Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
egy kérdés...

Már nem csak levehetőset lehet felszerelni? (gondolom biztonsági oka van a dolognak, és nem is tartom hülyeségnek :D )

Szerintem minden maradt a régi: fix és levehetős! :D

Elküldve

Szerintem a vonóhorog jobb ha fixen van rögzítve, de ha nem tudsz miatta beállni valahova akkor nyílván a levehetős a megoldás. Én fixet rakattam fel, hasznos ha hátulról netán belédrohannak. Tapasztalat csak a fixel van de levehetőset is vezettem már, nem érezni a különbséget szerintem de szétkapni is könnyű ha le akarod róla venni. A forgalmiban feltüntetett adatokat viszont mindenképp tartsd be!

Elküldve
Szerintem a vonóhorog jobb ha fixen van rögzítve, de ha nem tudsz miatta beállni valahova akkor nyílván a levehetős a megoldás. Én fixet rakattam fel, hasznos ha hátulról netán belédrohannak. Tapasztalat csak a fixel van de levehetőset is vezettem már, nem érezni a különbséget szerintem de szétkapni is könnyű ha le akarod róla venni. A forgalmiban feltüntetett adatokat viszont mindenképp tartsd be!

Lehet egyedül vaok a véleményemmel, de sztem ha hátulról "belerohannak" a verdába, akkor a vonóhorog többet árthat, mintha nem volna. A vonószerkezet a járgány teherviselő pontjához, a hagyományos értelemben vett alvázhoz van rögzítve. Tehát az ütközés ereje csillapítás nélkül jut át, nincs ami csökkentse v. elnyelje az energiát. Így egy kisebb ütközés komolyabb károkat - szélsőséges esetben totálkárt - okozhat "padlószinten", mintha hagynánk gyűrődni a csomagteret.

Röviden: nem jó a ráfutásos károk csökkentésére.

Elküldve

Kisebb ráfutásnál valóban menthet kárt, mert a padlólemez erős, a lökhárító meg drága. :D

Ha meg már nagy ráfutás van, akkor olyan mindegy... :D

Elküldve
Lehet egyedül vaok a véleményemmel, de sztem ha hátulról "belerohannak" a verdába, akkor a vonóhorog többet árthat, mintha nem volna. A vonószerkezet a járgány teherviselő pontjához, a hagyományos értelemben vett alvázhoz van rögzítve. Tehát az ütközés ereje csillapítás nélkül jut át, nincs ami csökkentse v. elnyelje az energiát. Így egy kisebb ütközés komolyabb károkat - szélsőséges esetben totálkárt - okozhat "padlószinten", mintha hagynánk gyűrődni a csomagteret.

Röviden: nem jó a ráfutásos károk csökkentésére.

Igazából koccanásnál, vagy parkolóban ha neked gurulnak/ vagy te gurulsz neki valakinek :D / ér valamit.

Elküldve
így gondoltam kb én is :D

Ha valaki 60-al beléd rongyol, akkor tök mindegy, volt-e rajta vonószem, úgyis összecsukja a padlólemezt :D

Tehát akinek a vonóhorog biztonságérzetet ad, az tévhitben ringatja magát. Viszont a mögötted jövőnek sincs kedve "tréfálkozni"! :D

U.i.: Van olyan tolatóradar amelyik fix horgos autónál használható?

Elküldve

Szevasztok!

Na bekerült végre tegnap a xenon szett 35w os 6000k es. Ég és föld a halogénhez képest.

Ha valaki ilyet szeretne már van a neten 16000ért és ebbe benne van a posta is. De az első lököst érdemes levenni és a lámpát kivenni mert amugy elég körülményes az izzocsere de nem megoldhatatlan.

Elküldve

Ja majdnem elfelejtettem!!!:

Körüljártam a témát hivatali szinten mielőtt beraktam és:

Utólagos xenonlámpát CSAK olyan autóba lehet rakni hivatalosan amelyikben van AUTÓMATA(tehát nem a belülröl állitható hanem autómatikusan ha megpakolod az autót lejjebb engedi a lámpát)magasságállítású fényszóró és lámpamosó.

De mindegy ha ezért kötöszködnek bek...ák.

Elküldve
Ja majdnem elfelejtettem!!!:

Körüljártam a témát hivatali szinten mielőtt beraktam és:

Utólagos xenonlámpát CSAK olyan autóba lehet rakni hivatalosan amelyikben van AUTÓMATA(tehát nem a belülröl állitható hanem autómatikusan ha megpakolod az autót lejjebb engedi a lámpát)magasságállítású fényszóró és lámpamosó.

De mindegy ha ezért kötöszködnek bek...ák.

A műszaki vizsgáig még van bőven időd,addig meg ugy sem foglalkozik vele senki.

Elküldve
A műszaki vizsgáig még van bőven időd,addig meg ugy sem foglalkozik vele senki.

Igen én is ezt gondoltam. De igazán azt nem értem hogyha valaki be is teszi és utána műszerrel beállítják a lámpát és tényleg nem vakitom ki más szemét akkor az miért fáj bárkinek is!!??!

