Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az egyik munkatársam Astrájában nem működnek a hátsó üléseknél lévő olvasólámpák. Izzó csere megvolt, nem javult meg. Elképzelhető, hogy más biztosítékon vannak mint az első villany? :)

Előre is köszi.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akkor Ti még nem láttatok olyat, ami porlasztja / szórja!

Az nem sugarat nyom, hanem a vizet egy "fejre fordított háromszög" alakban nyomja... mint pl. amikor a slagg végén a tekerőt "terítésre, vagy szórásra" állítod.

Ezeknél csak 2 helyről nyomja a vizet, de az beteríti az egész szélvédőt!! Nagyon tuti!!!

pl. a céges Fábia már így csinálja!

De úgy emlékszem - a Nagy Opel Próbáról - hogy a C Vectra is már így nyomja a vizet!

Sok törlés:

Ma nagyon utáltam! Mentem le Szegedre és elég dzsuvás volt az út, az autók mindig felverték a koszt a szélvédőre. Lemostam, az ablakot a 2 törlésre szárazra és tisztára húzta.. de a 3. és 4. törlésnél valahol talált egy kis maszatot és az egészen szétkente!!! :) :D ;) Úgyhogy morcos volt! ;)

http://www.vezess.hu/hir.php?idx=5322

itta megoldás, csak q. drága.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Az egyik munkatársam Astrájában nem működnek a hátsó üléseknél lévő olvasólámpák. Izzó csere megvolt, nem javult meg. Elképzelhető, hogy más biztosítékon vannak mint az első villany? :)

Előre is köszi.

Sziasztok!

Ma fény derült a hiba okára. Ma kivettük az elülső belső világítás lámpatestjét és kiderült, hogy egy csatlakozón keresztül szalagkábellel megy hátra a két olvasólámpához a feszültség. Ezt a csatlakozót nem jól dugták vissza a helyére amikor a kihangosítót vezetékelték be és szétrázódótt. szerencsére elég gagyi hiba volt. :D

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
De ha egyszer ott van : "A 65 fokos vízhőmérséklet ideális, mivel jól tisztít, elolvasztja a jeget, de nem tud kárt tenni szélvédőnkben."

Gondolom, teszelték tán :D

;) Azt vágom, hogy tesztelték, de csak egy fokozott "stressz helyzetnek" van kitéve a szélvédő!

Ha pl. már amúgy is sérült, szerintem így sokkal hajlamosabb lehet a tovább repedésre. :)

Bár lehet, hogy nincs igazam.

Link to comment
Megosztás:

:D Azt vágom, hogy tesztelték, de csak egy fokozott "stressz helyzetnek" van kitéve a szélvédő!

Ha pl. már amúgy is sérült, szerintem így sokkal hajlamosabb lehet a tovább repedésre. :)

Bár lehet, hogy nincs igazam.

Szerintem ha repedt, akkor már maga a téli lefegyás > fűtés > lefagyás >.... nagy eséllyel "garantálja" a repedés szétfutását ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy elvileg (legalábbis papíron) fűthető a külső tükör. Ezt hol lehet bekapcsolni? Mert én csak az irányító gombot találom rajt meg az átkapcsolót a balk és jobb tükör között. Nemkellene hogy legyen rajt egy visszajelző lámpa (led)?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy elvileg (legalábbis papíron) fűthető a külső tükör. Ezt hol lehet bekapcsolni? Mert én csak az irányító gombot találom rajt meg az átkapcsolót a balk és jobb tükör között. Nemkellene hogy legyen rajt egy visszajelző lámpa (led)?

Köszi

Az F-eken volt LED, az akkor világított, ha kapcsoltad a fűtést. S talán azt lehetett külön kapcsolni.... :)

Link to comment
Megosztás:

A B Corsámon volt külön kapcsoló (nyomógomb) meg visszajelző is... :P

Az F Astrán úgy látom már csak visszajelző... ;)

A G Astrán már semmi, egyszerűen összevonták az ablakfűtéssel... ;)

Csak azt nem tudom, hogy van valami limit miután lekapcsol a tükörfűtés... :)

Vagy addig melegít amíg megy az ablakfűtés :D

Link to comment
Megosztás:

A B Corsámon volt külön kapcsoló (nyomógomb) meg visszajelző is...

Az F Astrán úgy látom már csak visszajelző...

A G Astrán már semmi, egyszerűen összevonták az ablakfűtéssel...

Csak azt nem tudom, hogy van valami limit miután lekapcsol a tükörfűtés...

Vagy addig melegít amíg megy az ablakfűtés

F-Astrán is külön gomb van szerintem. G-n pedig 15 perc a kikapcs.
Link to comment
Megosztás:

:D Azt vágom, hogy tesztelték, de csak egy fokozott "stressz helyzetnek" van kitéve a szélvédő!

Ha pl. már amúgy is sérült, szerintem így sokkal hajlamosabb lehet a tovább repedésre. :)

Bár lehet, hogy nincs igazam.

Nekem nincs ilyen, de a lyányomék árulják. Ott megtekinthető céges autóba beépítve. Állítólag pazar hatásfokú, és nincs vele gond. De ennyiért?!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy mostanába viszem az Astra Classic II-t átvizsgálásra és hogy lehetséges lenne az hogy a szervaízbe betudják állítani úgy az elektromos ablakokat hogy központi zár hatására maguktól felhúzódjanak? Vagy ez mennyi munkával jár?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy mostanába viszem az Astra Classic II-t átvizsgálásra és hogy lehetséges lenne az hogy a szervaízbe betudják állítani úgy az elektromos ablakokat hogy központi zár hatására maguktól felhúzódjanak? Vagy ez mennyi munkával jár?

Köszi

Ehhez kell egy komfort modul. Azt kell rákötni a központizárra.

Van riasztó az autódban?

Link to comment
Megosztás:

4000 körül van egy ilyen modul.

Így van. És nem nagy dolog a bekötése sem, szóval még 1-2 ezerért biztos be is köti valamelyik autóvillamosságis.

(azt nem tudom, hogy a gyári központira rá lehet-e kötni, de a riasztóra már tuti... bár ez most Nálad nincs)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.