Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Hahó.

Szeretnék a kocsimba (~2éves G astra) ülterőrugót. Csak 3-4 centist, ami még működik a gyári lengéscsillapítókkal.

Van valakinek ilyesmi a gépében? Nagyon megváltozik a komfort? Hol lehet beszereltetni ilyesmit? Nálunk van ugyan szerelő, de kókler, és drága.

Előre is köszi

Link to comment
Megosztás:

Hahó.

Szeretnék a kocsimba (~2éves G astra) ülterőrugót. Csak 3-4 centist, ami még működik a gyári lengéscsillapítókkal.

Van valakinek ilyesmi a gépében? Nagyon megváltozik a komfort? Hol lehet beszereltetni ilyesmit? Nálunk van ugyan szerelő, de kókler, és drága.

Előre is köszi

Javaslom a gumi felni kérdések topic olvasgatását. Ott találsz róla infókat... Vásárláshoz e-bay vagy valamelyik tuningboltban találsz akciót

Link to comment
Megosztás:

Ismeri vagy használja valaki az utólag beépíthető CDL computer-t?? Kerestem itt a forumon de nem találtam hozzá szólást!

Ha nem akkor itt a használati leírása .pdf-ben!

Hasznos dolgokat tud,de mennyire lehet valós és pontossak a ki írt értékek??

Ha gondolod, tőlem elsőkézből kaphatsz infókat róla :D

Annyira pontosak, amennyire jól be vannak kalibrálva. :D

Van benne egy automatikus kalibráció, ahol pár lépést követve (le van írva ez is a használatiban)

bekalibrálja kb-ra magát (néha egész pontosra sikerednek a kalibrált értékek). Utána ha tapasztalsz

valamennyi eltérést valamelyik értékben, akkor azt lehet finomhangolni egy notebook-kal, egyszerű

parancsokkal egy programon keresztül.

Link to comment
Megosztás:

Ha gondolod, tőlem elsőkézből kaphatsz infókat róla :D

Annyira pontosak, amennyire jól be vannak kalibrálva. :D

Van benne egy automatikus kalibráció, ahol pár lépést követve (le van írva ez is a használatiban)

bekalibrálja kb-ra magát (néha egész pontosra sikerednek a kalibrált értékek). Utána ha tapasztalsz

valamennyi eltérést valamelyik értékben, akkor azt lehet finomhangolni egy notebook-kal, egyszerű

parancsokkal egy programon keresztül.

Nekem van gyári copmutera kocsiban, de nincs ennyi funkciója. Lehet kiegészíteni vhogy? vagy kompletten kell cserélni, ilyenre?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

szeretnék utólag tempomatot G caravanomba (1.4). Minden adott az operációhoz, egyedül az kérdéses számomra, hogy új kart vegyek, vagy jó egy bontott is. Láttam bontottat az opelbonto.hu-n ( 4-ért. kérdés, hogy van-e nekik...), újat 16-ért kapnék. Szerintetek elfogadható a bontott kapcsoló(nem kell-e majd jövőre cserélni), vagy inkább a gyári új legyen?

nem kis pénz a 12eft, de nem szeretném fél év múlva cserélni.

--

relé

Link to comment
Megosztás:

Idén kettő céges H-s Astránk computerébe is engedélyezték a fedélzetit. Középkonzolon írja az okosságokat. Egyik nagyobb a másik kisebb kijelzős. Ez G-s Astránál is működik? Vagy oda kell az opel16v féle kügyü?

igen, kell bele...

Link to comment
Megosztás:

Én nem spórolnék a kapcsolón...ráadásul az újra tuti van gari is!

Bekábelezni betudod, felprogramozni?

Akkor új lesz. :D

Igen, a kabelezés és a programozás megoldott (+ kuplung kapcsoló)

Köszi a segítséget.

ui.: láttam valahol itt a fórumon, hogy a twinport-os(x-es?) motorokhoz is lehet tempomatot? Jól láttam? Mert a szerelőm azt mondta, hogy azokat valami ok miatt nem lehet bekábelezni. Engem ugyan nem érint a probléma, de hátha olyan a dolog amit csak Ő nem tud.

--

relé

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

szeretnék utólag tempomatot G caravanomba (1.4). Minden adott az operációhoz, egyedül az kérdéses számomra, hogy új kart vegyek, vagy jó egy bontott is. Láttam bontottat az opelbonto.hu-n ( 4-ért. kérdés, hogy van-e nekik...), újat 16-ért kapnék. Szerintetek elfogadható a bontott kapcsoló(nem kell-e majd jövőre cserélni), vagy inkább a gyári új legyen?

nem kis pénz a 12eft, de nem szeretném fél év múlva cserélni.

--

relé

vegyél utángyártottat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

szeretnék utólag tempomatot G caravanomba (1.4). Minden adott az operációhoz, egyedül az kérdéses számomra, hogy új kart vegyek, vagy jó egy bontott is. Láttam bontottat az opelbonto.hu-n ( 4-ért. kérdés, hogy van-e nekik...), újat 16-ért kapnék. Szerintetek elfogadható a bontott kapcsoló(nem kell-e majd jövőre cserélni), vagy inkább a gyári új legyen?

nem kis pénz a 12eft, de nem szeretném fél év múlva cserélni.

--

relé

16 ezerert lehet gyari ujat kapni? :D En azt hittem, dragabb...

szerk: ezt beneztem, ez csak a kar. :D komplett tempomat mennyibe kerul?

Link to comment
Megosztás:

Akkor új lesz. :D

Igen, a kabelezés és a programozás megoldott (+ kuplung kapcsoló)

Köszi a segítséget.

ui.: láttam valahol itt a fórumon, hogy a twinport-os(x-es?) motorokhoz is lehet tempomatot? Jól láttam? Mert a szerelőm azt mondta, hogy azokat valami ok miatt nem lehet bekábelezni. Engem ugyan nem érint a probléma, de hátha olyan a dolog amit csak Ő nem tud.

--

relé

Akkor a szerelő nem tudja jól. Én nem vagyok szerelő meg opel guru, de nekem is Z16XEP motoros astrám volt és simán beszereltem magamnak. Csak a programozáshoz kellett opel szerelő.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tervezek egy vonóhorog felszereltetést, a kombi G astrámra.

Van valakinek tapasztalata? Esetleg okos tipp? Előre is köszi.

Valaki említette, hogy ha "ken bussz" (ami nem tudom hogy mi) rendszerű az autó, akkor az elektromos csatlakozó majd 20,000 ft,

Ajánlanám a Bosal Levehetőst! Nekem az van rajta és maximálisan meg vagyok elégedve vele! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.