Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem....

Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e? Valamilyen elektromos paramétert lehet mérni a csatlakozóin, és ha igen akkor mik a jó értékek?

ABS jeladót ki lehet venni, és cserélni, vagy egy olyan agyba átrakni, amiben elözőleg nem volt jeladó, de a jeladó helye le van kupakolva....?(igen volt oylan változat is, valami áruszállító-t emlegetek a bontósok)....

Link to comment
Megosztás:

ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem....

Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e? Valamilyen elektromos paramétert lehet mérni a csatlakozóin, és ha igen akkor mik a jó értékek?

ABS jeladót ki lehet venni, és cserélni, vagy egy olyan agyba átrakni, amiben elözőleg nem volt jeladó, de a jeladó helye le van kupakolva....?(igen volt oylan változat is, valami áruszállító-t emlegetek a bontósok)....

Senki sem tudja? :D

Link to comment
Megosztás:

ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem....

Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e?

Sajnos ezeknél pont olyan hiba (kontakt jellegű) szokott lenni, amit nem igazán lehet kimérni.

Ha gyanús a szenzor, és pl jeladónál nyakban sérült a vezetéke, akkor 99.9% hogy hibás. :D

Link to comment
Megosztás:

Sajnos ezeknél pont olyan hiba (kontakt jellegű) szokott lenni, amit nem igazán lehet kimérni.

Ha gyanús a szenzor, és pl jeladónál nyakban sérült a vezetéke, akkor 99.9% hogy hibás. :D

És valami elektromos paraméátert nem lehet rajt mérni?

Bontóbol szereztem, de nem tudom, hogy jó-e....

Ha beszereljük, honnét fogom tudni, hogy jól müködik?

Amugy köszönöm az eddigi segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Szkóppal lehet ellenőrizni, hogy ad-e ki szakaszjelet kerékforgatásra gyújtáson.

Asszem veszek a birneréknél egy újat, nem akarok szórakozni a hátsó kerékcsapággyal/ABS jeladóval... Bontott nem bízok benne, ha beáll menet közben az ciki lenne....

Az Opelban kérdeztem, egyszer 21-et mondtak, majd tegnap meg akartam rendelni, akkor meg már 90e lett, mert álítólag a 'csóka' elnézett valamit. :D

A Bioneresek ugyanazt az SKF-et 29-ért adják.(mivel az SKF gyártja az opelnak, a jeladón és a csapágyon is rajt van az SKF felírat). És van is náluk készleten, félretetettem, és megyek érte holnap.

Ugye Te is azt mondod újat, ne játszak a használtal.

Ha privátban küldesz egy mailcímet, akkor mutatok róla képeket.

Link to comment
Megosztás:

Csapágy állapotát bontottnál is elég jól lehet ellenőrizni, de nem akarlak bíztatni ezzel rá :D

Képeket ide a fórumra szerintem, biztos többen is kíváncsiak rá, hogy néz ez ki a gyakorlatban :D

HPIM29071_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem érezni rajt, hogy szorulna, vagy hogy ropogna, vagy bármi, szépen forog, de nem merek vele játszani, szerintem a kép magukért beszélnek. Bontós alkatrész :D

Link to comment
Megosztás:

hát én tuti nem azon a 29en sprólnék.... :D

Én is ugy gondoltam, futóművön nem érdemes. :D

Ugye híd bontott OK, ugye az egy darab acél, ha nincs megütve/elgörbülve akkor nem lehet baja...

De kerékcsapágy/ABS érzékelő, ha valamelyikkel is baj van, és pont amikor nem kellene saját magam, és az autó épségét veszályeztetem.

Link to comment
Megosztás:

Én is ugy gondoltam, futóművön nem érdemes. :D

Ugye híd bontott OK, ugye az egy darab acél, ha nincs megütve/elgörbülve akkor nem lehet baja...

De kerékcsapágy/ABS érzékelő, ha valamelyikkel is baj van, és pont amikor nem kellene saját magam, és az autó épségét veszályeztetem.

Most vettem észre a fórum órája 2 órát késik. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki segítségét kérem Z14XEP astra classic 2 be lehet utólag tempomatot beépíteni? Bár én nem vagyok meggyőződve teljesen arról hogy az enyém valóban classic 2 lenne, mert a hátulján csak a classic felirat van, meg a twinport.

Előre is köszi a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki segítségét kérem Z14XEP astra classic 2 be lehet utólag tempomatot beépíteni? Bár én nem vagyok meggyőződve teljesen arról hogy az enyém valóban classic 2 lenne, mert a hátulján csak a classic felirat van, meg a twinport.

Előre is köszi a válaszokat!

Classic I nem a régi F-es astra volt?

Link to comment
Megosztás:

Endyka!

Igazából én is rád gondoltam csak valaki említette itt a fórumon talán Uhu hogy a classicba nem lehet mert bowdenes a gázpedál. De én bízom benned, tudnál bővebbet írni erről hogy mit kell beletenni meg bekábelezni és egyébként hogyan is szerelik be.

PMbe vagy mailba várom a válaszod: ha4nz@freemail.hu

Link to comment
Megosztás:

Endyka!

Igazából én is rád gondoltam csak valaki említette itt a fórumon talán Uhu hogy a classicba nem lehet mert bowdenes a gázpedál. De én bízom benned, tudnál bővebbet írni erről hogy mit kell beletenni meg bekábelezni és egyébként hogyan is szerelik be.

PMbe vagy mailba várom a válaszod: ha4nz@freemail.hu

Kb 2001 óta (Z-vel kezdődő motorszámok) nagyjából minden G Astra elektromos gázpedálos... :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi Telo mostmár csak azt kéne tudni hogy pontosan még mit kell venni vagy cserélni. Ha jól tudom akkor még kell valami kapcsoló a kuplungra, fékre meg kapcsolócsere és utána tech 2 vel fel kell programozni?

Fékre sztem nem kell, ott már van kapcsoló, legalábbis tudomásom szerint, de persze lehet, hogy bizonyos esetben az is kell vagy cserélni kell... Kuplungkapcsoló, indexkar, esetleges kábelezés a motorvezérlőig ha még nincs és programozás. Asszem ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.