Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Helló!

Én is kérdezek.. Az első üléseknél a fejtámlák alatt, ahova a tartó rúdak belecsúsznak, van két-két műanyag karika, ami végülis rögzíti a fejtámlát. Ezeket nem tudja valaki, hogy hogyan lehet kiszedni? Próbáltam finomat feszíteni, de nem engedik magukat.

Thx,

Tomka

Szia-!

csak egy öteletet tudok adni!

Transitból úgy jött ki, hogy 90fokkal el kellett forditani, és ki lehetett húzni a műanyag hüvelyt.

Elküldve
Szia-!

csak egy öteletet tudok adni!

Transitból úgy jött ki, hogy 90fokkal el kellett forditani, és ki lehetett húzni a műanyag hüvelyt.

Kössz, megnézem, hátha. :unsure:

Tomka

Elküldve

Hali! Kicseréltem a gyári cd autórádiót egy Pioneer-re, de ahogy kiveszem a kulcsot, majd vissza, egyből nullázódik a memória! Mitől lehet ez? Mit kell átkötnöm az ISO csatlakozókon, hogy menjen táp, akkor is ha le van állítva a gép? A csatit úgy, ahogy van rádugtam, és nem ment rendesen, pedig a régi PUG-ba is így volt benne, és minden simán működött!

Elküldve

A két tápvezetéket (általában sárga és piros) kell felcserélni, vagy átdugni a sárgát a piroshoz

(erre a legtöbb autórádiónál van is lehetőség a kábelkötegén).

Elküldve

Úgy néz ki, 2,9 év után a gyári akku (55Aó) cserére szorul. (Feltöltött állapotban /130 km menet után/ 15 perc állófűtés lenullázta, a nyáron olasz kempingben búcsúestén 40 perc autórádóhallagatás után másnap reggel bika).

Most nagyobbat, jobbat kéne vennem, mert ráadasul mostanában rövid útjaim lesznek. Tapasztalatok, javaslatok?

Köszönöm!

Elküldve
Helló!

Én is kérdezek.. Az első üléseknél a fejtámlák alatt, ahova a tartó rúdak belecsúsznak, van két-két műanyag karika, ami végülis rögzíti a fejtámlát. Ezeket nem tudja valaki, hogy hogyan lehet kiszedni? Próbáltam finomat feszíteni, de nem engedik magukat.

Thx,

Tomka

Nekem a hátsó ülésből ugyanezt a Schiller csőfogóval eltörte, és úgy operálták ki.

Elküldve
Nekem a hátsó ülésből ugyanezt a Schiller csőfogóval eltörte, és úgy operálták ki.

Őőő, azért az már elég brute force. :lol:

Végülis fogtam, leszedtem az üléshuzatot, mármint az utólagosat, aztán az meg az eredeti közé raktam bele az ülésfűtés lapjait. Kétoldalas ragasztó és kész is. Nem volt kedvem szétbombázni az ülést, így meg egyszerűbb akár cserélni is és jól is néz ki. :lol:

Tomka

Elküldve
Úgy néz ki, 2,9 év után a gyári akku (55Aó) cserére szorul. (Feltöltött állapotban /130 km menet után/ 15 perc állófűtés lenullázta, a nyáron olasz kempingben búcsúestén 40 perc autórádóhallagatás után másnap reggel bika).

Most nagyobbat, jobbat kéne vennem, mert ráadasul mostanában rövid útjaim lesznek. Tapasztalatok, javaslatok?

Köszönöm!

Engem is érdekelne, hogy milyen akkumulátort érdemes venni? Nekem most 6 éves az aksi és még most is jó, de ki tudja télen mit művelne. Én egy Exide Classicra gondoltam, de sajnos nincs tapasztalatom vele kapcsolatban.

Amúgy üdvözlök minden Opel tulajt.

Elküldve
Exide nem rossz!

személy szerint javaslom a Bannert is

Úgy néz ki Exide Classic lesz, mert kedvezményesen sikerül szerezni boltból.

Azért durva, hogy az eredeti gyári aksi cirka 23000 Forint (55Ah).

Már csak azt kell megfejtenem, hogy jobbos vagy balos kell-e bele és hogy méretileg is jó lesz-e.

Elküldve
Bannert támogatom! Régi Szuzimban Perion volt: 2 évig bírta, a Banner meg már 5 éve szolgál benne..

Banner black flash 60 Aó-s lett a vége, 15400 pénzekért 13ker Jász utcában.

Köszi a javallatokat!

