Boldizsar Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 gondolom a kamerás 16 + kijelző, ami a másik 20as minimum, nem? Általában kb. Viszont ilyen 4 szenzoros, lökhárítófúrósat nem vennék... Bátyám off mondeojában egy lökhárító belső felére ragasztott érzékelő van és jól működik... Ilyen...
J0hnny Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Általában kb. Viszont ilyen 4 szenzoros, lökhárítófúrósat nem vennék... Bátyám off mondeojában egy lökhárító belső felére ragasztott érzékelő van és jól működik... Ilyen... Udi barátomnak is ilyen van az Astrában és tényleg jó.Nincs holtere mint a fúrósnak! :D
Zachi Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 A vonóhorog nem zavarja a szenzorok működését?
imy Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem.... Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e? Valamilyen elektromos paramétert lehet mérni a csatlakozóin, és ha igen akkor mik a jó értékek? ABS jeladót ki lehet venni, és cserélni, vagy egy olyan agyba átrakni, amiben elözőleg nem volt jeladó, de a jeladó helye le van kupakolva....?(igen volt oylan változat is, valami áruszállító-t emlegetek a bontósok)....
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem.... Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e? Valamilyen elektromos paramétert lehet mérni a csatlakozóin, és ha igen akkor mik a jó értékek? ABS jeladót ki lehet venni, és cserélni, vagy egy olyan agyba átrakni, amiben elözőleg nem volt jeladó, de a jeladó helye le van kupakolva....?(igen volt oylan változat is, valami áruszállító-t emlegetek a bontósok).... Senki sem tudja? :D
opel16v Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 ABS jeladóval kapcsolatossan lenne kérdésem.... Hogyan lehet megbizonyosodni, hogy jó-e? Sajnos ezeknél pont olyan hiba (kontakt jellegű) szokott lenni, amit nem igazán lehet kimérni. Ha gyanús a szenzor, és pl jeladónál nyakban sérült a vezetéke, akkor 99.9% hogy hibás. :D
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Sajnos ezeknél pont olyan hiba (kontakt jellegű) szokott lenni, amit nem igazán lehet kimérni. Ha gyanús a szenzor, és pl jeladónál nyakban sérült a vezetéke, akkor 99.9% hogy hibás. :D És valami elektromos paraméátert nem lehet rajt mérni? Bontóbol szereztem, de nem tudom, hogy jó-e.... Ha beszereljük, honnét fogom tudni, hogy jól müködik? Amugy köszönöm az eddigi segítséget!
opel16v Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Szkóppal lehet ellenőrizni, hogy ad-e ki szakaszjelet kerékforgatásra gyújtáson.
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Szkóppal lehet ellenőrizni, hogy ad-e ki szakaszjelet kerékforgatásra gyújtáson. Asszem veszek a birneréknél egy újat, nem akarok szórakozni a hátsó kerékcsapággyal/ABS jeladóval... Bontott nem bízok benne, ha beáll menet közben az ciki lenne.... Az Opelban kérdeztem, egyszer 21-et mondtak, majd tegnap meg akartam rendelni, akkor meg már 90e lett, mert álítólag a 'csóka' elnézett valamit. :D A Bioneresek ugyanazt az SKF-et 29-ért adják.(mivel az SKF gyártja az opelnak, a jeladón és a csapágyon is rajt van az SKF felírat). És van is náluk készleten, félretetettem, és megyek érte holnap. Ugye Te is azt mondod újat, ne játszak a használtal. Ha privátban küldesz egy mailcímet, akkor mutatok róla képeket.
opel16v Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Csapágy állapotát bontottnál is elég jól lehet ellenőrizni, de nem akarlak bíztatni ezzel rá :D Képeket ide a fórumra szerintem, biztos többen is kíváncsiak rá, hogy néz ez ki a gyakorlatban :D
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Csapágy állapotát bontottnál is elég jól lehet ellenőrizni, de nem akarlak bíztatni ezzel rá :D Képeket ide a fórumra szerintem, biztos többen is kíváncsiak rá, hogy néz ez ki a gyakorlatban :D Nem érezni rajt, hogy szorulna, vagy hogy ropogna, vagy bármi, szépen forog, de nem merek vele játszani, szerintem a kép magukért beszélnek. Bontós alkatrész :D
Qpack Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Nem érezni rajt, hogy szorulna, vagy hogy ropogna, vagy bármi, szépen forog, de nem merek vele játszani, szerintem a kép magukért beszélnek. Bontós alkatrész :D hát én tuti nem azon a 29en sprólnék.... :D
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 hát én tuti nem azon a 29en sprólnék.... :D Én is ugy gondoltam, futóművön nem érdemes. :D Ugye híd bontott OK, ugye az egy darab acél, ha nincs megütve/elgörbülve akkor nem lehet baja... De kerékcsapágy/ABS érzékelő, ha valamelyikkel is baj van, és pont amikor nem kellene saját magam, és az autó épségét veszályeztetem.
