár a meleg is megtehet...de ha vkinek tetszik lelke rajta :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gondoltam a szürke középkonzol mégsem nyerő egy cabrioban, ezért szinkód szerint lefújtam. Általában jól mutat az ilyesmi ha lent van a tető. Jobban az autó részének tűnik. :sowwy:

Ennyi már be lett építve! YESS! :cools:

Nekem nagyon tetszik! Szerintem sokkal szebb mint az eredeti szürke.

Tényleg jól néz ki,de én inkább karbonfóliával húzatom be és lelakkozom,igy legalább nem kell félnem,hogy felpattog vagy megsérül

Link to comment
Megosztás:

Nemtom volt-e már szó a hibakódok kiolvasásáról a jó öreg "csatlakozó megfelelő lábait összekötjük gemkapoccsal" módszerrel. Neten keresgélve azt az infot találtam, hogy ehhez az ALDL csati 5-ös és 6-os lábát kellene összekötni, amint az ábra mutatja:

ALDL_csati_Astra_G_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Viszont meglepődve konstatáltam, hogy ezzel szemben az én ALDL csatlakozóm meg így néz ki:

myaldlconnector_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Amint az a képen is látszik, nincs benne 6-os láb, szóval ilyenkor vajon mit kéne összekötnöm? Tudja valaki az Astra G-ben használatos (Z18XE, ha ez számít) ALDL csati pontos lábkiosztását?

Link to comment
Megosztás:

Nekem személy szerint ez már sok egy autóban és ráadásúl, ha nincs rendesen le alapozva, akkor pár hónap múlva igen rosszul nézhet ki...el kezdhet lepattogzani, amit akár a meleg is megtehet...de ha vkinek tetszik lelke rajta :lol: :lol:

Azért annyira amatőr nem voltam hogy csak ennyit kentem rá. Volt ott más anyag is :sowwy:

Különben sem a ritka szürkét fújtam le hanem egy egyszerű classic feketét :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nemtom volt-e már szó a hibakódok kiolvasásáról a jó öreg "csatlakozó megfelelő lábait összekötjük gemkapoccsal" módszerrel. Neten keresgélve azt az infot találtam, hogy ehhez az ALDL csati 5-ös és 6-os lábát kellene összekötni, amint az ábra mutatja:

Neked: gáz+fék+gyújtásráadás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.