opel16v Elküldve Április13, 2008 Elküldve Április13, 2008 Egy 44-es akku viszonylag hamar lemerül... hallgatsz 2 óra rádiót, aztán már nem tudod beröffenteni az autót :D
Qpack Elküldve Április13, 2008 Elküldve Április13, 2008 meg ha a sec. oldala lenne 35W, azaz ahogy írtad 2.5A, akkor sem lehetne sokkal több a primer oldali, szóval akkor miértis merül le? Qpack, ha más feszültségen méred, akkor max annyi, hogy kisebb lessz az áram, de a teljesítmény akkor is ugyanakkora. Az állításod akkor állná meg a helyét, ha áramról beszélnél...... Én is tisztában vagyok a P=UxI képlettel...de ez gyakorlat volt...lehet az aksim bohóckodik, de ennek már 1 éve hogy beszerereltem a xenon-t és akkor nagyon meglepődtem, hogy lerántotta az aksit...de ha bele gondolok lehet az aktív mélyem is dolgozott a háttérben..együtt pedig gyorsan lerántják.... :D
imy Elküldve Április13, 2008 Elküldve Április13, 2008 Én is tisztában vagyok a P=UxI képlettel...de ez gyakorlat volt...lehet az aksim bohóckodik, de ennek már 1 éve hogy beszerereltem a xenon-t és akkor nagyon meglepődtem, hogy lerántotta az aksit...de ha bele gondolok lehet az aktív mélyem is dolgozott a háttérben..együtt pedig gyorsan lerántják.... :D így már értem, mert azért 70W annyi idő alatt nem meríthetné le az akksit. :D
ROLÓ Elküldve Április13, 2008 Elküldve Április13, 2008 így már értem, mert azért 70W annyi idő alatt nem meríthetné le az akksit. :D Ja! Egy jó akksit semmiképpen sem, meg teljesen sem. De egy korosabb akksit azért odavághat annyira, hogy megcsuklik az indításod, + még a teljesítményerősítő áramfelvétele az úgy együtt hatásos lehet... :D
sanchoo Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 Sziasztok! Mostanában lett egy 2002-es G 1.2-es Astrám. No, lesznek hozzá kérdések. Az első mindjárt a kulcs: a kp. zár távirányítója az egyik kulcsban 1-2 nap alatt lemeríti az elemet, a másikban szépen tart hónapokig. Miért? Aztán: a világítás felkapcsolásakor elég gyengévé válik a müszerfeli középső kijelző. Nappal, napszemüvegben gyakorlatilag láthatatlan. Lehet azt valahogy erősíteni? (nincsenek benne extrák: sem riasztó, sem gyári rádió. A benne lévő JVC fejegység bekapcsolásakor a kijelző alsó sora üressé válik.(balra lent a poti a maximumra van felcsavarva) Egyelőre ennyi, köszi!
ROLÓ Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 -valószínűleg kontakt hiba esetleg vmi zárlat (nem ázott el?) -TECH -2 vel a kijelzőt át kell programozni...
opel16v Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 vagy benyomva marad valamelyik gomb, és az meríti le. nincs sérülés a gombon? nem furcsa nyomásra? nem ragad? Kijelző csatijánál a 2. pinen levő kábelt is ki lehet kötni, és akkor nem veszi el a dátumot a rádió. Lámpa bekapcsolásnál sajna ez a halványulás nem változtatható működési mód.
ROLÓ Elküldve Április14, 2008 Elküldve Április14, 2008 vagy benyomva marad valamelyik gomb, és az meríti le. nincs sérülés a gombon? nem furcsa nyomásra? nem ragad? Kijelző csatijánál a 2. pinen levő kábelt is ki lehet kötni, és akkor nem veszi el a dátumot a rádió. Lámpa bekapcsolásnál sajna ez a halványulás nem változtatható működési mód. Az általad forgalmazott "fedélzetin" (BC) állítható a fényerő esetleg a szín?
opel16v Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Az általad forgalmazott "fedélzetin" (BC) állítható a fényerő esetleg a szín? Ahhoz nincs külön képernyő, a gyári TID-et használja.