imy Elküldve Április2, 2008 Elküldve Április2, 2008 Én is ugy gondoltam, futóművön nem érdemes. :D Ugye híd bontott OK, ugye az egy darab acél, ha nincs megütve/elgörbülve akkor nem lehet baja... De kerékcsapágy/ABS érzékelő, ha valamelyikkel is baj van, és pont amikor nem kellene saját magam, és az autó épségét veszályeztetem. Most vettem észre a fórum órája 2 órát késik. :D
ha4nz Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Sziasztok! Valaki segítségét kérem Z14XEP astra classic 2 be lehet utólag tempomatot beépíteni? Bár én nem vagyok meggyőződve teljesen arról hogy az enyém valóban classic 2 lenne, mert a hátulján csak a classic felirat van, meg a twinport. Előre is köszi a válaszokat!
imy Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Sziasztok! Valaki segítségét kérem Z14XEP astra classic 2 be lehet utólag tempomatot beépíteni? Bár én nem vagyok meggyőződve teljesen arról hogy az enyém valóban classic 2 lenne, mert a hátulján csak a classic felirat van, meg a twinport. Előre is köszi a válaszokat! Classic I nem a régi F-es astra volt?
ha4nz Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 2007 decemberi gyártású a kocsi, astra classic2 olcsóbban kampányban vettem egy nyílt hétvégén
ENDYKA Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Valaki segítségét kérem Z14XEP astra classic 2 be lehet utólag tempomatot beépíteni? Lehet. Ha akarsz a jövőben beépíttetni, szólj: mert van ismerős, aki megoldja! :D
ha4nz Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Endyka! Igazából én is rád gondoltam csak valaki említette itt a fórumon talán Uhu hogy a classicba nem lehet mert bowdenes a gázpedál. De én bízom benned, tudnál bővebbet írni erről hogy mit kell beletenni meg bekábelezni és egyébként hogyan is szerelik be. PMbe vagy mailba várom a válaszod: ha4nz@freemail.hu
telo Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Endyka! Igazából én is rád gondoltam csak valaki említette itt a fórumon talán Uhu hogy a classicba nem lehet mert bowdenes a gázpedál. De én bízom benned, tudnál bővebbet írni erről hogy mit kell beletenni meg bekábelezni és egyébként hogyan is szerelik be. PMbe vagy mailba várom a válaszod: ha4nz@freemail.hu Kb 2001 óta (Z-vel kezdődő motorszámok) nagyjából minden G Astra elektromos gázpedálos... :D
ha4nz Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Köszi Telo mostmár csak azt kéne tudni hogy pontosan még mit kell venni vagy cserélni. Ha jól tudom akkor még kell valami kapcsoló a kuplungra, fékre meg kapcsolócsere és utána tech 2 vel fel kell programozni?
telo Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Köszi Telo mostmár csak azt kéne tudni hogy pontosan még mit kell venni vagy cserélni. Ha jól tudom akkor még kell valami kapcsoló a kuplungra, fékre meg kapcsolócsere és utána tech 2 vel fel kell programozni? Fékre sztem nem kell, ott már van kapcsoló, legalábbis tudomásom szerint, de persze lehet, hogy bizonyos esetben az is kell vagy cserélni kell... Kuplungkapcsoló, indexkar, esetleges kábelezés a motorvezérlőig ha még nincs és programozás. Asszem ennyi...
opel16v Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Csak az X-es mocik bowdenesek a korai évjáratokban :D Classicban szerintem kell kábelezni, mert abból mindent kispórolnak :D
ENDYKA Elküldve Április4, 2008 Elküldve Április4, 2008 Csak az X-es mocik bowdenesek a korai évjáratokban :D Classicban szerintem kell kábelezni, mert abból mindent kispórolnak :D Így van: kábelezés, kapcsoló csere, felprogramozás.. :D
Recommended Posts