Este egész sokat kocsikáztam és senki nem villogott rám.

Elküldve
Igen én is ezt gondoltam. De igazán azt nem értem hogyha valaki be is teszi és utána műszerrel beállítják a lámpát és tényleg nem vakitom ki más szemét akkor az miért fáj bárkinek is!!??!

Este egész sokat kocsikáztam és senki nem villogott rám.

ha mindenkire villantanék akinek zavar a lámpája ....

Elküldve
Szevasztok!

Na bekerült végre tegnap a xenon szett 35w os 6000k es. Ég és föld a halogénhez képest.

Ha valaki ilyet szeretne már van a neten 16000ért és ebbe benne van a posta is. De az első lököst érdemes levenni és a lámpát kivenni mert amugy elég körülményes az izzocsere de nem megoldhatatlan.

Írhatnál egy kicsit többet a beszerelésről és az esetleges buktatókról. Itt arra gondolok, hogy hogyan oldottad meg az izzó beszerelését! Vettél másik foglalatot vagy az eredetit alakítottad át? Esetleg fényképet rakhatnál föl, hogy a trafókat merre raktad el. Szerintem sokunkat érdekelne. Köszi :D

  • Like 1
Elküldve
U.i.: Van olyan tolatóradar amelyik fix horgos autónál használható?

Én speciel úgy raktam fel az érzékelőket, hogy a 4 db-ot egy kicsit széthúztam közép felől a két sarka felé.

70°-os látószögüek a szenzorok?

Elküldve
Írhatnál egy kicsit többet a beszerelésről és az esetleges buktatókról. Itt arra gondolok, hogy hogyan oldottad meg az izzó beszerelését! Vettél másik foglalatot vagy az eredetit alakítottad át? Esetleg fényképet rakhatnál föl, hogy a trafókat merre raktad el. Szerintem sokunkat érdekelne. Köszi :D

látom sajnos sokan nem követik a technikát... :D

Manapság készítenek a gyári foglalatokba is xenon-t...H1, H7, H4, még talán HB3-ra is...a lényeg nem kell semmit faragni...megvezsed a szerttet..a leírás szerint összerakod..az égőt gerakod az eredeti helyére és onnantól figylesz rá, hogy álló motorú autónál nem kapcsolod fel...különben lehet tolni...10 perc után... :D én is majdnem így jártam csak én a garázsba "játszottam" vele és ott merűlt le teljesen :D

Elküldve
látom sajnos sokan nem követik a technikát... :D

Manapság készítenek a gyári foglalatokba is xenon-t...H1, H7, H4, még talán HB3-ra is...a lényeg nem kell semmit faragni...megvezsed a szerttet..a leírás szerint összerakod..az égőt gerakod az eredeti helyére és onnantól figylesz rá, hogy álló motorú autónál nem kapcsolod fel...különben lehet tolni...10 perc után... :D én is majdnem így jártam csak én a garázsba "játszottam" vele és ott merűlt le teljesen :D

Nálunk kecskeméten kezdenek a rendőrei "rászállni" a xenon átalakításra,városi szóbeszéd alapján már forgalmit is vettek el érte.

Elküldve
Sziasztok!

Valaki épített már be utolag (cserélt le) manuálisról - > elektromos tükröt?

Bonyolult?

Köszi,

Szia!

én lecseréltem.

nem nagy művelet, ha megvan hozzá minden...

bár ha classic II akkor lehet, hogy pár méter kábelt kihagytak belőle, akkor már kicsit el kell gondolkodni rajta...

Elküldve
látom sajnos sokan nem követik a technikát... :D

Manapság készítenek a gyári foglalatokba is xenon-t...H1, H7, H4, még talán HB3-ra is...a lényeg nem kell semmit faragni...megvezsed a szerttet..a leírás szerint összerakod..az égőt gerakod az eredeti helyére és onnantól figylesz rá, hogy álló motorú autónál nem kapcsolod fel...különben lehet tolni...10 perc után... :D én is majdnem így jártam csak én a garázsba "játszottam" vele és ott merűlt le teljesen :D

Hogyhogy lemerití, ha 2*35W a fogyasztása? :D

Elküldve
Hogyhogy lemerití, ha 2*35W a fogyasztása? :D

csak más feszültség szinten...ezekhez ezért kell a köztes trafó...a szekunder oldalt írják....ha vkinek van olyan műszere ami kibírja mérni, próbálja meg...a sima H7, ha jól emlékszem 55W-os...de az 12V-on...

Elküldve
A 35W a trafó teljesítménye, tehát kb. 2,5A áramot vesz fel.

meg ha a sec. oldala lenne 35W, azaz ahogy írtad 2.5A, akkor sem lehetne sokkal több a primer oldali, szóval akkor miértis merül le?

Qpack, ha más feszültségen méred, akkor max annyi, hogy kisebb lessz az áram, de a teljesítmény akkor is ugyanakkora. Az állításod akkor állná meg a helyét, ha áramról beszélnél......

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.