sanchoo Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 vagy benyomva marad valamelyik gomb, és az meríti le. nincs sérülés a gombon? nem furcsa nyomásra? nem ragad? Kijelző csatijánál a 2. pinen levő kábelt is ki lehet kötni, és akkor nem veszi el a dátumot a rádió. Lámpa bekapcsolásnál sajna ez a halványulás nem változtatható működési mód. Hát, nem tudom, milyen lenne a "nem furcsa", ez az első ilyen autóm. De nem rossz tipp: elmosogatom a kulcs belsejét (nyugi, izopropil-alkohollal!). Edetleg nem tudtok ajánlani -esetleg Miskolcon - egy "srófos" embert, aki megszakértené? A kijelzőn annyira nem zavar a dátum kitakarása, úgysem felejtem el olyan gyorsan, legföljebb a rádión beüzemelem a dátum-kijelzést, oszt annyi. Inkább a hőmérő szórakoztatna, ha látszana. Még szerencse, hogy nem a full-elektronikás másikat vettem meg: most hogy bosszankodnék! :D (Hasonló árban volt 2 autó, az egyik 4 éves, fehér, elektronikus kütyükkel, céges "menedzser-autó" előélettel, a másik 6 éves, szervizelt, normál használatú, metál-bordó, csak az ablak elektromos benne, más extra nem nagyon van. Végül ezt választottam.
Rastalos Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 HELP!!! A távirányítós kulcsom beadta a kulcsot (h stílusos legyek). De most már nagyon. Az elem OK, ha nyomkodom a gombokat, világít a led. Már resetelni sem tudom, nem csinál semmit, nem kommunikál az autóval (még jó, h azért beindul vele :D ). Ha a "BE" gombot nyomva tartom (gyújtáskapcsolóban, ill. azon kívül is) a led villog. Mi lehet a probléma oka? Mi a megoldás? Új autó, nagy motorral? :D Valakinek hasonló tapasztalat? Köszi... Nem jól van ez így... :D Peace
ha4nz Elküldve Április18, 2008 Elküldve Április18, 2008 Attól hogy a led világít még nem biztos hogy kiadja a jelet is ami a távirányítóból megy az autó vevőjéhez. Menj vele szervízbe mert szerintem ez házilag nem biztos hogy javítható.
Qpack Elküldve Április18, 2008 Elküldve Április18, 2008 HELP!!! A távirányítós kulcsom beadta a kulcsot (h stílusos legyek). De most már nagyon. Az elem OK, ha nyomkodom a gombokat, világít a led. Már resetelni sem tudom, nem csinál semmit, nem kommunikál az autóval (még jó, h azért beindul vele :P ). Ha a "BE" gombot nyomva tartom (gyújtáskapcsolóban, ill. azon kívül is) a led villog. Mi lehet a probléma oka? Mi a megoldás? Új autó, nagy motorral? :sowwy: Valakinek hasonló tapasztalat? Köszi... Nem jól van ez így... :lol: Peace bocsi, most nem olvastam vissza,de nem segít rajta az sem, ha berakod a gyújtásba+ nyomva tartod a nyitás gombot, mikozben ráadod a gyújtást...sajnos nem tudom meddig kell és azt sem, hogy nem a zárás gomb kell neki.. :lol: de én anno elem csere után ezt kellett eljátszam vele, és azóta is működik...ez kell hozzá, hogy tudja ehhez a központihoz tartozik... :lol:
ROLÓ Elküldve Április18, 2008 Elküldve Április18, 2008 Mi lehet a probléma oka? Valószínűleg kontakt hiba a panelon (szakadás), általában az elemtartó lábai (3db) körül... Beindulni be fog, amíg a transzpondert ki nem veszed a távinyóból és kommunikálni tud az immoval, ehhez még elem sem kell.... viszont ha kiveszed a transzpondert, akkor is beindul, de fél percen belül letilt és leáll a motor.... :sowwy:
imy Elküldve Április19, 2008 Elküldve Április19, 2008 bocsi, most nem olvastam vissza,de nem segít rajta az sem, ha berakod a gyújtásba+ nyomva tartod a nyitás gombot, mikozben ráadod a gyújtást...sajnos nem tudom meddig kell és azt sem, hogy nem a zárás gomb kell neki.. :lol: de én anno elem csere után ezt kellett eljátszam vele, és azóta is működik...ez kell hozzá, hogy tudja ehhez a központihoz tartozik... :sowwy: A használati utasításban benn van az elemcsere utáni szinkronizálás...egy próbát megér. :lol:
nnazgul Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Tapasztaltak! Normális az, hogy fél év után kiég a féklámpám? Kb. 12e km :sowwy: Olyan szeptember óta enyém a vas, aztán tavaly október elején kellett cserélnem mindkettőt egyszerre. Azok egyidőben éghettek ki, vagy pár perc különbséggel, pirosnál szóltak rám, induláskor meg még jó volt. Erre ma megint kiment egy. Csak azért furcsállom, mert a korábbi taligámon (SSwift '97 :lol: ) a több év alatt csak fényszórót kellett cserélnem (tán egyet öszvissz) Zastra ilyen? Szokjak hozzá? :lol:
J0hnny Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Tapasztaltak! Normális az, hogy fél év után kiég a féklámpám? Kb. 12e km :sowwy: Olyan szeptember óta enyém a vas, aztán tavaly október elején kellett cserélnem mindkettőt egyszerre. Azok egyidőben éghettek ki, vagy pár perc különbséggel, pirosnál szóltak rám, induláskor meg még jó volt. Erre ma megint kiment egy. Csak azért furcsállom, mert a korábbi taligámon (SSwift '97 :lol: ) a több év alatt csak fényszórót kellett cserélnem (tán egyet öszvissz) Zastra ilyen? Szokjak hozzá? :lol: Függ az izzó minőségétől is,de nem ártana egy töltést mérni,nem-e a generátor tölt túl.