Elküldve

Na sajnos az Exide-ről le kell mondanom, mert másfél centivel magasabb mint az eredeti akkumulátor és így nem fér be (vagy legfeljebb kivágom ott a motorháztetőt :lol: )

Öööö, a Banner meg a Black Flash nem két külön márka? Mert a Banner osztrák a Black Flash meg szlovén.

Elküldve
Na sajnos az Exide-ről le kell mondanom, mert másfél centivel magasabb mint az eredeti akkumulátor és így nem fér be (vagy legfeljebb kivágom ott a motorháztetőt :lol: )

Öööö, a Banner meg a Black Flash nem két külön márka? Mert a Banner osztrák a Black Flash meg szlovén.

Ez lehet, hogy "osztvén" :lol:

Elküldve

Optima Exide spirál cellás, piros tetejű.

Csak javasolni tudom, ezzel nem hibázhatsz!! :lol: :lol:

Nem olcsó, de ha van komolyabb hifi az autódban simán használhatod és az autó is indulni fog.

Nézesd meg a töltésed feltétlen ha akksit cserélsz!

Elküldve

Nem biztos hogy ezt ki használja bárki is ... főleg hogy 40e Ft körül van az ára ...

http://www.forex.hu/

Optima Exide spirál cellás, piros tetejű.

Csak javasolni tudom, ezzel nem hibázhatsz!! :lol: :lol:

Nem olcsó, de ha van komolyabb hifi az autódban simán használhatod és az autó is indulni fog.

Nézesd meg a töltésed feltétlen ha akksit cserélsz!

Elküldve
Nem biztos hogy ezt ki használja bárki is ... főleg hogy 40e Ft körül van az ára ...

http://www.forex.hu/

Mondtam, hogy nem olcsó, de kategóriájában verhetetlen. :lol:

Természetesen ha olyan elektromos cuccok vannak az autóban amelyek igénylik a stabil tápellátást a nagy áramok miatt , akkor mindenképpen.

A hifin itt nem egy sima fejegységet gondoltam a maga gyári komoly 2x 50w kimenőjével, ami valójában ha utána nézel jó ha van szinuszban 2x10, meg egy jó adag torz jeltömeg hozzá.. :lol:

De ha van egy, esetleg kettő erősítőd (szett hajtására+monoblock a mélyhez) , na ott már van bőven áram és itt egy hagyományos akksi összefossa magát pár perc alatt, az autóval sem kellene menned sehová nagyon..... :lol:

De, ha eleve egy olyan stabil tápegységet raksz az autóba amiilyen az Exide, nos akkor az autód is indulni fog a leg hidegebb időben is könnyedén.

Egyébként lehet kísérletezni, lehet sokfélét vásárolgatni és sokat szívni vele, aztán ha ezeknek az árát összedobja az ember rögtön ott van amiről beszéltem.

Tapasztalatból mondom ezeket, én megfogadtam hogy egyszer veszek meg vmit, de az minőségi legyen főleg olyan alkatrészeknél ill. mindennapos használati tárgyaknál amit igen sokszor használok.

Azért, ha egy picit belegondolsz egy autó igen-igen sokat van indítózva, az akksinak igen sokat kell(ene) kibírni(a) eléggé szélsőséges körülmények között és szerintem messze nem utolsó szempont a megbízhatóság és a minőség!!

Elküldve

Nem vitatom egy percig sem, csak mondom szerintem ritka az ilyen igazi nagy hifi, és aki valóban kihasználná ...

Nekem is EXIDE van ... elsőre is indul vele az autó mert nagyobb az indító árama ... pedig ez csak Classis 55 Ah ...

Igaz egyszer már lemerült amióta megvan ( pont kifogtam egy polcon maradtat valszeg) ...dehát ettőlmég jók az Exideról a tapasztalataim-véleményem ...

Elküldve
Rákérdeztem

elektromos ablak (előlre) + központi zár (4db) szereléssel együtt 65.000,-

ez szerintem nem olyan vészes ár, szerintetek az?

mebízhatóság szempotjából van különbség a gyári és nem gyári között? vagy egyáltalán miben van különbség köztük?

Hy !! nekem 50 ezerbe ált meg a dolog. igaz bontot de ebbe benne van az ajtó kárpit meg a kábel mer h az astra g nek elég rossz megoldásu az ajtó elektromos csatlakozása. szowal inkább vettem egy kábel szetet és meg volt oldva. központi zár meg után gyártot nincs vele semmi baj jóó dolog. ha gondolod tudok adni telefonszámot ahol csinálták az enyémet. de mondjuk a központi kivételével mindent én szereztem be

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.