Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Milyen típusú és hány db izzó kell a műszerfalba ill. a középkonzolba? Még világítanak csak sápadtan.

Ismerős most ült át egy keleti csodából, abban bajonettzáras volt (gyanítom ebben nem). A szabályzó koppig fel van tekerve, a hőmérő jól látható, az üzemanyagszint feltűnően halványabb. Én ilyet még nem láttam, nem szedtem szét és leírást sem találtam.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
üdv, rég jártam erre, nem tudja vki, hogy meg lehet-e utólag csinálni hogy füthető legyen a visszapill?

és van-e olyan emberke aki meg is tudja csinálni és sacc mennyi

Szia! Simán meg lehet csinálni!

Kérdés,hogy milyen alapanyagod van.

Ha elektromos, de nem fűthető, az az egyszerőbb eset, mert akkor benne van a kábelezés, és 2 tükörlap cserélvel megoldható (kb 3500ft a bárdinál )x2

Aztán a biztitáblába kell egy biztosíték(bár ez lehet,hogy nem kell) , és egy relé amit a hátsó ködlámpra relé mellé kell betenni (én személy szerint áttettem a a ködlámpra reléjét ideiglenesen).

Ha mechanikus a tükröd, akkor meg jobban jársz, ha bontóban veszel egy pár elektromosfűthetőt,mert átszerelgetni többe kerül.

remélem,hogy tudtam segiteni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most fogom átvenni a G Astra Caravan-omat.

Lényegében full fapad. Se elektromos ablakemelő, se iasztó, se központi zár.

Első körben központi zárat akarok berakatni minden ajtóra (nekem tökéletesen megteszi az utángyártott is).

Elektromos ablakot előre fogok rakatni mindenképpen, de azt majd csak tavasz vége felé.

Riasztón még filózok, hogy van e értelme. Fehért kombi Astrát nem annyira lopják szerintem. :)

Link to comment
Megosztás:

1 jónevű riasztós meg se csinálja, ha nincs központi zárad..ha pedig ennyire ki van csontozva a gép, akkor a 2 hátsó ajtónyitó gombád is hiányzik, de legalább elő van készítve/kábelezve/. Nem nagy gond, de az is lesz 1 ötös...vannak jobb autóvillamossági műhelyek pl: Pesten is, ott minden gondodat egyszerre orvolják. :) Ja és kell majd Window modul is a gépedbe.. szal a végére könnyen belecsúszhatsz 100ezer ft-ba, persze csak ha a minőségi anyagokat kiváló munkával párosítod! Tudod olcsó húsnak..

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most fogom átvenni a G Astra Caravan-omat.

Lényegében full fapad. Se elektromos ablakemelő, se iasztó, se központi zár.

Első körben központi zárat akarok berakatni minden ajtóra (nekem tökéletesen megteszi az utángyártott is).

Elektromos ablakot előre fogok rakatni mindenképpen, de azt majd csak tavasz vége felé.

Riasztón még filózok, hogy van e értelme. Fehért kombi Astrát nem annyira lopják szerintem. :)

BP. Sip u.

www.autoriasztok.hu

azt falatozzál......

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Most fogom átvenni a G Astra Caravan-omat.

Lényegében full fapad. ... Fehért kombi Astrát nem annyira lopják szerintem. :)

Csak a pénzesebb megrendelő választja meg a színt, de annak biztos nem Astra kell!

A full fapad nem riasztó, sőt riasztó hiányában csábító akár alkatrészforrásnak is! :)

Hihetetlen, de egyre több Trabit lopnak, mert egyre kevesebb az alkatrész hozá. Korszerűbb autókhoz pedig így kínálnak megfizethetőbb áru ill. olcsó alkatrészt leginkább gátlástalan szerelőknek, szervízeknek.

Link to comment
Megosztás:

Korszerűbb autókhoz pedig így kínálnak megfizethetőbb áru ill. olcsó alkatrészt leginkább gátlástalan szerelőknek, szervízeknek.

És te (mi) hogy tudunk örülni, ha valahol olcsón kapható a hiányzó alkatrész....

Valahol ördögi kör nem?

Egyébként meg riasztó ide vagy oda ha akarják úgyis elviszik.... Szerinted pl. Budapesten(belvárosban) érdekel valakit ha szól egy autóriasztó? Elég gyakran megszólalnak és senki sem foglakozik vele.....

Link to comment
Megosztás:

És te (mi) hogy tudunk örülni, ha valahol olcsón kapható a hiányzó alkatrész....

Valahol ördögi kör nem?

Egyébként meg riasztó ide vagy oda ha akarják úgyis elviszik.... Szerinted pl. Budapesten(belvárosban) érdekel valakit ha szól egy autóriasztó? Elég gyakran megszólalnak és senki sem foglakozik vele.....

1., Hát, ha elviszik a gépezetet vígasztaljon a tudat, hogy valaki más hogy fog örülni a jó kis alkatrésznek :)

2., Csipkebokorvessző

3., Ha csak Bp. belvárosban! Sehol, senkit! Kivéve a kocsiban bóbicáló rendőrt, de ő egy káromkodás után inkább odébbáll.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma fény derült a hiba okára. Ma kivettük az elülső belső világítás lámpatestjét és kiderült, hogy egy csatlakozón keresztül szalagkábellel megy hátra a két olvasólámpához a feszültség. Ezt a csatlakozót nem jól dugták vissza a helyére amikor a kihangosítót vezetékelték be és szétrázódótt. szerencsére elég gagyi hiba volt. :)

na nekem sem egnek a belso egok hatul, megneztem ezt a szallagkabelt de nem ott van az gond :) valakinek valami otlete hogy meg mit nezzek meg?