imy Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Tapasztaltak! Normális az, hogy fél év után kiég a féklámpám? Kb. 12e km :sowwy: Olyan szeptember óta enyém a vas, aztán tavaly október elején kellett cserélnem mindkettőt egyszerre. Azok egyidőben éghettek ki, vagy pár perc különbséggel, pirosnál szóltak rám, induláskor meg még jó volt. Erre ma megint kiment egy. Csak azért furcsállom, mert a korábbi taligámon (SSwift '97 :lol: ) a több év alatt csak fényszórót kellett cserélnem (tán egyet öszvissz) Zastra ilyen? Szokjak hozzá? :lol: A haver az FZR1000-esében párhetente cserélte az izzókat (5/21W) mert éllandóan kiment, majd vett valami más márkát (asszem Osram-ot), és azzal nem volt gondja.
sanchoo Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Valószínűleg kontakt hiba a panelon (szakadás), általában az elemtartó lábai (3db) körül... Beindulni be fog, amíg a transzpondert ki nem veszed a távinyóból és kommunikálni tud az immoval, ehhez még elem sem kell.... viszont ha kiveszed a transzpondert, akkor is beindul, de fél percen belül letilt és leáll a motor.... :sowwy: A transzponder a távirányító elektronikájában van, vagy valahol máshol? (Bocs, ha láma)
Boldizsar Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 A transzponder a távirányító elektronikájában van, vagy valahol máshol? (Bocs, ha láma)
ROLÓ Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 A transzponder a távirányító elektronikájában van, vagy valahol máshol? (Bocs, ha láma) Nem! Ha széthúzod a kulcsot, abban a részben van amelyik a kulcs tollát tartja (U -alaku rész). Nagyon pici lapos szürke "műanyag" az eleje ferdére le van csapva, úgy illeszkedik be az U -alak sarkába. Ki tudod húzni kézzel, s úgyanúgy vissza helyezhető.... :sowwy:
Boldizsar Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Nem! Ha széthúzod a kulcsot, abban a részben van amelyik a kulcs tollát tartja (U -alaku rész). Nagyon pici lapos szürke "műanyag" az eleje ferdére le van csapva, úgy illeszkedik be az U -alak sarkába. Ki tudod húzni kézzel, s úgyanúgy vissza helyezhető.... :sowwy: Szerintem pont ezt ábrázolja az általam belinkelt kép...
ROLÓ Elküldve Április20, 2008 Elküldve Április20, 2008 Szerintem pont ezt ábrázolja az általam belinkelt kép... És hol? Nekem nem nyílik meg semmi a linken....
damo Elküldve Április27, 2008 Elküldve Április27, 2008 Sziasztok!Tudna nekem valaki segiteni?Van egy 3 ajtós G-s astrám,de nincs hátúl benne hangszóró.Nem tudja valaki ,hogy mekkora hangszóró fér az oldalába és hogyan kell betenni?
ROLÓ Elküldve Április28, 2008 Elküldve Április28, 2008 Sziasztok!Tudna nekem valaki segiteni?Van egy 3 ajtós G-s astrám,de nincs hátúl benne hangszóró.Nem tudja valaki ,hogy mekkora hangszóró fér az oldalába és hogyan kell betenni? A hátsó ajtókb 13cm -es való, kiemelő kerettel fér el, kárpitot bontani kell hozzá....
Recommended Posts