Link to comment
Megosztás:

Nekem speciel addig nem volt hátul világítás, míg az ajtónyitó gombákat be nem szereltettem.

nekem 3 ajtos es szerintem a hatso ajtonal nekem sincs erzekelo :) mennyiert talalok olyat vagy esetleg valaki tud adni egy alkatresz szamot ami szerint tudnek rendelni?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok :)

jo ez a forum :) allandoan uj dolgokat tanulok amiota be leptem...

nah ket uj kerdes...

1. fentl a belsoter megvilagito test mogott talaltam ket csatlakozot.... az eggyik az az eso erzekelo e? a masik a napfenytetoe? vagy mire jok azok ottan?

2. kicsereltem a magnot be tettem egy Sony Mex 5000 BT-t es azt szeretnem meg tudni hogy be lehet ugy kotni hogy amikor bezarom az autot akkor kapcsoljon ki es ne akkor amikor kiveszem a kulcsot.... lattam egy peugeot 206-s ban hogy bezarta a haverom es ra 2 perce kikapcsolt :) van ilyen lehetoseg az opelben is???

jah es meg elkulditek nekem is a cimet ahol tempomatot tudok be rakatni mert erdekel nagyon a dolog engem is..

elore is kosz

botii

Link to comment
Megosztás:

sziasztok :)

jo ez a forum :) allandoan uj dolgokat tanulok amiota be leptem...

nah ket uj kerdes...

1. alol a belsoter megvilagito test mogott talaltam ket csatlakozot.... az eggyik az az eso erzekelo tukor e? a masik a napfenytetoe? vagy mire jok azok ottan?

2. kicsereltem a magnot be tettem egy Sony Mex 5000 BT-t es azt szeretnem meg tudni hogy be lehet ugy kotni hogy amikor bezarom az autot akkor kapcsoljon ki es ne akkor amikor kiveszem a kulcsot.... lattam egy peugeot 206-s ban hogy bezarta a haverom es ra 2 perce kikapcsolt :) van ilyen lehetoseg az opelben is???

jah es meg elkulditek nekem is a cimet ahol tempomatot tudok be rakatni mert erdekel nagyon a dolog engem is..

elore is kosz

botii

milyen motor tipus?

Link to comment
Megosztás:

Milyen típusú égő kell elölre a G Astrába? H7-es?

Másik kérdés, hogy hogy a fenébe lehet kicserélni, mert az Istennek sem bírtam kifodítani a helyéről a lámpabúrát. Gondolom a két felső csavaron kívül van még máshol is ami fogja, de ahhoz meg végképp nem férek hozzá.

Már a Vectránál is megőrjített az égőcsere. Egyszerűen egy borzalom, hogy le kell bontani a lámpabúra körül a fél autót.

Link to comment
Megosztás:

Milyen típusú égő kell elölre a G Astrába? H7-es?

Másik kérdés, hogy hogy a fenébe lehet kicserélni, mert az Istennek sem bírtam kifodítani a helyéről a lámpabúrát. Gondolom a két felső csavaron kívül van még máshol is ami fogja, de ahhoz meg végképp nem férek hozzá.

Már a Vectránál is megőrjített az égőcsere. Egyszerűen egy borzalom, hogy le kell bontani a lámpabúra körül a fél autót.

miért vennéd ki a lámpabúrát? :)

nekem elég nagy kezem van,de két perc alatt kicserélem...

egyébként igen.H7 izzó kell bele :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, közben rájöttem a trükkre én is. Az zavart meg, hogy páromnak Tigrája van és ott le kell bontani a lökhárítót, utána kivenni a helyéről a búrát és csak úgy lehet égőt cserélni. :)

Vectra B-nél is ki kellett fordítani a búrát a helyéről, különben nem lehetett hozzáférni.

Link to comment
Megosztás:

Milyen típusú égő kell elölre a G Astrába? H7-es?

Másik kérdés, hogy hogy a fenébe lehet kicserélni, mert az Istennek sem bírtam kifodítani a helyéről a lámpabúrát. Gondolom a két felső csavaron kívül van még máshol is ami fogja, de ahhoz meg végképp nem férek hozzá.

Már a Vectránál is megőrjített az égőcsere. Egyszerűen egy borzalom, hogy le kell bontani a lámpabúra körül a fél autót.

Az izzók típusa - a lámpatest gyártójától függően - vagy egy ráragasztott cimkén, vagy a felső részbe beleöntve, vagy mindkét módon fel van tüntetve. Egyébként igen, a tompítottba H7- es, a távolságiba HB3- as kell. Vigyázz a foglalatra, mert a pipa fülei hihetetlen könnyen elfogynak! Pótolni csak márkaszervízból lehet 1500-1600 Ft/db áron.

Cseréjükhöz a lámpabúrát nem kell kifordítani, a csere a motortér felől történik (lásd használati utasítás). Ha komplett lámpatestet szeretnél cserélni, ahoz kell az első lököst is bontani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.